Hotel Riu Palace Cabo Verde

Hotel Riu Palace Cabo Verde

Omschrijving
Hotel Riu Palace Cabo Verde in Santa Maria (Kaapverdië) is perfect voor iedereen die gewoon even wil relaxen. In dit Riu hotel heb je alles erop en eraan; altijd netjes schoon, uitgebreid eten en een groot zwembad. Wie sportief wil zijn kan elke dag meedoen aan verschillende activiteiten. De eilandtour over het eiland Sal is leuk en interessant.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Cabo Verde voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch !

Fam. Van den Hende,
1-12-2018

Zon, zee, lekker eten, rust en genieten !

Kenmerken

361 reviews over Hotel Riu Palace Cabo Verde in het Nederlands

Fantastisch !

Fam. Van den Hende,
1-12-2018

Zon, zee, lekker eten, rust en genieten !

Perfecte plek voor ontspanning

Joshua,
17-11-2018

Ik raad iedereen aan om een tour te nemen over het eiland, ook puur om te zien hoe slecht mensen het buiten jouw appartementencomplex hebben. Appartement Rui Palace was geweldig, goed om tot rust te komen. Vriendelijk personeel. Top vakantie

Temmerman Maria,
17-11-2018

Ik heb niks negatief over dit hotel. Ongelooflijk voor een all in en lekker eten. Drinken zoveel je wil nog niet meegemaakt zo klasse.

Zeker een aanrader en zou naar hetzelfde terugkeren.

Fantastische vakantie

Jojanneke,
15-11-2018

Het is er heerlijk weer en een prachtig mooi strand. Savonds koelt het vaak wel erg af dus een paar vestjes mee is wel handig. We hebben een excursie gedaan met de lokale bevolking in een jeep, erg gaaf! Deze mensen staan aan het einde van het resort als je naar het strand loopt, veel goedkoper dan “dezelfde” excursie bij touroperator. Kortom 11 dagen genoten van dit mooie eiland 😎♥️

Wooooow

Nathalie Kloosterman,
15-11-2018

Heerlijk mooi vriendelijk resort,

Wij mochten van alle 2 de resorts naast elkaar gebruik maken, dubbele luxe!! Op de kamer had je je eigen sterke echte drank naar keuze en frisdrank in blikjes werd 2x per dag aangevuld. Prima eten zowel all in als in de losse restaurants, goede service, nette kamers, schoon ook, heerlijk breed strand met luxe bedden. Alleen jammer dat er zoveel hoge golven waren in deze tijd van het jaar...

hele gave top vakantie gehad 😃😎

Super luxe en relaxte vakantie!

Michelle,
12-11-2018

Prachtig hotel, met super strand.

Eten is elke dag gevarieerd en genoeg om uit te kiezen.

Zwembad met cocktailbar, en heerlijke bedjes. Handenservice bij het zwembad, niet bij het strand. Op het strand kun je wel drinken krijgen.

Sal is goed te bereiken per taxi en niet duur. Op het eiland zelf is weinig te beleven en met een ochtendexcursie heb je alle hoogtepunten te pakken, dus dat is zeker een aanrader.

Nette kamers, maar je ziet wel dat ze verbouwd zijn. Ook drank is op de kamer te vinden, net als een koelkast met drinken.

Kortom een resort waar je alles bij de hand hebt. Heerlijk relaxen is hier het motto.

Fantastisch, relaxed en heerlijk zonnetje 🌞

Yvonne Verdick,
8-11-2018

Dat het een super relaxde vakantie gaat worden, je wordt zo in de watten gelegd. Het blijft fantastisch zelfs nog beter, inmiddels onze derde bezoek hier...

Een heerlijke week

Sharon,
4-11-2018

In oktober naar Riu palace Cabo Verde geweest. Wij hebben het heerlijk gehad. Op het eiland zelf is niet veel te beleven helaas. Het hotel is geweldig. Twee heerlijke zwembaden een leuk animatie team Dat er alles aan doet om iedereen het naar zijn zin te laten hebben. Nette schone kamers en niet te vergeten goed eten. Er is voor iedereen iets lekkers te vinden. Het hotel ligt vlakbij het strand. Wij komen zeker terug!

Geweldig hotel met fantastisch eten en personeel!

Renske Waarma,
30-10-2018

Als je echt wil relaxen, is dit een ideaal hotel. Personeel is behulpzaam en erg aardig, hotel is netjes en het eten en drinken geweldig.

Fijn om te weten is ook dat dit hotel aangesloten is bij een organisatie die er voor zorgt dat personeel een eerlijk loon krijgt en er inkomsten terugvloeien naar lokale projecten.

De mensen van het entertainment team doen erg hun best, al zijn sommige voorstellingen wat te lang en te langdradig.

Taxi's zijn via de receptie te bestellen en er is een vaste prijs afgesproken om naar het centrum te rijden dus geen vervelende onderhandelingen nodig en geen vervelende verrassingen achteraf

Geweldige vakantie gehad in dit hotel!

Prima verzorgd hotel !

Hans & Maud,
18-10-2018

Prima en compleet hotel. Zojuist thuisgekomen 17/10/2018 na 16 dagen genieten. Hier ook geweest in mei 2018. Dit was de 3e keer. Wel vreemd dat zij nu geen BVN tv meer hebben als kanaal. (was in mei en eerder wel...) Animatie blijft voor een ieder persoonlijk qua mening. Ik vond er niets aan en amateuristisch. Eten was weer prima en lekker. Wel opvallen VEEL vliegen !! Erg lastig en vervelend. In de avond is een vestje buiten geen overbodige luxe. In de ochtend (vanaf 06.30 uur)worden er massaal ligbedden aan het zwembad gereserveerd terwijl het hotel aangeeft dat dit niet is toegestaan. Het eten is erg goed te noemen. Ruime variatie en keuze. Kamers goed en schoonmaak e.d. prima !

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Cabo Verde in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Cabo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.