Bourscheid

Reviews over Bourscheid

mooie streek

Luk Timperman,
    22-2-2017

Bourscheid zelf heeft niet veel te bieden.Het is een klein dorp, maar de streek is heel mooi. De wandelingen zijn echter zeer slecht bewegwijzerd. Het is regelmatig natte vingerwerk om de weg te vinden.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ervaring

Roxamar,
    20-2-2017

Luxemburg, Bourscheid is netjes, overzichtelijk en rustgevend. Wij zijn samen op vakantie geweest en hebben onze kleine kinderen bij opa en oma gelaten. Wij hebben heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige omgeving

Lama Kuiper,
    29-8-2015

Het dorpje Bourschei stelt niet zo veel voor. Maar de omgeving is prachtig, hier zijn de heuvels op zijn hoogst. Een indrukweekend kasteel op de top en voorbij komende paragliders. Er zijn niet zo heel veel gezellige stadjes. Er lliggen wel wat restaurantjes/cafe's aan het het water. Soms goed, soms minder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Erg rustig

michel,
    7-4-2015

Ligt in "the middle of nowhere" voor zover dat in Luxemburg kan. Afstanden naar grotere steden zijn gering, maar je kunt geen snelheid maken. Bourscheid zelf heeft alleen een kasteel dat de moeite waard is om te gaan bekijken en een goed hotel

Gereisd met partner in april 2015

Prachtige rustige omgeving.

VAN MIERLO - LEVAQUE,
    7-9-2014

Mooie wandelingen naar het kasteel van Bourscheid. Maar verleden jaar op een wandeling kilometers verkeerd gelopen. Volgens mensen van ons hotel zijn bepaalde wandelingen niet zeer duidelijk aangeduid !!!

Gereisd met partner in september 2014
Bourscheid scoort een 7,9 uit 10, op basis van 120 reviews