Hotel Riu Touaregstersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Riu Touareg in Kaapverdië is een populaire bestemming met mogelijkheden voor een adults-only verblijf. Een groot resort met goed verzorgd eten en enorme zwembaden. Het hotel ligt midden in de woestijn, dus is vooral geschikt voor een relaxte zonvakantie. Grote aanrader is de tour door de woestijn.

455 reviews over Hotel Riu Touareg

• 7Grietje18-01-2020

Goed hotel zwembad is echt te koud

Heerlijk hotel om te relaxen. Het zou nog beter zijn als het grote zwembad niet zo ontzettend koud was.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Richard11-01-2020

Formidable

Geweldig verblijf! In het begin waren we beetje sceptisch over het eten, hotelkamer en personeel. Maar wat waren wij verrast!!!! We kregen een geweldige service. Het eten is goed en voor ieder wat wils. Reserveer wel tijdig bij de receptie voor de 3 restaurants zodat je een variatie hebt qua eten. De algemene vreetschuur is ook prima te doen!

Hotelkamer is ideaal en was keurig. Bed sliep heel lekker. Personeel is super vriendelijk. Als je een paar woordjes in hun taal spreekt dan heb je ze gelijk. Super vriendelijk zijn ze en dat siert hun ook! Avond planning was ook ideaal. Leuke shows en heerlijk weer. Kortom ik zou deze vakantie zeer zeer zeer zeer zeker aanbevelen. En wij komen hier terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Jan04-01-2020

Genoten, afgevinkt volgende keer een andere.

kamer: Adults only. Nette schone kamer met goede ruime single bedden goed lagen. De likeur dispenser met lokale whiskey, rum, gin en wodka maar smaakte allemaal hetzelfde (niet lekker). De minibar met fris en 2 bier, fles water. Op de WC een indringende geur vanwege het doorspoelen met zout water. Kamer in de torens hebben 2 x zo groot balkon. Adults zwembad. Het verschil met het grote zwembad zeer rustig is geen animatie en maar wel verwarmt (grote zwembad zeer koud). Wel handdoekje leggen maar voldoende bedjes beschikbaar en romantische bedden. Eten: Grote algemene restaurant was zeer goed, met open keuken. Reservering (doe snel!): enkel Aziatisch de moeite waard. Waren blij met adults only gezien het zwembad, de rust met Dins en vrij bubbels en zang. Goede controle. Strand: mooi, gevaarlijke zee (iemand rug gebroken en geen ziekenhuis), rode vlag strand altijd. Ligging: afgelegen maar wisten we, 60 euro taxi naar bewoondGenoten.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    10Flin09-12-2019

Fantastische vakantie gehad, volgend jaar weer!

Perfecte zon-zee-strand bestemming met zeer vriendelijk personeel en een prachtig resort!

Gereisd met partner in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Piet prins26-10-2019

Nooit meer

Hotel heel groot maar mooie opzet net een dorp. Personeel super lief en behulpzaam . Kamers zij verouderd 2 suite geboekt wat de naam suite echt niet waard is. Een dochter op een slaapbank heel dun matrasje maar gevraagd bij de receptie nog een matras dr op werd gelijk geregeld. Kamers worden met de Franse slag schoon gemaakt bedden wel elke dag verschoond. Wel kakkerlakken op de kamer verschillende dood geslagen. Het zwembad bij de bar is echt vies. Pleisters in het water en Viezigheid niet mooi helder. Strand mooi en schoon maar elke dag rooie vlag dus niet zwemmen. Eten niet best tot slecht geen een dag lekker gegeten. En in de restaurants is het zeker niet beter Echt groot all-in restaurant vele mensen gesproken die er het zelfde over dachten . Voor ons nooit meer 🤮🤮🤮

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Son13-10-2019

Een fata morgana die werkelijkheid wordt

Geweldig hotel in de middle of nowhere. Vriendelijk personeel, ze doen alles voor je. Wil je een ligbedje bij het zwembad dichtbij de wc of bij de bar, dan zal je om 6.00 uur al je handdoek neer moeten leggen. Dat is erg irritant. Helaas maar 1 wcgebouw aan 1 kant van het enorm lange zwembad. Een 2e gebouw aan de andere kant bij de handdoeken uitgifte zou beter zijn. Geweldige keus aan eten. Alles vers en zeer divers. Het Aziatische restaurant is TOP!! Animatie was minder. śAvonds was het telkens hetzelfde op het toneel. De tijd tussen het diner en de start van de entertainment was te lang. Aan de bar is voldoende te krijgen. Al is het lokale alcohol, het doet niets af aan de sfeer en beleving. De gemiddelde leeftijd van de gasten is 40. Er zou meer Engelstalige muziek gedraaid kunnen worden van bijvoorbeeld de jaren 80.

