Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort

Aparthotel
Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Agua Hotels Sal Vila Verde Resort voor je op een rij gezet:

24 reviews over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort in het Nederlands

Mooie ontspannen vakantie op Sal

Annemarie
19-8-2018

Mooie ruime appartementen op korte afstand van strand en stadje

Heerlijke vakantie

Vivian
19-4-2018

Wij zaten met z'n tweeën in een driekamerappartement. Zeer veel ruimte met 2 badkamers, 2 slaapkamers en 2 balkons. De huiskamer en keuken zijn ook zeer ruim en compleet. Er werd iedere dag schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. De ligging is perfect, meerdere stranden op loopafstand en er gaan regelmatig gratis busjes naar het centrum. Voor 3 euro kun je ook met de taxi. Vila Verde bestaat uit 13 blokken, ons blok zat aardig vol waardoor het gezellig aandeed. De rest van het terrein lijkt op sommige plekken uitgestorven. Gezellige bar bij het zwembad voor een hapje en drankje. Prijzen bij de bar, supermarkt, restaurant op het complex wel iets hoger dan in het centrum van Santa Maria. Leuke eilandtour gemaakt achterin een pick-up. Opvallend is de bediening in de bars/restaurants. Men komt op veel plekken niet naar je toe, je moet zelf bestellen en de bediening lijkt wat ongeïnteresseerd, afstandelijk maar zeker niet onaardig.

No stress

Tonnie
9-4-2018

8 dagen hier geweest. Afgehaald bij vliegveld, alles goed geregeld bij touroperator. Zwemhandoeken krijg je bij de receptie, hoef je dus niet mee te nemen. Smorgens lekker broodjes halen bij de pizzeria. Hier moet je geen pizza halen, want het het is dr Oetker kwaliteit. Ga naar de Italiaan in Santa Maria daar kun je super lekker eten. Voor vertier moet je ook naar Santa Maria, want het is erg stil op het complex. Een busje brengt je bijna ieder uur naar Santa Maria. Heerlijke vakantie gehad.

Kras

Sal, Kaap Verdië is `de place to be`, for a week !

Jacoba J.E. Heemskerk
6-3-2018

Het is een heerlijk land, met super temperaturen en veel te zien . Ons hoogtepunt was, dat er zelfs een pijlstaartrog gevangen was , en op de `steiger` binnengehaald !

De vissers zorgde goed voor dat veiligheid van de toerist ! Leuk om te zien, hoe de verse vis meteen werd geslacht, ingewanden weer terug in zee als vissenvoer,én meteen verkocht aan de lokale restaurants.

Ook de excursie`s waren meer dan de moeite waard.

Het eten was heerlijk tijdens zo`n excursie , in een lokaal restaurant.

Tevens was het taxi vervoer van en naar het hotel helemaal TOP ! Echt leuk, een beetje onderhandelen en dan in zo`n opgepimpte taxi van een local naar het stadje gereden worden

Was werkelijk een geweldig weekje.

Wil je een minpuntje horen, dan was dat de vele wind. Hoewel het ons niet stoorde, hoorde je er wel andere reizigers over !

Wij vonden het heerlijk, anders was het misschien veel te warm !

Na ja... zoveel mensen, zoveel wensen !

Rustgevend

Jemael
13-1-2018

Service was erg goed. Appartement was erg mooi en ruim. Lekker zwembad. Mensen zijn erg open en behulpzaam.

Heerlijk, rustig appartement!

Nicole
18-12-2017

Wij vonden het een prima appartement. Het complex is rustig, maar dat beviel ons best. Zwembad was heerlijk. Het personeel is uiterst vriendelijk en ondanks dat ze geen of weinig Engels spreken heel behulpzaam. Het personeel bij de inceckbalie spreekt wel Engels. Heel fijn is de pendelbus die je naar Santa Maria brengt. Rijdt prima op tijd. Het stadje Santa Maria is heel leuk, met heerlijke restaurantjes. Al met al een heerlijke vakantie.

Alles bij elkaar een dikke voldoende!

