Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag35°19°
Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

1666 reviews over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in het Nederlands

Als de minpuntjes opgelost worden, top!

WePe
14-8-2018

Prachtig gelegen camping! Prima uitvalshoek om uitjes te maken naar omliggende plaatsen! Mooie zwemcomplexen boven en beneden, en een treintje die heen en weer rijdt waardoor je niet hoeft te lopen! Er wordt veel georganiseerd, dus als je daarvan houdt, prima! Het is wel een enorme camping, maar wij zaten aan de rand dus hadden daar niet zo’n last van. We hadden een gold pitch, mooie ruim! Helaas waren er minpuntjes:

-We hadden uitzicht op een opslag van droogrekken, pallets etc....was voorraad van een operator werdt door medewerker verteld, maar wat jammer dat daar niks aan wordt gedaan.

-WiFi op onze gold pitch was er niet, kon gebeuren zei de medewerker, we hadden er geen garantie op, leuk gezegd, maar we hebben er wel voor betaald!

-sanitaire voorzieningen waren op plek (A) oud. Maar t was vaak vies, en als ik mijn dochter douchte bij de kids, kwam het water aan alle kanten omhoog en kapotte tegels! Gemeld maar was bekend!🤔

Anna Rosseti ,Sales and Reservation Manager, reservation & sales manager , 18-8-2018

Dear Guest ,

thank yuo for your fedback that will help us improving .

I have seen that in general what you reported is positive and we are happy you have enjoied your stay with us ; on the other side i am sorry for the wi fi connection that , we are aware , sometimes is not working properly ; above all in the very high period the connections are really huge and too many considering an average of 4 devices per family ; it can happens then that t the services can be a bit low and slow; even if you have a pitch that is covered form that service . For the toilette building we will check better what you have reported and solve the problem . We really hope that you will have a good memory about your holiday anyway and hope to welcome you on site in the near future .

Prachtige camping, gelegen in een mooi gebied. De camping is erg groot, maar het treintje biedt mogelijkheid om niet te hoeven lopen. Ook lopend zijn bijv. Het zwembad en de supermarkt goed te bereiken, doordat de camping beschikt over 2 grote zwembaden en 2 supermarkten. Animatie is goed, er wordt veel georganiseerd op de camping, voor jong en oud. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Na een klein probleem met de douche werd dit meteen opgelost, goede service. De zwembaden zijn prachtig.

Kleine minpuntjes waren dat de trappen ongelijk zijn, waardoor twee van ons meerdere malen gevallen zijn op de trap. Ook was er niet overal bereik met internet. De wifi werkte overigens op de centrale plekken heel erg goed.

Een echte aanrader!

Mooi centraal, maar wel zeer groot

Maurice
11-8-2018

Zeer grote camping, wat wat ongezellig kan overkomen. Verder wel heel mooi verzorgd met mooie faciliteiten. De glampingsite ligt wat afgelegen tegen de heuvel aan met een mooi uitzicht. Maar dan heb je minder campinggevoel.

ANWB camping

Voor ons geen touroperator meer

Nanouk
10-8-2018

Zwemgedeelte nieuwe deel boven is goed. Touroperator caravan qua ligging en staat van de caravan zeer beneden peil. Restaurant bij oude zwembad duurde erg lang met serveren en onvriendelijk personeel. Bij restaurant bij fonteintje juist heel vriendelijk personeel en behulpzaam. Lekker eten en goed geprijsd. Faciliteiten voor kleine kinderen buiten de zwembaden beperkt. Speeltuintje midden op camping pal in de zon en geen enkele schaduw dus daar kon alleen in de avond gespeeld worden want de toestellen veel te warm. Een boom zou al veel verschil maken. Infopoint is goed op de hoogte en doet moeite. Bij afzeggen van geplaatst de activiteit werd dit door hun heel goed opgelost. Midgetgolf klinkt leuk maar is een grindbak met onkruid en midgetgolf baantjes. Kids van 4 en 6 vonden het wel leuk maar is duurvoor hetgeen je ervoor krijgt. Auto raakt grond bij het uitrijden vd straat bij de caravan door steile ligging en plek v parkeren beperkt.