Alleen gereisd in september 2019

• 8Cor de Bree24-09-2019

Dubbele feelings

Wij hebben samen een heerlijke relax vakantie gehad, een prachtig resort waar het personeel echt begrijpt wat gasten nodig hebben. Groot minpunt is het handdoekje leggen , ook in het adults only gedeelte , en dit vind ik echt niet kunnen, meer betalen en alsnog verplicht een wekker zetten om je bedje te reserveren anders kon je er onmogelijk liggen. Het strand is te doen maar zeker niet 5 sterren waardig, zwemmen mag je er geen enkele dag en de bedjes staan tussen de palmbomen die niet of nauwelijks verzorgd worden, heel jammer. Eten is overal zeer goed, jammer dat de aparte restaurantjes ook deels buffet vorm is, uitgezonderd het Kulinarium in het adults only gedeelte wat dan weer veel goed maakte. Kortom, een prachtig resort met wel twee minpunten.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Aart Rooseboom de Vries22-09-2019

Nooit meer

Vieze kamer, kapot bed, afvoer wasbak verstopt, douche slang kapot, vies bestek en zeer vieze tafels op het buiten terras, kapotte ligbedden op het strand, parasols op het strand geven geen schaduw meer omdat de bedekking onbreekt. Eten was zeer goed

Gereisd met partner in september 2019

• 8Kurzynska10-09-2019

Voor rust zoekers aan het strand en wandelen

Dat ze niet in de zee kunnen zwemmen .rode vlag en zeer gevaarlijke stromingen.De afstanden naar het restaurant en de zwembaden erg ver voor oudere mensen of die slecht ter been zijn .geen wc op het strand of bar altijd weer terug lopen naar het zwembad gedeelte. Koffers worden later naar de kamers gebracht v.a 14.00 uur pas sleutel uitgifte voor nwe gasten In omgeving verder niets te doen

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7J van Dun18-08-2019

Voor ons eenmalig.

Wij hadden meer verwacht van een 5 sterren Riu hotel. De kamers waren flink verouderd en er hing een flinke rioollucht. Er was een te kort aan ligbedden waardoor je of om 5.00 uur je wekker kon zetten om een bedje te reserveren of anders had je geen plaats aan het zwembad. Op de 1e dag wilden we reserveren voor de 4 restaurants, maar er was nog maar 1 mogelijkheid. Overigs was het Italiaans restaurant (ook gewoon buffet) niet veel anders dan het normale buffet restaurant. Het eten in het normale buffet restaurant was prima! Personeel was in het algemeen vriendelijk. De keuze aan cocktails was minimaal en bekende merken waren er niet. We hebben een prima week gehad maar meer dan 4 sterren is dit hotel echt niet waard.

Gereisd met partner in augustus 2019

78 tips over Hotel Riu Touareg

• etje, 18-01-2020

Eilandtour gedaan met Caroline van Boa vista Carey met 1 woord geweldig!!! Privé tour dus naar eigen wens in te vullen. En ze helpen ook de locale bevolking. Echt een aanrader.

• Raymon Hurtak, 06-08-2019

Boek AUB al uw tripjes bij Boa Vista Carefy. Ik en mijn vriendin hebben een oostelijke eilandtrip gedaan met Caroline van Carefy. Het is was werkelijk fantastisch. We kregen ongelofelijk veel persoonlijke aandacht en daarnaast een uitzonderlijke hoeveelheid aan historische geschiedenis over het eiland. Het mooiste van alles is dat Carefy met de inkomsten van de trips zich inzet voor de lokale bevolking op het eiland. Ik kan een ieder aanraden om trips te boeken via Carefy.

• Nathalie , 31-07-2019

Boek de excursies niet bij je reisorganisatie maar buiten het hotel. Bij solacybertours krijg je alle ruimte en alle mooie plekken te zien met een goede gids! Lars en Nathalie zijn de eigenaren en wonen sinds 5 jaar op Boa Vista, zij hebben hart voor het eiland en de mensen. Een groot deel van het geld dat je betaald gaat naar de mensen toe! Je kunt ze vinden via tripadvisor: solacybertours en via facebook: Sola boavista. Wij hebben de quad tour en de schildpaddentour gedaan. Het was geweldig.

151 vragen over Hotel Riu Touareg

• Cor, 09-05-2019

Genoeg zon?

Ik ga in juli naar dit resort is het dan ook wel een beetje zonnig?

Nath, 25-07-2019

Genoeg zon! Wel af en toe wat bewolking

• Shirley , 04-01-2019

Luiers

Wij gaan 3 februari 12 dagen met onze zoontjes (3 maanden en bijna 2) naar RIU Touareg, kan iemand mij vertellen of er in het hotel luiers te krijgen zijn of iig in de buurt van het hotel?

We zullen zelf wel luiers meenemen maar voor 2 kids voor bijna 2 weken is niet te doen.

• Beau Tunderman, 15-12-2018

Schildpadden

Waarom verminderen jullie snachts jullie licht niet? De tientallen schildpadden die elke nacht op het strand lopen verdwalen door jullie licht en gaan zo dood (de babyschildpadden die uit het nest komen (100per nest) ook)

Hotel Riu Touareg info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk