Géén boekingskosten
ItaliëToscaneFigline ValdarnoCampings Figline ValdarnoCamping Norcenni Girasole Club (Glamping)

Norcenni Girasole Club (Glamping)

ItaliëToscaneFigline Valdarno

We hebben de beste aanbieders voor Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 1960 reviews
+343/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 1960 reviews
  • 6.4Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Tussen de heuvels van Toscane vind je Camping Norcenni Girasole Club. Hier ben je aan het juiste adres voor een geslaagde vakantie met het hele gezin. Zeker voor tieners is er volgens vakantiegangers veel vertier te vinden. Zelf geniet je ondertussen met een goed glas wijn in de zon van het prachtige uitzicht. Ga je mee naar Italië?

Tijdens een vakantie op Norcenni Girasole Club (Glamping) is vervelen geen optie. Je vindt hier een uitgebreid animatieprogramma voor de kinderen. Reviewers schrijven dat dit vooral een geschikte plek is voor een vakantie met tieners. De discotheek op de camping is hun favoriete plek. Zij verzamelen hier iedere avond, waardoor die vakantievriendjes zo gemaakt zijn. Extra fijn is dat er voor tieners vanaf 16 jaar aparte feesten worden georganiseerd.Overdag staat je vakantie bij Norcenni Girasole Club in het teken van waterpret. Zoek een ligbed uit aan een van de zwembaden en geniet van de zon. Vooral over het zwembad op de top van de berg zijn reviewers enthousiast. Hier geniet je van een prachtig uitzicht over het Toscaanse landschap met een drankje. Bestel bijvoorbeeld een goed glas Italiaanse wijn bij de poolbar. Het andere zwembad ligt beneden bij het hoofdgebouw. Roetsj van de glijbaan of laat je meevoeren door de lazy river.Norcenni Girasole Club (Glamping) is een grote camping met hoogteverschillen. Ben je slecht ter been of heb je geen zin in een stevige wandeling? Stap dan in het treintje en stop bij het centrale plein waar je twee goede restaurants vindt. Ook afhalen behoort tot de mogelijkheden. Voor welke Italiaanse pizza kies jij?

Accommodaties

De overnachtingsmogelijkheden op Camping Norcenni Girasole Club zijn eindeloos. Kies voor een staanplaats of een van de vele huuraccommodaties. Van moderne stacaravans tot aan appartementen en cottages, hier vind je het allemaal. Kies je liever voor luxe kamperen? Huur dan een van de luxe glampingaccommodaties. Vakantiegangers zijn enthousiast over de lodgetenten. Deze hebben twee verdiepingen en vanuit je bed kijk je uit op de sterrenhemel.

Ligging van Norcenni Girasole Club

Norcenni Girasole Club in Figline Valdarno vormt een ideale uitvalsbasis om de regio Toscane te verkennen. Zo ligt wereldstad Florence op slechts een uur autoafstand van Norcenni Girasole Club. Ga je liever met het openbaar vervoer? Pak dan de trein naar Florence. Eenmaal daar laat je je verrassen door de Basilica di Santa Maria del Fiore. Dit bouwwerk uit de Renaissance is versierd met wit, roze en groen marmer. Verder is Florence een fijne stad om doorheen te wandelen. Sla ook de markt niet over en eet de beste gelato.Tijdens een kampeervakantie bij Norcenni Girasole Club verblijf je in het hart van de Chianti streek. Dit gebied staat bekend om zijn bekende gelijknamige wijn en dat betekent dat je hier uitgestrekte wijngaarden vindt. Stap in de auto en tour door de landschappen. Onderweg stop je bij een lokale wijnboerderij en proef je van de lekkerste wijnen.Ben je enthousiast geworden over deze familiecamping in Toscane? Boek je vakantie naar Norcenni Girasole Club.

1960 Reviews over Norcenni Girasole Club (Glamping)

• 7Houben25-11-2022

Achteruit gegaan, dus laatste keer voor ons

Waren hier voor de derde keer, maar meteen de laatste helaas. Grootste troef: Ligging. Fantastisch om Toscane te ontdekken en uitzicht. Zwembaden prima, wel erg vol. Bedjes in schaduw krijgen lastig, in de zon lukt wel altijd. Water zwembaden boven erg koud. Eten erg lekker, maar wel dag van tevoren reserveren bij restaurant. Camping is er in de loop der jaren op achteruit gegaan, super jammer! Restaurant boven met fantastisch uitzicht plaats gemaakt voor take away. Sanitair jaren geleden al verouderd en nog steeds niets aan gedaan. Privé sanitair is aan te raden, ondanks ouderdom erg schoon in tegenstelling tot openbaar sanitair. Koud water bij afwas en door vocht verrotte plafondplaten die bijna naar beneden kwamen. Service wel goed. Slechte douchekop onmiddellijk vervangen. Ik mis een fatsoenlijke speeltuin en animatie beetje verstopt. Tijden, reserveren, info alles via app, maar zo'n slecht bereik dat dit echt niet te doen was.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Sabine18-09-2022

Heerlijke vakantie gehad

Super camping , groot , schoon , mooie stacaravan , 1 groot nadeel heel slecht internet , zieke moeder thuis dan is het erg vervelend dat je niet bereikbaar bent of zelf slecht bereik hebt ! Zelfs met 5g , daar mogen ze wel in gaan investeren .

• 8D.F.04-09-2022

Mooie, grote, echte terrassencamping

Mooie camping.Wel erg groot. Voor ons iets te groot.Een echte terrassencamping.Je moet weten welke plaats je moet reserveren.Wij hadden een vrij nieuwe caravan via Eurocamp geboekt. Deze lag op het lagere gedeelte van de camping. Groot genoeg voor 2 volw.en 2 kids.Vanuit hier was het beneden zwembad en centrale plein prima te lopen.Fijn overdekt terras bij de caravan.Alleen niet veel speelruimte rondom voor de kids.Er zijn 2 zwembaden.Er rijdt een treintje naar het boven zwembad. Met hele kleine kids in een buggy is het een vrij steile weg naar boven naar het bovenzwembad. treintje is dan noodzaak.Vaak druk in de trein maar wij hadden telkens wel plaats.Leuk centraal plein met supermarkt, restaurant, ijsjes verkoop etc.Elke avond mini disco en overdag animatie.Estivo Travel heeft caravans bij het centrale plein.Sunlodge heeft tenten op het lagere deel.Leuke camping wel bergachtig. Siena,Florence,Arezzo in de buurt.

• 8Femke03-09-2022

Topcamping! Druk, maar gezellig.

Voor de 5e keer op deze camping geweest. Het is druk, de caravans staan dicht op elkaar en het is af en toe flink klimmen. Maar de voorzieningen maken dat meer dan goed. Veel leuke en grote zwembaden. Verschillende keuze in restaurants en eten is prima. Leuk is ook de wijnproeverij! Gastvrij en vriendelijk personeel. Entertainment ruim voldoende. Leuk centrum waar je ‘s avonds op het terras kan zitten. Het is ieder geval de gezelligheid die wij zoeken. Klimbos, midgetgolf, gamehal, minidisco, schuimparty, sportveld. De kinderen hoeven zich niet te vervelen. Als je niet van drukte houdt, moet je niet naar deze camping gaan. Verwacht ook geen Hollandse avonden, maar gewoon gezelligheid die je kan opzoeken. Caravan geboekt via Estivo. Toplocatie en topcaravan. En een enorm vriendelijke gastheer en gastvrouw. Omgeving is prachtig, maar voor de mooie plaatsen moet je wel een stukje rijden. Coop op 5 minuten rijden. Aanrader deze camping!

• 9Eetgelegenheden
  • 7Andy corten03-09-2022

Leuke vakantie

Wij zijn net terug van deze camping. Het was een gezellige camping, veel Nederlanders. In de avond was het erg druk, vooral waren de zitplaatsen voor het drinken beperkt. Er zijn 2 zwembaden, wij zelf lagen aan het bovenste zwembad, hier waren bedjes genoeg. De fijne plekjes werden gereserveerd vaak doch er waren voldoende bedjes. Inderdaad een terrascamping met best wel een stevige klim, vooral met kleine kinderen. Hiervoor reed wel een treintje, deze was wel met momenten overvol waardoor je moest wachten. Verder was de camping prima, eten was goed, alleen de broodjes op de camping zelf waren niet top. Verder was de ligging prima, leuke omgeving met Siena en Florence in de buurt. Al bij al een leuke vakantie gehad op deze camping

• 4RMZK28-08-2022

Één keer nooit weer

Wat een ontzettende tegenvaller was dit zeg. Bij de stacaravan aangekomen sprongen ons de tranen in de ogen. Een kapot bed, schimmel in de douchecabine, keukengerei wat of vies of kapot was. Dat mocht de pret niet drukken dus hup naar de Lidl en aan de schoonmaak. We hadden zo’n afgelegen plek dat we met de auto naar het zwembad en de campingwinkel moesten. Het klimbos echt prachtig maar wel 14 euro per kind voor één rondje. Vele zwembaden, voor de kleintjes mooi van rubber echt top. Maar zie maar eens een plekje te bemachtigen want een mierenhoop is er niets bij. Een hapje en drankje op de camping is allemaal geen probleem want er is keuze genoeg. Maar neem een dikke portemonnee mee want je betaalt je alleen al scheel aan de tafelbelasting. Animatie voor de kids hartstikke leuk maar niet als er zoveeeeel mensen zijn. Onze kids kwamen niet aan bod en dachten al snel wij vermaken ons zelf wel.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Jolanda23-08-2022

Geweldige camping!

