We hebben een aantal aanbieders voor Slano voor je op een rij gezet:

Reviews over Slano

Rustig

Hanne
    15-9-2012

Slano is een klein dorpje met een paar cafetjes, 2 suppermarktjes, en een bakker. Naar ons mening viel er niet veel te doen. Wel zeer rustig. Mooi om te wandelen. Het licht in een ronde inham, dus kun je mooi rond gaan. Af en toe een afgebakende plek om veilig te zwemmen. Snorkelen is een absolute aanrader! Veel leven in de zee, heel veel verschillende vissen. De zee is kalm niet veel golven. Kiezelstranden of zotsen, zeesandalen aan te raden, ook veel zeeegels. Met de bus heel gemakkelijk naar Dubrovnik,...

Gereisd Met partner in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

autokamp bambo is geweldig

lona
    17-1-2010

een kleine camping met hele lieve eigenaren,alle voorzieningen zijn aan wezig, behalve een zwembad ,maar dat komt omdat je recht voor de zee ligt. ik heb er mijn hart verloren aan die plaats en aan de mensen daar.en we gaan er dit jaar weer heen.heerlijk genieten van een rustige en mooie vakantie

Gereisd Met partner in januari 2010

We komen zeker terug naar Kroatië !

Louis-Louize
    21-11-2008

We hebben al tientallen landen bezocht maar Kroatië heeft ons hartje gestolen! De dubbele kustlijn laat je genieten van prachtige vergezichten! Slano is een mooie kreek 25 km ten noorden van Dubrovnik en dus een ideale uitvalsbasis voor bezoeken. We hebben er 4 dagen rondgereden en prachtige zaken bezocht: Dubrovnik, Mostar, Orebic, Cavtat, Kotor, .... Kotor wel 3 à 4 u rijden en soms file aan de grens maar desondanks toch de moeite! Slano zelf heeft niet zoveel te bieden behalve enkele lokale restaurantjes en mooie fietsroutes. Gezien het in een inham ligt is de zee er zeer rustig en dus ideaal voor kinderen (neem wel plastieken schoentjes mee want veel keien), ook ideaal voor beginnende windsurfers. Hier en daar vindt je sporen terug van een verschrikkelijke oorlog, in de gebouwen maar vooral in de bevolking: De inwoners zijn ietwat teruggetrokken en ze maken moeilijk contact , maar spreek enkele woordjes in hun eigen taaltje en ze bloeien helemaal open.

Gereisd Familie in juli 2008

Hotel Osmine is zeker zijn geld waard,een goede goed dat

Bart
    10-6-2007

Hotel Osmine is zeker zijn geld waard,een goede prijs/kwaliteit verhouding!Een goed 3*hotel dat door het personeel na de oorlog zelf is overgenomen.Personeel is echt vriendelijk, gedienstig en ze zullen er alles aan doen om je te helpen.Het eten is gevarieerd en lekker.Eenmaal per week is er een visschotel.Klein minpuntje is de trap die van het hoofdgebouw naar het resto gaat maar zelfs oudere mensen deden de afdaling langzaam maar zeker.De fietsen en surfplanken waren wel verouderd en het zwembad viel een beetje klein uit.Het animatieteam daarentegen was zeer gemotiveerd.Het hotel is een beetje verwijderd van het prachtige Dubrovnik maar je kan gerust een busje boeken en na een half uurtje ben je er.Het hotel ligt centraal voor uitstappen.Het eiland Mljet in de buurt is net het aards paradijs.Mostar in Bosnië is zeker de moeite voor wie een beetje geschiedenis wenst op te snuiven.

Gereisd Anders in Sun Jun 10 2007 16:30:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel Osmine heeft een zéér goede en wordt gerund door het

Bart De Blomme
    19-9-2006

Hotel Osmine heeft een zéér goede prijs/kwaliteitsverhouding en wordt gerund door het eigen gemotiveerd personeel, geen keten.Receptiepersoneel is vriendelijk en meertalig.Restaurant- en barpersoneel heel behulpzaam.Buffetten zijn verzorgd, gevarieerd en 't eten is van goed kwaliteit.Kamers zijn groot genoeg en worden goed onderhouden.Fietsen, surfplanken en pedalos zijn aan vernieuwing toe.Kleine investeringen in vernieuwingen kan dit hotel zéker een vierde ster opleveren.Animatie zou toch iets professioneler mogen gebeuren maar ze doen hun best.Osmine ligt perfekt voor tripjes naar Dubrovnik,Bosnië en Montenegro.Nabije natuurreservaat Mljet is een absolute aanrader om met een scooter of fiets te verkennen.(te huren via hotelreceptie).Hotel is zéker een aanrader voor mensen die van rust en natuur houden,genoeg strandstoelen en parasols voorhanden op het kiezelstrand.Mensen die moeilijk te been zijn moeten wel dagelijks 135 trappen overbruggen nr hoofdgebouw mr is goed vr conditie ;-)

Gereisd Met partner in september 2006
Slano scoort een 9,6 uit 10, op basis van 26 reviews