Appartement Bellevue Plava Laguna

• 7.5Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

Plava Laguna Appartement Bellevue heeft een mooie ligging vlakbij Porec aan de Kroatische kust. Bij het zwembad zijn genoeg ligbedjes en parasols beschikbaar en de kids kunnen meedoen aan leuke activiteiten. Verwacht hier geen grote shows, want het is juist een rustig verblijf. Je kunt lopend naar Porec, maar er rijdt ook een treintje naar de stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue Plava Laguna voor je op een rij gezet:

131 reviews over Appartement Bellevue Plava Laguna

• 2018
    5Marco04-09-2018

Erg duur voor wat je krijgt

De appartementen zijn oud, muf en ouderwets ingericht. Omdat het zo oud is zijn er allemaal kleine dingetjes kapot zoals, barst in de douche scherm, losse deurklinken, kapotte lampen, kapotte airco (wel gerepareerd) en nog wel meer dingetjes. Het rook in ons appartement ook erg muf, dit hoorde we ook van andere mensen. Gelukkig was het wel schoon anders was dit appartement echt niet meer acceptabel geweest. Appartement was wel erg ruim. Personeel vriendelijk. Resort stelt verder niet zoveel voor maar wel een prima zwembad. Zoals al eerder op deze site werd gezegd zijn de appartementen echt aan een opknap beurt toe! Prijs die je betaald voor verblijf staat niet in verhouding voor wat je er voor terug krijgt!

• 6PV20-08-2018

Mooie ligging, geen 4 sterren waard

Appartement in Vila Mediteran was erg gedateerd, muf, klam en donker. Groot terras buiten. Dagelijks schone handdoeken. Ook wanneer wij de handdoeken op een haakje hingen, werden die vervangen. Je betaalt voor het parkeren van de auto. Het complex wordt buiten goed verzorgd. Mooi zwembad met goede ligbedden en voldoende grote parasols. Bij het zwembad mag gerookt worden. Geen goed idee met al die jonge kinderen! Helaas zijn er mensen die denken dat het nodig is ’s ochtends vroeg een bedje bij het zwembad te reserveren. Desondanks was er op ieder tijdstip bijna altijd wel een bedje vrij. Houd er rekening mee dat er bij complex ook jongerenreizen komen. Het management/receptie doet niets tegen overlast. Wij hebben geen enkele nacht kunnen doorslapen. Ligging is zeer goed. Op loopafstand van Porec, waar je ook met het treintje of (privé) taxiboot naar toe kunt gaan. Vooral dat laatste is een aanrader. Animatie stelt niets voor.

Met oudere kinderen

• 7Martijn13-08-2018

Redelijk verblijf in verouderde appartermenten

Wij verbleven hier met zijn drieën in een appartement. Appartementen zijn erg gedateerd en eigenlijk toe aan een opfrisbeurt. Gelukkig was het wel schoon en proper. In het eerste appartement wat wij kregen was de koelkast en airco kapot. Zonder problemen kregen wij een ander appartement maar ook hier was weer de airco kapot. Vervolgens kregen een derde appartement waar alles het wel deed. Appartementen zijn oud ingericht en ons appartement rook wat muf. Complex is op zich leuk maar niks bijzonders. Jammer dat je moest betalen voor het parkeren op de parkeerplaats van het complex. Als appartementen een goede opknapbeurt/ opfrisbeurt krijgen verdient het absoluut 4 sterren, nu naar onze mening een kleine 3 sterren. Ligging is goed.

• 8M01-08-2018

Geweldige ligging

Mooi park. Wij hadden een zeer ruim huisje. Niet modern, maar wel heel schoon. Iedere dag schone handdoeken. Airconditioning was goed en nodig :). De WIFI deed het perfect! Belangrijk met tieners...Veel trappen lopen op het park zelf. Wij hadden half pension waarbij je eet bij het tegenover gelegen hotel Mediteran. Het eten was daar super! Zowel s morgens als s avonds uitgebreid buffet met vers eten: ook veel groenten en fruit. Drankjes bij het eten zijn inclusief. Entertainment voel wat tegen. Op het park zelf was wel een mooi zwembad maar verder was er niet veel te beleven. Personeel bij de receptie niet echt heel vriendelijk. Strand was heel dichtbij. Naar het stadje was heel goed te lopen in ongeveer 20 minuutjes. Heel leuk en gezellig stadje. In de haven is veel en leuk aanbod van allerlei boottripjes en goed betaalbaar. Het stadje is zelf heel charmant en er zijn veel terrasjes/ restaurantjes. Prachtig land!

Met oudere kinderen

• 8Jasper02-07-2018

Heerlijk verblijf in dit prachtige dorp in Kroatië

Prachtige locatie aan Kroatische wateren. We hadden een heerlijk appartement (hartstikke ruim). Boek je ontbijt of halfpension, hou er dan rekening mee dat je met een volle maag een goed aantal trappen op moet en dat valt niet altijd mee ;). Het restaurant is namelijk in een nabij gelegen hotel (van dezelfde organisatie). Vanuit onze reisorganisatie waren er leuke tripjes te boeken, die vertrokken vanaf het hotel. Dit was erg makkelijk. De locatie is prachtig. Je zit bij het water, voornamelijk afgebouwd met stenen waar trapjes het water in gaan. Vanwege de periode hebben we 1 dag kunnen besteden aan het water. Hier zijn we de zee en het zwembad bij de appartementen in geweest. Erg netjes! Het is makkelijk om naar Porec te lopen, dit kan ook met het treintje maar lopen is net zo mooi en zeker de moeite waard. In Porec zelf kun je goed eten of wat winkeltjes bezoeken. Tot slot was ook de cleaning goed. Dagelijks nieuwe handdoeken.

• 2017
    7J. H.30-09-2017

Leuke vakantie in wat verouderd complex

Laguna Bellevue ligt mooi gelegen op een heuvel. Boven is het zwembad (helaas handdoekje leggen) en via een lange trap bereik je de mooie, rotsige zee. Het appartement was schoon maar verouderd, en nodigde niet uit om lang in te vertoeven. Maar de bedden waren prima en de airco was een verademing. En ach, je bent toch meestal lekker buiten. Animatie was ok, de meiden deden hun best. Eten bij het restaurant van het complex was ook ok. Porec is een mooi plaatsje, wel vonden wij het erg druk overal. Treintje is leuk maar best prijzig als gezin. Al met al een leuke vakantie gehad met maar een paar kleine minpuntjes.

• 9Remco14-08-2017

Mooi park, heerlijke plek om tot rust te komen.

Park ligt op een heuvel dus veel steile trappen. Niet geschikt voor minder validen. Appartement waar wij zaten D72 was schoon maar erg krap. We waren veel Zwembad prima, voldoende ligbedjes en parasols. Receptie 24 uur open, vriendelijk en behulpzaam. Met treintje of boot naar Porec. Kosten retour 2 volw en 2 kids 120 kuna is 17 eur ongeveer. Treintje kost 140 kuna retour. Loopafstand naar Porec is zeker 45 minuten als je doorloopt. Neem waterschoenen mee voor het strand! Geen zandstranden alleen kiezels en rotsen. Deze kun je ook in Porec kopen maar zijn duurder dan in NL. De zee is heerlijk!Porec is leuk havenstadje, veel winkeljes, gezellige straatjes. Ijsje halen op boulevard en genieten van de mooie schepen die in de haven liggen. Boodschappen doen op het park is duur. In Porec zit een SPAR wat beter te doen is. Voor ons was het 1e keer Kroatie maar zeker niet de laatste keer! Heerlijke vakantie gehad.

• 8pieron mosch05-08-2017

mooi park op loopafstand van porec

mooi park wordt perfect onderhouden die huisjes zouden iets moderner ingericht kunnen zijn maar eigenlijk slaap je er alleen maar en dan voldoen ze prima, tevens is er elke dag een handdoeken service en twee maal per week schoon beddengoed. goede restaurants zowel op het park als in de nabije omgeving. Porec zelf ligt op ongeveer een half uur lopen via een mooie boulevard langs de zee maar er gaat ook een treintje Porec zelf is een heel leuke plaats met mooie straatjes en leuke restaurantjes en je kunt er makkelijk met de auto uitstapjes maken in de omgeving over zeer goede wegen. de bevolking is zeer vriendelijk en gastvrij voor on was het de eerste keer Kroatië maar zeker niet de laatste ook wat het park Laguna Bellevu betreft

• 8Renske17-07-2017

Mooie plek

Wij zitten er nu. Huisjes erg leuk, wel veel klimmen! Omgeving is prachtig. Stadje schilderachtig, Italiaans aandoend. Prachtige plekjes en winkeltjes. Wij hebben half pension, dat betekent dat je eet bij hotel Mediterane. Niet doen!! Het eten daar is ronduit belabberd. Ontbijt kan ermee door. Boek gewoon logies, en haal broodjes bij de supermarkt. Ze hebben trouwens handdoekenservice (kwam ik nu pad achter) scheelt weer wat bagage!

• Oude reviews

9Wendy04-10-2016

Mooie ligging, ruim appartement, maar kan schoner

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad (14-9 t/m 28-9). De ligging is perfect. Lopend (30 min.), met het treintje of met de boot ben je zo in Porec. Ongeveer € 2,60 per persoon per rit/ vaart. De andere kant op ga je richting Zelena Laguna. Ook een leuke omgeving. Je bent met de auto ook zo in Rovinj, Umag en andere leuke plaatsjes. Dolfijnentour gedaan vanuit Porec. Was leuk en we hebben ze inderdaad gezien. Het was wel echt einde vh seizoen. Dat merkte we o.a. aan de winkel op het terrein. Ging steeds vroeger dicht en wat op was, werd ook niet meer aangevuld. Dit gold ook voor drinken bij de restaurants. Het appartement zelf was heel ruim. Wel wat verouderd. Ook was het niet echt schoon. Vooral heeeeeeeel veel stof. Ook de Airco deed het de laatste paar dagen niet, maar neem aan dat dat ook kwam omdat het einde seizoen is. We hadden 2 badkamers. Wel ideaal. Hoef je niet op elkaar te wachten. Douchen wel in bad, maar gelukkig met een schuifdeur en geen douchegordijn. Bedden waren hard, maar daar houden wij wel van. Goede kussens. (de matrassen waren wel nog maar net aan goed. De veren begon je al een beetje te voelen). Minder vond ik de beesten in het appartement. Onder de deur waardoor de schoonmakers binnenkomen zit een grote kier. Wij hadden dan ook regelmatig schorpioenen, verschillende soorten duizendpoten en zelfs een naaktslak binnen. Op een gegeven moment handdoeken voor de deur/kier gelegd en kaartje opgehangen van 'niet storen'. Elke dag nieuwe handdoeken en om de 2 dagen nieuw beddengoed (wel zelf opmaken). Restaurants op het terrein zijn goed. Kunt er lekker eten. Zwembad is mooi groot, veel ligbedden. Alleen in het hoogseizoen lig je heel dicht op elkaar denk ik. Bedden op het strand zijn per 2 wel € 8,- per dag. Vonden wij best duur. Kluis € 2,- per dag Parkeren € 1,- per dag WIFI is gratis Veel trappen Uitchecken kan ook 's nachts (bij touroperator stond aangegeven vanaf 7 of 8 uur 's ochtends pas) voor als je vroeg wilt gaan rijden. Is 24 uur iemand aanwezig bij de receptie.

14 tips over Appartement Bellevue Plava Laguna

• Liane, 27-08-2012

Met het treintje is het prima te doen om af te reizen naar Porec. Treintje komt 2x per uur. Zwembad is schoon, goed verzorgd. Restaurant bij het zwembad is prima, we konden met z'n 2tjes uit eten voor €15,00

• Liane, 27-08-2012

Treintje stopt vlakbij het complex. Voor 3 euro p.p. wordt je naar Porec gebracht. Is ongeveer 10-15 minuten rijden. Veel excursies te doen vanaf het complex.

• hmwitje, 01-06-2012

niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, dit i.v.m de vele trappen.

15 vragen over Appartement Bellevue Plava Laguna

• tanjacalon, 20-06-2015

Vervoer bij uitgaan

Als je 's nachts wil uitgaan in Porec, hoe regel je dat dan? Is er openbaar vervoer terug. Is het makkelijk om een taxi te pakken vanaf het centrum?

• Suzaku, 15-06-2015

Kinderwagen

Kun je met het treintje of watertaxi een kinderwagen meenemen? En is het te doen om de kinderwagen de trappen op en af te dragen of is dat te ver?

BarryB, 07-09-2015

Met een buggy is het allemaal wel te doen en er zijn paden te vinden die schuin aflopen. B.v. langs het hotel naar de zee

• Jacq Wierckx, 01-09-2014

Kleding wassen

Heeft dit park een wasserette of hebben de appartementen een wasmachine?

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6