Sorteren

vakanties Figline Valdarno

Reviews over Figline Valdarno

Heerlijke vakantie gehad in mooie omgeving

Wendy
    8-11-2018

Mooie omgeving en een camping waar alles op en aan zit! Wij hadden een stacaravan Fiji 2 bovenin het aparte gedeelte en wij waren daar erg blij mee. Mooi uitzicht en rustig. De zwembaden zijn mooi, de restaurants serveren heerlijk eten en iedereen is vriendelijk van het personeel. Bij de nieuwe wijnbar (zoon van vorige eigenaar) hebben we geregeld gezeten, erg goed en leuke proeverij ook. De omgeving is prachtig: villa van Sting, Greve, marktjes en natuurlijk Florence.

Onze kids van 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. De camping is wel erg groot en van boven naar beneden is telkens een pittige wandeling. Alles werd wel erg goed onderhouden.

Aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen

Herman
    30-10-2018

Mooie en verzorgde camping in de Toscaanse heuvels. Het leukste zwembad gedeelte is boven daar heb je voor ons gevoel ook wat meer privacy bij de sta-caravan. Pak de trein vanaf Figline e Valdarno voor een bezoek aan Florence (+/- 35 minuten)

Geweldig.

Koning
    24-10-2018

Een geweldige Casa, vriendelijkheid behulpzaam en gastvrij verblijf kan je verwachten.

Prima camping, komen zeker een keer terug

Monique
    26-9-2018

Grote maar mooi opgezette camping! We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping. Zaten halverwege de camping waardoor we alles op loopafstand hadden, voor de liefhebber rijdt er ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een treintje, erg handig als je boven op de camping moet zijn want dit is een beste klim. Wij stonden zelf op een stukje van de camping waar caravans trapsgewijs waren neer gezet waardoor we erg veel privacy hadden, een handige oplossing vonden wij!

Zwembaden zijn ruim opgezet en ook overige faciliteiten zijn voldoende aanwezig. Restaurants en take away zijn kwalitatief zeer goed en betaalbaar.

Het enige nadeel is dan misschien de ligging van de camping maar dat weet je in Toscane, daar ligt alles nu eenmaal wat verder uit elkaar. Auto is dus zeker nodig in deze omgeving.

Absolute aanrader

jordy
    24-9-2018

Dit jaar van 04-09 t/m 21/09 op norcenni girasol club verbleven in een caravan van touroperator. Deze caravans zijn in deze periode zeker aan te raden ook de wat minder luxe caravans zijn prima vertoeven. De camping vinden wij top. De periode waar wij in heen zijn gegaan is het niet al te druk snap dat als je in het hoogseizoen gaat dat dit anders is maar dat lijkt me logische. Zwembaden top beneden wat meer voor volwassenen en oudere kinderen boven op de berg wat meer geschikt voor de kleintjes hou er rekening mee als je in dit gebied op vakantie gaat dat je geen hekel aan lopen moet hebben. Ook op de camping is het behoorlijk lopen nou rijd er een treintje van sochtends vroeg tot in de late uurtje helemaal top. De restaurants op de camping zijn ook top genoeg keus en niet al te duur. Ook zijn er 2 supermarkten voor nood op de camping want voor de grote boodschappen ga je naar de Lidl of coop in het dorp. Ik kom hier met veel plezier terug.

Figline Valdarno scoort een 7,2 uit 10, op basis van 206 reviews