8,9

Omschrijving
Hotel Riu Palace Cabo Verde in Santa Maria (Kaapverdië) is perfect voor iedereen die gewoon even wil relaxen. In dit Riu hotel heb je alles erop en eraan; altijd netjes schoon, uitgebreid eten en een groot zwembad. Wie sportief wil zijn kan elke dag meedoen aan verschillende activiteiten. De eilandtour over het eiland Sal is leuk en interessant.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Cabo Verde voor je op een rij gezet:

366 reviews over Hotel Riu Palace Cabo Verde in het Nederlands

nooit meer

Maria,
31-1-2019

mooi resort maar tijdens ons verblijf diverse kledingstukken van onze kamer verdwenen.

Niets gezegd want je kan het niet bewijzen. Maar hier komen we dus niet meer terug.

Gereisd met partner in januari 2019

Voor her herhaling vatbaar.

Jenette,
10-1-2019

Wij waren daar met onze kinderen en kleinkinderen. Top hotel en veel aandacht voor de diners tijdens Kerst en de Jaarwisseling. Fijn strand en ruim voldoende strandstoelen.

Suggestie: extra rustbankjes tussen terras Bij gebouw 1 en het strand. Dat is als je ouder bent vrij ver Lopen.

De binneneetzaal wat sfeervoller maken, de verlichting is erg wit.

Jammer dat we niet zo Vaak in de zee konden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Mooi all in resort met lekkere coctails doch absol

Benny Champagne,
4-1-2019

All in hotel aan het strand van Sal. 500 luxe kamers.Viersterren ipv vijf. Luidruchtige kamers ( geen deur in halletje). 'S morgens wordt je gewekt door de schoonmaakkarren die door de hal denderen of de gasten die niet weten hoe ze een deur moeten sluiten. Kamers zijn luxe en badkamer ook (badjassen en 2 lavabo's). Geen bad, enkel douche. Enorme keuze maaltijden doch niet mooi gepresenteerd en kwaliteit is geen vijfsterren. De themarestaurants bieden meer privacy en gezelligheid, doch de kwaliteit is matig: de millefeuille als nagerecht was taai en het hoofdgerecht : zalm was droog (geen saus) de puree en groenten smakeloos. Ik denk dat er dringend een jonge ambitieuze kok wordt aangesteld om dit op een hoger niveau te brengen want eten de palace niet echt waardig. Showcooking : alles werd niet écht à la minute bereid : 's morgens eieren naar je eigen smaak kon niet. Brood was sponzig.

Gereisd alleenreizend in december 2018

D-reizen

Mooi voor een eenmalig te zien

Barry,
25-12-2018

Super hotel eten werkelijk goed. Persoonlijk restaurantjes welke je 3 dagen van te voren moet boeken iets minder maar dat is persoonlijk. Het zwembad heeft een koud gedeelte en warm gedeelte, ondanks palace leggen mensen handdoeken klaar🧐. Maar voldoende plek. Strand dichtbij voldoende ligplekken. Excursie boeken gelijk aan de poort bij Elvis voor€25 euro hele eiland aanzienlijk goedkoper via je reis agent en minstens zo goed. Als we toch een minpunt moeten noemen is het wel dat er overal gerookt mag worden maar wij zijn niet rokers. Was leuk voor eenmalig eiland is verder kaal. Santa Maria via strand te lopen of via de weg.

Gereisd met partner in december 2018

Voor herhaling vatbaar

Mvt,
13-12-2018

Hotel op slechts kwartier van luchthaven. Kamers (lelijk) gerenoveerd maar ruim en uitzonderlijk, eens goede airco. Dus toch positief. Aanbod eten zeer uitgebreid en goede kwaliteit. Wijnen aan tafel waren zeer slecht en hebben wij niet meer gedronken. Héél vreemd, maar geen verse vis. Uitzonderlijk snelle en vriendelijke service. Altijd plaats om te eten, zowel binnen als buiten. Dranken aan bar zeer goed, aan zwembad duidelijk minder. Overal zeer proper. Fitness zeer berperkt maar alles werkte. Zeer veel irritante vliegen en muggen. Blijkbaar uitzonderlijk maar was zéér groot nadeel. Neem zeker Tropical vlieg en muggen spray mee net als de after bite.

Weer was heel de week super. Zelfs s avonds zit je buiten zonder trui. Zonder vliegen en muggen zéker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch !

Fam. Van den Hende,
1-12-2018

Zon, zee, lekker eten, rust en genieten !

Gereisd met partner in februari 2018

Perfecte plek voor ontspanning

Joshua,
17-11-2018

Ik raad iedereen aan om een tour te nemen over het eiland, ook puur om te zien hoe slecht mensen het buiten jouw appartementencomplex hebben. Appartement Rui Palace was geweldig, goed om tot rust te komen. Vriendelijk personeel. Top vakantie

Gereisd met partner in augustus 2018

Temmerman Maria,
17-11-2018

Ik heb niks negatief over dit hotel. Ongelooflijk voor een all in en lekker eten. Drinken zoveel je wil nog niet meegemaakt zo klasse.

Zeker een aanrader en zou naar hetzelfde terugkeren.

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastische vakantie

Jojanneke,
15-11-2018

Het is er heerlijk weer en een prachtig mooi strand. Savonds koelt het vaak wel erg af dus een paar vestjes mee is wel handig. We hebben een excursie gedaan met de lokale bevolking in een jeep, erg gaaf! Deze mensen staan aan het einde van het resort als je naar het strand loopt, veel goedkoper dan “dezelfde” excursie bij touroperator. Kortom 11 dagen genoten van dit mooie eiland 😎♥️

Gereisd met partner in januari 2017

Wooooow

Nathalie Kloosterman,
15-11-2018

Heerlijk mooi vriendelijk resort,

Wij mochten van alle 2 de resorts naast elkaar gebruik maken, dubbele luxe!! Op de kamer had je je eigen sterke echte drank naar keuze en frisdrank in blikjes werd 2x per dag aangevuld. Prima eten zowel all in als in de losse restaurants, goede service, nette kamers, schoon ook, heerlijk breed strand met luxe bedden. Alleen jammer dat er zoveel hoge golven waren in deze tijd van het jaar...

hele gave top vakantie gehad 😃😎

Gereisd met partner in september 2017

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Cabo Verde in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Cabo Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.