Assisi

We hebben een aantal aanbieders voor Assisi voor je op een rij gezet:

vakanties Assisi

We hebben een aantal aanbieders voor Assisi voor je op een rij gezet:

Reviews over Assisi

Historisch, mooi, wel wat rommelig.

Corry de Bakker
    29-3-2017

Gelegen in een héél mooi gedeelte van bella Italia, nl Umbrie. (nog mooier dan Toscane). .Stad van de Heilige Franciscus, waar onze huidige paus naar genoemd is en waar de St Francisusbasiliek te bezoeken is. Op het Piazza del Comune ziet u o.a. de Tempel van Minerva en het indrukwekkende gemeentehuis. Rocca Majore was ook de moeite waard. We vonden het rommelig, wat vies. Misschien omdat ik daarvóór kleíne Middeleeuwse plaatjes zoals Spello, Gubbio, Bevagna, Montefalco en Perugia had bezocht .....

om nooit te vergeten

Conny
    14-8-2014

Assisi is natuurlijk bekend vanwege de heilige Franciscus en zijn geweldig mooie Basiliek, maar de stad heeft nog veel meer moois te bieden! Bezoek ook de vele andere kerken zoals de dom, de basiliek van de heilige Chiara, de Chiesa Nuova en klim naar de Rocca Maggiore voor een fantastisch uitzicht over de stad en de omgeving. Trek een hele dag uit voor Assisi er is veel te zien en te doen!

Gereisd Met partner in mei 2014

prachtig en inspirerend

leifalco
    30-1-2014

iedereen die van schitterende landschappen houdt en onvoorstelbaar mooie middeleeuwse steden en stadjes, van de heerlijke keueken van Ubrie en bovendien genieten kan van cultuur zal het geweldig vinden!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Leuk stadje.

Marijke
    31-5-2013

Leuk stadje, bijzonder gelegen zo op een heuvel. In de stad (boven) zijn veel leuke restaurantjes en als we een tip mogen geven ga dan eten bij het biologische restaurant, is ons goed bevallen. Toevallig troffen wij het ook qua sfeer, omdat er 's avonds live muziek werd gespeeld op het plein in de stad.

Gereisd Met partner in september 2011

Gewoon prachtig ! ! !

Paul
    16-8-2012

Assisi zie je al van ver liggen tegen de flanken van de heuvel. Probeer met de wagen zo hoog mogelijk te parkeren, zodat het aangenaam wandelen wordt naar het centrum van de stad. Vele restaurantjes en terrasjes. Smalle steegjes met hier en daar leuke pleintjes. Breng zeker een bezoek aan de Basilica.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Assisi scoort een 9 uit 10, op basis van 48 reviews