Vakantiepark Resort Belvedere

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Resort Belvedere Vrsar Kroatië is Zoover Award winnaar 2013. Restaurants, animatie, wellness, een zwembad en adembenemend uitzicht op zee bieden alle nodige luxe. Het sfeervolle centrum ligt 300 meter verder. De omgeving is zeer geschikt voor wandel- en fietstochten, maar door het heuvelachtige karakter minder geschikt als je slecht ter been bent.

144 reviews over Vakantiepark Resort Belvedere

• 2019
    8Ellen01-09-2019

Prima!

Veel trappen en steile hellingen. Veel appartementen kijken uit over zee. Ligt mooi aan het plaatsje Vrsar. Je kan meteen de boulevard op wandelen. Gezellig. Mooie omgeving en interessante excursies. Prima appartement. Elke dag wordt er schoongemaakt. Ontbijt prima. Avondeten vonden we te weinig keus, te zout en redelijk chaotisch (waarschijnlijk door het hoofdseizoen). Animatie was vooral gericht op jonge kinderen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

TN Belvedere, Marketing, 02-10-2019

Dear Mrs. Ellen,

Thank you for taking the time to share your impressions with us. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.

We hope to welcome you again very soon.

Kind regards, Your Belvedere Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Tira08-08-2019

Geweldig!

Geweldig resort, mooie kamers met balkon en prachtig uitzicht over de zee. Kamers, modern en worden alle dagen schoongemaakt Fijn strand(kiezel) metcte huren parasols en bedjes, mooi snorkelgebied, veel te doen, zowel ontbijt als dinerbuffet zeer uitgebreid). Je loopt zo de boulevard op naar het centrum. Fantastische vakantie gehad.

TN Belvedere, Marketing, 11-08-2019

Dear Mrs. Tira,

Thank you for the great review of our resort! We are delighted that our service and hospitality contributed to making your stay a relaxing and enjoyable experience. Your comments are extremely important to us as they allow us to see what we do well and where there may still be room for improvement. This helps us identify ways in which we can improve our services, which, in turn, enhances the satisfaction of our guests.

We look forward to the opportunity to welcome you back again soon.

Kind regards, Belvedere team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Durkje gijzen04-07-2019

Een geweldige vakantie gehad!

Vrsar is een leuk dorpje aan een haven. Het resort is op een helling gebouwd, dus mensen die slecht ter been zijn is dit resort af te raden. Mooi uitzicht, vriendelijke mensen, eten prima, appartement ook prima! Mooie omgeving, leuke excursies gedaan.

TN Belvedere, Marketing, 21-07-2019

Dear Mr. Durkje,

Thank you for having been our guest and for taking the time to share your impressions with us.

We look forward to the opportunity to welcome you back again soon.

Kind regards, Belvedere team

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9J. Koopmann24-08-2018

Fantastisch en mooi resort!

Prachtig en schoon resort! Gelegen aan een zeer mooie kust en een gezellige boulevard. Appartement was heel netjes en schoon. App. werd elke 2 dagen voorzien van nieuwe handoeken en elke 4 dagen schoon beddengoed. Keukengerei was wel minimaal. Uitzicht was fenomenaal, we keken zo op de haven en de kust. We zaten wel (penthouse ;-) hoog, dus veel trappen. Echter waren er ook twee roltrappen, dat scheelde echt! Zwembad ook mooi (geen badmeester), maar zoals vele al zeiden, ergernis i.v.m. 'bedje reserveren'. Ik zou het hotel echt willen vragen hier maatregelen in te treffen! Echt asociaal gedrag van de hotelgasten.

Restaurant was prima. Elke dag iets van animatie. Personeel was heel vriendelijk, kwamen niet 'seizoensmoe' over.

Omgeving was heel veel te doen. Van dolfijnen spotten tot live muziek luisteren in het dorp. In de omgeving veel steden. Kortom, je hoeft je echt niet te vervelen! Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Belvedere Team, Marketing, 31-08-2018

Beste gast J.Koopmann,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8van der bloemen17-08-2018

Zeezicht en cote dazuur gevoel. Rijkdom!

Prachtig hotel appartement complex belvedère. genoeg eetgelegenheden om de hoek . pizzeria ,biergarten, en een heerlijk visrestaurant aan de haven. Vrsar klein Côte da zuur in kroatie draait op toeristen . Wij waren er in mei. Zee was nog te koud voor te zwemmen. toeristen boten hadden nog weinig te doen. Uitzicht van belvedere complex was geweldig met prachtig mooi zwembad en uitzicht op zee. kortom we hebben ons prima vermaakt. Tip sloveense grotten en spookkasteel wat in de rotsen uitgehakt is . Echt een beziens waardigheid . verder de bekende plaatsen waar elk toerist naar toe gaat.

