Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°18°
Camping Norcenni Girasole Club (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Norcenni Girasole Club (Glamping) voor je op een rij gezet:

1587 reviews over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Jacqueline Roose
19-6-2018

Prachtige etage camping! Mooie ligging, superschoon sanitair, veel speelgelegenheden voor kinderen. Prachtige zwembaden, verspreid over de camping. Volop restaurants. Er rijd een treintje op de camping, die je naar het hoogste punt brengt. Van daaruit een prachtig uitzicht. Florence op 20 km afstand. Aandacht voor onderhoud bloemen en planten. Ik heb geen echte minpunten kunnen ontdekken. Een zeer nette camping!

SV
4-6-2018

Fijne camping, mooie ligging. Leuke activiteiten en animatie voor kinderen en volwassenen. Prachtige zwembadcomplexen.

Voor herhaling in het voorseizoen!

Elisabeth
30-5-2018

Wij waren met twee gezinnen. Vier kinderen in de leeftijd van 2-13. We hebben (op aanvraag) twee caravans naast elkaar gekregen wat we zeer prettig vonden. De eerste week was prima aan het zwembad (genoeg bedjes en niet zo druk), ik zou hier in het hoogseizoen niet naar toe willen om de volgende redenen: drukte (veel mensen op klein stukje camping), warmte (het wordt schijnbaar echt heet daar) en de prijs die je dan voor een caravan moet betalen. De prijs/kwaliteit verhouding van het brood was ver te zoeken. Wij zijn elke ochtend bij de Lidl broodjes gaan halen. Wij hebben een prima vakantie gehad en misschien dat we in de toekomst nog terug gaan maar dan wel in het voorseizoen. Personeel van de camping rijdt vrij hard op de camping, personeel van touroperator is super vriendelijk, zij hebben onze inventaris zelf nog aangevuld tijdens onze vakantie.

"La dolce vita"

Martijn
15-5-2018

Leuke camping, zijn er al verscheidene keren heen geweest. De ligging is ideaal, mooie uitvalsbasis om wat te ondernemen. O.a: dagje Florence, Chianti gebied door, of naar Assisi. Leuke markt in San Giovanni.

Restaurants op camping zijn goed maar zeer druk. We pakten vaak de auto en gingen naar restaurant in Figline .

L'imperfetto pizzeria , heerlijk restaurant tussen de locale bevolking en voortreffelijke gerechten. Keer heel wat anders dan op de camping! Hier moet je zeker zijn geweest! Dit is "La dolce vita"...

We gaan zeker nog wel naar deze camping terug. De omgeving heeft ons hart gestolen.

Prachtige camping, we gaan vast nog een keer!

gezin met jonge kinderen
15-5-2018

Mooie camping in prachtige omgeving. Prachtige uitstapjes binnen korte afstand (Firenze, chiantigebied, Pisa, Lucca, Sienna enz.). Op de camping is veel te doen voor de kinderen. De zwembaden zijn erg leuk voor de kinderen, evenals leuke animatie, enkele sportvelden en speelvoorzieningen. De hoogteverschillen zijn wel flink, maar te doen als je niet slecht ter been bent. Onze accomodatie (Serengeti xl) was werkelijk ideaal. Bij de onweersbuien welke soms 's middags kwamen, konden we toch mooi buiten blijven zitten. kamperen met toch alle voorzieningen binnen handbereik!

Mijn kinderen vonden het geweldig hier.

Wij verbleven (gelukkig) onder, waar het naar onze mening wat gezelliger was.

Camping word goed onderhouden zowel de natuur als het zwembad ziet er altijd schoon uit.

Restaurant onder moesten we reserveren aangezien het wat kleiner is, maar zonder enige moeite pak je het treintje naar boven waar een groter restaurant ligt.

Voor herhaling vatbaar

Gezin met jonge kinderen
11-5-2018

Grote mooie camping, veel en goede faciliteiten, zoals de zwembaden, sportvelden, winkels. Ook de georganiseerde evenementen waren leuk.

