Vakantiepark Villas Rubin ***

71 reviews over Vakantiepark Villas Rubin in het Nederlands

Super vakantie gehad!

Familie Dassen, 24-8-2017
  • Onderkomen8

Het is een mooi, goed onderhouden park met mooi zwembad en direct aan het strand. Wij verbleven in huisje 100, een 2k-appartement. Het huisje had ook een ommuurd tuintje waardoor het uitzicht niet top was, maar wel ideaal voor ons omdat onze teckel mee was. Het huisje was schoon met een mooie badkamer. Als ik een minpuntje moet noemen was het dat de inventaris van de keuken wat karig was. Geen koffiezetapparaat, slechte kwaliteit pannen waarin alles aanbakte, weinig kommetjes,enz. Je kon als je wilde iedere dag laten poetsen en kreeg schone handdoeken. Zwembad heel mooi, alleen het betalen voor de glijbaan vonden wij een beetje onzin. Verder kan ik niks negatiefs vertellen en hebben wij er een super vakantie gehad.

Mooie omgeving. lelijke appartementen.

K. R, 3-8-2017
  • Onderkomen6

Als je wat vraagt regelen ze het meteen. Jammer dat je voor glijbanen en bedjes bij het zwembad moet betalen. Verder hebben ze te weinig parasols waardoor je kinderen niet veilig in de schaduw kunnen zitten. Bij de trappen van appartementen is geen verlichting. Verder zijn de omliggende plaatsen en de zee lekker dichtbij.

Top vakantie!

Iris Brouwer, 5-9-2015
  • Onderkomen8

We hebben een geweldige vakantie gehad. Als je kiest voor uit eten gaan in het park dan kun je daar ook echt genieten van een heerlijke maaltijd. Entertainment goed verzorgd. Zwembad super en gelijk aan zee mocht je liever van het strand zijn. Stadje ook super wel druk in hoogseizoen. Het enige nadeel was dat er geen airco in het huisje was. En als je schone handdoeken wilt spreek even zo'n dame aan geen probleem! Gelukkig hadden we drie ventilatoren meegenomen dus we hebben het overleefd. Ik zou hier zo weer voor kiezen. Helemaal top!!!

super!

fam.van Holst, 15-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

super park met gerenoveerde huisjes en zwembad. leuke animatie.

wij hadden huisje nr 116.2 kmr app..en terwijl we geen airco zouden hebben hadden we die wel.

die hadden we ook echt nodig want het was erg warm ..mooie ommuurde tuin waar je helemaal vrij zat met 3 bomen , 2 ligstoelen, parasol, wasrek, tafel en 4 stoeltjes. Echt heel relaxed. ook kroatie is ons super bevallen..gelijk aan zee..en een hele heldere zee, veel gesnorkeld. erg leuk. paar keer uit eten geweest bij de pizzeria op het park. Dit alles kan je betalen met je armbandje die je krijgt bij inchecken en later kan afrekenen bij uitchecken.

Echt een aanrader dit park. er zijn wel verschillende huisjes dus hier kan ik niet over oordelen.

Mooi park, appartementen minder

Lenie, 31-7-2015
  • Onderkomen6

Mooi park met vernieuwd zoet-waterzwembad en glijbanen. Glijbaan kost 4 kuna per keer. De ligging van de huisjes is prima en zag er verzorgd uit. De appartementen daarentegen zijn van binnen prima (o.a. airco inbegrepen), maar liggen achteraan op het park en zien er van de buitenkant zeer sfeerloos en somber uit. De "tuintjes" zijn omringd door hoge muren, waardoor er geen enkel uitzicht is. Bij aankomst krijgen alle gasten een armbandje waarmee je kunt betalen bij de bar en restaurant. Bij vertrek krijg je de rekening. Voor de glijbaan kun je geld op je bandje laten zetten bij de pool-kassa.

opletten als je bang bent van "ongedierte"

