• 1.991

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Gezellig!

Ad de Kort,
    25-11-2018

Mooie camping, gezellig en super personeel. Prachtige omgeving.

Super vakantie

Ilse Groen,
    21-11-2018

Leuke camping met een mooi nieuw zwembad, heerlijk restaurant en een super mooi meer. Nu twee keer op deze camping gestaan en we komen zeker terug. Ook de omgeving is erg mooi en Levico is een leuk dorpje.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 29-11-2018
    Dank u Ilse, het is altijd een groot genoegen om zulke mooie woorden te lezen. Uw tevredenheid is onze prioriteit ... We wachten op u bij de volgende gelegenheid.

Gerard Noordermeer,
    15-11-2018

Een mooie camping met goede voorzieningen en vriendelijke en meedenkende medewerkers. Wij gaan graag terug naar deze camping omdat de medewerkers daar door hun aandeel ons extra vakantieplezier hebben gegeven. Dit geldt ook voor het uitstekende restaurant naast de camping en de medewerkers van touroperator.

Top camping!!

Anja vroom,
    10-11-2018

Geweldige camping in een prachtige omgeving aan een heerlijk meer.

Echt geschikt voor jong en oud.

Veel vertier ......

Schone camping en uiterst vriendelijk personeel.

Wij komen zeker terug op deze camping.

Patrizia, Camping Lago di Levico, 29-11-2018

Hoe zit het wanneer een van onze gasten zo'n leuke recensie achterlaat? Niets, alleen maar bedankt uit het hart Anja!!

Bij de volgende gelegenheid.

Prima camping voor jonge gezinnen

Mariska,
    8-10-2018

Fijne klein schalig camping waar niet alleen maar Nederlanders staan. Fijn zwembad. Heerlijk meer wat lekker warm is. Leuk restaurant waar je heerlijk kan eten voor een betaalbare prijs. Lekker met happy ouhr aan de aperol spritz! Alleen wat overlast van omliggende appartementen van harde muziek. Was gelukkig niet alle avonden. Genoeg leuke uitjes in de omgeving. Zelfs Venetië is te doen. Alleen sanitair is wel wat verouderd.

Kleine kinderen kunnen er heerlijk ravotten

Zijn geen auto's op het park. Aparte parkeerplaats