We hebben een aantal aanbieders voor Sal Rei voor je op een rij gezet:

Dagen regen111000023110

Reviews over Sal Rei

• 9Kim30-10-2009

indrukwekkend

Sal Rei vond ik erg indrukwekkend. Zoals de bestrating is, de winkeltjes en plaatselijke kroeg, hoe de mensen leven van bijvoorbeeld de vismarkt.. De bevolking is nog niet heel erg op toerisme ingesteld, enkel de mensen die een souvenirswinkeltje hebben, ik vond dit wel prettig om te ervaren. Je wordt niet op iedere hoek van de straat aangesproken of je iets wilt kopen. We hebben wel wat winkeltjes bezocht, mensen zijn dan erg vriendelijk en dringen zich niet aan je op. Echt een gezellig terrasje zoals wij dat kennen is er niet, je ziet de bevolking ook veelal voor huis staan of zitten. Ik vond dit geen gemis, want bij het hotel zat een heerlijk terras. Sal Rei is zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

• 8Omgeving
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9denise_balfoort31-12-2014

Strand is echt prachtig

Wij houden niet van op het strand liggen, maar dit strand is ontzettend mooi!! Vergelijkbaar met playa del carmen.

november 2014

• 6Ruud Post13-09-2018

De tijd staat stil hier!

Sal Rei is een arme plaats, iets anders als wat de naam betekend (zoute koning). Op zich best een bezoekje waard, let op veel bedelende kinderen en Afrikanen die je hun toko in willen trekken. Dit zullen de kaapverdianen bijna nooit doen. Wel blij dat ik er geweest ben en het gezien heb.

• 5Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 7rikske5709-01-2013

mooi ik ga terug

uitstekende plaats om strandwandelingen te doen, en te luieren.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 4Cultuur

• 7Linda Bruggink04-03-2010

Moeite waard om te bezoeken

We hebben de excursie naar Sal Rei gemaakt via ons hotel Riu Karamboa. Bezoek aan school gebracht en zoals aangeraden kleurpotloden en stiften meegenomen. Super leuk om in de klas te kijken bij de enthousiaste kinderen in uniform! Het is een armoedige wereld, maar kinderen hebben wel plezier!

• 7Cultuur

Gereisd met partner in maart 2010

• 6Lyn21-01-2018

Heerlijk ontspannen

Heerlijk ontspannen vakantie gehad in Sal Rei. Sal Rei is niet zo groot. Maar heeft een leuke sfeer. Prachtige stranden. Er wordt veel aan kite-surfen, windsurfen, duiken en snorkelen gedaan.

In Sal rei kun je heerlijk eten bij o.a. de Blue Marlin (wel reserveren, ook het gerecht reserveren is handig!!), Italiaan in het zijstraatje achter het plein en vele andere restaurantjes. Op het plein is vrijdag en zaterdag vaak Live muziek soms pas 9 uur of later) ook op andere locaties vaak live muziek donderdag achter de kerk.

Excursies kun je veel goedkoper boeken bij lokaal bureau (Nederlanders). (De hoofdstraat doorlopen tot na het plein en kerk, en Cabo Cafe , dan 2 straten naar links) Heb je kleren, paracetamol, etc over dan kun je die achterlaten bij hun zij maken er mensen in de sloppenwijken heel blij mee. Excursie naar de sloppenwijk en eilandtour zeker aan te bevelen.

Minpunten: de zielige honden (restjes van de maaltijd zijn ze heel blij mee), zwerfafval

• 9Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2018

• 10J.A.M. den Reijer-Wijne20-04-2017

Het was fantastisch.

Je gaat er echt heen om helemaal niets te hoeven doen!!! Dat is zeer aangenaam.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 10Cultuur

maart 2017

• 7Marc en Marleen21-12-2012

Hoofdstad

Sal Rei is de hoofdstad van Boa Vista, hoofdstraat en enkele zijstraatjes met wat shopjes en terrrasjes. De verkopers zijn vrij opdringerig (sommigen héél astrant) en je moet naar hun kunstwerken komen zien en dan natuurlijk zoveel mogelijk kopen. Hun prijzen zijn soms zo hoog dat je uiteindelijk iets kan kopen aan 1/5 van hun prijs... Er is de oude 'haven' waar de vissersbootjes aanmeren en er is een nieuwe 'haven'. Er is een visverkoopplaats, een postkantoor, een schooltje, een protestantse kerk en een christelijke kerk,.....

• 7Sfeer in stad

• 5hbernard14-07-2016

Rustig lokaal dorpje

In Sal Rei komen weinig toeristen, dus er is niet veel te doen of te zien. Riu Karamboa is het enige grote hotel in de buurt, de rest van de hotels ligt te veraf om zomaar even langs te gaan. Ook de taxi prijzen zijn nogal hoog.

• 6Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 7sels19-01-2013

Op een half uurtje heb je alles gezien

Deze stad is toeristisch in opbouw op afrikaans tempo. Toch zagen wij merkelijke verschillen tijdens ueen uitstap in vergelijking met 3 jaar geleden. De Kaapverdische eilanden zijn echt (voorlopig) enkel voor de zonzekere strandvakantie

• 5Sfeer in stad
    • 7Omgeving