Hotel Riu Karamboastersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu Karamboa is een net all-inclusive hotel met vriendelijk personeel. Jong en oud vermaakt zich door de aanwezigheid van een animatieteam, wellness- en sportfaciliteiten. Neem een duik in het zwembad of bezoek het prachtige privéstrand 75 meter verderop. Schakel een lokaal bureau in en laat je adviseren over alle nabije uitstapjes.

602 reviews over Hotel Riu Karamboa

• 8Beaumont Christine18-02-2020

Prachtige vakantie gehad

Mooi hotel echt Afrikaans,ontvangst was hartelijk maar hele lange wachtrij om in te checken.Kamers verouderd wel aan vernieuwing toe.Hadden slechte matras maar nieuwe gekregen.Ze doen er wel alles aan om alles naar wens te laten verlopen.Ook andere kamer gekregen wegens schimmel ad muren.Eten is heel lekker voor ieder wat wils.Het zwembad zou in de winter mogen verwarmd zijn,toch voor een Riu hotel,het water was ijskoud heel onaangenaam.Personeel in de restaurants niet vriendelijk.Aan de bar vh zwembad daarentegen waren ze super vriendelijk en altijd dansen en lachen.Kortom we hadden een super vakantie.Moeder ,dochter......voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in februari 2020

• 9berghmans rudy16-02-2020

Voor de 2 de keer in 4 maanden tijd

Bekijk eerst onze vorige review van 30 april 2019. Juli 2019 was weeral TOP. We hebben de kamer gekregen die we gevraagd hadden door een mail te sturen rechtstreeks (ongeveer 3 weken voor vertrek)naar het hotel. Tijdens onze vorige vakantie in april 2019 hadden we een aantal hotelkamers bekeken waar we kwa ligging het beste door voelden. We hadden een aantal nummers (3) genoteerd. We hebben de kamer gekregen die we gevraagd hadden. Januari 2020 komen we weeral terug. Geen negatieve opmerkingen toe te voegen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Ronny23-01-2020

Wij komen terug

Na een vlucht van zes uur landen we in Boa Vista (luchthaven Rabil) kleinschalig luchthaven,dan transfer naar ons hotel ( 5 minuten).Aangekomen stond er een lange rij mensen om in te checken,na een 20 minuten en betaling van 40 euro (toeristenbelasting) moesten we nog wachten achter onze kamer.Kamers zijn proper met airco en een grote ventilator aan het plafon,kan afgelegd worden.Badkamer is open zonder deur ,frigo met dagelijkse vulling van water.Afgesloten WC,douche met gordijn opgepast douchevloer glad (oplossing klein handdoek van hotel neerleggen) Kluis moest wel op zoek naar de cijfers om te sluiten,de cijfers zijn vervaagd.Het zijn propere kamers maar aan vernieuwing toe. Prachtige restaurants met smakelijke buffetten,wel wat refter gevoel.Vriendelijk personeel ,bediening uitstekend.Maand januari veel wind maar zonnig.Veel armoede bezoek deze organisatie https://www.solacyber.com/nl/over-ons.html

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Hans Hofman06-11-2019

Aanrader als je voor rust en zon gaat

Prachtig resort, lekker dicht bij het vliegveld waar je totaal geen last van hebt. Mooie kamer, goed schoongemaakt. Goede restaurants met prima eten, voor elk wat wils. Mooi en heel erg goed schoongehouden complex met vriendelijk personeel. Goede fitnessruimte, geen top apparaten maar gelukkig wel alles werkend. Handdoekenservice voor gebruik bij het zwembad of het strand. Zwemmen in zee is niet aan te raden. tijdens ons verblijf iedere dag een rode vlag door een sterke onderstroom. Het animatieteam doet enthousiast zijn best om de gasten actief te krijgen zonder opdringerig te zijn. 's avonds zijn de shows die ze in elkaar steken op een goed nivo vergeleken met wat we elders gewend zijn. Nadelen? Jazeker, het idiote handdoekje leggen is ook hier toegestaan. In een drukke periode zorgt dit ervoor dat je behoorlijk goed moet zoeken om 2 lege bedjes te pakken te krijgen. Als je naar Boa Vista gaat ga je echt voor je rust.

