Hotel Oasis Salinas Seastersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Aan het strand op Kaapverdië ligt Hotel Oasis Salinas Sea. Zowel aan het zwembad als op het strand kun je heerlijk liggen. Bij de Beachbar bestel je een koud drankje en het animatieteam organiseert leuke shows in de avond. Bezoek de zoutmijn van Las Salinas, huur een quad of zie baby schildpadden bij Turtle Rescue.

195 reviews over Hotel Oasis Salinas Sea

• 2019
    10Astrid van der Loos16-05-2019

Alles was top! Kamer, eten, direct aan het strand. En op loop afstand van Santa Maria.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Louisa16-04-2019

Super

Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker weer.

Gereisd met partner in april 2019

• 9C.C.16-04-2019

Heerlijk ☀️

Super schoon! Vriendelijke mensen. Fijne locatie.

Alleen gereisd in april 2019

• 9Marian15-04-2019

voor een paar dagen relaxen is dit prima locatie

De kamer was prima en heerlijk gegeten. Handdoekenservice en gratis ligbed op het strand. In deze periode waait het hard, ideaal voor kite surfers. Je kunt heerlijk wandelen over het strand. Blauwe zee en schone stranden.

Gereisd met partner in februari 2019

• 9R Vaarnold11-04-2019

Geweldig!

Leuke mensen, gezelligheid

• 8Ron Klein04-04-2019

Waar voor je geld

Je moet een zon, zee en strand liefhebber zijn! .... en tegen een briesje kunnen. Dat is in ruime mate aanwezig. Super vriendelijke mensen binnen en buiten het hotel. In ons geval "slechts" Bed & Breakfast, wat geresulteerd heeft in het vinden van talloze prima restaurantjes met live muziek. Voor de echte sportieven is er op en in zee zat te doen.... anders blijft er niet veel anders over dan van de zon, een drankje en een goed boek te genieten

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij neckermann

• 9J.02-04-2019

Perfecte bestemming voor ontspannen vakantie!

Prima hotel met uitstekende service. Logies en ontbijt ideaal. Genoeg leuke eettentjes in directe omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Martine31-03-2019

Perfecte locatie, prima hotel

Prima hotel! Schoon, ruim, heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, leuke entertainment. Het is een aanrader in Santa Maria een hapje te eten, er zijn zoveel gezellige restaurantjes met heerlijk eten en niet duur. 4 minuutjes lopen naar het strand en 10 minuutjes naar Santa Maria. Dit hotel is een echte aanrader, wij hebben 10 dagen genoten!

• 9Janke28-03-2019

Aanrader!!

Aanrader! Ruime schone kamers. Mocht je matras niet fijn vinden liggen, leggen ze er zo een topper voor je op. All Inclusive uitstekend, ruime keus. 2 ontbijtrestaurants (1 wat rustiger met iets minder keuze), lunch ook mogelijk bij strand, 's middags vers gebakken pizza's en bij langer verblijf kan je 3x a la Carte eten wat echt heerlijk was. Bij zwembad heerlijke koffie van bonen (dus geen slappe automaat koffie). Voldoende bedjes bij zwembad, wat extra parasols zou wel fijn zijn. Bij strand voldoende bedjes met zonnedoeken. Handdoekenservice. Zeer rolstoelvriendelijk . Heerlijke plek voor een stand vakantie. Loop afstand van Santa Maria. Wij komen zeker terug.

• 9Janna24-03-2019

Geweldig!

Supervakantie gehad! Hele mooie hotelkamers, uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk aan het strand! Het personeel is onwijs vriendelijk en werken keihard! De mensen die iets slechts over dit hotel te zeggen hebben, die hebben waarschijnlijk altijd wel wat te zeiken. ;-) Dit is het ideale verblijf voor een zonvakantie!

Gereisd met vrienden in maart 2019

20 tips over Hotel Oasis Salinas Sea

• Harold van der Biezen, 30-04-2014

Leuke bezienswaardigheden zijn shark bay, blue eye, de island tour met god power staat voor het hotel en regelt alles tot in de puntjes en is nog goedkoper ook.

• Zwierke Leurink, 19-04-2014

Misschien is het een idee om per kamer een iets comfortabele stoel te plaatsen,Uiteindelijk heeft men vakantie en zijn onze ruggen misschien iets beroerder als die van de mensen daar.De eilandtour is zeker een aanrader maar boek deze gewoon bij een iemand ter plaatse, zij kan je n.l veel meer vertellen en laat je effe iets meer zien dan de touroperator,zo komt het tenminste ten goede aan de bevolking. Onze vakantie was in ieder geval geweldig Zeer zeker een aanrader

• Paul , 07-05-2014

Geniet lekker van de luxe entree en 24/7 bar met zitjes met zeer moderne fraaie inrichting.

15 vragen over Hotel Oasis Salinas Sea

• Ano, 18-02-2019

Pinnen, geld etc

Wij gaan over een weekje naar dit hotel maar vroegen ons af of je gewoon makkelijk met je ING bankpas overal kan betalen of echt een creditcard nodig hebt? Of is het bijvoorbeeld beter om veel cash meenemen en op het vliegveld wisselen.

• jacobina hoekstra, 19-01-2018

algemene vraag hotel

Wij gaan binnenkort met ons gezin, 3 kinderen naar hotel Oasis Salinas Sea.

• waar bevinden de familiekamers (=2 kamers tuinzijde met een tussendeur).
    • wat organiseert de animatie voor kinderen, is er ook waterpolo of voetbal?
    • zijn er ook excursies geschikt voor kinderen (leeftijd 9/8/3) *als jullie tips hebben dan horen wij dat graag.

• Tjits, 19-12-2016

Waterkoker

Wij gaan in februar 2017 naar dit hotel. Mijn vraag is of er ook een waterkoker met koffie en thee op de kamer aanwezig is.

Astrid, 04-01-2017

Ja er is een waterkoker op de kamer en koffie. Thee heb ik niet opgelet drink ikzelf niet . Gr Astrid

Martin2712, 10-01-2017

Hallo Tjits,

Wanneer gaan jullie in februari, wij gaan van 11 tot 18 februari?

Groet, Martin

Tjits, 10-01-2017

Wij komen de 18e aan en blijven dan een week.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats