Hotel Palazzo

Hotel Palazzo
9,5

4 reviews over Hotel Palazzo in het Nederlands

Erg goed en gastvrij hotel

Marjon
22-1-2016

Een relatief klein hotel, met een vrij klein zwembad. Het personeel is ontzettend gastvriendelijk. Je wordt op ieder moment van de dag gratis naar de parkeerplaats gebracht, waar de auto staat. De maaltijden zijn goed en de kamer zag er netjes uit.

Het hotel ligt aan het water, heel dicht bij een gezellige haven en dicht bij het oude centrum van Porec. Weinig tot geen kinderen in dit hotel gezien.

Wow!

K. van de Linde
2-2-2015

Het is een waanzinnig mooi hotel met hele goede service. Het ontbijt was uitgebreid en elke dag was er wel wat anders. Wij hebben echt geen minpunten te noemen, het was onze mooiste vakantie. Het zwembad is wat klein maar dat wisten wij, wij hebben liever strand. Porec is een mooi stadje en ook veilig. Wij hebben genoten van Palazzo en Porec!

Wat een geweldig hotel, het beste in Porec!

Valentijn Bolhuis
19-6-2013

Hotel Palazzo ligt aan het einde van de haven en heeft uitzicht over de Adriatische Zee, de haven of de oude binnenstad. Voorzien van zwembad en spa en parkeerservice. Ontbijt en andere maaltijden zijn meer dan prima, zeker voor deze prijs. Wel redelijk veel Nederlanders.

Heel mooi hotel

M.Schols
26-1-2011

mooi hotel mooie kamers,de suite is prachtig maar wel heel prijzig in het hoogseizoen.Het ontbijt is geweldig. Het personeel is zeer vriendelijk

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palazzo in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palazzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palazzo scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.