Reviews over Funtana

Super!

Lars Butterhof,
    3-12-2018

Dit is misschien wel de schoonste camping waar wij ooit zijn verbleven. Super strak nieuw aangelegd sanitair en werd continu schoon gehouden. Ontzettend vriendelijk personeel en de ligging van de camping was top. Op het strand was er altijd wel een plekje vrij en je ligt hier niet met z'n allen op elkaar. Al met al een top tijd gehad hier en kunnen deze camping zeker aanraden als je opzoek bent naar een kleine, rustige camping!

Mooie en schone camping aan een prachtige baai.

Marcel,
    2-12-2018

Camping Valkanela is een hele fijne, schone camping met een prachtige ligging aan een baai. Vooraf hebben we veel getwijfeld of we deze camping wel moesten boeken omdat we in heel veel reviews negatieve berichten hadden gelezen over geluidsoverlast van een disco in de buurt. Hier hebben we absoluut helemaal niets van gemerkt. We hebben totaal geen geluidsoverlast gehad. We hadden een stacaravan aan een hofje met ongeveer 15 stacaravans. Dit hofje had nog enkele kleine zwem/bubbelbaden. Dagelijks werd er bij de zwembaden schoongemaakt en er werden ook watermonsters genomen. De camping heeft een heel mooi groot zwembad en nog enkele kleine zwembaden. Op de camping (niet in de supermarkt) is elke ochtend super vers en erg lekker brood te koop, tegen normale prijzen. De stacaravan was vrij nieuw, erg ruim en luxe met airco, 2 badkamers, grote koelkast en erg schoon. Deze camping is zeker aan te bevelen en meer dan 3 sterren waard.

Geweldig

Sonja van noord,
    27-11-2018

Wij zaten in een smile camp lodge tent van touroperator op een rustige plek. Camping is schoon, vernieuwde doucheruimtes en ligt aan t strand. De omgeving is prachtig en leuke dorpjes vlakbij .

Geweldige tijd gehad

Sophie,
    24-11-2018

Prachtige camping. Super zwembaden.

Stranden perfect. Veel te doen voor kinderen en volwassen. Met Supermarkt en restaurants. Wisselkantoor. Goede service balie.

Geweldige vakantie gehad!

Edmea,
    14-10-2018

Erg gezellige camping. Veel jongeren voor de kinderen om mee om te gaan en de camping wordt goed onderhouden. Er is snachts een goede controle op geluidsoverlast en savonds is er veel gezelligheid om van te genieten! De camping ligt goed gelegen, want er is veel buiten de campig om te zien en te doen.

Diego Deak, Camping Manager, Marketing, 18-10-2018

Geachte gast,

Bedankt voor de goede beoordeling die u onze camping hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Diego Deak, Camping Manager