Hotel Oasis Salinas Sea

Hotel Oasis Salinas Sea
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Salinas Sea voor je op een rij gezet:

149 reviews over Hotel Oasis Salinas Sea in het Nederlands

Top hotel aan een supermooi strand.

n netty bohme
16-11-2018

Salinas Sea is een vrij nieuw complex, dicht bij het centrum van Santa Maria, waar heel veel restaurantjes en bars zijn. Wij komen hier al vanaf de opening en zijn erg tevreden. Het ligt aan een supermooi strand, met eigen beachbar en bedjes. Het complex is modern ingericht, heeft heel veel faciliteiten, fitnessruimte, etc. Wat ook heel fijn is, is dat er 2 windsurfclubs dicht in de buurt zitten. Verder zijn excursies zoals tours over het eiland en dagtochten op een boot om de hoek te huren. Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Prima locatie om te relaxen

Tonny
14-11-2018

Mooi, door een verkeersluwe straat gescheiden van het strand, gelegen hotel.

Beschikt over ruime kamers met douche en balkon/zitje.

Kamer wordt elke dag prima schoongemaakt, en indien gewenst voorzien van schone handdoeken.

Ruim tweepersoonsbed en ernaast staat een comfortabele zitbank.

Er tegenover een flatscreen televisie, met helaas geen BVN, maar voldoende andere (sportzenders).

Ook aanwezig een koelkast waarin elke dag 2 literflessen water worden gezet (beter geen kraanwater drinken).

Douche is ruim en functioneel, naast douche een wc en bidet en een wastafel.

Haardroger is aanwezig.

Strandlakens zijn voorradig bij het zwembad.

Tegenover hotel ligt het mooi zandstrand wat goed wordt schoon gehouden. Hier is ook het beachrestaurant te vinden.

Groot zwembad met ligstoelen. Er zijn wel weinig parasols.

En ook hier het vervelende handdoekje leggen.

's-Ochtends om 07:00 uur waren er een keer 32 bedden geclaimd, er lag niemand!

Zeer net hotel. Wij kregen een kamer aan de voorzijde. ‘s Nachts veel lawaai op straat door langslopende mensen en verkeer. Nadat we dat aangaven kregen we een andere kamer die niet aan de straatkant lag.

Het eten is erg goed. Voor iedereen wat wils. Ook de drie a la cart aanbiedingen zijn goed. Alleen de sushiavond was erg weinig. Maar geen probleem. Je sluit gewoon weer aan bij het buffet 😄.

Animatieteam doet erg hun best om de mensen te vermaken. Hun shows in de avond zijn best leuk. Erg energiek!

Het strand dat bij het hotel hoort is prima en de all inclusive geldt ook bij de strandbar (ook de lunch) Dus je kan lkkr de hele dag op het strand blijven.

Op het eiland zelf is weinig te doen en Santa Maria heb je na de gratis rondleiding door een goede gids ook wel gezien.

Dus voor een weekje relaxen een top hotel en locatie. Als je de omgeving meer wilt ontdekken en er dagjes op uit wilt gaan, moet je niet op Sal zijn.

Heerlijk

Roos
2-11-2018

Zon, zee, strand, Caraïbische sferen op nog geen 7 uur vliegen. Altijd rond de 27 graden, ideaal voor een vitamine D boost.

Super bedank voor alles .

Wiesnodat, Ghisaidoobe
16-10-2018

Goedemiddag, fijne vlucht gehad en optijd aangekomen in de hotel. Maar moest 1,5 uur wachten voor de kamer. Eenmaal in de Kamer werdt er flink geboord onder mijn kamer 2 dagen lang en heb toen ook meteen aangeven, maar niks gedaan. Maar door uw Collega werd er meteen werk van gemaakt hij heeft voor ons tochten andere kamer geregeld en ook ter compensatie een lekkere diner gekregen . Voor ons was belangrijk dat wij een andere kamer. Touroperator en staf Bedankt 👍👍👍

Niet echt geschikt voor gehandicapten

Lansu
10-10-2018

Vriendelijk personeel, schoon en netjes. We hadden een wat oudere matras, maar kregen op eerste verzoek twee nieuwe. Het eiland is saai, vooral geschikt als jouw idee van vakantie is om lekker de hele dag aan het strand of zwembad te liggen. Voor kinderen is er ook niet veel meer te doen dan het ondiepe zwembadje.

Het hotel is helaas wel slecht toegerust voor gehandicapten. De kamerdeuren zijn slechts 68 cm breed, de lift naar het restaurant defect en de gym alleen via een trap bereikbaar. Ook zijn er voor slechtzienden/blinden geen geleidelijnen.

Het eten was op zich zoals te verwachten in een dergelijk accommodatie. Betrekkelijk eenzijdig en lauw, maar altijd wel voldoende en continu aangevuld.

Geweldig

Emonds
9-10-2018

Voor een echte relax vakantie zeker een aanrader !

Personeel in het begin een beetje nors ( Begrijpelijk hoe ze door andere gasten werden behandeld ) na een tijdje ontdooien ze.

Het resort is van alle gemakken voorzien.

Het enige minpunt is dat er heel weinig te doen is buiten het hotel ( dat word ook van te voren aangegeven)

Animatie is dan wel top het savonds !

Geweldig

Nancy
27-3-2018

Wat een heerlijk hotel. Was hier een weekje om te onthaasten met mijn zus en dat is goed gelukt. Een prachtig strand en een heerlijk zwembad. Het animatieteam doet enorm hun best en maken er echt iets gezelligs van. Verder was het een heerlijk relax sfeertje in het hotel. Het weer viel ons wat tegen. Vooral in de ochtend en in de avond was het behoorlijk fris. Wij moesten echt wel een vest/jas aan. Voor diegene die nog gaan, hou hier rekening mee.

Verder is er op Kaapverdië niet veel te doen en te zien. Erg droog allemaal.

Santa Maria is klein, maar er zitten een aantal leuke restaurantjes. De winkeltjes vragen mega hoge prijzen voor presentjes, dus wij hebben niks gekocht.

Al met al een heerlijk hotel en een prachtige plek.

Heerlijke vakantie gehad

Rian
16-3-2018

Wij zijn net terug van een weekje Oasis salinas sea het is een mooi modern schoon hotel. Het eten is goed gevarieerd en lekker vers fruit. Het personeel is zeer hulpvaardig maar je mist bij veel toch wel een lach op hun gezicht. Het animatie team maken lange dagen en blijft enthousiast. Een echte aanrader is de eiland tour achter t hotel staat een jongen van Almir tour, een leuke dag en je ziet en hoort alles over t eiland.en als je nog ruimte over hebt in je koffer school spullen en kinder kleding ze kunnen het daar HEEL goed gebruiken, een grote glimlach Is je kado.

Ideale winterzon bestemming

Hoekstra
8-3-2018

Modern, mooi hotel, heeft 5 sterren, vergelijkbaar net 4 sterren op Gran Canaria.

Hotel ligt aan prachtig wit zandstrand (alleen weg oversteken).

Grote pluspunt, 5 minuten loopafstand van pier en centrum van Santa Maria.

(De riu hotels zijn veel verder gelegen en zijn veel groter, dit hotel is veel compacter, wel minder uitgebreid dan de riu's, de familiekamers van Riu zijn ook veel duurder).

Wij waren met 2 volwassen en 3 kinderen, hadden een familiekamer, dat zijn 2 standaardkamers met tuinzuide, naast elkaar met connecting doors. Wij zaten op begane grond dicht bij zwembad.

Kamers zijn modern, erg ruim, bedden zijn wel een beetje hard.

ontbijt/lunch /diner buffet waren goed. De service van personeel was uitstekend.

Via de vouchers hebben we ook 1x gegeten bij het a la carte restaurant en in de beach club, erg goed. In de zee konden wij goed zwemmen, af en toe wel golven

Voordeel van Kaap Verdie: ca 6 vliegen, 2 uur tijdsverschil

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Salinas Sea in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Salinas Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.