Hotel Melia Dunas Beach Resort & Spa

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Check de prijs en beschikbaarheid

Eerder
€ 1.028p.p.
Naar vluchttijden

125 reviews over Hotel Melia Dunas Beach Resort & Spa

• 7Stephanie13-12-2019

eenmalig en nooit meer kaapverdie voor ons

Dit was onze huwelijksreis. Met veel hoge verwachtingen naar kaapverdie gegaan maar viel al snel tegen. Hotel is netjes en proper. Personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn ruim. Eten is niet lekker. Weinig smaak, koud, niet veel variatie, ... elke dag met honger gaan slapen. Drinken wordt aangelengd met water. Je krijgt aan het strand/ zwembad plastieke bekers die terug herbruikt worden. Dit vind ik absoluut niet proper. Voor de rest is er niets te zien, niets te doen. We hebben de eilandtoer gedaan dit was wel de moeite.

Gereisd met partner in november 2019

• 7Rijkers10-12-2019

Fijn hotel.

Mooi hotel, vriendelijke mensen en lekker weer. Het hotel word voornamelijk bezet door mensen uit Zweden, Finland en Engeland. De hygiëne is niet zoals in een 5 sterrenhotel. Helaas kwamen we pas op de 2de dag erachter dat de frisdranken aangelengd werden met het water van het eiland waar onze buiken erg moeilijk over deden. Maar dat heeft absoluut niet de pret mogen drukken en het strand is geweldig!

Gereisd met partner in november 2019

• 9willy rossignol17-11-2019

voor een relaxe en stressloze vakantie

groot hotel. Kamers heel netjes en het personeel heel vriendelijk en gedienstig. heel goed buffetrestaurant en goede thema restaurants(wel vooraf te reserveren). Het stadje Santa Maria 4km verwijderd is een paar bezoekjes waard ter kennismaking met de couleur local en het uitblazen op een van de gezellige terrasjes. in de voormiddag is een bezoek aan de pier met de aankomst van de vissersbootjes en de verkoop van vis aan de locals een echte attractie. In het hotel is een bezoek aan de sauna en massage een aangename afleiding.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Kim01-09-2019

Top hotel

Erg goed en ruim opgezet hotel. Alles goed geregeld en overal netjes schoon. Kamers verouderd maar wel schoon en ruim opgezet. Fijne bedden! Buffet was prima. Alles steeds goed bijgevuld en warm/vers. Niet ontzettend veel keuze maar wel voldoende. Enige minpuntje is de bediening van drankjes in het restaurant. Duurt vaak erg lang en kwam soms helemaal niet. Geen mogelijkheid om zelf drinken (fris/drank) te pakken. Je kunt elke dag a la carte boeken (gratis) in de avond. Aanrader! Leuke beach bar met vriendelijk personeel en mooi uitzicht. Fijn strand(je). 5 minuten van Santa Maria af. In de ochtend gratis transfer. Taxi kost €3 (overdag) of €4 (avond). Tip: huur een auto en verken het eiland. Al voor €35 (voor 24 uur!) kun je in het hotel een auto huren. Het eiland is per auto makkelijk te verkennen en de wegen zijn rustig en goed begaanbaar.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jorge zwiers04-08-2019

Geweldig

Het is een aanrader zowel voor jong en oud eten is goed van alles wat 8 zwembaden en aan het strand

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9angelique20-06-2019

Goed luxe hotel!

Melia Dunas is een super mooi groot all inclusive hotel. Het is heel groot, en daarom voelde het voor ons in het begin wat onoverzichtelijk. Maar na even goed navragen bij de receptie kom je er wel uit. Het resort is namelijk opgedeeld in 2 hotels, Melia Dunas en Sol Dunas. Het verschil tussen deze hotels is dat de Sol Dunas wat meer gericht is op kinderen/gezinnen. De Melia Dunas wat meer op koppels/echtparen. All inclusive formule is goed, eten is lekker en er is genoeg/gevarieerd. De zwembaden zijn ook goed. Genoeg bedjes voor iedereen. Bij het grote zwembad van de Melia Dunas wel wat (harde) muziek soms, maar wij vonden dit niet erg. Elke ochtend is er de drukbezochte aquagym, iedereen is behoorlijk fanatiek. Verder is er elke avond een entertainment show in het theater op het resort, is op zich leuk om heen te gaan. In de omgeving verder s'avonds niet zo veel te doen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Brighje09-06-2019

Geweldig!

Leuk, aangenaam verblijf met heel vriendelijk en oprecht personeel. Zeer groot resort met veel leuke plekjes. Eten was ook echt in orde, heel gevarieerd.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Brenda kiestra08-06-2019

Fantastisch no stress, relaxte vakantie .

Super goed hotel, vriendelijke bediening. Goede service. Fijne a la carte restaurants, bufferen en diverse barren om lekkere cocktails te drinken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9N.E16-04-2019

Heerlijk genoten

Heerlijk hotel, wij hadden zelf een 6 persoonsvilla met prive zwembad. Je kunt je er prima vermaken, een aantal zwembaden, direct aan het strand. Entertainment voor jong en oud. Hou je van een actieve vakantie is dit niet de ideale bestemming maar wil je lekker even genieten van zon zee strand samen met je gezin, dan is dit een ideale bestemming.

Gereisd met partner in januari 2019

• 8bart Roosemont16-04-2019

Ideaal om te relaxen!

Dit is de plaats om mooi weer te hebben. Zon, zee, strand, zwembad, relaxen. Er is niet veel te beleven op het eiland Sal maar om uit te rusten en te relaxen is het ideaal. Ons hotel was super. Zeer vriendelijk personeel, alles zeer goed geregeld. Mooie en propere kamers. Goede service en zeer lekker eten in het buffet restaurant en a la carte. Goede vriendelijke, enthousiaste animatie. Kortom een zeer geslaagde, weldoende vakantie.

Gereisd met vrienden in maart 2019

19 tips over Hotel Melia Dunas Beach Resort & Spa

• Sigrid , 30-09-2018

Kaapverdianen zijn arme maar lieve en tevreden mensen. als je de lokale mensen wilt helpen boek je excursies dan bij hun. Het scheelt je ook nog eens 70% . ( Antonio op de pier bijv) heb je kleding die je volgend jaar toch niet meer gebruikt, de kamermeisjes zijn er erg blij mee. emmers, schepjes en zwembanden zijn erg duur dus neem die van thuis mee als je ruimte in je koffer hebt.

• fam Poland, 30-11-2014

We hebben bij de hostess de eiland tour geboekt, dit is wel een echte aanrader, met een Nederlands talige gids Helder die erg enthousiast is! Eiland heeft toch heel veel te bieden wat we eerst niet hadden verwacht, een fijne verassing.

• RvD, 07-03-2015

Neem wasknijpers mee om je badlaken vast te maken.

19 vragen over Hotel Melia Dunas Beach Resort & Spa

• johanschraepen, 22-01-2018

juli

Hallo , Zijn er mensen die in juli naar melias dunas beach resort gaan . wij zijn twee vijftigers en is het eerste jaar dat we alleen gaan zonder onze zoon en zouden het fijn vinden als we er belgen of Nederlanders leren kennen . grtj fam Schraepen

• johanschraepen, 22-01-2018

juli

Hallo , Zijn er mensen die in juli naar melia dunas beach resort gaan . wij zijn twee vijftigers en is het eerste jaar dat we alleen gaan zonder onze zoon en zouden het fijn vinden als we er belgen of Nederlanders leren kennen . grtj fam Schraepen

• Martin, 29-04-2017

Liggen er rotsen in de zee of langs de waterlijn

Liggen er rotsen langs de waterlijn of in de zee moet je schoentjes aan om de zee in te gaan

Martin, 27-10-2017

Niet dat we gezien hebben maar het strand nodigt je niet uit om daar te liggen. Ga dan naar Stanta Maria, gratis shuttle bus om 09-10-11 uur. Vanuit Santa Maria 16-17-18 uur

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages