Vakantiepark Park Plaza Verudela Pula

Vakantiepark Park Plaza Verudela Pula
7,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Park Plaza Verudela Pula voor je op een rij gezet:

104 reviews over Vakantiepark Park Plaza Verudela Pula in het Nederlands

Super leuk!

Merel
18-8-2018
  • Onderkomen8

Een mooi en grootschalig verblijf met schattige appartementjes. Vanaf het zwembad prachtig uitzicht op de zee!! We misten alleen de centrale ligging en een beetje een rustiger zwembad. Er zijn winkeltjes en restaurantjes op het park en het heeft een frisse en gezellige uitstraling.

Fantasticht, over een paar jaar weer!

R&E
4-7-2018
  • Onderkomen10

Juli 2017 met ons gezin (2 kids van 6 en 3 jaar) hier geweest. Wat een fijn park! Hier komen we zeker over een paar jaar terug. Ja, je moet voor de glijbanen, ligstoeltjes etc. betalen. Maar als je op het park uit eten gaat dan kost het weer bijna niets! Met z’n 4en uit eten waren we rond €35 kwijt incl drank. Voordeel vonden wij dat je met kleine kinderen op het park restaurantjes, ijssalon, supermarkt met bakker had. Dus in de avond hoef je met kleine kinderen niet de park af om uit eten te gaan. Als de kids het zat zijn, dan gaan ze op het pleintje/grasveldje ernaast spelen en wij zaten dan nog even lekker aan de toetje. Pizzeria Asterix in Pula zelf is ook aan te raden. Voor €15 3 grote pizzas, nog lekkerder dan in Italie zelf!

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park is prachtig,gezellig plein met winkeltjes.wij haden een 6 pers appartement met uitzicht op zee.iedere dag schone handdoeken en 2x keer per week schoon beddengoed .in elk vertrek een tv en airco. Op de appartementen niets op aan te merken.

Groot nadeel: overal moet je voor betalen: voor de ligbedden,parasols,glijbaan,fitness,opblaasglijbanen in de zee,zelfs om 15:00 moet je voor een 2pers bed op het strand 20,00 betalen!

Erg jammer want verder is het prima daar vertoeven.

Aanrader

Mick
16-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Schone en goede verzorgde omgeving en appartementen

heerlijk

joke
10-3-2017
  • Onderkomen8

het is een heerlijke plek om te vertoeven , gezellig en niet al te druk , we zaten in de flatten , en dat is goed te doen, een paar stappen en je zit bij de zee te genieten op de rotsen , prima plaats hoor

Fantastic place !

Léa Nguyen
12-6-2016
  • Onderkomen10

Excellent hôtel, nous nous sommes amusés comme des fous, piscine, plage, restaurants, massages, petit déjeuners en terrasse ...! Les appartements sont propres, tout équipés, très agréables, pratique sur tous les plans. Merci pour cet accueil.

super vakantie

Minivic01
3-8-2015
  • Activiteiten9

mooi en verzorgd resort.

Pluspunten:

- verzorgde kamers

- ruime en propere appartementen

- dagelijks handdoekwissel

- goede airco

- super ontbijt en dinerbuffet

- kindvriendelijk

- alles direct in de buurt

- mooi resort, echt een aanrader

minpunten:

- badkamer zou iets groter mogen

- zwembad met zout water

Prima plek

H
15-6-2015
  • Onderkomen8

De 2-kamerappartementen zijn netjes gerenoveerd, anders is niet acceptabel. De onze lag op de 2e verdieping onder het dak. Niet gehorig. De 2e kamer was een trapje (krap met koffeer) op, achter het keukentje. Airco 2x, woon- en slaapkamer.

Royale flatscreens in woon- en slaapkamer. Gratis WiFi op de kamer. Keukentje met 2 pitten en magnetron. Keukenpapier en afwasmiddel was er ook. Elke dag schone handdoeken en nieuw toiletpapier, weinig schoonmaak.

Klein balkon, met zeezicht door de hoge ligging.

Restaurant met prima eten, is ook per maaltijd te betalen.

Overal vriendelijk personeel, meertalig.

Strand is stenig, vereist waterschoentjes.

Onder de naam Park Plaza zijn er veel varianten, Verudela is appartementen, Histria is hotel, Villa is goedkopere appartementen en huisjes.

Geldautomaat in hotel Histria.

Prachtig park met geweldige zee

Joz
28-12-2014
  • Onderkomen7

We hadden het niet gerenoveerde appartement , simpel maar netjes en een super groot balkon aan de zee!! We werden wakker van de golven van de zee, heerlijk, lekker ontbijten op je balkon met de prachtige zee voor je neus. De nieuwe app. Hebben mooie inrichting maar een erg klein balkon en zelden aan zee. Park bied alles, heerlijk eten, wandelen, natuur, zee zwembad. Kroatië is prachtig, alle steden bezocht en vergeet vooral het nationale park met de vele watervallen niet te bezoeken, wel eindje rijden maar te doen.

mooi verzorgd resort

lantmeeters gerda
6-10-2014
  • Onderkomen9

Samen met mijn twee jongste kinderen van 13 en 17 (+liefje) en nog een koppel verbleven we een week in dit toch wel mooie resort, vlak aan de zee, in een goed uitgerust appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers, slaapbank in de living.Modern, elke dag poets,en zeker was er ruimte genoeg! Met mooie uitstap mogelijkheden in de buurt. We waren hier met de wagen. Het resort bied alles wat je nodig hebt voor een zalige vakantie!! De glijbaan buiten is wel extra te betalen en de ligbedden aan zwembad en strand ook. Maar zonnen kan ook op de betonnen platforms of luchtmatrassen, zeker ook goed. Ondanks hoogseizoen en vol boeking, geen last van de drukte...echt een mooi verblijf!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Plaza Verudela Pula in Pula , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Plaza Verudela Pula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Park Plaza Verudela Pula scoort een 7.65 uit 10 op basis van 104 reviews.