We hebben een aantal aanbieders voor Sal Rei voor je op een rij gezet:

vakanties Sal Rei

We hebben een aantal aanbieders voor Sal Rei voor je op een rij gezet:

Reviews over Sal Rei

Heerlijke relax week gehad.

Anita en LInda,
    11-2-2019

We hebben een heerlijke week gehad. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten is in bufferverm en voor ieder wat wils. Een aanrader om naartoe te gaan. De accommodatie word goed onderhouden en schoongemaakt. Ga hier naartoe om te relaxen, buiten het resort is weinig te doen.

Gereisd met vrienden in februari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Mooi resort, No Stress

Ina,
    20-1-2019

Mooi en schoon resort. Lekker zonnig weer. Eten voor ieder wat wils. Personeel super vriendelijk. Er lopen veel resort katten rond. Super lief en schattig om te zien hoe ze hier goed verzorgd worden. Complimenten voor Iberostar. Voor de kattenliefhebbers en ware paradijs. Ik heb geen kritiek. Alles is gewoon top en mensen doen hun best om jou een goed gevoel te geven. No Stress!

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Was goed om te ontdekken geen twede keer meer

ron,
    18-1-2019

Verblijf in hotel Dunas was goed Eenvoudig maar schoon Hele vriendelijke en behulpzame mensen Niets was hun te veel De ligging was goed Overal dichtbij Helaas dat er omheen zoveel bouwval stond zodat het wandelen niet aantrekkelijk was Zeker als het donker was Je moest echt uit kijken op de keitjes en de gaten in de weg

Gereisd alleenreizend in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

heerlijke vakantie om je batterij op te laden

laura,
    5-1-2019

zwembad achterstallig onderhoud. in de omgeving weinig te doen. verder was het super. eten was geweldig en de mensen ontzettend vriendelijk. we hebben een topvakantie gehad. pas op met de golven want ik heb mijn ribben gekneusd toen mijn partner per ongeluk tegen mij aan zwom. de temperatuur in de omgeving was heerlijk en ook het zeewater.

Gereisd met partner in december 2018

Een gedateerd hotel, wel een heerlijke vakantie

Fam. H,
    2-1-2019

Een hotel met 2 gezichten...

Minpunten:

- Gedateerd

- Muffige kamers

- Veelte harde bedden (vraag bij de receptie om een extra matras)

- Eten niet heel geweldig (Het is ook een RIU all in formule dus verwacht geen culinaire hoogstandjes)

- Bouwtechnische staat van het zwembad (overal hangen tegeltjes los of ontbreken deze)

Pluspunten:

- Mooie binnenkomstal

- Leuke/ gezellige sfeer, NO STRESS

- Zeer vriendelijke medewerkers

- Heerlijk strand&zee

- Ruim opgezet hotel

- Leuke animatie, geweldige dansers!

- Service

- Heerlijk klimaat

De sfeer en leuke mensen maken veel goed en we hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Sal Rei scoort een 6,3 uit 10, op basis van 211 reviews