Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.997

vakanties Trentino en Zuid Tirol

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Johan De Craemer,
    6-3-2019

Beste en mooiste skigebied in 20 jaar. Fantastisch hotel met supervriendelijke eigenaressen. Superlekker eten. We waren wegens een monsterfile pas aangekomen om 23u30 en toch hebben we nog ons volledig avondmaal gekregen. We gaan zeker terug, ook in de zomer om te fietsen en te wandelen. Foto's op Zoover zijn wel verouderd.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch hotel en skigebied om terug te komen.

Erik Boogh,
    3-3-2019

Dat je tot je hotel kan Skieën. Heerlijke kamers en leuk personeel. Een fantastisch gebied om de Sella Ronda te starten. Vlakbij de Skiliften en Skibus voor de deur. En Selva is gewoon een heerlijk dorpje. Eten is in het Hotel en in het hele skigebied gewoon perfect.

Gereisd met vrienden in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon Super

Boersma f,
    28-2-2019

Super hotel met zeer vriendelijk mense en zeer schoon en het eten is Super

Gereisd met partner in januari 2019

Super hotel

Ellen,
    20-1-2019

Heel fijn hotel in een fantastisch skigebied. Zeer vriendelijke eigenaresse. Heerlijk eten en goed verzorgde kamers. Niet al te groot hotel met aandacht voor de gasten. Je moet er wel rekening mee houden dat de avondmaaltijd per gang geserveerd wordt voor alle gasten tegelijk. Daardoor duurt de maaltijd wat langer maar wij vonden dat juist wel prettig.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Minpunt nu is helaas...

Ria,
    15-12-2018

Wij komen al bijna 20 jaar op deze camping! Even “thuis komen” en heerlijk vakantie. Onder de bomen op ons plekkie, Het is wel heel erg vervelend nu, dat de kans bestaat dat je extra schaduw krijgt van grote campers die strak tegen je plek geparkeerd worden. Je zit tussen campers geklemd! En als dan aan de overkant van het pad een gast de camper pal naast de weg zet, en dus achter zijn camper zit, dan zie je alleen maar wit staal, links rechts en voor. Ook erg onveilig voor kinderen! Op vele campings moeten caravans, campers en tenten achter op de plek staan met de deur naar het pad. Idee misschien om campers die bijzonder groot zijn op een apart gedeelte te zetten. Dit jaar stonden wij bijna op het punt te vertrekken naar een andere camping, gelukkig vond de meneer in de camper naast ons, dat hij verder moest. En hadden wij opeens weer uitzicht en licht/zon!

Gereisd met partner in juli 2018