Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort

Aparthotel info

• Animatie
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Agua Hotels Sal Vila Verde is opgedeeld in verschillende blokken. Dit zorgt voor een gemoedelijke sfeer. Je komt hier om te relaxen en voor je rust. Schone kamers met dagelijkse handdoekenservice. Bij de bar aan het zwembad kun je terecht voor een hapje en drankje. Agua Hotels Sal Vila Verde ligt nabij het centrum van Santa Maria (2 kilometer).

67 reviews over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort

• 2019
    8malou10-09-2019

mooi groot schoon appartement

groot resort, erg rustig in januari, met gratis shuttlebusjes goed bereikbaar naar stadje en strandjes

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 12-09-2019

Dear malou,

We are pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. Your comments have been really appreciated and we sincerely hope that you visit us again. We will be at your entire disposal.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 9Irma van den Berg16-08-2019

Fantastische locatie voor als je rust zoekt

Het was weer een heerlijk thuiskomen, werd meteen herkent door het personeel en had weer een mooie kamer. Omdat mijn dochter op Sal woont, kom ik hier regelmatig. Mijn dochter en haar vriend kunnen hier gewoon bij me op bezoek komen en het is er heerlijk rustig. Bedankt weer Vila Verde voor het heerlijke verblijf en tot de volgende keer.

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 19-08-2019

Dear Irma van den Berg,

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Wil Jonkers25-04-2019

Geweldig leuk, lieve mensen daar.

Cabo Verde heeft een geweldig klimaat, nooit echt te warm. Sal is wel zeer kaal, dor en klein.

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 26-04-2019

Dear Wil Jonkers,

Gereisd met partner in april 2019

• 9Kheira15-04-2019

Amazing! Afrikaanse/ Caraïbische sferen.

Super rustig. Leuk als je met je partner even alleen wilt zijn. Sal is rustig maar super relaxed. Goed als je weer even wilt re-chargen. Kaapverdianen zijn super vriendelijk. Altijd bereid om je te helpen. Qua bezienswaardigheden raad ik je aan om naar Shark bay te gaan. Je staat dan tussen de citroenhaaien. Ook de zoutvlaktes en het centrum in Santa Maria zijn heel gezellig.

Ps: huur een quad en ga lekker door de woestijn heen cruisen!

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 16-04-2019

Dear Kheira,

• 8Ellen12-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Fijn rustig resort. Niet heel veel te doen. Voor wie van rust houdt is dit heerlijk. Was mijn tweede keer hier. Grote mooie appartementen. Rijdt een busje naar Santa Maria vanaf het hotel. Mag van mij wel wat vaker per dag. Veel personeel komt wat stug over.

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 15-04-2019

Dear Ellen,

• 8Joanne06-04-2019

Super vakantie gehad!

Groot appartement, schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi, ook op de kamers, fijn zwembad, handdoekservice, kleine supermarkt. Al met al een prima verblijf. Inderdaad wat verlaten, maar als je voor de zon en je rust komt is het een heerlijk verblijf. Op loopafstand van het strand (20 minuten) waar een leuke beachbar is. Je kunt ook met de gratis shuttlebus naar strand en Santa Maria. Santa Maria is gezellig, met voldoende keus uit eetgelegenheden, vaak met livemuziek. Wij zouden zo weer terug gaan!

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 08-04-2019

Dear Joanne,

• 7Wilma24-03-2019

Te stil

Voor een week prima, het resort is echt uitgestorven en lijkt s'avonds wel een spookstad. Appartement wel ok.

Dear Wilma,

• 7Sandra24-03-2019

Redelijk

Voor het prijs wat wij hebben betaald was het goed.

Dear Sandra,

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Niek19-03-2019

Gewoon prettig goed

Rustig Hotel met aardige mensen fantastisch eten alleen de bedden zijn versleten

Dear Niek,

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Constant Sommen19-03-2019

1 week is voor ons genoeg

Ideaal voor zonnekloppers. Mensen dat wat meer cultuur of actiever willen zijn hebben alles na 1 week wel gezien.

Miguel Medeiros - Hotel Manager, Diretor de Hotel, 20-03-2019

Dear Constant Sommen,

2 tips over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort

• Peter en Sandra., 29-03-2013

In 'n halve dag heb je 't eiland wel gezien ! "SUPER"stranden.

• Lisette, 14-01-2013

Wanneer je rust zoekt is dit een prima resort, vooral wanneer je wat verder van de receptie (en daarmee de twee in gebruik genomen pool-bars & animatie) zit. Ga vooral 's avonds naar Santa Maria. Leuk en gezellig dorp. Vakantiebestemming in ontwikkeling, ze zijn goed op weg en werken er hard aan. Prima zon, zee en strand bestemming. NB: het eten in het resort is zeer slecht en minimaal gevarieerd. Ga in het dorp eten!

1 vraag over Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort

• helle westphal, 28-02-2018

eten

hoeveel kost ter plaatsen half pension om bij te boeken

Aparthotel Agua Hotels Sal Vila Verde Resort info

• Aantal sterrensterstersterster