Hotel Riu Karamboa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°21°
Hotel Riu Karamboa
8,2

Hotel Riu Karamboa is een net all-inclusive hotel met vriendelijk personeel. Jong en oud vermaakt zich door de aanwezigheid van een animatieteam, wellness- en sportfaciliteiten. Neem een duik in het zwembad of bezoek het prachtige privéstrand 75 meter verderop. Schakel een lokaal bureau in en laat je adviseren over alle nabije uitstapjes.

534 reviews over Hotel Riu Karamboa in het Nederlands

Wij komen dit jaar nog terug

Berghmans Rudy
30-4-2019

Wat een prachtige rustgevende vakantie zoals wij het willen. Zon, zee, mooi strand, lekker eten en een uitgebreid drankassortiment 24 u/ all-in. Hotel was een toppertje. Vriendelijk en opgewekt personeel van balie tot poetsdienst, nooit was iets teveel gevraagd. Zoveel keuze in eten teveel om op te noemen dus voor elk wat wils ( denk aan jullie gewicht). Bestel een lekkere cocktail aan de strand/poolbar en die wordt bereid met een dansje er staat immers genoeg personeel zodat je niet lang hoeft te wachten. Als ik dan toch 1 minpuntje moet toevoegen is het een extra strandbar omdat de mensen die op het strand liggen tot aan het zwembad moesten lopen voor een drankje maar voorheen geschreven er staat genoeg personeel. Wij zijn volop aan het plannen voor het volgende verlof wederom de Riu Karamboa.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top👌

Monique Molendijk
6-4-2019

Wat een luxe en gastvrijheid. Was met een woord Geweldig ,maar dan ook alles. Ga hier zeker ook een keer terug. Als ik dan 1 minpunt moet geven is het dat het soms hard waaide.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk

martin verberk
27-3-2019

5 jaar geleden hier geweest, en er is hard gewerkt. Mooie palmbomen, rietparasols op het strand, maar vooral overal top wifi. Vriendelijk en gemoedelijk, en geen vervelende verkopers. Ik zeg doen!

Gereisd Met partner in maart 2019

D-reizen

Met voorsprong mooiste voorjaarsvakantie!

Hans en Evelien
20-3-2019

Snappen niks van de vorige reviews (tweemaal een 5), omdat we in dezelfde periode hier geweest zijn. Zelden zo'n schone en nette entourage meegemaakt! Medewerkers waren super gemotiveerd en gezellig. Niets dan lof! Ja, het hotel is groot. Dat wisten van tevoren. Maar door de ruim opgezette faciliteiten hebben we dat absoluut niet storend gevonden. Alleen het handdoekje leggen blijft irritant. En de viezigheid, die sommige gasten menen te moeten achterlaten. Maar ook daar werd snel op gereageerd door de medewerkers. Catering was ruim voldoende en van prima kwaliteit met 's avonds steeds wat nieuwe items. Keurige kamer, die iedere dag werd gedaan. En er werd steeds ruim voldoende flessenwater neergezet. Dus 10 dagen lang een toptijd gehad! Het hotel is overigens niet verantwoordelijk voor de excursies. Dat is de organisatie zelf.

Gereisd Met partner in maart 2019

Geen sprookje dus.. foto’s liegen gelukkig niet..

Dordregter
17-3-2019

Men verkoopt 5 mooi en luxe maar geven 2.. alles stuk smerig, en nog wel suite geboekt...! Als je de “suite” beoordeeld op hetgeen je aantreft geef je het 2 Wc’s 4 trappen op vanuit main restaurant. Zwembad ijskoud en alles stuk en glad.. excursies.. een en al misleiding.. hetgeen ze verkopen krijg je niet! Beschrijving waarvanuit je kiest is dus geheel anders dan de werkelijkheid. Dingen zijn er gewoon niet! Ook allergieen die doorgegeven zouden zijn blijken niet bekend te zijn dus geen kunch anders dan klein stukje kurk droge vis zonder iets erbij.. ik heb de foto’s van onze werkelijkheid toegezonden naar zoover en touroperator!!!

Gereisd Met partner in februari 2019

Geen sprookje...! maar geheel andere Waarheid

Rijkenberg
14-3-2019

Dingen zijn Niet zoals men ze je voorhoud. Website verdraaid werkelijkheid en laat zeer belangrijke info over het resort achterwege.... Het resort is absoluut Geen sprookje uit 1 nacht behoudens de bouw van het gebouw zelf en het eten ..maar daar houd het wel mee OP.. bevind je je in karaoke bar, main restaurant , en spec restaurant...moet je 4 !!!!trappen op of buiten omlopen via vrij steile helling. Op 1e etage theater en lobby wel gewoon in de buurt. Katten lopen voor en door het restaurant, honden likken aan je lijf op het strand, zwembad is freezing cold en stenen eromheen glad. Veel stuk ook..Kamer (suite) 1 nachtmerrie zeer slecht onderhoud.. helaas kan ik hier geen foto's plaatsen . Onze kamer had uitzicht op hek ! waar quads regelmatig hun dampen kwamen lozen...

Gereisd Met partner in februari 2019

Voor herhaling vatbaar.

Nicolle
26-2-2019

Ontvangst en het gehele verblijf was prima,kamers zijn aan een renovatie toe. Het gehele resort is schoon. Erg vriendelijk personeel. Het enige minpuntje .er zijn erg veel katten.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

heerlijke vakantie om je batterij op te laden

laura
5-1-2019

zwembad achterstallig onderhoud. in de omgeving weinig te doen. verder was het super. eten was geweldig en de mensen ontzettend vriendelijk. we hebben een topvakantie gehad. pas op met de golven want ik heb mijn ribben gekneusd toen mijn partner per ongeluk tegen mij aan zwom. de temperatuur in de omgeving was heerlijk en ook het zeewater.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een gedateerd hotel, wel een heerlijke vakantie

Fam. H
2-1-2019

Een hotel met 2 gezichten... Minpunten: - Gedateerd - Muffige kamers - Veelte harde bedden (vraag bij de receptie om een extra matras) - Eten niet heel geweldig (Het is ook een RIU all in formule dus verwacht geen culinaire hoogstandjes) - Bouwtechnische staat van het zwembad (overal hangen tegeltjes los of ontbreken deze)

Pluspunten: - Mooie binnenkomstal - Leuke/ gezellige sfeer, NO STRESS - Zeer vriendelijke medewerkers - Heerlijk strand&zee - Ruim opgezet hotel - Leuke animatie, geweldige dansers! - Service - Heerlijk klimaat

De sfeer en leuke mensen maken veel goed en we hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Toch wat - puntjes

Pa67
30-12-2018

Wij zitten er nu! Eten, kamers etc goed maar toch wat - punten in algemene zin.Rond zwembad staan nu al 2 dgn dezelfde kopjes/borden!Jammer dat er voor de mensen die wat slechter ter been zijn geen toilet beneden rond hoofdrestaurant is en je steeds naar boven moet. Ook geen planken richting de zee, je stapt bij zwembad strand en zand op. Neem voorbeeld aan oa Turkije die toch stuk loopplank heeft richting de zee. Schoonmaakmeisjes beginnen rond 8u al druk en luidruchtig te kwekken op de gangen.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal kamers> 700

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Karamboa in Sal Rei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Karamboa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.