• 6Onderkomen

Belvedere Team, Marketing, 31-08-2018

Beste gast van der Bloemen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 7Tineke V.16-07-2018

Geweldige

Wij vonden dit een geweldige locatie. Alles was perfect eten,kamers,personeel,zwembad met de gratis bedjes. Het enige wat ik jammer vind is dat er auto’s op het park rijden/staan. het zou ideaal zijn als daar een centrale plek voor zou zijn. met voor elke kamer een eigen plaats. Het is nogal eens zoeken geblazen en dan soms moet je hem op een plek neerzetten waar het eigenlijk niet mag. Maar kortom wij zouden zo weer terug gaan. Kamer 106 dan viel het wat betreft de trappen erg mee.

• 10Onderkomen
    • 6Activiteiten

Belvedere Team, Marketing, 23-07-2018

Beste gast Tineke V.,

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Fam Rovers06-03-2018

wij vonden het een fantastische reis !!

Belvedere is een geweldig resort, alleen mensen die slecht ter been zijn kunnen wat moeilijkheden ondervinden daar het sterk glooiend is. Zowel de huisvesting als het restaurant zijn keurig. Zowel ontbijt als diner zijn in buffet vorm met een ruime keus (voor elk wat wils) en is met zorg bereid. Tevens waren de excursies mooi en verzorgd, ook was de chauffeur veel vertellen over de omgeving.

Gereisd met partner in april 2017

• 7Lisanne Janssens13-01-2018

Leuke eettentjes en een mooi strand.

• 4Onderkomen

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

9Familie19-08-2017

Gaan graag weer

Mooi complex, leuke ligging. Lekker aan de boulevard. Ook prima om andere stadjes te bezoeken. Appartementen zijn goed! Paar puntjes. Helaas bij zwembad handoekje leggen, ontbijt is prima, maar heel druk met aanmelden (rij staat buiten). Als je zoals wij in een van de bovenste appartementen zit moet je 100 trappen op. Maar goed kun je weer een ijsje extra eten :). We zullen iig zo weer gaan. Waarschijnlijk wel met de melding of dat we in een iets lager gelegen appartement mogen zitten.

• 9Activiteiten

Belvedere Team, Marketing, 31-08-2017

Beste gast,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Vonk09-08-2017

Mooi resort

Het is een mooi resort. We hadden een mooie grote hotelkamer. We lagen gelukkig niet zo hoog kamer 236. Eten is lekker. Zee was wel wat treden maar beneden maar voor ons goed te doen. Er wordt goed schoongemaakt. Minpuntjes auto buiten park parkeren en de airco werkte niet goed.. na klagen konden we een andere kamer krijgen de airco kreeg het wel 26 graden ipv 27.4 maar was veel kleiner en hoger gelegen. Dus wij hebben de hitte getrotseerd. Na paar dagen werd het buiten wat minder warm en toen was het te doen 24 graden. Verder een super vakantie gehad in belvedere

• 10Eetgelegenheden

Maganer, Marketing, 12-08-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Belvedere Team

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

9 tips over Vakantiepark Resort Belvedere

• Miranda, 06-11-2013
    • Duiken bij de naastgelegen kamping. Aparte ervaring maar zeker de moeite waard! medewerkers spreken heel goed duits (ook engels en kroatisch) en zijn zeer behulpzaam.

• Els Gerrits, 01-06-2014

Trek goede schoenen aan als je naar Rovinj gaat want de stenen omhoog zijn erg glad.

• fam Camps, 27-05-2013

Bij het internetcafe hebben ze lekkere en goedkope koffie met daarbij ook nog gratis en goede WiFi. Ondanks de klim ga ook naar boven naar het dorpje met zijn smalle straatjes.

9 vragen over Vakantiepark Resort Belvedere

• Petra Sullot, 29-12-2018

bakker

is er in de buurt of op het park vers brood/stokbrood te koop?

Nancy, 21-08-2019

Ha, paar minuutjes lopen naar de boulevard alwaar een bakker is.

• E Zinger, 25-11-2018

Leuk voor jongens van 14 en 16 jaar

Weet iemand of er ook veel kinderen komen van die leeftijd en dan Nederlanders? Dat is wat een vakantie leuk maakt voor onze jongens. En wordt er ook iets georganiseerd voor die leeftijd?

Nancy, 21-08-2019

Onze meiden zij 12 en 13 jaar oud. Zijn wel Nederlanders maar vooral Duitsers heb ik het idee. Verblijven er nu. Er is een animatieprogramna. Wij zijn een camping gewend en het valt ons op dat de meiden hier geen contact maken/ hebben met andere kinderen en op de camping hadden ze dit wel.

• plas, 28-06-2016

Wifi op de kamer?

Is er WiFi beschikbaar in de studio's/appartementen en zo ja is dit standaard of moet je daarvoor betalen en hoe veel?

Borisb, 25-01-2018

Er is gratis WiFi op het hele Resort.

Vakantiepark Resort Belvedere info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa