Vakantiepark
8,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,8

Resort Belvedere Vrsar Kroatië is Zoover Award winnaar 2013. Restaurants, animatie, wellness, een zwembad en adembenemend uitzicht op zee bieden alle nodige luxe. Het sfeervolle centrum ligt 300 meter verder. De omgeving is zeer geschikt voor wandel- en fietstochten, maar door het heuvelachtige karakter minder geschikt als je slecht ter been bent.

136 reviews over Vakantiepark Resort Belvedere in het Nederlands

Fantastisch en mooi resort!

J. Koopmann
24-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig en schoon resort! Gelegen aan een zeer mooie kust en een gezellige boulevard. Appartement was heel netjes en schoon. App. werd elke 2 dagen voorzien van nieuwe handoeken en elke 4 dagen schoon beddengoed. Keukengerei was wel minimaal. Uitzicht was fenomenaal, we keken zo op de haven en de kust. We zaten wel (penthouse ;-) hoog, dus veel trappen. Echter waren er ook twee roltrappen, dat scheelde echt! Zwembad ook mooi (geen badmeester), maar zoals vele al zeiden, ergernis i.v.m. 'bedje reserveren'. Ik zou het hotel echt willen vragen hier maatregelen in te treffen! Echt asociaal gedrag van de hotelgasten.

Restaurant was prima. Elke dag iets van animatie. Personeel was heel vriendelijk, kwamen niet 'seizoensmoe' over.

Omgeving was heel veel te doen. Van dolfijnen spotten tot live muziek luisteren in het dorp. In de omgeving veel steden. Kortom, je hoeft je echt niet te vervelen! Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2018

Beste gast J.Koopmann,

Met vriendelijke groet,

Zeezicht en cote dazuur gevoel. Rijkdom!

van der bloemen
17-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Prachtig hotel appartement complex belvedère. genoeg eetgelegenheden om de hoek . pizzeria ,biergarten, en een heerlijk visrestaurant aan de haven. Vrsar klein Côte da zuur in kroatie draait op toeristen . Wij waren er in mei. Zee was nog te koud voor te zwemmen. toeristen boten hadden nog weinig te doen. Uitzicht van belvedere complex was geweldig met prachtig mooi zwembad en uitzicht op zee. kortom we hebben ons prima vermaakt. Tip sloveense grotten en spookkasteel wat in de rotsen uitgehakt is . Echt een beziens waardigheid . verder de bekende plaatsen waar elk toerist naar toe gaat.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2018

Beste gast van der Bloemen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Geweldige

Tineke V.
16-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Wij vonden dit een geweldige locatie. Alles was perfect eten,kamers,personeel,zwembad met de gratis bedjes. Het enige wat ik jammer vind is dat er auto’s op het park rijden/staan. het zou ideaal zijn als daar een centrale plek voor zou zijn. met voor elke kamer een eigen plaats. Het is nogal eens zoeken geblazen en dan soms moet je hem op een plek neerzetten waar het eigenlijk niet mag. Maar kortom wij zouden zo weer terug gaan. Kamer 106 dan viel het wat betreft de trappen erg mee.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Belvedere Team, Marketing, 23-7-2018

Beste gast Tineke V.,

D-reizen

wij vonden het een fantastische reis !!

Fam Rovers
6-3-2018
  • Onderkomen9

Belvedere is een geweldig resort, alleen mensen die slecht ter been zijn kunnen wat moeilijkheden ondervinden daar het sterk glooiend is. Zowel de huisvesting als het restaurant zijn keurig. Zowel ontbijt als diner zijn in buffet vorm met een ruime keus (voor elk wat wils) en is met zorg bereid. Tevens waren de excursies mooi en verzorgd, ook was de chauffeur veel vertellen over de omgeving.

Gereisd Met partner in april 2017

Lisanne Janssens
13-1-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7

Leuke eettentjes en een mooi strand.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Gaan graag weer

Familie
19-8-2017
  • Activiteiten9

Mooi complex, leuke ligging. Lekker aan de boulevard. Ook prima om andere stadjes te bezoeken. Appartementen zijn goed! Paar puntjes. Helaas bij zwembad handoekje leggen, ontbijt is prima, maar heel druk met aanmelden (rij staat buiten). Als je zoals wij in een van de bovenste appartementen zit moet je 100 trappen op. Maar goed kun je weer een ijsje extra eten :). We zullen iig zo weer gaan. Waarschijnlijk wel met de melding of dat we in een iets lager gelegen appartement mogen zitten.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2017

Beste gast,

Mooi resort

Vonk
9-8-2017
  • Activiteiten7

Het is een mooi resort. We hadden een mooie grote hotelkamer. We lagen gelukkig niet zo hoog kamer 236. Eten is lekker. Zee was wel wat treden maar beneden maar voor ons goed te doen. Er wordt goed schoongemaakt. Minpuntjes auto buiten park parkeren en de airco werkte niet goed.. na klagen konden we een andere kamer krijgen de airco kreeg het wel 26 graden ipv 27.4 maar was veel kleiner en hoger gelegen. Dus wij hebben de hitte getrotseerd. Na paar dagen werd het buiten wat minder warm en toen was het te doen 24 graden. Verder een super vakantie gehad in belvedere

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Maganer, Marketing, 12-8-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Belvedere Team

Een fantastische locatie en een prachtige reis.

gerrit
19-4-2017
  • Activiteiten9

Dat Vrsar een prachtig stukje Kroatie is om vakantie te houden, alles was er zo mooi en resort Belvedere was geweldig. Wij waren er met een busreis van touroperator. en alles was heel goed geregeld. En veel gezien van de omgeving met een geweldige chauffeur Luiz.Deze reis is een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek

Annemieke Litjes
8-3-2017
  • Onderkomen9

Belvedere is een prachtig vakantiepark met mooi uitzicht over de zee. Het plaatsje Vrsar is dichtbij,je kunt er een heerlijke wandeling naar toe maken!

Gereisd Met partner in juni 2016

Gewoon doen!!

John Zwetsloot
10-2-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Euros meenemen als echte Nederlander want die kan je daar gunstiger wisselen dan wanneer je geld uit de muur trekt. Gewoon lekker in het voorjaar gaan want dan is de natuur nog lekker fris terwijl je toch op een uitbundig zonnetje wordt getrakteerd. De mensen in de horeca zijn dan ook op hun best. Zeer vriendelijk en gastvrij. Met stadjes als Porec, Rovinj en Pula in de buurt kan je je ook op een minder zonnige dag prima vermaken.

Gereisd Met partner in april 2016

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan6
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Belvedere in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.