Géén boekingskosten
KroatiëIstriëFuntanaCampings FuntanaCamping Istra Premium Camping Resort

Camping Istra Premium Camping Resort

KroatiëIstriëFuntana

We hebben de beste aanbieders voor Camping Istra Premium Camping Resort voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 24 reviews

Meer camping info

24 Reviews over Istra Premium Camping Resort

• 4Daan29-09-2022

Nooit meer naar dit 'resort'

We zaten in het 'rustig gelegen gedeelte'. Daar hadden we elke avond tot 12 uur luide muziek van nabij gelegen horeca. Het polsbandje waarmee je allerlei betalingen op het park kon doen werkte niet in de winkels of bij de bakkerij of bij de sportactiviteiten. Ons huisje (een luxe variant met 2 badkamers) stond zo dicht op andere huisjes dat je totaal geen privacy hebt op je eigen terras. De auto mag niet geparkeerd naast het huisje maar moet op een speciale parkeerplek, vanwaar je met al je bagage heen en weer gependeld wordt. Erg bijzonder. Ik wacht nu nog steeds (na bijna 2 maanden) op een terugbetaling omdat ik heb betaald voor een parkeerplek terwijl die er niet was. Die betaling kwam bovenop de 4100 euro die ik al had betaald voor een verblijf van 7 nachten. Kortom: Kroatië is prachtig, maar naar dit resort komen we nooit weer!

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 10Thessa21-08-2022

In één woord geweldig!!

Dit is het 2e jaar dat we naar deze camping zijn geweest. Echt prachtig en zeker de vijf sterren waard. Als ik sommige reviews lees over het entertainment en dat er niets is te doen voor de jongeren, vraag ik me af of diegene onder een steen hebben gelegen. 2 tot 3 keer per week zijn er Hollandse avonden aan de overkant, dan loop je daar lekker heen lijkt me. Entertainment op de camping is iedere dag anders (muziek, theater, goochelaar, buitenbioscoop) Sanitair is super schoon, prachtige stranden, mooie pitch plaatsen. Het is een middelgrote camping, niet zo groot als bijvoorbeeld camping Lanterna. Nee, het is niet goedkoop, maar dan ga je lekker naar een 2 sterren camping en betaal je minder. Volgend jaar gaan we weer, verheug me er nu al op!

• 5A16-08-2022

Helaas

Nu twee maal op deze camping verbleven maar beide keren viel ons op dat de camping totaal niet is ingericht op het aantal gasten. Het zwembad is veel te klein, elke dag staan mensen ruim een half uur voor openingstijd in de rij bij het zwembad en sprinten ze naar de beschikbare bedjes. Gevolg is dat je heel de dag nergens meer kunt liggen. Ook de strandjes zijn veel te klein. Bijna geen plaats om te liggen. Hetzelfde geld voor het entertainment ‘s avonds. Veel te weinig tafels en stoelen op het piazza. Bijna 45 min voor aanvang is alles al bezet.

Overigens hebben wij dit een aantal keer kenbaar gemaakt bij het personeel maar “ze kunnen er niks aan doen”.

Wel wordt alles top bijgehouden en ziet het er super netjes uit!

Het personeel is over het algemeen ook niet erg vriendelijk. Waarschijnlijk omdat ze het veel te druk hebben omdat er gezien het aantal gasten te weinig eetgelegenheden etc. zijn.

• 3Eetgelegenheden
  • 5.13-08-2022

Leuk maar voor 1 x

Hele schone camping maar wel veel te groot..zwembad rijen voor bedjes en strand bedden al gereserveerd voor hele week dus pech.veel te weinig bedden voor het aantal gasten op de camping. Daarnaast muziek tot half 3 snachts. Het was een leuke week maar niet voor een 2e keer..

• 6Eetgelegenheden
  • 7Fleur13-08-2022

Mooi aangelegde camping, maar wel geluidsoverlast.