Rody, 24-7-2015
  • Onderkomen6

Deze appartementen op villa park rubin zijn erg netjes (schoon) van binnen maar simpel. Van buiten schrokken we eerst wel een beetje want het is vrij sfeerloos en het groene gras op de foto is dor. Bedden waren erg hard ik voelde wat veren. We hadden ook netjes muizen op het dak en allelei andere beesten die snachts tot leven kwamen. Godzijdank waren alle kieren goed gedicht maar het geluid was angst aanjagend. (Zelfs voor mijn man die ingedierte bestrijding doet). En daar twee keer een schorpioen (tje) moeten doden. .. maar helaas zaten er ook nog (minstens) twee in onze koffer. Dus alles nauwkeurig moeten nakijken tijdens t uitpakken vd koffer. Zwembad was echt goed. Vakantie gevoel verder prima.

een half gerenoveerd park

marjo, 21-6-2015
  • Onderkomen4

Het park was half gerenoveerd. Het zwembad, receptie (24 u/7 dagen bemand), sportgedeelte waren wel gedaan en zagen er goed uit. Ook zo de huisjes aan de zee (superior).

Ons gedeelte was nog niet gedaan en we keken ook uit op de appartementen van het personeel, wat er helemaal hopeloos uit zag.

Als we nog een keer zouden willen, zouden we de nieuwe huisjes boeken (de superior) of beter nog de mobile homes van het park er naast (Polari) boeken.

Let wel op dat je nog een flink eind van Rovinj af zit. Misschien is het leuker wat dichter bij te zoeken.

Rovinj is een prachtige stad (ik vind het mooier dan Pula of Porec). Je kunt er ook goed eten/shoppen.

echt heerlijk genieten!!

j. voois, 29-1-2014
  • Onderkomen9

de accomodatie is keurig verzorgt.

Wij hebben echt super genoten, we zaten in de standaard hotelkamer op het park. Echt alles is keurig gerenoveerd en het personeel is zeer vriendelijk. we hadden half pension geboekt echt iedere avond stond er een ander heerlijk buffet voor ons klaar. De kamers werden iedere dag schoongemaakt!

We hebben echt genoten en absoluut een aanrader!

prijs kwaliteit was helemaal in orde.

Veel leuker dan verwacht!

Tessa, 20-8-2013
  • Onderkomen8

Ik geef toe dat ik me vooraf een beetje zorgen maakte over de kwaliteit van de bungalows. Dit was achteraf gezien nergens voor nodig! Wij hadden de 3KB geboekt. We kregen een vrijstaand huisje met grote woonkamer/keuken inclusief airco, 2 ruime slaapkamers met redelijke bedden, badkamer met bad en toilet en nog een apart toilet. Terras was erg groot met tafel en 2 ligbedden. De huisjes zijn fijn gelegen onder de dennebomen waardoor je veel schaduw hebt. Hierdoor wordt het binnen niet te warm. 1x per week worden de bedden verschoond en 3x per week krijg je schone handdoeken.

Leuk zoutwaterzwembad met 2 glijbanen (2 kuna per keer = zo'n € 0,30) en direct aan het strand gelegen.

WIFI is aanwezig bij de receptie.

Het park is misschien hier en daar wat gedateerd maar voor Kroatische begrippen is het echt prima. Een aanrader dus!

Leuk als je niet te veel hebt betaald!

Marck, 15-8-2012
  • Onderkomen5

We zijn hier met een jongeren reis gekomen. De eerste indruk van het park was redelijk, het ziet er allemaal erg gedateerd uit en niet super goed onderhouden, maar wat verwacht je van een 2 sterren park.

De kamer die wij hadden was echter prima een mooie badkamer en goede bedden + een flatscreen. Nadeel was dat er alleen een deur open kon omdat er geen ramen waren (ook geen airco). Terras bij de kamer was erg groot nadeel was dat er geen parasol aanwezig was.

Wij zaten in het ''hotel'' en hadden het ontbijt er bij geboekt. Het eten was prima en het restaurant zag er enigszins gedateerd uit maar het is ook geen 5 sterren resort.

Zwembad op villas rubin zelf zag er echt niet uit. Het water stonk en het vinyl om het zwembad heen was gescheurd en slecht onderhouden. Ook zag de glijbaan er totaal verroest uit en je moest er ook nog eens voor betalen! Tip is om naar het zwembad van camping polari te gaan mooi zwembad met zoet water ipv het zoute water van villas rubin.

We hebben een aantal aanbieders voor Villas Rubin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villas Rubin in Rovinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villas Rubin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villas Rubin scoort een 7.03 uit 10 op basis van 80 reviews.