Clervaux

We hebben een aantal aanbieders voor Clervaux voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Clervaux voor je op een rij gezet:

Reviews over Clervaux

Mooi stadje voor een weekendje weg

wim de jong
    4-5-2017

Clervaux is een charmant stadje dat van alles te bieden heeft. Vooral het middeleeuwse kasteel is erg mooi. Met onze groep hebben wij een bezoek gebracht aan de tentoonstelling van de beroemde collectie 'The Family of Man', een tentoonstelling van foto's van Edward Steichen. Deze tentoonstelling is zeer de moeite waard en bevat een overzicht van ruim 500 foto's. Zonder meer een must wanneer je een bezoek aan Clervaux brengt. Vlakbij Clervaux is een golfbaan, van waaruit je prachtige wandelingen kunt maken in een heuvelachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Leuk dorpje!

Rick en Ilona
    3-8-2016

Er leuk dorpje, ziet er erg gezellig en mooi uit bij aankomst met de auto. Enige terrasjes en een paar kleine winkeltjes. Vooral het kasteel met verschillende exposities, de kerk en de abdij waren zeer de moeite waard om te bezoeken!

Gereisd Met partner in juli 2016

Leuk stadje met veel bezienswaardigheden

Inge1982
    3-7-2016

Mooi, gezellig stadje in het noorden van Luxemburg. Kerk, abdij, klooster, je vindt het er allemaal. In het centrum diverse leuke terrassen met goed en attent personeel. Kleine supermarkt, bakkerij en diverse andere kleine winkels. Het station ligt op ongeveer 1 km van het centrum. De trein is goedkoop (4 euro per dag kun je heel Luxemburg door). In directe omgeving vele mooie wandelroutes, kastelen etc.

Gereisd Met partner in juni 2016

Gezellig

Bo1997
    17-11-2015

!!Ten eerste moet u dit echt even weten!! : Onder Hotel International zit een restaurant, In dit restaurant hebben ze menukaarten/boeken waarin 3 verschillende talen bij elkaar zitten (Frans, Nederlands, Duits) Tot onze grote verbazing is de Nederlandse menukaart duurder!! dit zou ons op de eind rekening €21 meer kosten dan de Fransen! Toen ons dit opviel wilde wij de prijs van de Fransen maar dat kon niet volgens de man, wij zijn daarom ook direct weg gegaan. De reden die de man opgaf was dat er een fout in de kaart zat. Daar klopt niets van want vrijwel elk gerecht had een andere prijs. Nu weet u dit ook voor u belazerd wordt. Ik weet niet hoe het zit bij de restaurants die er naast zitten maar zal daar als ik u was wel even opletten.

Verder is het een Schitterend plaatsje! er is niet heel veel te doen maar wel heel leuk om er geweest te zijn.

Gereisd Met partner in november 2015

heel goed

Gheysels
    20-9-2015

Clervaux is een heel gezellig stadje. Heel mooie wandelingen in de omgeving. Bij slecht weer kan je de abdij, het museum bezoeken. De fototentoonstelling 'family of men' is ook de moeite om te bezoeken.
    Verder in Vianden, is het museum van Victor Hugo ook het bezoeken waard ! (wij hadden slecht weer tijdens ons verblijf)

Gereisd Met partner in september 2015
Clervaux scoort een 8,6 uit 10, op basis van 211 reviews