Helaas viel het weer wat tegen. Ook was een aantal campingmedewerkers nieuw en zij waren nog niet helemaal gewend aan het serviceniveau. Later ging dit beter.

Niet meer voor ons

Marieke
10-5-2018

Erg drukke camping. Toen wij er waren was het een Hollands dorp met studio sport in de avonduren. Er loopt zelfs een treintje om je van het ene naar het andere zwembad te laten vervoeren.... We hadden een stacaravan die compleet was ingebouwd tussen andere caravans. Uitzicht aan alle kanten: caravan. Niet ons ding om eerlijk te zijn.

Fijn is dat er volop keuze is qua restaurants, afhaal, supermarkt. Medewerkers ook erg vriendelijk.

Anna Rosseti -Sales and Reservation Manager, reservation & sales manager , 12-5-2018

Dear family ,

we deeply thank you for this feed back and we would like to thank you again for having chosen our resort for your holiday .

the site is indeed very big and for this reason sometimes can turn to be a bit crowded; we all anyway try to do our best in order to make it an added value and not a disadvantage for our guest and the many restyiling works of this winter with a new grocery , take away , bakery , fish corner surely will help in this and improve the offer.

we all think that there is a deep feeling in Norcenni Girasole Club and it is this feeling that we want to pass to all our guests : to make they feel at home !

we really hope you have captured this during your last visit ; in case not, please feel free to visit us again and we will be happy to show you

regards

Anna

Gelukkig maar 1 nacht

Peter
9-5-2018

Op terugreis naar Nederland, na een fijne meivakantie aan het Gardameer en in Toscane zijn we 1 nacht op Norcenni Girasole Club geweest. Misschien lag her eraan dat we vrij dicht bij de ingang stonden, maat wat een herrie was het. De hele tijd muziek vanuit de discotheek, schreeuwende mensen en dan steeds dat ‘toeristentreintje’ dat de hele dag door over de camping rijdt. Voor ons gelukkig maar 1 nacht, maar dat zullen er ook zeker niet meer worden. Het uitzicht is prima, ook al is de camping wel heel erg volgepropt met stacaravans. De voorzieningen lijken prima voor elkaar.
Anna Rosseti, reservation & sales manager , 12-5-2018

Dear guest,

Thank you for your feedback that will surely help us in improving .

sorry that you have visited us for only one night during your last stay in Italy , we hope to welcome you again and soon.

As for the train we deeply thank you for your suggestion that we will deeply and seriously analyze in order to understand what we can still improve for the future. Given the location of the Norcenni Girasole Club with its terraces and many different levels , hills and distances it is easily understandable that it is almost impossible not to offer such a service that connects the upper and lower part of the site . On the other side we think that it is really important for us to do all that we can to assure a quite and relaxing atmosphere to all our guests without suspending the train service that had been introduced only to facilitate the movement between up and down.

Please feel welcome to come and visit us anytime in the future

Regards

Anna

Sales & Reservation Manager

Heerlijke plek

Nicole
5-5-2018

Een camping zou ik het niet meer willen noemen: er zijn vooral stacaravans en huurtenten. Het is een enorm maar prachtig gelegen dorp met twee zwemcomplexen en drie restaurants, ijsbar, wijnbar, food strip en winkels. En dan ook nog sportvelden en een gym/spa. Het personeel is over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam en we hebben heerlijk gegeten bij de pizzeria en in het restaurant boven waar je elke avond voor een vaste prijs een buffet krijgt. Er is veel te doen maar het is geen hoempapa-herrie. De huuraccommodaties verschillen onderling enorm. Sommige zijn wat verouderd, maar er worden ook nieuwe gebouwd. Wij hadden een Tahiti 1 via touroperator, da’s een wat ouder model van de camping zelf eigenlijk. Maar nieuwe inventaris en schoon genoeg. We hebben de omgeving goed verkend (Florence, San Gimignano, Cortona, Greve) en ook wijn gekocht bij de buurman (Sting) maar we willen zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) in Figline Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Norcenni Girasole Club (Glamping) scoort een 7.93 uit 10 op basis van 1643 reviews.