We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria voor je op een rij gezet:

vakanties Santa Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria voor je op een rij gezet:

Reviews over Santa Maria

Fantastisch, goed eten, alles schoon, geweldig!

Rick Wolsink,
    15-1-2019

Fantastisch, een groot 5 persoon appartement. Goed schoonhouden en prima handdoeken. Zeker een aanrader om inclusief ontbijt te boeken. Deze is zéér uitgebreid met o.a. vers fruit. Heerlijk zwembad en speeltuin. Poolbar met tosties, hamburgers en patat en lekkere koude biertjes. Bij boeken accommodatie Cactus reserveren aan de zonzijde van het hotel. Shuttleservice vanaf hotel is prima geregeld en gratis naar Santa Maria, strand van het hotel of andere stadjes. Strand van het hotel heeft gratis bedjes en rieten parasols. Goed geregeld. Leuk barretje en restaurant op het strand.

Kortom. Fantastische winterzon garantie, fijne accommodatie met rust en leuke eiland tours (boeken op het Resort, dan NL reisleiding). Sharktour en eilandtour is echt superleuk om te doen. Je moet zeker zwemmen in het zoutmeer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Aanrader

Henk van Gent,
    14-1-2019

Heerlijk hotel, lief personeel, zeer behulpzaam en alles was tiptop, zo schoon heb ik het nog nooit gezien. Kamer was prima met goede bedden en kussens.

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk genoten!

Yvonne Post Uiterweer,
    13-1-2019

Genoten van ons verblijf ik Kaapverdië. Mooi appartement, we troffen het met de ligging namelijk lekker zonnig. Bijna dagelijks zelf gekookt en dat was prima te doen met de middelen die je in de supermarkt kan kopen. Pizzatent is een aanrader om af te halen. Prachtige stranden waar we vaak langs gelopen hebben. Eilandtour is ook een aanrader, met Nederlandse gids! Eiland zelf is kaal, maar daar konden we prima doorheen kijken. Mooi weer dagelijks, met altijd wat wind maakt het een prima zonbestemming in de winter!

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig, mooi weer, lekker eten en toplocatie!

Peter,
    12-1-2019

Di is een all inclusive hotel, maar je kunt ook restaurants boeken die à la carte zijn. Dit moet je gelijk de eertse dag doen voor heel je vakantie. De grill is verreweg het lekkerst en gezelligst. Verder wordt je erg blij van het heerlijke weer en de zeer ontspannen sfeer binnen dit resort. Het is geen mega resort, dus alles dichtbij. Personeel is over het algemeen erg aardig, vooral als je contact probeert te maken. Niet iedereen spreekt even vloeiend Engels en daardoor misschien wat gereserveerd. Wij hebben het enorm naar ons zin gehad op Kaapverdie en ook in dit resort. Animatieteam is super. Uitstapje naar Santa Maria erg leuk. Is te lopen, ongeveer 35 minuten(binnendoor). Vooral op de steiger heerst een gemoedelijke sfeer. Zou eigenlijk geen negatieve punten kunnen noemen. Topvakantie!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Voor her herhaling vatbaar.

Jenette,
    10-1-2019

Wij waren daar met onze kinderen en kleinkinderen. Top hotel en veel aandacht voor de diners tijdens Kerst en de Jaarwisseling. Fijn strand en ruim voldoende strandstoelen.

Suggestie: extra rustbankjes tussen terras Bij gebouw 1 en het strand. Dat is als je ouder bent vrij ver Lopen.

De binneneetzaal wat sfeervoller maken, de verlichting is erg wit.

Jammer dat we niet zo Vaak in de zee konden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Santa Maria scoort een 7,1 uit 10, op basis van 514 reviews