We hebben een aantal aanbieders voor Curral Velho voor je op een rij gezet:

Reviews over Curral Velho

Woeste natuur

hamarolt
    7-7-2016

Buiten je resort is er niets te doen of te beleven. Winkels zijn er niet. Cultuur moet van de mensen komen. De natuur is dor en kaal en lijkt op Texas Amerika. Alleen de cactussen ontbreken. Geen begroeiing. De stranden en zee zijn verwoestend mooi en ongerept

Gereisd Met partner in juni 2016

adembenemend!

els
    29-12-2015

Zalig, ik heb metershoge golven gezien, een uniek duinenstrand van 18 km (Santa Monica), een trip met de Monstertruc, met de taxi naar Sal Rei en de zuidelijke toer van Boa Vista met jeeps. Ben met snoepjes naar een school geweest in Sal Rei en de kinderen waren dolblij. Hier zouden ze er niet eens naar omkijken. Meet de locals. Ga wandelen op het strand. Doe uitstappen en vooral geniet met volle teugen. Het strand van Santa Monica bvb zal er volgend jaar wellicht niet meer hetzelfde uitzien want een keten gaat daar een gigantisch hotel laten bouwen...

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust, ruimte en zon

Ad en Marianne
    7-5-2015

Wie wil winkelen en een druk uitgaansleven zoekt, moet hier niet naar toe gaan . Voor wie op zoek is naar rust, ruimte en zon is dit de ideale bestemming. Bovendien is het hier - ook in de winter - veel beter dan bijvoorbeeld op Canarische Eilanden of Benidorm. Vergelijk maar eens. De zes uur vliegen vanaf Schiphol leek ons veel maar valt mee. Op terugreis wel rekening houden met tussenlanding op eiland Sal.

Gereisd Met partner in Thu Feb 26 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Curral Velho scoort een 7,9 uit 10, op basis van 11 reviews