Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°19°
8,8

Amadria Park Hotel Ivan in Sibenik is een luxe en kindvriendelijk hotel. Zo is er een buiten- en binnenzwembad met klein waterpark. Het ontbijt en het diner zijn van goede kwaliteit. Ook spelen er af en toe bandjes in het hotel. Het hotel ligt direct aan het strand. Tip: ga op excursie naar de Krka-watervallen en het Kornatie-eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Amadria Park Ivan voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Amadria Park Ivan in het Nederlands

Absolute super service.

Chantal
13-6-2019

Hotel ligt in een heel groot park met tal van mogelijkheden om activiteiten te doen. Zo is er in het park ook een kinderhotel met een aquapark, een hele coole loungebar (+18) aan het strand,.... Ontbijtbuffet is absoluut een topper. Nooit gezien aanbod ! Top klasse service. Voorbeelden : het regende 1 dag en het hotel bood spontaan & gratis een paraplu aan (een degelijk, stevig exemplaar).
Op onze vertrekdag hadden wij een hele late retourvlucht. Check out hotel was om 11u. We kregen gratis (!) strandhanddoeken voor de verdere dag. En kregen daarenboven een kaartje voor een gratis (!) toegang tot de welness waar we gebruik mochten maken van douche, verzorgingsproducten, handdoeken.... zodat we fris terug naar huis konden. Zeer vriendelijke receptie die heel bereidwillig zijn (zelfs om mijn documenten even af te drukken) Oh ja; Boek je uitstapjes via het hotel. Is goedkoper & veel minder gedoe

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Is een aanrader!

H.desmet
7-5-2019

Prachtig hotel, prachtig gelegen, mooie kamer, lekker eten en vriendelijk personeel. Minpuntje op 26 april werden de prijzen van de dranken met 33% verhoogd met als verklaring dat die dag het toeristisch seizoen begon. Vb. Een fles wijn die op 25 april 150 Kuna kostte, kostte op 26 april 200 Kuna.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijk

melissa
17-8-2018

Wij vonden het park prachtig, schoon en groot. Alles zag er goed uit. Het eten was heerlijk, vooral de pizza's. Het hotel was van alle gemakken voorzien. Wij vonden de fitness uitstekend. De kamer was schoon en netjes. Omdat wij geen balkon hadden (het enige wat wij wel erg misten, om lekker een drankje te doen op kamer en buiten te zijn) hebben wij een waslijntje gemaakt om tocht de natte kleding of handdoeken te drogen. Dat droogde niet in de kamer. De bandjes in en buiten het hotel was genieten. Het zwembad was top, handdoeken waren daar per dag te halen. Aan zee betaalden wij de strandbedjes, zo'n 4 euro. Goed om waterschoenen mee te nemen! Pas op voor zee egels

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super hotel!

Sonja & Bart Vervoort
6-7-2018

Mooie en verzorgde kamer. Ontbijt:Super aan keuze en kwaliteit!! Diner:lekker,mooi aanbod,enkel de wijn wel lekker maar voor glazen van 10 cl te duur.Gemiddeld tussen de 24 en 34 kuna's ,wat overeen komt met 4 à 5 euro voor 10 cl. Mooi verzorgd resort,aangenaam om hier rond te wandelen en te genieten. Gans het hotel kraaknet en vriendelijk personeel; Zwembaden zeer verzorgd en aangenaam.Wij verbleven hier van 25 juni t.e.m 29 juni 2018 met een groep.Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

geweldig, luxe, rustgevend

Joanne
20-6-2018

Prachtig luxe resort, met een fantastisch uitzicht en direct aan het strand. Huurauto is wel aan te raden aangezien het centrum 2 km. verderop ligt.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt als in 2014 een dikkke vette 10

B & S
26-10-2017

Wij verbleven hier al eerder met busreis uit Belgie. Super mooi hotel,mooi resort en goed onderhoud. Restaurant is super en zeer vriendelijk personeel. Kamers mooi maar in 2014 hadden wij een ruimere kamer. Voor ons zeker een dikke vette 10.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Groot resort

givago
17-10-2017

Hotel ivan is gelegen op een groot resort aan de zee met 5 hotels, een camping,appartementen,caravan en tent verhuur.Er zijn strandbars,restaurantjes ,winkeltjes ,een suppermarkt zwembaden en stranden.Er is een ethon dorp in het resort,allemaal oude huisjes, waar je lekker kan eten.Buiten het resort is er niets,er is een bushalte aan de uitgang.de bus rijdt tot Sibenik 6 km (bus ticket 17 kuna of taxi 60 kuna)In Sibenik kan je de bus nemen naar Zadar,Split,Primosten,Trogir.... We waren hier 12 dagen in een supperieure kamer ? Het was een smalle kamer (2.90 m breedte)met maar 1 zitbankje en geen stoel,het tapijt vertoonde vlekken.Geluidloze airco die bleef aanliggen als je de kamer verliet(altijd een goede temperatuur), goed bed ,mooie badkamer met voldoende plaats voor je toiletspullen Goed werkende douche (douchezeep maar 1 maal aan gevuld op 12 dagen). Lekker ontbijt met cava en vers fruitsap,ook de fijn gesneden rauwe hesp was heel lekker.Dinner heel goed. Nederlandstalige zender BVN en vriendelijk personeel. Men kan pinnen in het hotel heel makkelijk maar duur ,in sibenik 7% goedkoper.Er was geen nederlandstalige hostes.

Vedran Kopaćević, Hotel Manager, Marketing assistant, 29-11-2017

Dear givago, Thank you for your time invested in this review. Just like you wrote, we are part of big resort with many facilities and activities to offer. All twin/double bed rooms in our hotel are 22 m2 but we can also offer you hotel suites 46 m2 or 62 m2. We are glad that you were satisfied with food, accommodation and our professional and kind staff. We want to offer just the best quality products and services to our guests that is why we do not want to compare our prices with the others. We hope that you will visit us again in the near future. Kind regards,

bijzonder complex

s kuiper
9-1-2017

Het hotel ligt samen met nog 3 andere hotels, een bungalowpark en camping op een complex van ongeveer 7 km. Op het complex is een grote kampeersupermarkt. Bij hotel Ivan is een klein winkeltje. Er is een beautyplaza annex binnenzwembad op het complex. Voor de kinderen is er een klein waterpark. Je kunt rondom prachtig wandelen bij de zee. Er zijn diverse gelegenheden voor eten of versnaperingen. Buiten het complex is niets te doen. Met de auto of taxi ben je in 10 minuten in het volgende stadje.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer een dikke vette 10 zoals 2014

B & S
29-12-2016

Wij verbleven hier in september 2014 i.v.m. een rondreis met touroperator uit Belgie Graag komen wij dit jaar weer terug om ten volle te genieten van hotel Ivan

Gereisd Met partner in december 2014

Fantastische plek

Natalia
28-9-2016

Het hele vette 10+ Het goede service, gygyene, lekkere eten, prachtige gastvrij personeel

Gereisd Met vrienden in september 2016

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amadria Park Ivan in Sibenik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amadria Park Ivan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.