Hotel Amadria Park Ivan

Hotel Amadria Park Ivansterstersterster

8.8Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Sibenik

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Amadria Park Ivan voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Amadria Park Hotel Ivan in Sibenik is een luxe en kindvriendelijk hotel. Zo is er een buiten- en binnenzwembad met klein waterpark. Het ontbijt en het diner zijn van goede kwaliteit. Ook spelen er af en toe bandjes in het hotel. Het hotel ligt direct aan het strand. Tip: ga op excursie naar de Krka-watervallen en het Kornatie-eiland.

72 reviews over Hotel Amadria Park Ivan

• 2019
    9Roos22-09-2019

Wij komen terug!

Wat een geweldig resort! Alles helemaal top. Super schoon kamers, mooie badkamer en lekker bed. Hotel ook erg schoon. Heerlijk ontbijt en diner, erg gevarieerd, vers en live cooking. Prachtig zwembad en meerdere stranden. ‘S avonds live muziek op meerdere plekken. Park is groot, met 5 hotels, lekker wandelen en rond kijken. Personeel ook super vriendelijk, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 6PS12-09-2019

Prachtige plek

Heel mooi vakantiepark, mooi gelegen. Het personeel helaas niet altijd even vriendelijk, soms is begroeten nog te veel. Diner buffet bijna iedere avond hetzelfde eten, weinig variatie. Extra betalen voor strandbedjes terwijl het strand wel bij het hotel hoort. WiFi over het hele park uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Colin Lankheet02-09-2019

Hemels

Dit is de 3e keer dat wij verblijven in Hotel Ivan van Amadria Park in Sibenik. Telkens weer gaan we met heimwee weg. Super aardig personeel, fijne kamers (hoewel deze niet heel groot zijn, wij sliepen echter alleen in de kamers). Op het resort zijn vele prima restaurantjes, ook is er een supermarktje. Kroatië is onze favoriete bestemming in Europa. Wel is het belangrijk om of met de auto te gaan of een auto te huren, veel leuke plekjes om te bezoeken zijn niet om de hoek.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ellis28-08-2019

Fantastisch!

Eigenlijk hebben wij dezelfde mening als een reactie die hieronder staat: Hotel Ivan overtrof onze verwachtingen. Het ligt op een groot park, met veel voorzieningen, maar het is niet massaal. Eten is uitstekend, in buffetvorm, zoveel keus en zo vers! Veel wordt gemaakt waar je bijstaat; Smoothies, vers fruit, omelet, alles was inbegrepen. Personeel is bijzonder vriendelijk, echt allemaal. Zwembad is heel mooi, groot en schoon met gratis bedjes. Op 20 minuten rijden vind je de watervallen van Krka, erg mooi! Wij waren aan het rondtrekken en hebben op vier verschillende plekken verbleven, maar dit was veruit de beste plek! Zo’n heerlijk ontbijtje hebben we ook nier eerder gehad. De afstand naar het centrum is wel wat ver, maar wij waren met de auto dus dan is het prima te doen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Mirjam18-08-2019

Super mooi hotel, voldeed aan al onze verwachtingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9E.J. Hilgerson14-08-2019

Top als geld geen rol speelt!

Alles is heel mooi, schoon, vriendelijk personeel we hadden de kinderen gratis mee. De totaal prijs dus voor ons goed te doen. We dachten in Kroatië niet al te veel kwijt te zijn maar als je op het resort blijft waar we ook door omstandigheden de meeste tijd verbleven dan lopen de kosten behoorlijk op als dat geen probleem voor je is dan zou ik het resort zeker aanraden. Er worden heel veel kosten berekend bij het pinautomaat op het park . Met de auto is de rit echt lang. Door de vakantie drukte die er nog extra bij komt moet je toch wel ook als je buiten het weekend reist toch wel op 20 uur reistijd rekenen met 2 a 3 korte stops vanuit het midden van het land. Het ontbijt is heel erg goed het avond eten een stuk minder uitgebreid in het buffet restaurant. Er zijn meerdere restaurants om a la carte te eten dus op zich keuze genoeg (als je ook van vis eet). De handdoeken services was een punt dat verbeterd kan worden, verder top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Dionne E18-06-2019

Super!

