Reviews over Bourscheid

Weinig te beleven

Somers
    11-8-2017
    Hier is niets te doen, zeker niet voor de jeugd. Natuur is echter prachtig en alles oogt zo natuurlijk.

Prima

B. Visser
    30-7-2017
    Klein gehucht waar weinig is te doen. De directe omgeving is echter prachtig. Wij verbleven op camping Um Gritt, was prima!

Heerlijk!

Ruud
    24-7-2017
    Sleutel woorden: Kastelen, natuurschoon, zwemmen, centaal gelegen voor uitstapjes in het mooie Luxemburg.

Rustig

W. van Nistelrooy
    21-7-2017
    Rustige plek, weinig te beleven, maar mooie campings.

mooie streek

Luk Timperman
    22-2-2017
    Bourscheid zelf heeft niet veel te bieden.Het is een klein dorp, maar de streek is heel mooi. De wandelingen zijn echter zeer slecht bewegwijzerd. Het is regelmatig natte vingerwerk om de weg te vinden.
Bourscheid scoort een 7,9 uit 10, op basis van 119 reviews