Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) ****

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) ****

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)
Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)
7,9

WebsiteLink naar website

Weer vandaag1°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

1568 reviews over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in het Nederlands

Heerlijk

Kim, 3-2-2018

Super vakantie gehad. Wij komen hier al enkele jaren en ieder jaar een genot. Leuke zwembaden. Goede animatie. Als enige nadeel: Het was afgelopen jaar wel extreem druk waardoor je nu zag dat er mensen al vrij vroeg handdoeken leggen deden😳. Maar voor de rest fantastisch weer, sfeer en eten. Genieten.

De Top camping van Toscane

Jolanda, 30-1-2018

Grote gezellige terrassencamping in het mooie Toscane. Veel keus uit accommodaties. Eerder al op deze camping hadden we een lounge deluxe caravan nu gekozen voor een avontuurlijke safaritent in het "hogere" gedeelte van de camping.

Goed om te weten is dat voor gasten die in voorseizoen gaan de zwembaden (lagunebad boven en de overigen beneden ) medio half april open gaan. Ook is er dan animatie aanwezig. Uitstapjes genoeg zoals Florence om de hoek en leuke borghi in deze Chiantistreek. Voor mij DE camping in Toscane.

Fantastish

Julie, 11-1-2018

Het was een leuke camping, veel animatie en gezelligheid. Alleen was het erg druk in het zwembad bijvoorbeeld

Aanrader!

Familie J, 13-11-2017

Wij vonden het een fantastische camping. Netjes verzorgd, vriendelijk personeel en mooie huisjes. De camping is wel echt ontzettend groot dus je loopt heel wat af op een dag. Er loopt een treintje van het ene naar het andere zwembad maar als je huisje er net tussen ligt (á la terras) moet je echt veel lopen. Wij waren er in he hoogseizoen en dit betekende ernstige drukte rondom het zwembad. Soms had je echt pech, en geen plek. Wij lagen toch IN het zwembad dus opzich niet echt een probleem voor ons. Maar uiteindelijk betaal je wel voor een fijn plekje dus dit vonden wij een negatief punt!

Wil je vermaak voor de kids (de onze waren 4 en 6) dan moet je echt naar Norcenni. Die meiden en jongens van de kidsclub (ook Nederlanders) hebben er echt alles aan gedaan dat de kids liever daar waren dan bij ons. Wat opzich voor ons ook heerlijk was.

Wij hebben een dagje Pisa gedaan en een dagje Florence, geboekt via de camping. Hartstikke leuke gids,zelfs dekinderen hebben genotenvan zo'n 'saai' uitje.

Al met al: Top vakantie!

Heerlijke vakantie gehad!

Leonie, 26-9-2017

Wij hadden een stacaravan Tahiti gehuurd van touroperator. Deze caravan beviel ontzettend goed, was schoon en zag er goed uit. Er stond alleen in de informatie dat er dekens aanwezig waren. Dit was ook zo, alleen waren dit fleecedekens en in september koelt het 's avonds behoorlijk af en dan is dat best koud. Volgende keer zou ik dit zelf meenemen.

De zwembaden waren heerlijk, genoeg plaats om te liggen en je kon bij de zwembaden goed eten en lekkere cocktails halen die niet duur waren. De mensen waren ontzettend vriendelijk. Het bovenste zwembad ging op 17 september dicht maar beneden zijn nog 3 baden, dus plek genoeg om te zwemmen. Het eten was heel erg lekker in de restaurants van de camping. De camping is verder ook erg schoon.

Op tien minuten afstand is een Lidl en een Coop. Ideaal, hier hebben we de eerste dag even boodschappen gedaan. 's ochtends broodjes gehaald in de winkel op de camping, wat heerlijk was.

Florence, Pisa en Lucca zijn de moeite waard om te bezoeken en wij zijn nog een nachtje naar Rome geweest. Het is maar 3 uurtjes rijden, dus goed te doen en heel erg de moeite waard. Met eigen auto is dit prima te doen, parkeren is niet lastig in de eerste 3 steden. De parkeerkosten vielen ons heel erg mee. In Rome bij een metrostation geparkeerd voor 1.50.

Veel te doen, maar wel erg groot

Bob, 17-9-2017

Het is een mooie terrassencamping met veel faciliteiten en activiteiten. Mooie zwembaden en een mooie omgeving. Lekker eten op de camping en voldoende animatie. We hadden een stacaravan van touroperator. Ontvangst was niet echt een welkom onthaal. Caravan stond op een hoger gelegen terras. Flink klimmen, maar geen parkeerplaats voor de auto in de buurt. Caravans stonden strak naast elkaar met weinig ruimte voor het houten vlonder.

Maar, de camping is groot, massaal en druk. Eten in restaurant is gekkenhuis. Zwembaden zijn druk en er worden volop bedjes gereserveerd en de badmeesters controleren hier niet op.

Mooie camping, 3e keer hier maar te groot geworden

Fam. Wierema, 9-9-2017

Service en vriendelijkheid was top. Maar het zwembad was te klein voor het grote aantal mensen. De ligging is schitterend. Te ver lopen vanuit je caravan. Voor mensen slecht ter been is het geen aanrader. We zijn voor de 3e keer hier maar gaan er nooit meer terug. De uitbreiding van de camping komt de camping niet ten goede. Het wordt te massaal en ze gaan verder uitbreiden.

Wel lekker eten en het ijs is heerlijk. De sta-caravan was ook piekfijn in orde. De medewerkers vriendelijk en niets was hun teveel.

Groot vakantiedorp

Fam de Vries, 6-9-2017

In het hoogseizoen 1 grote mierenhoop! Animatie is top. Zwembad boven vonden wij gezelliger en schoner dan het zwembad beneden. Inderdaad handdoekje leggen is hier "noodzakelijk" . Niet zozeer om een bedje, maar om een parasol.

Bar boven bij het zwembad heeft heerlijk ijs en goede cappuccino (slechts 1,60).

Heerlijke vakantie gehad, maar zou de camping niet adviseren, omdat het zo ontzettend massaal is. De omgeving is prachtig! Onze caravan, waikiki 2 van touroperator (bovengedeelte) was van 2017, dus splinternieuw en dichtbij bovenzwembad.

Leuke camping, van alles te doen! Wel steil

Katharina, 5-9-2017

Goed:

Super leuk animatie team;

Mooie supermarkt;

Camping ziet er verzorgd uit:

Mooie zwembaden;

Prachtig weer;

Super schoon sanitair;

Leuke restaurantjes;

Minder goed:

Zwembadwater zag er niet schoon uit:

In de zomervakantie wel erg druk:

Je moet morgens handboek leggen anders heb je geen ligbed:

Er mag wel wat aan de speeltuin worden gedaan;

Prachtig vakantiepark

Fam. Van den Brink, 4-9-2017

Groot,goed onderhouden park.

Caravan van touroperator was wel netjes maar het schoonmaken kan wel iets beter.

Wij stonden op het bovenste gedeelte en vonden het restaurant daar niet geweldig.

Beneden was alle horeca wel erg dik voor elkaar. Wij vonden al het personeel en niemand uitgezonderd bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Enige ergernis was het handdoeken leggen bij het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) scoort een 7.94 uit 10 op basis van 1623 reviews.