Vakantiepark
8,1

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten7,6

Omschrijving
Resort Belvedere Vrsar Kroatië is Zoover Award winnaar 2013. Restaurants, animatie, wellness, een zwembad en adembenemend uitzicht op zee bieden alle nodige luxe. Het sfeervolle centrum ligt 300 meter verder. De omgeving is zeer geschikt voor wandel- en fietstochten, maar door het heuvelachtige karakter minder geschikt als je slecht ter been bent.
Kenmerken

1-10-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten6

Heel mooi vakantiepark. Mooie faciliteiten, schitterende ligging, mooi zwembad. Aardig personeel.

Het park deed wel wat steriel en saai aan maar dat kan komen omdat het heel vroeg in seizoen was. Men zou er goed aan doen om het fraai gelegen buiterras met planten en evt andere aankleding wat 'op te leuken'. Het kan veel gezelliger. Mooi muziekje etc. Verder vonden wij het restaurant en buitenterras vrij prijzig en zeker in verhouding tot de vele horeca om de hoek aan de haven. Het eten is wel erg goed. Veel keuze en smaak is prima.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch en mooi resort!

J. Koopmann,
24-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig en schoon resort! Gelegen aan een zeer mooie kust en een gezellige boulevard. Appartement was heel netjes en schoon. App. werd elke 2 dagen voorzien van nieuwe handoeken en elke 4 dagen schoon beddengoed. Keukengerei was wel minimaal. Uitzicht was fenomenaal, we keken zo op de haven en de kust. We zaten wel (penthouse ;-) hoog, dus veel trappen. Echter waren er ook twee roltrappen, dat scheelde echt! Zwembad ook mooi (geen badmeester), maar zoals vele al zeiden, ergernis i.v.m. 'bedje reserveren'. Ik zou het hotel echt willen vragen hier maatregelen in te treffen! Echt asociaal gedrag van de hotelgasten.

Restaurant was prima. Elke dag iets van animatie. Personeel was heel vriendelijk, kwamen niet 'seizoensmoe' over.

Omgeving was heel veel te doen. Van dolfijnen spotten tot live muziek luisteren in het dorp. In de omgeving veel steden. Kortom, je hoeft je echt niet te vervelen! Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2018

Beste gast J.Koopmann,

Met vriendelijke groet,

Zeezicht en cote dazuur gevoel. Rijkdom!

van der bloemen,
17-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Prachtig hotel appartement complex belvedère. genoeg eetgelegenheden om de hoek . pizzeria ,biergarten, en een heerlijk visrestaurant aan de haven. Vrsar klein Côte da zuur in kroatie draait op toeristen . Wij waren er in mei. Zee was nog te koud voor te zwemmen. toeristen boten hadden nog weinig te doen. Uitzicht van belvedere complex was geweldig met prachtig mooi zwembad en uitzicht op zee. kortom we hebben ons prima vermaakt. Tip sloveense grotten en spookkasteel wat in de rotsen uitgehakt is . Echt een beziens waardigheid . verder de bekende plaatsen waar elk toerist naar toe gaat.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2018

Beste gast van der Bloemen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Geweldige

Tineke V.,
16-7-2018
  • Activiteiten6

Wij vonden dit een geweldige locatie. Alles was perfect eten,kamers,personeel,zwembad met de gratis bedjes. Het enige wat ik jammer vind is dat er auto’s op het park rijden/staan. het zou ideaal zijn als daar een centrale plek voor zou zijn. met voor elke kamer een eigen plaats. Het is nogal eens zoeken geblazen en dan soms moet je hem op een plek neerzetten waar het eigenlijk niet mag. Maar kortom wij zouden zo weer terug gaan. Kamer 106 dan viel het wat betreft de trappen erg mee.

Gereisd met partner in juni 2018
Belvedere Team, Marketing, 23-7-2018

Beste gast Tineke V.,

Met vriendelijke groet,

wij vonden het een fantastische reis !!

Fam Rovers,
6-3-2018
  • Activiteiten8

Belvedere is een geweldig resort, alleen mensen die slecht ter been zijn kunnen wat moeilijkheden ondervinden daar het sterk glooiend is.

Zowel de huisvesting als het restaurant zijn keurig. Zowel ontbijt als diner zijn in buffet vorm met een ruime keus (voor elk wat wils) en is met zorg bereid. Tevens waren de excursies mooi en verzorgd, ook was de chauffeur veel vertellen over de omgeving.

Gereisd met partner in april 2017

Lisanne Janssens,
13-1-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten7

Leuke eettentjes en een mooi strand.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gaan graag weer

Familie,
19-8-2017
  • Activiteiten9

Mooi complex, leuke ligging. Lekker aan de boulevard. Ook prima om andere stadjes te bezoeken. Appartementen zijn goed! Paar puntjes. Helaas bij zwembad handoekje leggen, ontbijt is prima, maar heel druk met aanmelden (rij staat buiten). Als je zoals wij in een van de bovenste appartementen zit moet je 100 trappen op. Maar goed kun je weer een ijsje extra eten :). We zullen iig zo weer gaan. Waarschijnlijk wel met de melding of dat we in een iets lager gelegen appartement mogen zitten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Belvedere Team, Marketing, 31-8-2017

Beste gast,

Mooi resort

Vonk,
9-8-2017
  • Activiteiten7

Het is een mooi resort. We hadden een mooie grote hotelkamer. We lagen gelukkig niet zo hoog kamer 236. Eten is lekker. Zee was wel wat treden maar beneden maar voor ons goed te doen. Er wordt goed schoongemaakt. Minpuntjes auto buiten park parkeren en de airco werkte niet goed.. na klagen konden we een andere kamer krijgen de airco kreeg het wel 26 graden ipv 27.4 maar was veel kleiner en hoger gelegen. Dus wij hebben de hitte getrotseerd. Na paar dagen werd het buiten wat minder warm en toen was het te doen 24 graden. Verder een super vakantie gehad in belvedere

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Maganer, Marketing, 12-8-2017

Beste gast,

Belvedere Team

• Activiteiten9

Dat Vrsar een prachtig stukje Kroatie is om vakantie te houden, alles was er zo mooi en resort Belvedere was geweldig. Wij waren er met een busreis van touroperator. en alles was heel goed geregeld. En veel gezien van de omgeving met een geweldige chauffeur Luiz.Deze reis is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige plek

Annemieke Litjes,
8-3-2017
  • Activiteiten9

Belvedere is een prachtig vakantiepark met mooi uitzicht over de zee.

Het plaatsje Vrsar is dichtbij,je kunt er een heerlijke wandeling naar toe maken!

Gereisd met partner in juni 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Belvedere in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Belvedere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.