Hotel Ivan overtrof onze verwachtingen. Het ligt op een groot park, met veel voorzieningen, maar het is niet massaal. Eten is uitstekend, in buffetvorm, zoveel keus en zo vers! Veel wordt gemaakt waar je bijstaat; Smoothies, vers fruit, ham die ter plekke gesneden wordt en ook sommige warme maaltijden. Wij hadden hadden half pension, de drankjes moesten we bij de avondmaaltijd dus afrekenen, bij het ontbijt was het inbegrepen (koffie, thee, sapjes, melk. Personeel is bijzonder vriendelijk, echt allemaal. Zwembad is heel mooi en royaal. Bedjes zijn gratis. Meteen daar achter is het mooie strand, daar kun je bedjes huren inclusief parasol. Op slechts 20 km vind je de watervallen van Krka, echt geweldig! Wij zijn hier 11 dagen geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Chantal13-06-2019

Absolute super service.

Hotel ligt in een heel groot park met tal van mogelijkheden om activiteiten te doen. Zo is er in het park ook een kinderhotel met een aquapark, een hele coole loungebar (+18) aan het strand,.... Ontbijtbuffet is absoluut een topper. Nooit gezien aanbod ! Top klasse service. Voorbeelden : het regende 1 dag en het hotel bood spontaan & gratis een paraplu aan (een degelijk, stevig exemplaar).
    Op onze vertrekdag hadden wij een hele late retourvlucht. Check out hotel was om 11u. We kregen gratis (!) strandhanddoeken voor de verdere dag. En kregen daarenboven een kaartje voor een gratis (!) toegang tot de welness waar we gebruik mochten maken van douche, verzorgingsproducten, handdoeken.... zodat we fris terug naar huis konden. Zeer vriendelijke receptie die heel bereidwillig zijn (zelfs om mijn documenten even af te drukken) Oh ja; Boek je uitstapjes via het hotel. Is goedkoper & veel minder gedoe

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10H.desmet07-05-2019

Is een aanrader!

Prachtig hotel, prachtig gelegen, mooie kamer, lekker eten en vriendelijk personeel. Minpuntje op 26 april werden de prijzen van de dranken met 33% verhoogd met als verklaring dat die dag het toeristisch seizoen begon. Vb. Een fles wijn die op 25 april 150 Kuna kostte, kostte op 26 april 200 Kuna.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 2018
    9melissa17-08-2018

Heerlijk

Wij vonden het park prachtig, schoon en groot. Alles zag er goed uit. Het eten was heerlijk, vooral de pizza's. Het hotel was van alle gemakken voorzien. Wij vonden de fitness uitstekend. De kamer was schoon en netjes. Omdat wij geen balkon hadden (het enige wat wij wel erg misten, om lekker een drankje te doen op kamer en buiten te zijn) hebben wij een waslijntje gemaakt om tocht de natte kleding of handdoeken te drogen. Dat droogde niet in de kamer. De bandjes in en buiten het hotel was genieten. Het zwembad was top, handdoeken waren daar per dag te halen. Aan zee betaalden wij de strandbedjes, zo'n 4 euro. Goed om waterschoenen mee te nemen! Pas op voor zee egels

Gereisd met partner in augustus 2018

5 tips over Hotel Amadria Park Ivan

• Adriaan, 04-06-2014

Bij het zwembad staan houten ligbedjes. Echter de matrassen waren nog niet beschikbaar (volgens personeel wel besteld), en kosten bovendien 25 Kuna p.p.p.d. Ook een badlakenservice was niet beschikbaar en is er gewoon niet volgens mij. Zorg dat je daarvoor iets meeneemt of ter plekke koopt. Bij het winkelcentrum bij de Mac hebben ze die spullen. Op de rest van het resort, moet voor bedjes of matrasjes 30 Kuna (ca. 4 euro) p.p.pd. worden betaald. Het bezoeken van Krka-park moet je zeker doen!

• Ed, 15-06-2014

Als je met de auto komt met behulp van een navigatie, moet je Solaris Holiday Resort in toetsen, er staan maar weinig borden, die je de goede weg wijzen.

• Erik, 01-06-2013

Krka watervallen, Vodice en het nationaal park

1 vraag over Hotel Amadria Park Ivan

• linda, 14-02-2017

plitvice meren en krka meren.

kun je makkelijk vanuit het hotel een van deze plekken bezoeken? Wij gaan wss geen auto huren. En vragen ons af of er andere mogelijkheden zijn

Hotel Amadria Park Ivan info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald