Sorteren

Reviews over Santa Maria

Absolute aanrader!

Leonoor Buijse
    19-11-2018

Het eiland was prachtig! We hebben een tocht gemaakt rondom het eiland en hebben zo veel gezien! Schildpadden, tropische visjes, inktvissen in ondiep water op het strand van Santa Maria. We hebben op de tour zelfs haaien kunnen zien in ondiep water! Prachtige grotten waar we gezwommen hebben en feestelijke stadjes met dansende mensen en een grote markt. De mensen, het hotel, het eiland, het weer alles precies goed! Het hotel was mooi en de werknemers gastvrij, het eten was er ook erg lekker en uitgebreid. Kortom top vakantie gehad hier, absoluut een aanrader! Je kunt in het stadje ook stappen in het weekend, zeker doen!

Heel mooi, ruim apartement, rustig gelegen.

Renee
    19-11-2018

Het appartement is heel ruim opgezet met een hele mooie grote badkamer, een ruime slaapkamer en een goed geoutilleerde keuken. ook was er een prima zithoek. De mensen waren allemaal heel vriendelijk. Er was ook een fijn balkon, al woei het dermate hard dat je er geen zaken kon neerleggen. De supermarkt op het terrein had heel weinig spullen, in ieder geval niet voldoende om een maaltijd in elkaar te draaien. De eigen busjes naar strand en Santa Maria waren prettig al waren ze niet heel frequent (ca 8 x per dag).

Het zwembad was heerlijk, erg groot (25 m lang!) en heel rustig (omdat de poule bar bij dit zwembad niet open was, bij een ander zwembad wel; daar was het drukker).

Een groot minpunt was de harde muziek die elke avond over het complex schalde; volgens mij van een naburig hotel al weet ik dat niet zeker.

Top tijd gehad!

K. van Rijn
    18-11-2018

Om alleen aan het zwembad te liggen zit je bij Pontao niet goed, maar als je een centraal gelegen hotel zoekt wat schoon en netjes is zit ie hier zeker goed! Het ontbijt was simpel, maar prima. Iedere dag een schone kamer en schone handdoeken. Kamer zag er netjes uit en zo ook de rest van het hotel.

Prima gelegen wat betreft loopafstand naar het centrumpje en het strand.

Sal is niet groot, een dag een auto huren en je ziet alle bezienswaardigheden. Ook absoluut de moeite waard om te doen! Huur vooral een Suzuki Jimny 4WD want dan kan je ook leuk off road!

De verse vis zijn bij de restaurants niet aan te slepen, en echt heel lekker! Het vlees is ook wel ok, maar vis is zoveel beter.

Al met al een top vakantie op Sal!

Ontspannend.

Sven
    18-11-2018

Hier moet je enkel naar toe voor zon, zee en strand.

Maar daar is het dan ook Super geschikt voor.

Het verblijf is prima verzorgd, maar verder is het nogal een dode bedoening.

Met de shuttle of de goedkope taxi's is het maar enkele minuten naar het stadje.

ik wil terug

Stephanie
    18-11-2018

Heerlijk hotel ruime kamers goede restaurants. Kunt bij het strand niet direct de zee in dat is jammer. zwembaden zijn prima en het personeel is zeer vriendelijk. Mooi opgezet resort

Santa Maria scoort een 7,2 uit 10, op basis van 509 reviews