Reviews over Bourscheid

Het was onze 12de keer en we hebben terug geboekt

Ernest Van Mierlo,
    11-9-2018

Voor de 12 de keer TOP.,

Zeer vriendelijke ontvangst door Mr. Hugo en Mr.Hervé.

Ons tafeltje aan de venster met prachtig zicht op de Sure.

Nette kamer,met nieuwe regendouche.

Na11 x gastronomisch,nu eens gekozen voor kamer met ontbijt en eten à la carte.

Zeer vriendelijk restaurant personeel.

Zeer vriendelijke ontbijtjuffrouw.

Zeer vriendelijke Mvr.bij het uitchecken.

Reeds 12x elke keer iets nieuw.

Nieuwe bedden,nieuwe vloerbekleding,nieuwe stoelen in restaurant,nieuwe stoelen in ontbijtruimte,nieuwe bistrostellen op terras,nieuwe regendouche,nieuwe kapstok voor broeken enz...

Elke keer zien we iets nieuw en beter.

Wij zijn,100% tevreden,en gaan terug in mei 2019.

Daarom 9/10 want de perfectie bestaat nergens.

En gratis En voor niks uitstekend mooi weer en adembenemend uitzicht.

Superiorkamer upgrade zeker de moeite.

A room with a vieuw.....

E.& C. Van Mierlo Levaque. Antwerpen

Zeker voor gezinnen erg leuk

T. visser,
    7-9-2018

Wij hebben daar met 2 gezinnen gestaan met kinderen van 4 tot 8 jaar.

Die hebben zich daar prima vermaakt. De rivier de sure was ondiep waar ze dammetjes konden bouwen en met een luchtkussen konden ze heel stuk varen begin tot eind van de camping. Eind van de camping was een voetbal veld. Midden van de camping een leuke speeltuin.

Het toilet gebouw was heel mooi en schoon.

Goede douche met combi ketel dus geen gezeur van koud warm.

WiFi was gratis maar was slecht wij zelf hadden daarop in gesteld. Avond kon je friet bestellen. Dinsdag pizza. En voor de volgende dag lekkere warme broodjes.

Bezienswaardigheden was alles dichtbij. En de trein naar luxemburgstad is echt de moeite waard.

Erg leuk!

Fam. Drunen,
    4-9-2018

Heerlijke camping. In de zomer twee weken verbleven. Leuke plek aan het water. Hoogseizoen dus het was druk. Toch was het na 22:00 muisstil... Heerlijk weer gehad. Prachtig sanitair en netjes schoon. Douche is ruim dus ook met de kleine er bij geen probleem.

Er is ook een afwasmachine op de camping! Grappig aangezien wij dit nog nooit hebben meegemaakt. Animatie was vrij basic, maar prima voor onze twee kleines. Schminken, knutselen, lampionnen maken en avonds een optocht!

Nadeel is dat de WiFi niet altijd goed functioneert... Maarja wij zijn niet op 'Wifi' vakantie.

Mooi wandelen in de omgeving. Het station in Goebelsmuhle is dichtbij en ideaal om vanaf daar Luxemburg te ontdekken. Kinderen gratis!

Prachtig !, zonde dat ie verkocht wordt.

Fam. Nikkels,
    26-8-2018

Prachtige camping, gebeld toen we nog onderweg waren en netjes te woord gestaan toen we aankwamen. Zeer schoon sanitair. Mooie ruime plaatsen.

Zo jammer dat ie verkocht wordt. We waren er graag terug gekomen. 6 jaar geleden bij buurman Um Gritt gestaan omdat deze vol was. Ook prachtige camping maar helaas ook verkocht. Zonde van de omgeving daar.

Mooi gelegen

R. G.,
    21-8-2018

Vrij grote familie camping. Mooi gelegen aan kabbelend riviertje. Voor ons tweetjes wat te druk, maar we stonden wat dicht bij de speelplaats. Echte ons kent ons camping. Wanneer je een plekje reserveert aan het begin of het eind van de camping, sta je wat rustiger. Maar om 22 uur is het muisstil en branden er gezellig diverse vuurkorven. Jammer dat het overlooppad gelijk is aan de campingplaats van de achterste kampeerders en je ze moet storen wanneer je met je auto, (caravan) aankomt wanneer er geen parkeerplaats vrij is. 20 minuten rijden naar beide kanten kom je uit op grote winkelketens.

Fietsroutes 16 zijn echt niet te fietsen vanaf de camping met een normale fiets, ( zeker 6 tot 10 % berghelling met 'S bochten) op de weg vind ik veel te gevaarlijk.

Prachtig wandelgebied en met de trein kom je overal voor weinig.

Burcht Bourscheid is leuk om te bezoeken idem Esch sur Sure.

Prima sanitair

We hebben 3 leuke dagen gehad.

Bourscheid scoort een 8 uit 10, op basis van 120 reviews