Don-Leo
9-12-2017

Wij hadden veel verschillende reviews gelezen over Vila Verde. Doordat we een hele goeie aanbieding zagen en vanwege het feit dat we eens een keer graag wilden gaan duiken, hebben we de reis geboekt. Het is idd een groot complex met een matige bezetting. Niet echt gezellig maar wel lekker rustig en altijd een bedje vrij bij het zwembad (drankjes e.d. erg duur, niet doen dus). De kamer was prima, groot met balkon en elke dag werd schoongemaakt. Nu leggen we elke dag een paar euro neer, dus dan weet je over het algemeen dat het goed komt.

De mensen spreken slecht Engels maar over het algemeen konden we ons prima redden. Ze zijn allemaal even aardig en doen hun uiterste best om je te helpen en/of bij te staan. Nadat we de eerste keer waren teleurgesteld in het stadje Santa Maria met het eten hebben we in Vila Verde half pension bijgeboekt. Nou, daar hebben we geen spijt van gehad. Prima ontbijt en over het diner viel niets te klagen.

De shuttlebus rijd af en aan, is iedere keer prima op tijd en spaart een taxi uit die overigens ook heel goedkoop zijn. Let wel op bij het vliegveld want daar staan de snelle jongens. Die vragen duidelijk meer voor een rit naar je hotel als je geen transfer hebt. Maar ook dat valt best wel weer mee.

We hebben gedoken bij een uitstekend duikbedrijf en waren enorm blij met de fantastische video- en foto onder water opnames van de fotograaf die erbij was. Zo kunnen we thuis ook nog (na) genieten van deze leuke ervaring. Het eiland is droog en er is weinig natuur. Het strand, het water en de temperatuur met die heerlijke wind is echter onovertroffen en maakt alles goed. Resumerend, prima verblijf, lieve mensen en alles bij elkaar een dikke voldoende.

Redelijk, maar veel minpunten

Simon
23-10-2017

Groot, rustig en ruim opgezet complex. Appartementen zijn groot, modern en luxe met fijn balkon. Badkamer is niet bijzonder, heeft een gedateerde uitstraling. Het strand dat op loopafstand zou zijn (Ponta Preta) is ca. 2,5km verder op en niet geschikt voor recreatie door harde wind, geen horeca en strandbedjes beschikbaar. Voor het juiste strand (en tevens centrum) bij Santa Maria dien je gebruik te maken van de pendelbus die om de 3 uur rijd.

Het hotel maakt slim gebruik van haar geisoleerde ligging door voor alles op het complex bizarre prijzen te rekenen. Denk bv. aan €6 voor een hamburger, €10 voor een sandwich, €4 voor een zak chips. Dit voelt als afzetterij.

Het zwembad is prima, rustig en met genoeg bedjes.

De appartementen worden goed schoon gehouden.

Het personeel spreekt nauwelijks Engels. Mede hierdoor hoeft er qua (extra) service niet veel te worden verwacht.

Het was leuk

Celine
5-8-2017

Ik vond het appartement netjes en het was vrij nieuw. Personeel spreekt voor geen meter engels. Als je geluk hebt frans en anders portugees of kaapverdiaans. De schoonmakers hoef je al helemaal niet aan te spreken want zelfs met handen en voeten lukt dat niet als je een extra wcrol wil of aangeeft dat ze een ochtend een keer niet hoeven komen te schoonmaken. Dan komen ze toch... heel vervelend!!tot drie keer toe aangegeven en tot drie keer werd ik sochtends wakker gebeld door de schoonmakers. Heel irritant...

De ligging is goed. Een pasr kilometer van het centrum vandaan.met de taxi of shuttle busje ben je er zo. De tijden van het shuttlebusje zouden wel vaker mogen zijn. Het resort zelf is erg stil, weinig te beleven. Als je wifi wil reken daar maar niet op want alleen bij de restaurants heb je een beetje wifi. Op de kamers niet. Voor de rest was mijn vakantie heel leuk.

Vila Verde Resort in Kaapverdie The Place To Be

Purpose en Eudaimonia
11-7-2017

Vila Verde Appartement helemaal top

Ideaal voor duikliefhebbers

Er is een professionele duikschool op het complex aanwezig Manta Diving Nuno Marques da Silva

Menen zijn super lief

Boodschappen supermarkten zijn relatief duur en niet zo gesorteerd als in Nederland

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort in Santa Maria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort scoort een 7.66 uit 10 op basis van 24 reviews.