Sorteren

Reviews over accommodaties in Umbrië

Fantastisch !

M.A
    8-11-2018

Het is hier altijd genieten van prachtige stek,lieve mensen en schItterende natuur.

Pareltje

Ivo H
    6-11-2018

Geweldige camping voor mensen die rust, uitzicht, lekker eten en een geweldig klimaat zoeken maar toch iest willen waar hun kinderen (<14jaar) zich bijzonder goed amuseren.

14 dagen genoten hier, wat ons betreft een magnifieke combinatie. Waar vind je nog echt rust en tegelijkertijd een plek waar kinderen zich echt amuseren. Voor het eten hoef je de camping niet af, het restaurant heeft niets met een campingrestaurant te maken maar is gewoon bijzonder goed voor een bijzonder lage prijs. Omgeving is schitterend, niet te toeristisch maar genoeg te doen. ‘s Avonds koelt het heerlijk af in dit hoger gelegen gebied. We zijn nog nooit ergens terug gegaan maar nu vergelijken we elke camping met Il collaccio en willen we eigenlijk alleen maar teruggaan.

Door de 2 zwembaden (1 druk, 1 rustig) kun je hier in het hoogseizoen soms praktisch alleen aan het zwembad liggen te genieten.

Geweldige vakantie

Anouk
    27-10-2018

Wat een fantastiche camping is Cerquestra! En wat een geweldig lief personeel! Wat stralen zij een enthousiasme uit naar iedereen! Deze camping heeft een geweldig animatie team voor jong en oud! Het animatie team maakte er elke dag weer feestje van! Enorm genieten op deze camping!

Geweldig

Familie Vankan
    26-10-2018

In Juni 2018 een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Angela runt de camping met hart en ziel. We hadden een mooie safari tent gehuurd. Door omstandigheden arriveerden we pas om 22.30 's avonds op de camping. Angela stond binnen 10 minuten klaar met pizza's, die ze persoonlijk kwam afleveren bij onze tent. Camping heeft een basic zwembad en een leuk restaurantje. Erg mooie omgeving.

Geweldig

Gea
    25-10-2018

Het truffelweekend in oktober bij casale il sogno was een gewelidige ervaring. Tot in de puntjes georganiseerd. Heerlijk gegeten gedronken en veel gezelligheid in een prachtige omgeving. Zeer deskundige en vriendelijke gastheer en gastvrouw!