8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Molindrio Plava Laguna voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Molindrio Plava Laguna in het Nederlands

Schitterend

V tillo
13-2-2019

Perfect eten en goede bediening

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch en kom zeker nog eens terug! 👏🏻

Hoppie
23-8-2018

Wij zijn een weekje in het hotel geweest! Samen met onze kinderen van 17 en 15 jaar. Onze vrienden waren er ook alleen die waren er al zodoende wisten wij al een beetje wat we konden verwachten. Vriendelijke ontvangst en omdat wij laat in de avond aan kwamen kregen we nog lekkere lunch. De kamers zijn wel wat aan de kleine kant en weinig kastruimte verder prima geslapen en schoon ( dus kamer boeken met balkon die zijn iets ruimer) Het ontbijt is overweldigend alles is er wat je nodig heb voor een heerlijk ontbijt!😋 ( ik hou ontzettend van brood eten vandaar!) Het avondeten is ook gevarieerd met van alles ( vis , vlees, pizza of pasta) soms kan het wat warmer vind ik zelf! Er is ook een aparte sjieke avond met kaarsen op tafel en stoelen bekleed met veel vis en speciale dingen) Dessert is ook geweldig met ijs, mooie toetjes en fruit in overvloed (heerlijke stukken watermeloen en ananas) Ligging is is top! Heerlijk gewandeld!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Mirjam
11-7-2018

Dat het hotel echt fantastische is. Super mooie omgeving zeker de moeite waard om heen te gaan. Genoeg te doen in de omgeving super mooie vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel

Alihs
28-6-2018

Mooi hotel, schone en luxe kamers. Vooral het ontbijt was voor ons verrassend goed, heel veel keus en ook in de avond is het prima om hier een keer te gaan eten. Met het treintje kun je makkelijk naar het centrum voor weinig geld. Nog een voordeel was dat er bij het water voor het hotel een mooi stuk gras lag waar je lekker kon gaan liggen. Ook kon je dichtbij naar een strandje, daar was minder plek.

Gereisd Met partner in juli 2017

niet perfect maar zeer goed

wrpg
13-5-2018

Het hotel ligt wat verder van Porec maar het stadje is goed bereikbaar met de fiets of met het treintje. Als je wat later aan tafel ging had je de kans dat bepaalde gerechten op waren. Verder niets dan lof.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

jet
26-7-2017

Hier doet men gelukkig niet aan handdoekje leggen !

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

Heerlijk ontspannen vakantie gehad

Bianca & Harm
20-4-2017

Dit was voor ons echt een vakantie om tot rust te komen. Toen we met de bus aankwamen werden we opgehaald en direct voor het hotel begeleid naar de receptie van het hotel. Het zag er buiten als zowel binnen echt piekfijn uit.

Onze kamer was iedere dag opnieuw netjes verzorgd. Eten was heerlijk en zelfs na een dagje Venetië werd er nog wat eten voor ons warm gehouden.

We hebben vooral aan zee gelegen, waarvoor we adviseren een stuk naar links te lopen. (5 min. wandeling wat het enige nadeel in onze ogen was) Daar kom je uit op een heerlijk grasveld met hangmatten en op vertoon van je kamerpas kun je gratis gebruik maken van de ligstoelen. Als je nog een stuk verder loopt kom je op een soort boulevard uit.

Verder hadden we, al zaten we midden in het hoogseizoen, niet het idee dat we in het hoogseizoen zaten. We zijn echt tot rust en ontspanning gekomen.

En dat danken we ook aan de goede zorgen van het personeel.

Ik zou hier zo weer terug gaan.

Gereisd Met partner in juli 2016

prachtig goed verzorgd hotel,

will .erps
22-9-2016

alles goed maar zitten kleine kamers bij bv 610, zonder balkon, weinig kastruimte. elke dag schoon maak van kamer. handdoekenservice, stranden niet fijn,ligt ook ver weg. animatie niet veel meer in sept.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Carmen
15-9-2016

Een leuk hotel. Eten was savonds gevarieerd en wel oke, en sochtends vaak hetzelfde. Wij waren op het ontbijt snel uitgekeken. Het zwembad lag vol met gasten, maar er was altijd wel een plekje te vinden om te kunnen liggen op een ligbed. Het zwembad is prima en lekker om in af te koelen. Onze kamer was erg klein, maar wel schoon. Wij hadden alleen last van mieren in onze badkamer, die kwamen uit gaatjes in de goeven van de vloertegels tevoorschijn. We hebben dit gemeld bij de receptie en eerst leek het erop dat we een andere kamer mochten krijgen maar later moesten we het doen met een insectenspray. Niet heel ideaal. Maar er werd wel elke dag schoon gemaakt dus de dode mieren werden wel opgeruimd. Verder prima verblijf gehad.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal goed

Wij tweeën
22-6-2016

Een week in dit mooi hotel met vriendelijk personeel. prachtig zwembad met voldoende ligbedden van goede kwaliteit. In tegensteling voorgaande review wordt er goed schoon gemaakt en linnengoed vervangen. Wij hebben iedere ochtend en avond op het hotel gegeten. Uitgebreide keuze tot eten waarbij iedere avond ook weer andere gerechten aangeboden werden hebben daarvoor gezorgd, anders waren we wel uitgeweken.

Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2016

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Molindrio Plava Laguna in Porec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Molindrio Plava Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.