Reviews over Clervaux

Hadden een prima ervaring!

Nopens R.,
    16-11-2018

Alles was o.k. spijtig, dat in kamer 238 niets voorzien was om in de badkamer

je handdoeken een plaats te kunnen geven.

Leuk voor een keer

Lana,
    13-11-2018

Mooi hotel, aardig personeel. Alleen avond eten is super duur en te chique voor de “normale” mens. Toch geprobeerd maar veel was smaakloos. Kan ik beter te steakhouse aanraden in het dorpje. Ook het ontbijt was een dooddoener, je moest echt alles zelf halen ook het drinken in een kleine volle ruimte.

Goed hotel

anna verkammen,
    7-10-2018

Proper hotel. Mooie, ruime kamer en badkamer. Parking onder het hotel kan je reserveren. Drukke weg aan achterkant hotel.

Ontbijt was sober. Eitjes waren na 20 minuten nog niet gekookt, het water was gewoon niet warm genoeg. De fruitsla was gegist. De dag erna was er wel verse fruitsla.

Diner was goed.

Personeel had zijn pauzes onder het raam van onze kamer (tweede verdieping) waardoor bij open raam de kamer naar sigarettenrook begon te stinken.

Spijtig dat er geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer waren.

Super

Ian,
    24-9-2018

Schoon, goed eten en een luxe hotelkamer.

Alleen wel raar dat je niet op je balkon mag roken en dat het zwembad etc sluit om 19h, dat is te vroeg. En dat de jacuzzi en hamman sauna stuk waren.

Geweldig genoten!

Naomi,
    4-9-2018

Wat een top camping! Super mooi die beek naast de camper! Lekker verwarmd zwembad, en genoeg te doen!

Schoon en net sanitair!

Ja de trein en de abdij hoor je, maar voor mij was het geen belemmering!

Jammer dat de huidige eigenaars nu stoppen! Maar ik wil zeker nog eens terugkomen!

Clervaux scoort een 9,3 uit 10, op basis van 209 reviews