Perugia

We hebben een aantal aanbieders voor Perugia voor je op een rij gezet:

vakanties Perugia

We hebben een aantal aanbieders voor Perugia voor je op een rij gezet:

Reviews over Perugia

Fantastisch en super vakantie gehad

Kees en Anita,
    23-7-2018

Bij aankomst eind mei zijn we super vriendelijk ontvangen door Valentina die vloeiend Engels spreekt. We hebben hier 2 weken heerlijk genoten van het prachtige appartement, mooie omgeving en heerlijk zwembad. We hadden onze mountain bikes bij en hebben ook mooie pittige fietstochten gemaakt, maar ook genoten van al het moois wat Umbrië (Perugia, Assisi, Spello, Gubbio, etc) te bieden heeft. Wij zijn na deze 2 weken nog 4 dagen met de trein naar Rome geweest. We mochten onze auto op het agriturismo laten staan en Valentina heeft ons naar het station gebracht en ook weer opgehaald, niets is haar te veel. We raden dit agriturismo dan ook zeker aan en mochten we nog een keer naar Umbrië gaan dan toch zeker naar Il Vecchio Mandorlo.

Gereisd met partner in mei 2018

Marianne en Daan,
    5-7-2018

Wij verbleven een week in IL Vecchio Mandorlo. Het was er fantastisch. Door de centrale ligging, vlakbij Perugia, kun je alle bezienswaardigheden van Umbrië prima bereizen. Terug van een fraai stadje of dorp wachtte een prachtig zwembad om te relaxen met een heerlijk uitzicht. De eigenaresse (Valentina) is super gastvrij en spreekt vloeiend Engels. Het appartement is van alle gemakken voorzien met heerlijk en schoon sanitair.

Gereisd met partner in juni 2018

Pröpper,
    19-8-2017

Aanrader in het midden van Italië!

Klein opgezet (ongeveer 10) appartementencomplex in een prachtige landelijke omgeving op 10 minuten van Perugia (ook leuk!).

Heerlijk zwembad erbij met ligbedden dat meer dan voldoende ruimte biedt voor het aantal gasten, dus altijd voldoende plek. Beheerder (Valentina) is super behulpzaam en kan je goede tips geven voor restaurantjes, tripjes etc.

In de directe omgeving is het niet heel erg toeristisch, dus je kunt heerlijk genieten van het echte Italië.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zeer goede accommodatie. Een aanrader!!

Margreet,
    12-8-2016

Il vecchio mandorlo is een aangenaam agriturismo. Alles goed verzorgd. Valentina (eigenaresse) is zeer behulpzaam en vriendelijk. Uitzicht prachtig. Zeer centraal gelegen om allerlei steden en dorpen te bezoeken. Zwembad goed verzorgd en groot genoeg oegstgeest voor kinderen om te spelen. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

een heerlijk fijne camping met veel schaduw

Marijke Quint,
    9-2-2016

Vlak bij de oude stad Perugia, Prachtig op de berg gelegen met aan de voet daarvan een grote supermarkt voor dagelijkse boodschappen. Een camping met veel bomen en mooie grote plaatsen voor de tent. Ideaal voor een vakantie met de tent. Met een caravan is het moeilijk vanwege de steile weggetjes op de camping.Goede uitvalbasis voor trips in de omgeving. Sanitair goed, maar wel wat gedateerd. Mooi zwembad voor de nodige verkoeling en een terras bij de bar waar je wat kan drinken en ´s-morgens desnoods ook wat broodjes kan kopen. Er is geen restaurant op de camping maar vlak in de buurt ligt een geweldig restaurant Il Pettirosso (het roodborstje) waar je heerlijke streekgerechten krijgt voorgeschoteld. Op de camping hing een relaxte sfeer. Het was er niet erg druk omdat aan de voet van de berg ook een camping aanwezig is. Maar je moet dus een eind omhoog doorrijden totdat je de poort hebt bereikt van de camping Paradis d'Ete.

Gereisd met partner in juli 2015
Perugia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 52 reviews