Géén boekingskosten

Hotel Istra

KroatiëIstriëRovinj

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Istra voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 27 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

27 Reviews over Istra

• 8Mevr. W. Van Dommelen13-08-2017

Geweldig hotel op een prachtig,rustig eiland.

Het hotel was mooi, het eten heel erg goed,voor elk wat wils. Het ligt op een geweldig rustig eiland waar geen auto's komen. Ook kun je er heerlijk wandelen. Wil je ergens anders heen dan gaat er de hele dag door een boot die je over brengt Het hele eiland straalt een enorme rust uit.

Your stay at Hotel Istra, Marketing, 22-08-2017

Dear guests, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad that you enjoyed your stay at our Hotel Istra, and we hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Hotel Istra Management

• 9Marc29-06-2016

fantastisch hotel

Fantastisch hotel gelegen op een eiland. Prachtig uitzicht.Alle dagen met de boot er heen en terug.Het ontbijt en de kamer waren super.Het dinner was buffet eten en zeer saai.Het eiland zelf is niet te groot maar het is er leuk vertoeven.

• 8Jeanne Frankhuizen30-04-2016

Zeer de moeite waard

Hotel Istra goed. Kamers beetje gehorig. Buffet tamelijk redelijk; voor elk wat wils. Iedere dag schone handdoeken en aanvulling zeepjes. Je kreeg vaste eettafels toegewezen. Dit kan vervelend of juist leuk zijn als je steeds hetzelfde gezelschap krijgt. In april was buitenzwembad met zonnebedden nog niet beschikbaar. Binnenzwembad met rustbedden en douches uitstekend. Je kunt leuke wandelingen langs de kust maken. Uitzicht op zee is fantastisch. Terrasjes genoeg in de buurt. Hotels onderweg ook prima. Eten goed. Het programma was zeer interessant, maar vergde soms wel lange busreizen. Bezoek wijnboer was bij ons erg gezellig uitgevallen. Meren en grotten indrukwekkend. Wij hadden een uitstekende en professionele chauffeur en een leuk gezelschap. Het is ons goed bevallen.

• 9Pierre13-08-2015

Bijzonder mooi gelegen hotel

Gelijk maar het meest negatieve. Wat een HERRIE in het restaurant zeg. Net een kantine. Dat is jammer want verder is het (buffet) eten en ontbijt uitstekend van kwaliteit! Maar de geluidoverlast is zo groot dat het niet echt lekker ontspannen eet. Zeer jammer. Hotel is fantastisch gelegen met nette kamers. Prachtig uitzicht vanuit de kamers over baai met plezierjachten. Goede bedden en badkamers. TV is wat ondermaats en aan vervanging toe. (Geen HDMI aansluiting bv..) Airco was ook een drama. Temp kwam 's nachts niet onder de 27 graden! Personeel aardig en hulpzaam. Tot slot; Je wordt met een boot naar het eiland gebracht en je auto staat 5 km verderop op een onbewaakt terrein geparkeerd. Een walhalla voor criminelen denk je, maar er schijnt nooit wat te gebeuren volgens de receptie. (Het is maar dat je het weet)

• 8Marianne van Dooremaal11-06-2015

Fantastische ligging

We hadden een hele mooi kamer met uitzicht op de prachtige tuin en zee. Een groot modern hotel, voorzien van alles. Eten was goed, tja buffetten! De eetzaal was een beetje kantineachtig. Minpunt geen BVN tv, geen amusement 's avonds, alleen af en toe een dj in hal ook een keer aan zee was weinig animo voor. En je kon er niet buiten eten, dat ik persoonlijk altijd erg gezellig vindt. Bij het naastgelegen hotel, kasteel Laterne, kon je heerlijk buiten maar ook binnen eten, was grote klasse, erg culinair en betaalbaar

• 7rjfmensink28-09-2012

goed hotel

Het hotel Istra is zeer mooi gelegen op een natuurrijk eiland dat ook verbonden is met een ander eiland.

De service (bijvoorbeeld aan de receptie) zou beter kunnen en is absoluut geen vier sterren waardig. Het gastronomische gedeelte is voldoende, een kanttekening hierbij is dat bij grote drukte de chaos regeert. Zowel het ochtend alswel het avondeten is in buffetvorm en er is voldoende voor iedereen aanwezig wat sommigen helaas niet belet om toch arrogant voor te kruipen en de borden bomvol te scheppen. Ook veel ligbedden werden s'morgens vroeg al "gereserveerd" door er simpelweg een handdoek op te leggen. De kamers werden iedere dag wel netjes opgeruimd en schoongemaakt. Absoluut een compliment aan de schoonmaaksters!

Elke dag tot laat in de avond vaart de veerdienst regelmatig en op tijd van en naar Rovinj (er is een schema met ieder uur de aankomst en vertrektijden). Rovinj zelf is overigens een prachtige plaats om te vertoeven.

• 9Vera9014-08-2012

Heel erg mooi

Hotel Istra bevindt zich op een eigen eiland. Het is een fantastische reis ernaar toe (met de boot) en het eiland is ook erg mooi. Je kan er mooi wandelen en wat van de natuur zien. Het hotel is erg groot en modern ingericht. De kamers zijn heel mooi met goede bedden. Fitness aanwezig. Het ontbijtbuffet heeft een enorme keuze (zo ook het diner) en bevat voor ieder wat wils. Must bij dit hotel is wel dat je mooi weer hebt want anders zit je letterlijk 'vast op het eiland' (boot gaat elk half uur naar vasteland maar in de regen zit dat niet lekker). Animatie voor kinderen erg summier. Meer ingericht op koppels.

• 10Saskia08-08-2012

Mooi hotel op een heel mooi eiland

Heel mooi hotel, heel goed eten, en wat vooral prachtig is, dat is de ligging, hier zou ik best nog wel eens naar toe willen. Van de Animatie die er toch wel aanwezig bleek te zijn hebben we niet veel gezien, maar we konden ons goed vermaken met het zwembad of een wandeling over het eiland

• 9Jacques26-05-2012

Werkelijk uniek!

Dit hotel is een prachtig hotel en super mooi gelegen op het eiland isola rossa. De bootverbinding is prachtig en iedere dag weer leuk, zelfs als het stormt.. De kamers zijn erg netjes en worden dagelijks prima opgeruimd. Het ontbijt- en avondbuffet is excellent en de medewerkers zijn ook geweldig, zeer behulpzaam. Niets dan lof voor dit hotel. Rovinje is ook een leuk plaatsje.

• 2L en S19-05-2012

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte ervaring, wij boeken dit nooit meer!!! Eerst en vooral bij aankomt liet de boot ons gewoon staan???? Aangekomen in het hotel, en na toewijzing van de kamer, zijn we de kamer gaan opzoeken. Kamer was nog vies en niet opgemaakt en gepoetst van de vorige gasten... Trug naar receptie en vervolgens 2 uur moeten wachten eer dit opgelost was??? Het weer was niet al te best, geen probleem, maar dan had ik het tenminste toch graag warm gehad. Verwarming werkte niet... Niets aan te doen zei de receptie??? Oke dus maar extra dekens gevraagd en het bad laten vollopen met HEET water om toch wat warme lucht op de kamer te krijgen. Eten viel al bij al wel mee, maar gezellig kan je het niet noemen, juist een schoolcantine. En de gemiddelde leeftijd van dit hotel was echt we 75+. Er waren 5 accomodaties op het eiland in het hotel om iets te drinken, 1 ervan was er maar open in de hele week dat we daar waren???

Hotel Istra info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar