Hotel Oasis Salinas Sea

Hotel Oasis Salinas Sea
7,8

Omschrijving
Aan het strand op Kaapverdië ligt Hotel Oasis Salinas Sea. Zowel aan het zwembad als op het strand kun je heerlijk liggen. Bij de Beachbar bestel je een koud drankje en het animatieteam organiseert leuke shows in de avond. Bezoek de zoutmijn van Las Salinas, huur een quad of zie baby schildpadden bij Turtle Rescue.

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Salinas Sea voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Oasis Salinas Sea in het Nederlands

Aanrader

Henk van Gent,
14-1-2019

Heerlijk hotel, lief personeel, zeer behulpzaam en alles was tiptop, zo schoon heb ik het nog nooit gezien. Kamer was prima met goede bedden en kussens.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Niet meer, te saai, teveel ongemakken, erg duur

Chris de bruin,
4-1-2019

Het is voor mensen die minder mobiel zijn teveel trappen. Ontzettend tekort aan bedjes rond het zwembad en parasols helemaal te weinig ,degenen die er wel zijn zijn verrot . Kamers keurig en zeer schoon . Het personeel is zeer vriendelijk en beleefd gewoon goed . Het is echter rond het zwembad slecht vertoeven vanwege de continue stank van het snack buffet frituur lucht en andere stank. Het is ook wel erg raar dat je voor all inclusive voor een zeer hoge prijs 3012 € voor 2 weken pp bij deze snacktent moet betalen voor frites of pizza of tostie echt bizar dit word niet goed geregeld . De reisorganisatie zou dit moeten vermelden bij boeking maar eigenlijk moeten ingrijpen . Er is veel en zeer goede animatie voor jong en oud en ook zeer te prijzen . Ook deze mensen zeer vriendelijk voor de gasten . Het eiland sal is erg saai niet veel te ontdekken helaas . Het buffet is niet van hoge kwaliteit gezien de prijs . Het is erg kindvriendelik

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Hemel op aarde

Louise,
23-12-2018

Schoon en prachtig hotel met aardig personeel

Gereisd alleenreizend in december 2018

Prachtig

margriet vervoort,
16-12-2018

Prachtig hotel en meters zandstrand prachtig

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk gevarieerd eten. Super vriendelijk personeel. Gezellige vakantie sfeer. De ideale zon zee strand vakantie.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Zonnige rustvakantie

Marc,
11-12-2018

Goed gelegen aan het strand , niet ver van centrum .

Gekozen voor kamer met tuinzicht . Enkel een lift tot 1 ste verdieping.

Prijs/kwaliteit goed

Ad de jong,
29-11-2018

Goed hotel, buffet eten goed, wel erg rumoerig in de zaal. Goede animatie. Aanrader, boek vp of all inclusive, de prijzen aan de bars zijn duur. Schoonmaak kamers prima. Zee heel fijn, maar wat ontstuimig voor jonge kinderen.

Gereisd met vrienden in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Dit gaan we elk jaar doen!

Anna en Henk,
25-11-2018

Prima hotel, relaxt strandleven en goede restaurants. All-inclusive niet nodig.

Geen 5 sterren waardig hotel

Fam. Kruik,
22-11-2018

rima hotel maar verwacht geen 5 sterren. Ontbijt is goed, veel keus, lunch is acceptabel, veelal lauw eten, mogelijkheid voor het maken van een salade. Alles vers. Diner is echt onder de maat, niets is warm. Weinig samenhang in de gerechten. Als het hotel een goede bezetting heeft dan zijn er te weinig plaatsen om te zitten, borden op enz. Animatieteam is enthousiast, avondentertainment stopt om half 10, daarna is er niets meer te beleven in het hotel. Soms is er nog n activiteit in de beachbar. Er zijn genoeg bedjes bij zwembad en strand, toch wordt er aan handdoeken leggen gedaan. Je kan de hele dag eten en drinken, je moet er wel voor in de rij staan. 1 man personeel bij de bar is weinig. Al het personeel is opgewekt en vrolijk. De kamers zijn schoon. Excursies kun je bij de locales boeken die staan achter het hotel voor je klaar. Wij hebben bij Nando tours de eilandtoer gedaan. Goed verzorgt, let op, geen vaste prijzen.

Gereisd met partner in november 2018

Top hotel aan een supermooi strand.

n netty bohme,
16-11-2018

Salinas Sea is een vrij nieuw complex, dicht bij het centrum van Santa Maria, waar heel veel restaurantjes en bars zijn. Wij komen hier al vanaf de opening en zijn erg tevreden. Het ligt aan een supermooi strand, met eigen beachbar en bedjes. Het complex is modern ingericht, heeft heel veel faciliteiten, fitnessruimte, etc. Wat ook heel fijn is, is dat er 2 windsurfclubs dicht in de buurt zitten. Verder zijn excursies zoals tours over het eiland en dagtochten op een boot om de hoek te huren. Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2017

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Salinas Sea in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Salinas Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.