Géén boekingskosten

Kaapverdië (Cabo Verde)Boa VistaSal Rei

9.1FenomenaalScore uit 593 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

606 Reviews over Riu Karamboa

• 10Erroll06-01-2022

Fantastisch hotel. Vriendelijk en mooi.

Wat een verademing was dit hotel. De sfeer en inrichting waren goed. Hoofdgebouw erg netjes met ruime zit mogelijkheden. Medewerkers receptie deden alles voor je en met een glimlach die je niet snel meer vergeet. Restaurant was groot maar doordat je ook buiten heerlijk kon zitten merkte je hier weinig van. De keuze was enorm groot. Ook werd er veel ter plekke bereid wat weer een leuk gezicht was. Met liefde maakte ze alles voor je klaar. Doordat er veel keuze was kon je ook echt van alles proberen. Eten wat goed. Drinken was ook volop te krijgen met selfservice of aan de bar. Medewerkers hadden altijd een paartje waardoor je echt het idee had dat ze geïnteresseerd waren. Kamers waren ook top. Netjes ingericht en ruimte genoeg. Zwembad was top. Bar in het zwembad was heerlijk. Onder het genot van de zon even lekker wat drinken terwijl je in het water zat. Het strand was ook heerlijk. Ruwe zee maar dat had ook wel weer wat. Top vakantie.

• 9Miranda06-01-2022

Mooie accommodatie.

Wat een mooie vakantie. Mooie accommodatie met alles erop en eraan. Perfect zwembad waar je heerlijk kunt zwemmen ook in december. Eten is erg goed. Met iedere avond een ander thema. Niks op aan te merken. Je kan buiten eten of in het restaurant voldoende plaatsen. Bedjes bij zwembad op strand ook voldoende. Kamers worden goed schoongemaakt. Iedere dag nieuwe handdoeken. Ook kon je iedere dag een schone badlaken halen voor op het strand. Hier gaan wij zeker nog een keer terug. Ook raden wij aan om een excursie te boeken via Boavistacarefy. 2 Nederlandse dames die je het hele eiland met veel plezier laten zien.

• 10Mathijs25-11-2021

Helemaal top

Eindelijk konden we weer naar Boa Vista, en voor de derde keer naar Riu Karamboa. en het was weer als vanouds! Het is simpel, je gaat naar Boa Vista voor de zon en lekker te relaxen, verder is er weinig te doen, en Riu hotels zijn altijd top! Bij aankomst fles champagne op de kamer met kaartje welcome back, kamer met prachtig zeezicht (krijgen volgende keer zelfde kamer is ons al beloofd). Kamer wordt prima schoongemaakt, en altijd volop schone handdoeken. Heerlijk eten, volop keus, is altijd voor iedereen wel wat lekkers, geweldig vriendelijk personeel van receptie tot kamermeisjes en, speciaal onze "vaste" ober Sene Dj deed super zijn werk (ons tafeltje stond altijd klaar met drankjes erop) Altijd genoeg bedjes bij strand en zwembad, en altijd wel schaduw plekje mocht je dat willen. Heb het al meer gezegd, mensen die dit niet goed genoeg vinden moeten lekker thuis blijven. Maart 2022 zijn we er weer!!!

• 6Mike03-04-2020

Prima zon bestemming

Dit hotel voor de 2e keer bezocht. Eerste keer was in 2018. Omdat het toen zo goed was hier nogmaals heengegaan. Dit keer helaas wat minder tevreden. Kamer was er verouderd en op de 2e dag zagen wij kakkerlakken op onze kamer lopen. Een andere kamer die wij wij kregen was niet voorzien van alle gemakken die je mag verwachten. Personeel was minder aardig dan in 2018, soms zelfs wat nors. Eten en drinken verder goed, wachttijd soms lang. Door de corona problematiek liep het hotel leeg. Restaurants werden afgezet en vakantiegangers dicht bij elkaar gezet, niet heel handig. Enkele dagen later bleek dat de eerste mensen in het hotel besmet waren geraakt met corona.

Al met al wel een prima vakantie gehad maar minder dan in 2018. Voor ons een reden om dit hotel niet meer te bezoeken.

• 8Beaumont Christine18-02-2020

Prachtige vakantie gehad

Mooi hotel echt Afrikaans,ontvangst was hartelijk maar hele lange wachtrij om in te checken.Kamers verouderd wel aan vernieuwing toe.Hadden slechte matras maar nieuwe gekregen.Ze doen er wel alles aan om alles naar wens te laten verlopen.Ook andere kamer gekregen wegens schimmel ad muren.Eten is heel lekker voor ieder wat wils.Het zwembad zou in de winter mogen verwarmd zijn,toch voor een Riu hotel,het water was ijskoud heel onaangenaam.Personeel in de restaurants niet vriendelijk.Aan de bar vh zwembad daarentegen waren ze super vriendelijk en altijd dansen en lachen.Kortom we hadden een super vakantie.Moeder ,dochter......voor herhaling vatbaar.

