Sorteren

Reviews over Perugia

Zeer mooie streek met gastronomische hoogtepunten.

Kurt De Groof
    9-10-2016

Veel groen en aangenaam heuvellandschap. Men moet wat geluk hebben met het weer eind sep. begin okt. In Italië eet men doorgaans lekker, zo ook in Umbrië. Lekkere wijnen. Wel wat oppassen in het verkeer, ritsen kent men niet. We zijn ook naar Rome geweest en het verkeer was er niet meer zo chaotisch en agressief als vroeger. Was wel op een zaterdag. Ook opletten bij het tanken 's nachts of na sluitingsuur van de shop, sommige betaalautomaten werken niet meer zo goed. Op tijd tanken met de huurauto is dus de boodschap.

Prachtige stad met rijke cultuur

Arizona
    19-9-2014

Echt de moeite als daguitstap een zeer mooie cultuur en leuke stad om rond te dwalen

Umbria Jazz is een must do!

lea andries
    7-8-2014

Ideale uitvalsbasis voor heel Umbria

veel compacter dan verwacht

Veerle
    30-7-2014

Mooie stadskern maar veel compacter dan de Trotter deed vermoeden.

Perugia scoort een 8,5 uit 10, op basis van 52 reviews