Niet voor herhaling vatbaar

Miron
9-8-2018

Sfeerloze grote camping. Dat hebben we elders ondanks de omvang wel eens anders ervaren. Avond entertainment zwak. Restaurants matig. Campingwinkel duur. Geen muziek bij zwembad etc. Camping ligt best afgelegen. Op Firenze na is alles al snel 1 uur rijden. Slecht verlichte paden. Sanitairgebouw diverse malen vies aangetroffen. Douche blijft doorsproeien. Gemeld; dag later was het weer zo. Pff. Wijnbar is leuk. Zwembaden prachtig, wel stukjes tegel uit de looppaden aangetroffen. Onderhoud terrein en gebouwen is niet altijd goed. In ons douchegebouw alleen koud of lauw water uit douche. Lange rijen bij de gelateria in het hoogseizoen. Idem rijen wildwaterbaan. Service personeel goed. Treintje over terrein handig. Disco voor kids vanaf 16. Id mee. Nee deze camping is het niet voor ons. En dat kwam niet door de drukte of massaliteit want dat weet je in hoogseizoen.

Mooie plek op toscaanse heuvels

Elisa
8-8-2018

Glamping tenten staan op 1 heuvel bij de ingang van de camping. Je hebt daar mooi uitzicht maar helaas wel elke avond de muziek van entertainment. Zwembaden zijn super altijd voldoende stoelen. Eerste 2 weken van de zomervakantie geweest. Wat ik wel mis is een grote speeltuin er is op een paar plaatsen een schommel glijbaan en wipkip. Boven kun je verder heerlijk eten via buffet

Fijne camping, caravan niet oke

Fam hoven
7-8-2018

We hebben een fijn verblijf gehad op de camping. De camping is mooi aangelegd, de zwembaden super fijn voor kleine kinderen (vooral de boven zwembaden met zachte bodem. Er rijd een treintje over de camping zodat de klim naar boven beperkt blijft. mooie ongeving en zeker een keer gaan eten bij Perlamora!

Wifi ontvangst (en 4g) zijn slecht op de camping. Wij hadden geboekt via een touroperator, die hebben caravans in het midden van de camping. de caravans verschillen qua staat enorm van elkaar. foto bijgevoegd van beide premium caravans. De caravan die wij in eerste instantie hadden was slecht bereikbaar en had een erg klein terras.

Leuk voor 1 keer.

Anoniem
6-8-2018

Mooie terrassencamping met vele mooie nette zwembaden. De Wifi is alleen beschikbaar op centrale plekken en ook beperkte toegang tot sites. Erg nette camping. We hadden de mooie Glamping 2 die veel privacy gaf, treintje rijdt regelmatig en is goed te doen. Jammer is dat in de omgeving weinig te doen is voor kids. Mooie groene omgeving, weinig toerisme. Wij kwamen hier voor de mooie accomodatie en de zwembaden. Camping ligt ver van het dorp, kun je niet heen lopen.

Super leuke camping. Heel groot, maar absoluut geen last van. Animatie is top. Genoeg vermaak en vertier voor iedereen. Af en toe een marktje op de camping. Je kan klimmen.

Twee zwembadplekken met elk meerdere zwembaden. Bij de een drie glijbanen en bij de andere plek een stroomversnelling!

Prima pizza,s, lekkere Ijsjes.

Caravan was wat verder van alles vandaan maar lag uitstekend. Rustig en toch prima aan te lopen naa het zwembad “beneden”.

Uitstapjes gemaakt naar rome, florence en pisa. Goed te doen.

12 dagen was voor ons te kort.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad !!

Christian
2-8-2018

Norcenni Girasole Club is een hele complete en gezellige camping.

Wij verbleven in een Lodge tent van touroperator op 5 min lopen van het zwembad, de winkel en horeca. Voor de kinderen is er genoeg te doen en de zwembaden voldeden prima.

Het zwembad 'boven' is een hele klim met opblaasbanden enz, maar er reed een treintje elk kwartier. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om bij beide zwembaden je band op te blazen. Restaurants voldeden aan onze wensen en zijn betaalbaar. Supermarkt en campingwinkel hebben een ruim assortiment, al blijft de Lidl natuurlijk iets goedkoper. Campingpersoneel is goed benaderbaar en behulpzaam.

Uitstapjes naar Florence, Siena, Pisa en Lucca zijn vanaf de camping goed te doen. Vanaf het station van Figline sta je met de trein 40 min later in hartje Florence. En dat voor maar 10 euro pp retour.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) scoort een 7.92 uit 10 op basis van 1666 reviews.