Aparthotel
7,9

Agua Hotels Sal Vila Verde is opgedeeld in verschillende blokken. Dit zorgt voor een gemoedelijke sfeer. Je komt hier om te relaxen en voor je rust. Schone kamers met dagelijkse handdoekenservice. Bij de bar aan het zwembad kun je terecht voor een hapje en drankje. Agua Hotels Sal Vila Verde ligt nabij het centrum van Santa Maria (2 kilometer).

We hebben een aantal aanbieders voor Agua Hotels Sal Vila Verde Resort voor je op een rij gezet:

63 reviews over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort in het Nederlands

Geweldig leuk, lieve mensen daar.

Wil Jonkers
25-4-2019

Cabo Verde heeft een geweldig klimaat, nooit echt te warm. Sal is wel zeer kaal, dor en klein.

Gereisd Met partner in april 2019
Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 26-4-2019

Dear Wil Jonkers,

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Your comments have been really appreciated and we sincerely hope that you visit us again. We will be at your entire disposal.

Miguel Medeiros Hotel Manager

Amazing! Afrikaanse/ Caraïbische sferen.

Kheira
15-4-2019

Super rustig. Leuk als je met je partner even alleen wilt zijn. Sal is rustig maar super relaxed. Goed als je weer even wilt re-chargen. Kaapverdianen zijn super vriendelijk. Altijd bereid om je te helpen. Qua bezienswaardigheden raad ik je aan om naar Shark bay te gaan. Je staat dan tussen de citroenhaaien. Ook de zoutvlaktes en het centrum in Santa Maria zijn heel gezellig.

Ps: huur een quad en ga lekker door de woestijn heen cruisen!

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 16-4-2019

Dear Kheira,

Voor herhaling vatbaar.

Ellen
12-4-2019

Fijn rustig resort. Niet heel veel te doen. Voor wie van rust houdt is dit heerlijk. Was mijn tweede keer hier. Grote mooie appartementen. Rijdt een busje naar Santa Maria vanaf het hotel. Mag van mij wel wat vaker per dag. Veel personeel komt wat stug over.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 15-4-2019

Dear Ellen,

Super vakantie gehad!

Joanne
6-4-2019

Groot appartement, schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi, ook op de kamers, fijn zwembad, handdoekservice, kleine supermarkt. Al met al een prima verblijf. Inderdaad wat verlaten, maar als je voor de zon en je rust komt is het een heerlijk verblijf. Op loopafstand van het strand (20 minuten) waar een leuke beachbar is. Je kunt ook met de gratis shuttlebus naar strand en Santa Maria. Santa Maria is gezellig, met voldoende keus uit eetgelegenheden, vaak met livemuziek. Wij zouden zo weer terug gaan!

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 8-4-2019

Dear Joanne,

Te stil

Wilma
24-3-2019

Voor een week prima, het resort is echt uitgestorven en lijkt s'avonds wel een spookstad. Appartement wel ok.

Dear Wilma,

Redelijk

Sandra
24-3-2019

Voor het prijs wat wij hebben betaald was het goed.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Dear Sandra,

Gewoon prettig goed

Niek
19-3-2019

Rustig Hotel met aardige mensen fantastisch eten alleen de bedden zijn versleten

Gereisd Met partner in januari 2019

Dear Niek,

1 week is voor ons genoeg

Constant Sommen
19-3-2019

Ideaal voor zonnekloppers. Mensen dat wat meer cultuur of actiever willen zijn hebben alles na 1 week wel gezien.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 20-3-2019

Dear Constant Sommen,

Miguel Medeiros Hotel Manager

Leuk voor een klein budget.

Martijn
15-3-2019

Enorme investeerderswijk met ruim 500 appartementen waarvan er een aantal aan reisorganisaties verhuurd worden. Het is dus lekker rustig (tijdens ons verblijf). Ik krijg wel de indruk dat de accomodaties enorm variëren. Aan alle rondslingerende rekeningen te oordelen behoorde de onze aan een (prive) investeerder toe. Het was redelijk ingericht. De bedden waren zeer, zeer slecht. De schoonmaak was matig bij aankomst maar in de loop van de week steeds wat beter. Het balkon van de buren viel letterlijk uit elkaar. Hopelijk alleen het pleisterwerk maar er zaten flinke scheuren in..

De faciliteiten daarentegen waren goed. Het zwembad met poolbar was heerlijk. Misschien een keer een ander poolbar cd-tje erin ;) Bakker/pizzaria en winkeltje aanwezig en ook prima.

Kort samengevat: nieuwe bedden erin en de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 18-3-2019

Dear Martijn,

Miguel Medeiros Hotel Manager

Liever niet meer hier heen

Roland
26-2-2019

Boek de goede kamer anders hoop gezeik in hotel hulp hoef je niet te verwachten van het mangament

Gereisd Met partner in februari 2019
Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 15-3-2019

Dear Guest,

Aparthotel info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.