• 9berghmans rudy16-02-2020

Voor de 2 de keer in 4 maanden tijd

Bekijk eerst onze vorige review van 30 april 2019. Juli 2019 was weeral TOP. We hebben de kamer gekregen die we gevraagd hadden door een mail te sturen rechtstreeks (ongeveer 3 weken voor vertrek)naar het hotel. Tijdens onze vorige vakantie in april 2019 hadden we een aantal hotelkamers bekeken waar we kwa ligging het beste door voelden. We hadden een aantal nummers (3) genoteerd. We hebben de kamer gekregen die we gevraagd hadden. Januari 2020 komen we weeral terug. Geen negatieve opmerkingen toe te voegen.

• 8Ronny23-01-2020

Wij komen terug

Na een vlucht van zes uur landen we in Boa Vista (luchthaven Rabil) kleinschalig luchthaven,dan transfer naar ons hotel ( 5 minuten).Aangekomen stond er een lange rij mensen om in te checken,na een 20 minuten en betaling van 40 euro (toeristenbelasting) moesten we nog wachten achter onze kamer.Kamers zijn proper met airco en een grote ventilator aan het plafon,kan afgelegd worden.Badkamer is open zonder deur ,frigo met dagelijkse vulling van water.Afgesloten WC,douche met gordijn opgepast douchevloer glad (oplossing klein handdoek van hotel neerleggen) Kluis moest wel op zoek naar de cijfers om te sluiten,de cijfers zijn vervaagd.Het zijn propere kamers maar aan vernieuwing toe. Prachtige restaurants met smakelijke buffetten,wel wat refter gevoel.Vriendelijk personeel ,bediening uitstekend.Maand januari veel wind maar zonnig.Veel armoede bezoek deze organisatie https://www.solacyber.com/nl/over-ons.html

• 9Hans Hofman06-11-2019

Aanrader als je voor rust en zon gaat

Prachtig resort, lekker dicht bij het vliegveld waar je totaal geen last van hebt. Mooie kamer, goed schoongemaakt. Goede restaurants met prima eten, voor elk wat wils. Mooi en heel erg goed schoongehouden complex met vriendelijk personeel. Goede fitnessruimte, geen top apparaten maar gelukkig wel alles werkend. Handdoekenservice voor gebruik bij het zwembad of het strand. Zwemmen in zee is niet aan te raden. tijdens ons verblijf iedere dag een rode vlag door een sterke onderstroom. Het animatieteam doet enthousiast zijn best om de gasten actief te krijgen zonder opdringerig te zijn. 's avonds zijn de shows die ze in elkaar steken op een goed nivo vergeleken met wat we elders gewend zijn. Nadelen? Jazeker, het idiote handdoekje leggen is ook hier toegestaan. In een drukke periode zorgt dit ervoor dat je behoorlijk goed moet zoeken om 2 lege bedjes te pakken te krijgen. Als je naar Boa Vista gaat ga je echt voor je rust.

• 8Gavyn05-11-2019

Goed resort, maar geen *****

Goede service ! Prima eten en drinken. - Geen liften, veel trappen -Ruimte tussen bedjes aan het zwembad ± 30 c/m - Geen schaduwplaatsen aan het zwembad - Bedjes aan vervanging toe - Bedjes aan het strand vuil. - Geen a-la-carte restaurants, wel specialiteiten, maar dit is ook buffet. ( wel uitstekend eten ) Bovenstaande minpunten horen niet thuis in een * sterren ! De rest is uitstekend in orde. Wordt goed bijgehouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede hygiëne. Resort ligt wel afgelegen, maar uitstekend geschikt voor strandwandelingen. Grootschalig, veel toeristen en veel rumoer in restaurant.

• 8Stijn01-11-2019

Mooi complex, vernieuwing dringt zich op.

14 dagen op vakantie geweest, de 7e keer in dit hotel. We vinden het nog steeds erg goed, maar ondertussen zijn er wel enkele verbeteringen die zich opdringen. Vooral op vlak van de verouderde kamers met soms technische mankementen. Ook op hygiënisch vlak zijn enkele aanpassingen nodig. Het eten is lekker en gevarieerd, de shows zijn erg mooi en het hotel heeft een grote tuin en een ruimtelijk gevoel.

Hotel Riu Karamboa info

• VisaBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)