Wij verbleven met 2 gezinnen (kinderen 11,12 en 15 jaar) in een grote luxe glamping tent met badkamer, airco en vaatwasser. Dikke prima! De zwembaden waren ruim en verdeeld over 2 plaatsen op het park. Hier kun je met een treintje naar toe, ook aan te raden dit te doen want het is een terrassencamping, best pittig lopen die steile stukken ;) Eetgelegenheden waren oké, maar leuker om buiten de camping in de dorpjes wat op te zoeken. Campingwinkel had meer dan genoeg keus. Staat van het sanitair voor kampeerders weet ik niet, aangezien wij een badkamer + extra wc in de tent hadden. Kinderen hebben zich prima vermaakt en wij ouders ook! Je kunt op de camping heerlijk ijs en heerlijke cocktails verkrijgen ;) Grote drukke camping, maar totaal niet vervelend druk. Overigens wel veel Nederlanders!

• 7Blikkie23-08-2022

Grote maar prima camping

We hadden mooie staanplaats dicht bij het centrum. Camping is groot maar dat merk je niet als je er staat. Personeel behulpzaam, sanitair erg netjes. Supermarkt prima voor hoogstnodige. In dorp grote supermarkt. In ochtend kan het inderdaad druk zijn maar we hebben vakantie. Zwembaden ver uit elkaar en veel hoogteverschillen maar dat kun je vooraf ook lezen. Treintje is er niet voor niks. Animatie voor oudere jeugd is prima. Restaurants oke maar niet bijzonder. Je kunt in omgeving beter eten. Mooie steden om te bezoeken maar wel alles op verre rij afstand. Maar omgeving is zo mooi dat dit al mooi is om te rijden. Nadeel: weinig auto oplaadmogelijkheden op camping maar wel in dorp. Zwembad erg druk en vooral heel irritant het om. 09 uur al handoekje leggen om stoelen te hebben. Verder prima voorzieningen en een grote camping is nu eenmaal druk.

• 9Marijn18-08-2022

Fantastisch!

Dit was ons 2de jaar op deze camping en het was wederom fantastisch! Vorige jaar een caravan van Vacansoleil maar dit was echt ouwe troep dus dit jaar bij Allcamps geboekt en we hadden een mooie, vrij nieuwe caravan. Op de camping is van alles te doen! Boven zwembad is heel mooi en er zijn altijd voldoende bedjes. Animatie is heel leuk en iedere avond wordt er voor jong en oud iets georganiseerd. Op het plein zijn verschillende mogelijkheden om te eten, echter vonden we ze daar niet altijd even vriendelijk. De camping ligt wel vrij afgelegen maar met eigen auto zijn er alsnog tal van mogelijkheden: Siena, Florence, Lucca, Radda in Chianti. Enige echte nadeel was de wifi. Op de plek waar wij zaten hadden we geen wifi en geen bereik. Al met al een geweldig leuke vakantie gehad!

• 9Eetgelegenheden
  • 7E.16-08-2022

Fijne plek voor een keertje.

2 weken in huisje Fiji, beneden gedeelte. Geen 5* maar je krijgt waar je voor betaald. De airco was goed en de bedden ook. De camping zelf was groot, precies waar wij altijd naar zoeken. Zwembad boven elke dag met het eerste treintje, bedjes genoeg en voor de ergste hitte weer naar beneden voor een fijne siësta. Soms gingen de kinderen (9 en 11 jaar) smiddags zelf naar het zwembad. Door de steile weggetjes wordt er niet hard gereden. Behalve door het personeel in golf karretjes. Supermarkt stelt niet veel voor, de basis kun je er krijgen. Pool party en schuim party ontzettend leuk maar wel stipt 23u afgelopen. Door de hitte (40+) weinig van de omgeving gezien. Leuke camping voor een keertje, en tweede keer zou teveel van het goede zijn.

• 5Eetgelegenheden

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar