Sorteren

vakanties Santa Maria

Reviews over Santa Maria

Geweldige Vakantie om nooit meer te vergeten!

Nathalie
    6-9-2018

Het is een geweldige plaats om heen te gaan. De mensen zijn daar erg vriendelijk en respecteren vakantiegangers. Keuze kwa eten is er dan niet veel, maar zeker niet slecht. Hondenliefhebbers kijk uit! De honden daar stelen je hart!❤️

Wij zaten in een hotel aan zee. Zonsondergang is daar een belevenis zo mooi. Duiken in het heldere zeewater is ook echt een aanrader!

Leuk klein stadje met prachtige stranden!!

Roeland Prak
    5-6-2018

Santa Maria is geweldig! Heerlijke zandstranden met een blauw groene heldere zee waar je goed in kon zwemmen.

Soul Kitchen is een restaurant wat erg goed is!

Odjo d'agua was ook een prima restaurant, met name fantastisch uitzicht en live muziek.

Dagelijks rond 11.00-12.00 uur komt de verse vis aan op de pier wat een leuke locale happening is.

Voor de pier kan je worden belaagd door senegalezen die je van alles willen verkopen of je mee willen lokken naar het lokale marktje onder het mom dat hun moeder daar een shopje heeft. Op zich niet eens zo erg maar je moet dan goed afdingen.

Verder erg veilig! We konden prima met 2 kleine kinderen 's avonds rond 20.00/21.00 uur over straat.

We komen graag nog eens terug!

Henny de ruiter
    19-5-2018

Was hartstikke leuk in santa Maria in de morgen komen de vissers aan de pier in het dorp om een gevangen vis schoon te maken en te verkopen is erg leuk om te bekijken. In dweekenden is er in de avond life muziek van de locale mensen wat veel gezelligheid geeft op de terrassen.

Een ware paradijs op nog geen paar uur vliegen

Ruby
    7-5-2018

Prachtig eiland met de mooiste witte stranden en helder blauwe zee. Wat Kaapverdië nog mooier maakt zijn de mensen. Hele lieve en zachtaardige eilandbewoners die jou welkom laten voelen op hun eiland. Op het eiland voel je je veilig en het is dus ook zeker aan te raden voor gezinnen met kinderen of een groepje meiden.

heerlijk om tot rust te komen

Margreet Goris
    28-4-2018

het is een heerlijk eiland om even lekker niets te doen. overal hoor je no stress😎mensen zijn erg vriendelijk. wij waren in een oasis Berolizonte hotel. prachtige plek .allemaal huisjes in t zand. lekker eten. de animatie was geweldig. wat een dansers🖒wij hebben een dagtocht over t eiland gedaan. zeker een aanrader.neem wel waterschoenen mee want bij de zoutvlakte waar je kan zwemmen liggen veel stenen.

kortom een heerlijke vakantie plek.

Santa Maria scoort een 7,2 uit 10, op basis van 503 reviews