Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°10°
Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

1623 reviews over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima camping, komen zeker een keer terug

Monique
26-9-2018

Grote maar mooi opgezette camping! We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Zaten halverwege de camping waardoor we alles op loopafstand hadden, voor de liefhebber rijdt er ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een treintje, erg handig als je boven op de camping moet zijn want dit is een beste klim. Wij stonden zelf op een stukje van de camping waar caravans trapsgewijs waren neer gezet waardoor we erg veel privacy hadden, een handige oplossing vonden wij!

Zwembaden zijn ruim opgezet en ook overige faciliteiten zijn voldoende aanwezig. Restaurants en take away zijn kwalitatief zeer goed en betaalbaar.

Het enige nadeel is dan misschien de ligging van de camping maar dat weet je in Toscane, daar ligt alles nu eenmaal wat verder uit elkaar. Auto is dus zeker nodig in deze omgeving.

Absolute aanrader

jordy
24-9-2018

Dit jaar van 04-09 t/m 21/09 op norcenni girasol club verbleven in een caravan van touroperator. Deze caravans zijn in deze periode zeker aan te raden ook de wat minder luxe caravans zijn prima vertoeven. De camping vinden wij top. De periode waar wij in heen zijn gegaan is het niet al te druk snap dat als je in het hoogseizoen gaat dat dit anders is maar dat lijkt me logische. Zwembaden top beneden wat meer voor volwassenen en oudere kinderen boven op de berg wat meer geschikt voor de kleintjes hou er rekening mee als je in dit gebied op vakantie gaat dat je geen hekel aan lopen moet hebben. Ook op de camping is het behoorlijk lopen nou rijd er een treintje van sochtends vroeg tot in de late uurtje helemaal top. De restaurants op de camping zijn ook top genoeg keus en niet al te duur. Ook zijn er 2 supermarkten voor nood op de camping want voor de grote boodschappen ga je naar de Lidl of coop in het dorp. Ik kom hier met veel plezier terug.

Zeer goed te doen als je van grote campings bent

Familie B
18-9-2018

Heel erg groot, dit wisten wij vooraf. Schoon, netjes en goed onderhouden. Wij zaten naast het klimbos. Dit is het centrale deel van de camping vlakbij de supermarkt. Ideale plek Behalve dat ze de containers legen en de winkel bijvullen voor 7u in de ochtend!! Kan echt niet. Tips voor dagjes uit; Arezzo en Montereggioni. De beste pizza's bij 'l Ponte te reserveren bij de receptie en op 5 min rijden.

LUX-camp

De camping is gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht op diverse plekken. Er zijn twee zwembaden, eentje beneden en eentje wat hoger gelegen. Bij het zwembad boven op de berg heb je een prachtig uitzicht. Er rijdt een treintje naar boven toe en dat is prettig want lopen is goed te doen maar wel een klim. Wij hadden deze camping geboekt op basis van de reviews en vanwege de uitvalsbasis naar de dichtgelegen dorpjes Florence, Siena en Pisa.

De camping is groot en van alle gemakken voorzien, veel vertier voor de kinderen en het was nog bijzonder druk op de camping. De camping heeft onder andere een supermarkt, restaurants en een ijssalon. Allemaal erg goed.

Wij hadden een standaard stacaravan geboekt, geen luxe en prima voor ons 10-daagse verblijf, maar boeken via deze touroperator doen we niet meer. De caravan was absoluut niet schoon.

De camping is verder absoluut een aanrader, wij zouden er zo nog een keer naar toe gaan.

prima camping als je van groot houdt

Jolijn Boes
3-9-2018

Grote nette camping

alles schoon

alles is er

veel vertier(marktjes op de camping, foamparty)

keuze uit meerdere restaurants

prachtige zwembaden

vriendelijk personeel

Nadeel

veel lawaai( na 23 uur en voor 7 uur)kan een keer gebeuren maar bij ons elke avond.

mobiel homes dicht op elkaar

toscane is mooi, maar toch miste ik dingen( steden, shops) in de buurt.

Je moet het echt hebben van de camping, of de auto pakken

Fantastisch!

Molenaar
2-9-2018

Norcenni is een grote camping, gebouwd op een heuvel. Op de camping zijn gedeeltes met zwembaden. 1 beneden, 1 boven. Gelukkig rijdt er een treintje, want lopend is het een beste klim. De animatie was meertalig en dus ook Nederlands. Leuke, enthousiaste werknemers, wat hun taak ook was. In de winkels, het animatieteam of in de zwembaden. Het water in het zwembad was iets aan de koude kant, maar door de warmte ook wel lekker. De restaurants serveren heerlijke pizza's en vlees. Om over de ijssalon maar te zwijgen. Deze camping gaan we zeker nog een keer bezoeken.

- Verzorgde camping

- Prima huisje

- Goede restaurants

- Mooie zwembaden, niet superschoon (kinderen met oor ontsteking)

- Voldoende bedden

- We hadden geboekt via een touroperator. De service die zij verlenen is ronduit slecht.

- Samenvattend: Prima camping maar probeer niet via de touroperator te boeken

Top, we gaan zeker nog eens terug

Kris
30-8-2018

Topvakantie gehad, goede bungalow, goede en leuke animatie, toffe zwembaden en wat we geweldig vonden: ik ben geen één keer moeten opstaan voor handdoekjes te gaan leggen (altijd plaats, we wisselden soms van zwembad, vm boven en nm beneden en telkens plek), veel te doen, aanrader Firenze per trein, voor overige zaken te bezoeken moet je toch wel ongeveer 1u auto rijden en je moet rekening houden dat het park op een heuvel gelegen is, maar dat stoorde ons allemaal niet. De kids vonden het tof en wij ook!

Geweldig, volgendjaar weer

Dan
30-8-2018

We komen hier al heel wat jaar en het is geweldig alles goed en schoon, veel mensen klagen over muziek maar dat is alleen in de avond, niet in de nacht , animatie weer top, zwembad top en restaurants ook, top vakantie, Ijssalon elmi is weg das een vermindering,de nieuwe take aways en zwembaden zijn zeer goed, handig dat ze nu 2 treintjes hebben rijden

Top tijd gehad tot volgendjaar

Fantastisch volgend jaar weer

Fam de heus
27-8-2018

Voor de 4e keer op deze camping . De camping is nog mooier geworden extra zwembaden erbij en take Away restaurants animatie top grote camping merk je niks van gezelligheid veel Nederlanders

LUX-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.