Hotel Valamar Argosy

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°18°
Hotel Valamar Argosy
8,6

51 reviews over Hotel Valamar Argosy in het Nederlands

Fijn hotel op mooie locatie

Karin
15-9-2018

Hotel gereserveerd op basis positieve reviews op diverse sites en alles bleek te kloppen. Mooie ligging hotel, goede bedden, voldoende ligbedden verdeeld over meerdere zwembaden en geen run s morgens vroeg op de goede plekken. Ontbijt en dinerbuffet gevarieerd en een week lang iedere dag buiten gegeten met prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel. Busverbinding naar Dubrovnik uitstekend en leuke wandelpromenade langs het water. Wij verbleven in september. Dubrovnik is mooi maar ontzettend vol met toeristen (het Florence van Kroatie qua drukte).

Goed hotel, mooie omgeving.... DOEN !!!

Pascal S
5-8-2018

Super goed hotel! Mooie ruime kamers, goed ontbijtbuffet, goed dinerbuffet.

Prachtig uitzicht vanaf het restaurant terras, met in de avond een fantastische zonsondergang.

Weinig NLers, altijd wel lege ligbedden te vinden. Op 1 dag werden er te veel handdoeken gelegd, maar er werd meteen ingegrepen door de poolboys.

Op het water voor het hotel veel te zien... cruiseboten die aankomen en vertrekken....

En leuke wandeling langs zee via Valamar President naar de stad, met leuke baaitjes waar je de zee in kon vanaf de rosten.

Geen zandstranden! Super helder water, voor het hotel een 2 tal hippe stranden met lounge sets Ibiza stijl... duur loop een stuk door en je ligt gratis op een strandje.

Waterschoenen is een must.

Twijfelt U? Gewoon doen u krijgt een prettige vakantie....

Groet Pascal.

Een geweldig luxe hotel voor totale verwennerij!

Stef Koopman
10-7-2018

Gewoon een goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij kwamen op een kamer zonder balkon en gaven een volgende dag aan dat we graag 's avonds nog even buien wilden zitten bij de hotelkamer en zonder moeilijkheden kregen we een andere kamer met een buitenzitje op begane grond.

De 2 zwembaden en een kinderbadje geven prachtig uitzicht tijdens het zwemmen op de zee en bergen.

Het buffet is zowel 's morgens als 's avonds rijkelijk gevuld en wat opviel is dat door de efficiënte indeling van de tafels en kookeilanden er een rijen staan en dat je niet hoeft te wachten. Het eten is gevarieerd en lekker, veel vlees en vis.

De ligging van het hotel geeft goede mogelijkheden voor wandelen in de buurt en de bushalte is vlakbij dus een ritje naar het centrum van het oude Dubrovnik is makkelijk gemaakt, wel wordt de bus heel druk en vol naarmate je dichter bij het centrum komt.

Met kleine kinderen is dit hotel geen aanrader, geen kinderanimatie!

mooi uitzicht ,

alex Naudts
21-9-2017

Vriendelijk , variabel buffet

Savonds niet veel te doen

Kamer is koud , indien er niemand in de kamer is , gaat de airco aan . Het is 20 c , maar de verwarming wordt nog niet aangezet volgens receptie . We zijn gaan opwarmen in hotel naast ons , de volomar president , daar staat de verwarming wel aan . Nog 5 dagen volhouden . We hebben wel een deken bijgekregen

Niets op aan te merken, gewoonweg perfect

Stefkepefke
26-8-2017

Ruime en propere kamers.Er is wel altijd een ligbedje aan het zwembad vrij.

Er was steeds keuze genoeg qua eten, wel hebben we nooit frietjes gezien :-)

Het is misschien wat afgelegen maar heeft ook zijn charmes.

Met de bus ben in minder dan een half uurtje in het centrum van Dubrovnik.

Ideaal gelegen

Dirk moonen
3-8-2017

Perfect hotel, ideaal gelegen. Eigenlijk kan je niets negatief vertellen over dit hotel.

De ligging is zeer goed om dubrovnik te verkennen.

Kamers, eten, personeel enz.. niets op aan te merken .

Een aanrader dus.

fantastische vakantie

j.weemstra
17-8-2016

Vriendelijk personeel. Ligt wat afgelegen maar de bus is op loopafstand

De combinatie van faciliteiten en een goede openbaar vervoer verbinding maakten voor dat dit hotel de topper was van onze rondreis in Kroatië.

Uitgangspunt voor ons bij keuze van een hotel is rolstoelvriendelijkheid.

Het is een modern hotel die deze voorzieningen heeft.Kamer was niet heel groot, maar te doen.Inloop/rijdouce en terrasje.

Alles was schoon en netjes.

Met de rolstoel was -met hulp bij de speciale liften- zelf overal te komen.Ook bij de zwembaden en buiten terassen.Bij vochtig weer waren de hellingen buiten vanuit de lobby naar zwembad te steil en glibberig; via de binnenroute wel te doen.

Copacobanastrand is via een hellling( wat oneffen pad) zonder trappen wel met de rolstoel te bereiken.

Eten: alleen ontbijtbuffet genoten.Was prima.

Naar Dubrovnik oude stad konden we met de bus.( meeste bussen hebben rolstoel voorziening) Lijn 6 stopt bij de hotels.Kaartjes bij de receptie verkrijgbaar.We hebben dit eerst met eigen auto geprobeerd, maar om 9u s ochtends al geen geschikte plaats meer beschikbaar

Tip voor vis eten aan de haven: restaurant Orsan.Ivana Zajca 2.

In hoogseizoen en weekend is reserveren wenselijk.

Wij komen graag nog eens terug in dit hotel.

Prachtige locatie met schitterend uitzicht

Marijke
8-5-2016

Dobrovnik is prachtig hotel mooi rustig gelegen!

uniek en fantastisch

Michiel
11-9-2015

Wie een verblijf overweegt in dit fantastische en unieke hotel kan ikzelf na een bezoek van een week maar één raad meegeven: onmiddellijk boeken! Dankzij zijn unieke ligging biedt dit hotel toeristen zowel een schitterend en rustgevend panorama over de Adriatische kust alsook de mogelijkheid om via de goed georganiseerde transportverbindingen allerlei historische en culturele pareltjes te bezoeken zoals Dubrovnik, Cavtat, het haventje Gruz etc.

Daarnaast kunnen gasten steeds rekenen op het bereidwillige - en niet onbelangrijk - meertalige personeel. Wie halfpension boekt, kan 's avonds overigens zijn voetjes onder tafel schuiven en genieten van een gevarieerd en verzorgd buffet, en dat allemaal met zicht op de waterrijke omgeving van het mini-schiereilandje Babin Kuk. Al even panoramisch is de frisse infinity pool die samen met een uiterst hygiënisch wellness- en fitnessgedeelte instaat voor het mentale en fysieke welzijn van de gasten.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valamar Argosy in Dubrovnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valamar Argosy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.