Het is een mooi aangelegde camping, erg netjes en schoon, maar wel veel te duur voor wat je krijgt. Alles wordt goed onderhouden. Toiletgebouwen zijn schoon, maar er zijn veel te weinig douches, elke avond sta je in de rij. Vriendelijke mensen en leuk zwembad. Er is wel veel geluidsoverlast van omliggende discotheken, dit gaat vaak tot midden in de nacht door. Funtana is op loopafstand en daar zijn leuke restaurantjes. Entertainment op de camping stelt niet veel voor en je kunt overdag niet gezellig iets drinken op het plein. Broodjes bij de kiosk zijn niet echt vers. We hebben een leuke vakantie gehad, maar deze camping was éénmalig.

• 8Faasen05-08-2022

Mooie camping, wel geluidsoverlast

De camping is prachtig: mooi aangelegd, schoon sanitair, goede faciliteiten. Wij hadden geluk met een plekje direct aan de zee gelegen.

Het cijfer voor de ligging valt lager uit, vanwege de omringende discotheken. Qua zee is het prachtig!

We hebben de eerdere reviews gelezen over geluidsoverlast en dachten: dat zal wel meevallen. De eerste Hollandse avond hebben we bij de caravan nog wel lol gehad, maar de derde Hollandse avond was al minder leuk. En we stonden hier 6 dagen. Het gaat ècht hard en ook tot midden in de nacht door. Wij vonden dit toch wel een nadeel.

Verder waren de douches regelmatig koud. Voor het bedrag dat je hier betaalt, moet dat gewoon op orde zijn.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Fam Groen21-07-2022

5 sterren ?

Mooi aangelegde camping mooi en heel erg saai niks te beleven voor de oudere jeugd, behalve het voetbal veldje waar de jeugd kan hangen voor de rest is er niks. sanitair is niet altijd even schoon. te weinig parasols en ligbedjes bij het zwembad personeel is totaal niet gezellig en ook het entertainment is een aanfluiting met ook te weinig plaatsen om te kunnen zitten als je dan al dorst hebt er is geen bar om iets te drinken te halen voor ons 1 x en nooit meer 1 plus punt de gameroom is tof en splinter nieuw maar een gezellige camping nee totaal dat is deze camping niet

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Fam van Grinsven01-11-2021

Niet twijfelen gewoon boeken! Mooi nieuw zwembad met gave glijbanen. Aan zee. Heerlijk restaurant, lekkere broodjes op de camping. Camping is middelgroot, niet zo XL groot en massaal als de meeste campings in Kroatië. Voor onze kinderen een prachtig voetbalveld en beachvolleybal waar ze veel geweest zijn, en veel aansluiting vonden met leeftijdsgenoten. Mooie omgeving, zeer gunstige ligging. Veel te doen op de camping en in de omgeving.

• 10Familie Derksen01-11-2021

Super vakantie gehad!

Prachtige nieuwe camping! De slechte reviews zijn van vóór de verbouwing. Alles is nieuw en wordt keurig onderhouden. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooie accomodaties, en nieuwe sanitairgebouwen. Onze 2 meiden (15 en 17 jaar) hebben een geweldige vakantie gehad. Veel Nederlandse tieners. Willen volgend jaar weer terug..

• 9Dennis31-10-2021

Voor herhaling vatbaar!

Hele leuke en mooie nieuwe camping. Niet zo massaal groot als de meeste andere campings in Kroatië. Hierdoor hadden onze kinderen (13 en 16 jaar) al snel contacten gemaakt, en hebben ze veel met een Nederlandse groep jeugd opgetrokken. De Nederlanders zochten elkaar toch op, en ging heel gemoedelijk onderling. Prachtige zwembaden met leuke glijbanen voor onze kinderen. Mooie omgeving, veel te doen. Ligging is perfect, tussen Porec en Rovinj in!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Camping Istra Premium Camping Resort info

• LobbyBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (2)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)

• MagnetronBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)