Figline Valdarno

Reviews over Figline Valdarno

Fijne vacantie gevierd.

M vollenberg,
    15-1-2019

Mooie camping, veel verschillende accomodaties, veel vertier, flinke hoogteverschillen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Willemijn,
    9-1-2019

Prachtige camping met geweldige zwembaden. Wel af en toe pittig klimmen richting het zwembad, vooral met kleine kinderen en veel spullen..... heerlijk gegeten en dichtbij mooie plaatsen in toscane. Een aanrader dus

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
    Carolina, reservation & sales manager , 15-1-2019

Dear Willelmjin,

thank you for sharing your feddback with us. We are please to hear that you liked staying with us. Therefor we hope to see you back here at Norcenni Girasole Village.

Kind regards,

Carolina

Leuke camping voor de wat oudere jeugd

Aranka Kwetters,
    25-11-2018

Wij wisten dat het een grote camping zou zijn en dat er flink wat hoogteverschillen waren. Dat is voor gezonde mensen, die goed ter been zijn geen probleem. Bovendien rijdt er een handig treintje om naar de andere kant van de camping te gaan. Alles is goed onderhouden en hoewel de camping groot is, heb je niet die indruk. Door de ligging tegen een heuvel en de aanwezigheid van veel groen oogt het heel vriendelijk. De supermarkt is redelijk compleet en er zijn supermarkten in de buurt. De caravan was netjes en compleet. Jammer dat er geen koffiezetapparaat in zit. De zwembaden zijn heerlijk en het restaurant ook. Gezellig pleintje waar lekker gegeten en gedronken kan worden. Na 23.00 uur wordt het echt rustig op de camping. Van de disco merkten wij helemaal niks. Voor onze zoon van 16 was het geweldig! Fijn idee dat de jeugd voor hun vertier niet buiten de camping hoeft. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Norcenni.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Carolina, reservation & sales manager , 28-11-2018

Dear Aranka, thank you for your feedback. It is a pleasure getting to know that you and your family loved staying with us. We are always looking forward to improve the quality of our guests' experience and we are delighted that we lived up your expectations.

Heerlijke vakantie gehad in mooie omgeving

Wendy,
    8-11-2018

Mooie omgeving en een camping waar alles op en aan zit! Wij hadden een stacaravan Fiji 2 bovenin het aparte gedeelte en wij waren daar erg blij mee. Mooi uitzicht en rustig. De zwembaden zijn mooi, de restaurants serveren heerlijk eten en iedereen is vriendelijk van het personeel. Bij de nieuwe wijnbar (zoon van vorige eigenaar) hebben we geregeld gezeten, erg goed en leuke proeverij ook. De omgeving is prachtig: villa van Sting, Greve, marktjes en natuurlijk Florence.

Onze kids van 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. De camping is wel erg groot en van boven naar beneden is telkens een pittige wandeling. Alles werd wel erg goed onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Carolina, reservation & sales manager , 20-11-2018
    Dear Wendy, we are happy that you enjoyed your stay with us. Every year we work hard to improve our services and we feel very proud reading such positive feedbacks. We hope to have you and your family back with us soon for more fun and relax.

Aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen

Herman,
    30-10-2018

Mooie en verzorgde camping in de Toscaanse heuvels. Het leukste zwembad gedeelte is boven daar heb je voor ons gevoel ook wat meer privacy bij de sta-caravan. Pak de trein vanaf Figline e Valdarno voor een bezoek aan Florence (+/- 35 minuten)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Carolina, reservation & sales manager , 20-11-2018

Dear Hermann,

thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay at our camping village. We hope to see you again soon for more relax and fun.

Figline Valdarno scoort een 7,4 uit 10, op basis van 206 reviews