• 8Gavyn05-11-2019

Goed resort, maar geen *****

Goede service ! Prima eten en drinken. - Geen liften, veel trappen -Ruimte tussen bedjes aan het zwembad ± 30 c/m - Geen schaduwplaatsen aan het zwembad - Bedjes aan vervanging toe - Bedjes aan het strand vuil. - Geen a-la-carte restaurants, wel specialiteiten, maar dit is ook buffet. ( wel uitstekend eten ) Bovenstaande minpunten horen niet thuis in een * sterren ! De rest is uitstekend in orde. Wordt goed bijgehouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede hygiëne. Resort ligt wel afgelegen, maar uitstekend geschikt voor strandwandelingen. Grootschalig, veel toeristen en veel rumoer in restaurant.

• 8Stijn01-11-2019

Mooi complex, vernieuwing dringt zich op.

14 dagen op vakantie geweest, de 7e keer in dit hotel. We vinden het nog steeds erg goed, maar ondertussen zijn er wel enkele verbeteringen die zich opdringen. Vooral op vlak van de verouderde kamers met soms technische mankementen. Ook op hygiënisch vlak zijn enkele aanpassingen nodig. Het eten is lekker en gevarieerd, de shows zijn erg mooi en het hotel heeft een grote tuin en een ruimtelijk gevoel.

• 8José17-09-2019

Geweldig resort, personeel is vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in september 2019

• 10stridje02-07-2019

super hotel, aanrader

Zeer fijn hotel. Alles tip top verzorgt, van eten tot hygiene. overal word het netjes gehouden, zelf te wc aan het strand is netjes. De animatie is plezierig en goed aanwezig. Voldoende bedjes, je hebt altijd mensen die een bedje reserveren, maar voldoende bedjes over in loop van de dag, zodat je hier niet aan mee hoeft te doen. Mooie strand wandelingen maken, als je links het strand op loopt kom je enkele kraampjes tegen van de lokale bevolking die daar hand werk aan het doen zijn en deze graag aan je willen verkopen, erg fijne en aardige mensen, die in de hitte van de dag proberen een centje bij te verdienen. Het enigste min punt is het bed, de spiralen komen er door heen, na melding zouden ze er een topper op leggen, maar dit waren 2 dekens die de topper moesten zijn. Daar door wel veel last van rug gehad door bed dat niet goed ligt. In omgeving is verder niets te doen, er staat nog 1 hotel naast verder enkel strand. Er staat rap

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Hietbrink Carine19-06-2019

Fantastische reis gehad!

Alles is tiptop in orde, goed hotel superlekker eten zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Berghmans Rudy30-04-2019

Wij komen dit jaar nog terug

Wat een prachtige rustgevende vakantie zoals wij het willen. Zon, zee, mooi strand, lekker eten en een uitgebreid drankassortiment 24 u/ all-in. Hotel was een toppertje. Vriendelijk en opgewekt personeel van balie tot poetsdienst, nooit was iets teveel gevraagd. Zoveel keuze in eten teveel om op te noemen dus voor elk wat wils ( denk aan jullie gewicht). Bestel een lekkere cocktail aan de strand/poolbar en die wordt bereid met een dansje er staat immers genoeg personeel zodat je niet lang hoeft te wachten. Als ik dan toch 1 minpuntje moet toevoegen is het een extra strandbar omdat de mensen die op het strand liggen tot aan het zwembad moesten lopen voor een drankje maar voorheen geschreven er staat genoeg personeel. Wij zijn volop aan het plannen voor het volgende verlof wederom de Riu Karamboa.

Gereisd met partner in april 2019

62 tips over Hotel Riu Karamboa

• danielle.lous, 09-05-2014

Geef het personeel regelmatig een klein fooitje,dan zorgen ze goed voor je!

• Wendy Photo, 18-01-2012

Maak eens via het strand de 4 kilometer lange wandeling naar Sal Rei en praat met de locals, blijf niet alleen in je hotel zitten.

• Tamara , 01-12-2013

Bij aankomst meteen thema restaurants reserveren. o.a. Kamer 2143 prima qua ligging zonder overlast. Emanuela, schat van n kamermeisje, geef haar n fooi en je krijgt n stralend bedankje!! Wifi slecht en duur.

122 vragen over Hotel Riu Karamboa

• Jan van Gend, 13-06-2019

Eten

Hallo zijn er mensen die weten of er bij het ontbijt ook ham is en andere soorten beleg.

S, 01-08-2019

Jazeker en kip worst kaassoorten. Hopelijk heb je nog iets aan deze info.

• Petra, 30-10-2017

Koffiezetapparaat

Staat er een koffiezetapparaat op de 2 persoonskamer type A? En zo ja, welk apparaat?

• Petra, 30-10-2017

Avond temperatuur

Ik heb gelezen, dat het 's avonds erg afkoelt. Is het dan echt kil, of heb je het met een vestje warm genoeg?

Hotel Riu Karamboa info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages