Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)sterstersterster

Score uit 1907 reviews

• 8.6Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Norcenni Girasole Club (Toscane) is er ook voor tieners een leuk animatieprogramma. Bovendien vind je hier meerdere zwembaden en twee supermarkten. Camping Norcenni Girasole Club is ruim opgezet. Gelukkig brengt het gratis treintje je overal naartoe. Zo ook naar het zwembad op de top van de berg. Op een uurtje rijden van Florence.

1907 reviews over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

• 9Ellen03-02-2020

GEWELDIG

Met de auto richting Toscane, wat een avontuur! We hebben een overnachting in Zwitserland geboekt om de volgende dag bij dit fantastische park aan te komen. Het ontbreekt je aan niets. We hebben onze kinderen van 11 en 13 jaar nauwelijks gezien wat inhoudt dat je zelf ook heerlijk tot rust kan komen met je wijntje op je veranda. Wat al helemaal geweldig is dat het park een muggen preventie plan heeft. Van een vrouw heb ik vernomen dat ze in het voorjaar de omgeving inspuiten waardoor de eitjes bijna niet uitkomen. Je kunt gewoon tot laat heerlijk buiten zitten zonder geprikt te worden. Er is een discotheek aanwezig. Eigenlijk mogen ze hier alleen maar binnen vanaf 16 jaar maar soms knijpen ze een oogje dicht of je moet als ouders meegaan en weer wegglippen. Onze zoon geeft deze vakantie een 10! Wij miste alleen een strand, hoe kunnen we dit volgend jaar nou overtreffen... Veel te bezichtigen in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Chantal19-01-2020

Niet weer

Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Hadden lodgetent van touroperator. Stonden erg hoog en ver overal vandaan. Veel klim werk, zeker geen aanrader als je slecht ter been bent. Zwembaden ook erg druk, wel schoon. Eten op de camping prima.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2019
    9Laura28-12-2019

Fantastische camping, veel te doen

Wij verbleven in juli 2019 in de Serengeti XL tent met onze dochters van (bijna) 4 en 6. We hadden een mooie plek, vrij uitzicht. Tenten staan ook niet zo dicht op elkaar. We waren een stacaravan van touroperator gewend, maar deze tent beviel fantastisch! Heerlijke stortdouche die warm blijft, net wat meer ruimte dan in de stacaravan. Onze dochters vonden het stapelbed ook erg leuk. Met een bezem door de tent is het weer aardig schoon. Wel handig om verlichting voor bijv. in de keuken mee te nemen en anti mug. Met de horren in de 'ramen' van de tent bleven muggen goed buiten. In de omgeving is veel te zien. Aan te raden: uitstapje naar Luca, dagje met de trein naar Florence. We zijn ook naar Pisa geweest want die toren moet je toch een keer gezien hebben. Met de auto ben je zo bij de Lidl (+/- 10 min). Shows zijn leuk en zwembaden prachtig. Vriendelijke en behulpzame mensen. Neem een zwemband mee voor de 'lazy river'.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Saskia04-10-2019

Mooie grote camping met alles erop en eraan

Wij waren hier 9-23 September.We hebben rechtstreeks via de website geboekt omdat je dan ook in de luxere staancaravans mag met een hond.Zo kwamen we terecht in de Eden Caravan.Erg mooi en netjes,caravan is van het jaar 2018.Ligging alle Eden caravans halverwege het park dus goed te belopen.Dicht bij alle faciliteiten en toch bv geen geluidsoverlast hebben.Let op,alles ligt heuvelachtig en veelal ook kiezels dus goed te been zou fijn zijn, het treintje waarover wordt gesproken heeft een beknopte route en stopt niet overal. Wij hadden ons goed ingelezen vooraf en wisten dat tweede week van sept de helft van restaurants & zwembaden zou gaan sluiten dus wees voorbereid en dan ook niet teleurgesteld.Service is goed, personeel is vriendelijk en je kan er goed eten en de ligging is perfect voor uitstapjes.Winkeltje camping heeft eigenlijk alles maar als je groter wilt inkopen is lidl en coop beter (echt 10 min met de auto aan te rijden )

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Marina17-09-2019

mooie omgeving

mooie omgeving ondanks dr grootte toch rustig

Stefano Lampati, Direttore, 03-10-2019

Thank you for taking the time to write this nice review. Until next time 🙂 Stefano

• 8c.k13-09-2019

Leuke en fijne Camping.

We zaten in een Caravan in het lagere gedeelte van de camping. via touroperator een smart caravan. er is airco aanwezig maar geen wifi. via vodafone is er 0 bereik. hoewel dit wel een beetje balen is is dit niet perse een dealbreaker. op het centrale gedeelte met 2 restaurants een bar verschillende afhaal gelegenheden speelgelegenheden heb je wel wifi wat ook goed werkt. alle belangrijke sportevenementen werden daar op veel tv's geshowed. zo konden duitsers buiten naar DU-NL kijken en nederlanders binnen. grootste gedeelte van de campinggasten bestaan uit Engels-Duitsers-Nederlanders-italianen. twee zwem plekken, 1e is dicht bij het centrale gedeelte vooral gericht op het wat dieper zwemmen. oftewel tieners. 2e gedeelte is vooral voor de kleinere kids. hier zijn wij inprincipe alleen maar geweest. zwembaden zijn mooi en netjes doordat we aan het einde van het seizoen er waren was het niet mega druk. zwem WC Moet worden verbeterd, enige minpunt.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Stefano Lampati, Direttore, 03-10-2019

Dear Guest, Thank you for your rating. We'll look at the reported situations to make it better next time. I hope to have you again like our guest and I invite you to visit our site where you will find our complete offer at the best price. A warm greeting and ... ... until next time! Stefano

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Truitje11-09-2019

Nooit meer

Slecht, we hebben via touroperator geboekt. Zitten boven aan in het park wat inhoud geen WiFi en telefoon ontvangst. Park is heel erg groot en ERG steil. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ook met kinderwagens erg steil.Park zelf wel mooi alleen in september alles pas na 16.00uur open dus geen koffie of iets te verkrijgen. Nooit meer.

• 3Eetgelegenheden

Stefano Lampati, Direttore, 03-10-2019

Dear Truitje, Thank you for your rating. We'll look at the reported situations to make it better next time. I hope to have you again like our guest and I invite you to visit our site where you will find our complete offer at the best price. A warm greeting and ... ... until next time!

• 9Remco11-09-2019

Fijne vakantie op een mooie en schone camping

Grote camping in de heuvels, super goed onderhouden en schoon. Vriendelijke, behulpzame mensen. Treintje is ideaal want de wegen zijn best steil. Wij zijn vooral bij het zwembad boven geweest en deze vonden de kinderen super. Glijbaan van het zwembad beneden is aan een update toe. Geweldig uitzicht en geweldige locatie met allerlei bezienswaardigheden in de buurt

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8hameroid31-08-2019

ergvfijn

de keuze is reuze, prima locatie. berg beklimmen ia

Stefano Lampati, Direttore, 04-09-2019

dank u wel van al het personeel van het "Norcenni Girasole Village" :-) Stefano Lampati

• 9Veerle31-08-2019

super leuk

het leukste de zwembaden, de jacuzzi

• 10Eetgelegenheden

Stefano Lampati, Direttore, 04-09-2019

dank u wel van al het personeel van het "Norcenni Girasole Village"

Suncamp

151 tips over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

• Rachelle, 18-08-2019

Florence met de trein vanuit Figline Valdarno, prima te doen! Combineer Pisa en Lucca. Siena bezoeken met op navigatie “snelwegen en tolwegen vermijden”. Scooter huren en door de Chianti rijden. Grote Lidl en Coop in de buurt. Amerikaanse diner met serveersters op rolschaatsen is hartstikke leuk.

• Hendriks, 02-08-2019

Florence- rijdt naar parkeerplaats villa costanza en pak daarvan tram naar centrum florence Restaurant perlamora, voor 27 euro pp, wordt je tafel volgezet met meerdere gangen diner Parco avventura il gigante - klimpark, geweldig voor kinderen San gimignano - mooi stadje met goede ijswinkel dondoli 1950 american diner in figline valdarno, serveersters hebben rolschaatsen aan en hamburgers zijn heerlijk (en de Shakes ook) Elektrische mountainbike huren bij antz op camping

• EP, 31-07-2019

Florence is prima bereikbaar met de auto. Wij hebben geparkeerd bij Mercato Centrale, waren voor een ochted en deel van de middag €6;- kwijt. Je staat midden in het centrum op een marktje met tassen, sieraden etc. Wel kleine parkeervakken en krappe bochten. Iets meer dan een half uur rijden. De biefstuk bij het grillrestaurant op de camping beneden was heerlijk, reserveren is aan te raden.

667 vragen over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

• Wilhelm, 10-02-2020

Sunlodge Suncamp

Iemand bekend met de Sunlodges die in Zona A nieuw schijnen te staan? Catalpa, Yucca, Big Leaf enz. Staan die ook zo akelig dicht op elkaar net als sommige touroperators, of valt dat wel mee? Het is maar een klein stukje grond, zo op de plattegrond te zien..

En is het in Juli al helemaal volgepakt op de camping, of niet zo druk als Augustus?

• Laers, 08-01-2020

Ligging/ plattegrond

Op geen enkele plattegrond die te vinden is staan de mobile-homes van Allcamps. Ik zoek met name de ligging van de SMART mobile home. Soms wordt deze aangegeven als Tahiti.

• Tamara Buss, 07-01-2020

Tiener meiden

Is dit echt een leuke camping voor twee dochters van 16 en 18? Ze willen nog 1x mee. Ik ben hier geweest toen ze 1 en 3 waten....weet nog dat het een geweldige camping was. Maar ook echt leuke barretjes, disco, pooltafel.enz voor oudere pubers? Ben benieuwd.

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen