Trentino en Zuid Tirol

We hebben een aantal aanbieders voor Trentino en Zuid Tirol voor je op een rij gezet:

• 1.996

vakanties Trentino en Zuid Tirol

Reviews over accommodaties in Trentino en Zuid Tirol

Monique Cafferata,
    11-3-2019

Het is een zeer gezellig,mooie kamers en zeer vriendelijke mensen.

Heerlijk eten en alles ruim opgezet.

We zijn hier zomers en s winters geweest en allebei geweldig.

Ik kan niet anders dan voor alles een 10 geven. Wij waren ook met de kleinkinderen die zijn 3 en 6 jaar die vonden het ook heerlijk niets was te veel om voor de kinderen leuke dingen te bedenken om ze het naar de zin te maken. Ook een heerlijk zwembad dit jaar was het water iets kouder (toch nog heerlijk) wij hopen dat het de volgende keer weer wat warmer is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Altijd weer Alphotel Tyrol

M. Leferink,
    10-3-2019

Het gevaar is dat je elk volgend hotel gaat vergelijken met Alphotel Tyrol. En dan is het moeilijk om een ander hotel te vinden dat net zo goed is. Alles klopt in "ons" hotel. Kamer prima, douche altijd warm water. Bedden slapen prima. Eten is geweldig. En voor ons erg belangrijk, het zwembad. Dat is werkelijk super. Temparatuur heerlijk. Zwemmen van binnen naar buiten en dan ook nog een geweldig bubbelbad in de tuin. We gaan in Maart weer. Kan niet wachten. En dan het personeel, werkelijk altijd even vriendelijk. Massages en behandelingen zijn ook altijd heerlijk. En dan hebben we Josef nog, die brengt ons iedere dag met het busje naar de skipiste. Geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super!

Rinze storm,
    19-2-2019

Top skigebied voor gezinnen!

De hoeveelheid pistes voor kinderen is geweldig😃

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Pracht camping !

Johan,
    2-2-2019

Prachtige camping, schoon en goed onderhouden. Ruime XL plaatsen zeker een aanrader. Als je aan de hegkant van de XL plaatsen staat heb je de zon 's avonds er tegenover heb je 's ochtends de zon en s middags de schaduw. Mooi zwembad, heerlijk warm water, restaurant met heerlijke afhaalpizza's. Je steekt de straat over en je bent bij het strand van het Caldonazzomeer met een aantal prima restaurants en terassen. In juni was het niet overvol maar gezellig vooral in het weekend. Begin juni in de avond wat onweersbuitjes gehad. In de omgeving kan je door het dal fietsen en langs het meer of naar Levico Therme meer. Weinig hoogteverschil om te fietsen. Wandelen in de bergen en heuvels rondom de camping gaat prima, goed aangegeven routes langs soms restanten van forten van WO I. Met de trein naar Trento ( je bent er zo) en Rovereto en Venetie. Venetië ben je wel lang onderweg (minstens 3,5 uur en erg druk).

Rovereto zeer de moeite waard !

Gereisd met partner in juni 2018

Een fantastische camping en omgeving

H. Petersen,
    26-1-2019

Deze camping is ingesteld voor het hele gezin en is voorzien van een lagune, zwembad en therme meer. De kampeerplaatsen hebben verschillende grotes maar ruim voor een Italiaanse camping. Ruim voldoende sanitair en gelegenheid om te wassen en te drogen. In ochtend kan je diverse broden en broodjes kopen op 2 plekken op de camping, 1 is in de kleine maar redelijk uitgebreide campingwinkel, een super markt is loop afstand 10-15 min. De camping beschikt over een restaurant waar je heerlijk en divers kan eten maar ook kan afhalen bv heerlijke pizza of patat, kip heel of half ect. De camping ligt aan het meer en de temperatuur van het water is verrassend lekker van temp, je kunt heerlijk bij het meer liggen en zonnen om daarna verkoeling te zoeken in het meer of lekker op rond te dobberen op band of ligbed waarop je kunt genieten van de prachtige bergen (Dolomieten) als uitzicht om je heen. Een paar km rijden en lopen en je staat er zelf in.

Gereisd met vrienden in juli 2018
    Patrizia, Lago Levico Camping Village, 30-1-2019

Bedankt voor de mooie recensie.

De beschrijving van de camping is zo gedetailleerd dat lezers er echt aan kunnen denken om daar te zijn. Heel erg bedankt.