Hotel Molindrio Plava Laguna

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Molindrio Plava Laguna voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Molindrio Plava Laguna

• 9Jo Heldens09-10-2019

Geweldig

Super mooi en zeer schoon hotel. Prima ligging, wel een auto huren. Ontbijt heel erg uitgebreid SUPER.

• 9Hans28-09-2019

Fantastisch en relaxed.

Prachtig gelegen hotel met zowel strand als centrum op loopafstand. Naar centrum is ongeveer 90 minuten via een verhard pad naast het water lopen. Kan ook iets langer duren, als je onderweg bij 1 van de vele terrasjes stopt. Daarnaast kun je met het treintje naar het centrum. Dat duurt een half uur. Hotel zelf is schoon, kamer en vooral badkamer werden bij ons niet schoon gemaakt. Tevens werd de shampoo en douchegel niet aangevuld. Volgens touroperator zouden we bij aankomst een welkomsdrankje krijgen, doch niets gezien. Eten zowel bij ontbijt als diner goed verzorgd. Zeer vriendelijk personeel, waarbij je jezelf goed in het Engels maar nog beter in het Duits kunt redden. Avondentertainment was wel lekker relaxed. Voldoende ligplaatsen rondom het zwembad. Wel kleine kamers. Zeker een aanrader.

• 9Leo06-09-2019

een toppertje

Dit hotel is zeker een aanrader, zeker een hotel waar we zeker naar terug zou gaan. Zowel het ontbijt als het diner was zeer uitgebreid en lekker klaar gemaakt. het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Je kunt eventueel een huurauto voor het hotel parkeren tegen een kleine vergoeding. Iedere dag wordt de kamer en het hotel keurig schoongemaakt. Porec ligt op enkele kilometers en is op diverse manieren goed bereikbaar, per fiets, het treintje, en te voet.

• 8Coen01-09-2019

Fijn hotel met weinig sfeer

Rustig hotel ondanks hoogseizoen. Rustig gelegen aan een baai met kabelwaterskibaan, 10 minuten lopen van rotsstrand, 30 minuten met toeristentreintje naar centrum/ haven Porec. Erg leuk Aquapark op loopafstand (15 minuten). Hotel is netjes, redelijk gevarieerd (buffet)eten, iedere avond live muziek, kidsclub, twee zwembaden (niet al te druk). Personeel veelal vriendelijk op enkeling na. Prijzen volgens normale Europese standaard. Al met al lang niet slecht. Enige echte minpunten: hotel mist sfeer (nauwelijks aankleding, steriele 'look') en 's nachts geluidsoverlast aan zeezijde door luidruchtige gasten van nabijgelegen disco/ nachtclub.

Met jonge kinderen

• 8Ceciel14-08-2019

Geweldig!

Vandaag onze laatste dag in dit prachtige resort! We hebben ontzettend genoten hier. De kamers zijn erg schoon. Er wordt dan ook elke dag schoon gemaakt, + elke dag schone handdoeken! De service en bediening in het resort is top. We gingen elke dag uiteten in Porec of in de omgeving. Het is echt niet prijzig. Voor 30 euro heb je al een diner voor 2!

• 8Nass & Philip29-06-2019

Heerlijk!

We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug naar Kroatië. Het hotel ligt iets verder van t centrum van Porec maar er rijd een toeristentreintje die je voor €2.50- p.p. naar Porec centrum brengt. Enige tegenvaller was echt het warme (avond)eten. Ze hebben best wat opties maar het was regelmatig koud en niet naar onze smaak. Tip! Tegenover het kleine haventje zit restaurant Marina Parentium waar je echt de beste mixed grill en calamari kan eten!

• 8Marco27-06-2019

Genieten

Mooie ligging. Twee zwembaden met goede ligstoelen. Hotelkamer niet heel groot. Ontbijt en avondeten in buffetvorm met grote keus. Vriendelijk en gastvrij personeel. Grote parkeerplaats met veel schaduw.

• 8V tillo13-02-2019

Schitterend

Perfect eten en goede bediening

• 2018
    9Hoppie23-08-2018

Fantastisch en kom zeker nog eens terug! 👏🏻

Wij zijn een weekje in het hotel geweest! Samen met onze kinderen van 17 en 15 jaar. Onze vrienden waren er ook alleen die waren er al zodoende wisten wij al een beetje wat we konden verwachten. Vriendelijke ontvangst en omdat wij laat in de avond aan kwamen kregen we nog lekkere lunch. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant en weinig kastruimte verder prima geslapen en schoon ( dus kamer boeken met balkon die zijn iets ruimer) Het ontbijt is overweldigend alles is er wat je nodig heb voor een heerlijk ontbijt!😋 ( ik hou ontzettend van brood eten vandaar!) Het avondeten is ook gevarieerd met van alles ( vis , vlees, pizza of pasta) soms kan het wat warmer vind ik zelf! Er is ook een aparte sjieke avond met kaarsen op tafel en stoelen bekleed met veel vis en speciale dingen) Dessert is ook geweldig met ijs, mooie toetjes en fruit in overvloed (heerlijke stukken watermeloen en ananas) Ligging is is top! Heerlijk gewandeld!

• 10Mirjam11-07-2018

Geweldig

Dat het hotel echt fantastische is. Super mooie omgeving zeker de moeite waard om heen te gaan. Genoeg te doen in de omgeving super mooie vakantie gehad.

Met vrienden

4 tips over Hotel Molindrio Plava Laguna

• Juliette, 14-08-2013

Kamer zeezicht was heel mooi. Ook was het fijn dat er een wificafé in de buurt zat. Voor mooie stranden hoef je niet naar die omgeving te gaan. En door de waterski voor het hotel konden we niet eens zwemmen.

• Mazm, 24-06-2013

Hamburger eten tegenover het hotel bij de watersport. ( zit gezellig en goedkoop "barretje" )

Het eetcafe/dancing op de hoek van de kleine "boulevard" tegenover het marktje heeft de leukste bands en bediening. toptent !

Terug met watertaxi vanuit porec ! omgerekend 12 euro of zo ( ongeacht hoeveel personen ) en was heel leuk.

Wij hebben paardgereden, was leuk !

Treintje heen en terug.

Euro's worden ( nog ) niet geaccepteerd over het algemeen, gewoon kunas pinnen !

• Michael, 23-07-2012

Porec is een hele fijne en gezellige stad om te bezoeken. Een drukke stad maar niet op een vervelende manier. Veel winkeltjes waar je niet 'gedwongen' wordt iets te kopen. Tevens leuke terrasjes om een biertje of cocktail te drinken.

8 vragen over Hotel Molindrio Plava Laguna

• will, 04-08-2016

treintje

wij gaan van 6 - 20 sept. gaat het treintje dan nog en is er nog animatie?

• MiriamKroon, 12-02-2016

Half pensioen

Is er iemand die mij kan vertellen hoe het zit met drinken tijdens het ontbijt en diner. Moet je daar apart voor betalen of zit dat bij de half pensioen in?

SgS, 21-04-2019

Voor de drankjes bij het diner betaal je. Bij het ontbijt is het inbegrepen. Bier, wijn en fris is ca 20 Kuna per consumptie.

• er91376, 08-12-2015

trips

is er iemand die weet of er ook jongens buiten het hotel reisjes organiseren. hebben dit in macedonie gehad, geweldig. zou fijn zijn als iemand dat weet. bedankt wil

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV