Hotel Oasis Salinas Sea

Hotel Oasis Salinas Sea
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Salinas Sea voor je op een rij gezet:

142 reviews over Hotel Oasis Salinas Sea in het Nederlands

Geweldig

Nancy
27-3-2018

Wat een heerlijk hotel. Was hier een weekje om te onthaasten met mijn zus en dat is goed gelukt. Een prachtig strand en een heerlijk zwembad. Het animatieteam doet enorm hun best en maken er echt iets gezelligs van. Verder was het een heerlijk relax sfeertje in het hotel. Het weer viel ons wat tegen. Vooral in de ochtend en in de avond was het behoorlijk fris. Wij moesten echt wel een vest/jas aan. Voor diegene die nog gaan, hou hier rekening mee.

Verder is er op Kaapverdië niet veel te doen en te zien. Erg droog allemaal.

Santa Maria is klein, maar er zitten een aantal leuke restaurantjes. De winkeltjes vragen mega hoge prijzen voor presentjes, dus wij hebben niks gekocht.

Al met al een heerlijk hotel en een prachtige plek.

Heerlijke vakantie gehad

Rian
16-3-2018

Wij zijn net terug van een weekje Oasis salinas sea het is een mooi modern schoon hotel. Het eten is goed gevarieerd en lekker vers fruit. Het personeel is zeer hulpvaardig maar je mist bij veel toch wel een lach op hun gezicht. Het animatie team maken lange dagen en blijft enthousiast. Een echte aanrader is de eiland tour achter t hotel staat een jongen van Almir tour, een leuke dag en je ziet en hoort alles over t eiland.en als je nog ruimte over hebt in je koffer school spullen en kinder kleding ze kunnen het daar HEEL goed gebruiken, een grote glimlach Is je kado.

Ideale winterzon bestemming

Hoekstra
8-3-2018

Modern, mooi hotel, heeft 5 sterren, vergelijkbaar net 4 sterren op Gran Canaria.

Hotel ligt aan prachtig wit zandstrand (alleen weg oversteken).

Grote pluspunt, 5 minuten loopafstand van pier en centrum van Santa Maria.

(De riu hotels zijn veel verder gelegen en zijn veel groter, dit hotel is veel compacter, wel minder uitgebreid dan de riu's, de familiekamers van Riu zijn ook veel duurder).

Wij waren met 2 volwassen en 3 kinderen, hadden een familiekamer, dat zijn 2 standaardkamers met tuinzuide, naast elkaar met connecting doors. Wij zaten op begane grond dicht bij zwembad.

Kamers zijn modern, erg ruim, bedden zijn wel een beetje hard.

ontbijt/lunch /diner buffet waren goed. De service van personeel was uitstekend.

Via de vouchers hebben we ook 1x gegeten bij het a la carte restaurant en in de beach club, erg goed. In de zee konden wij goed zwemmen, af en toe wel golven

Voordeel van Kaap Verdie: ca 6 vliegen, 2 uur tijdsverschil

Fam Salman
25-2-2018

Prima hotel, vriendelijk personeel erg schoon.

Goed hotel.

Tineke
6-2-2018

Het is een prima hotel maar of ze 5 sterren waard zijn betwijfel ik. Er is buiten het zwembad en een bar aan het zwembad en in de lobby weinig te doen.Het annimatieteam deed zijn best maar rond half tien was het een dooie boel op het resort!

Je kon nog wat drinken in de lobby maar daar stond ook altijd de tv op sportzenders.

Het eten vonden we redelijk, niet bijzonder of 5sterren waardig .

Het dorpje Sal is wel heel gezellig en dat gaf in de middag/avond nog wat vertier.

Ik zou zeker nog wel een keer naar Sal toe willen gaan maar niet meer in dit hotel.Het was goed maar meer niet!

Lekker weg

Onny
21-1-2018

Net terug van een weekje op Sal.

Heerlijk om in januari er tussen uit te gaan. Je moet wel rekening mee houden dat het hier dan hard waait en dat het uit de zon en savonds vrij fris kan zijn.

Wat betreft het eten het is inderdaad allemaal goed en wordt op tijd aangevuld.

Als je wat later bent dan is het lauw of als er een gerecht minder snel gegeten wordt dan blijft het staan en wordt niet ververst. Bijvoorbeeld bij ons waren de pannenkoeken vanzelf opgerold.

Voor de rest de ligging is goed, service prima, hygiëne goed.

Al met al een mooie lekkere vakantie gehad.

1 tip als je er tussenuit wil ga dan in november dan is er minder wind en is het niet heel heftig qua temperatuur

Guido & Miranda
22-12-2017

Super goed hotel, Vriendelijke relaxte mensen, Prima verzorgd, Lekker en goed eten, Heel hygiënisch en een Superfijne en lieve reisleidster via touroperator, ( Naomi Bedankt ;-) )

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Guido & Miranda

Heerlijke vakantie

Schiphorst
22-12-2017

Heel tevreden, na het lezen van de slechte recensies hadden wij wat twijfels. Nergens voor nodig. Eten is goed, wordt goed bij gehouden en is netjes. Alles wordt snel aangevuld en veel variatie. Hotel heeft een goede ligging, direct aan het strand en paar minuten lopen van het stadje.

Beter dan verwacht

Hofman
8-12-2017

Vooraf de recensies gelezen en wat geschrokken van de slechte berichten over het eten. Gelukkig hebben we dit zelf absoluut niet als negatief ervaren. We hebben prima en relatief gezond gegeten - geen klachten.

Verder is de ligging van het hotel echt super, je loopt zo het strand op. Verder zijn we tot de conclusie gekomen dat als Weeronline zegt dat het slecht weer wordt, het nog steeds heerlijk toeven kan zijn op het strand - alleen mogelijk een stevige wind.

Misschien niet het beste eiland als je houdt van heel veel spanning en avontuur, maar voor strandliefhebbers super.

We zijn een paar keer 's avonds Santa Maria ingelopen en vonden dit niet heel prettig. Veel jonge opdringerige kerels - na een vervelende ervaring dat links laten liggen.

Tot slot zijn er een paar kleine supermarktjes op 5 minuten lopen, voor het geval je zoals wij voor halfpension bent gegaan.

Super vriendelijk

Grosch
17-11-2017

Erg vriendelijke personeel, goede ligging,eten erg gevarieerd, alleen erg druk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oasis Salinas Sea in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oasis Salinas Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.