FamiliehotelWeer vandaag33°25°

49 reviews over Hotel Villa Bianca in het Nederlands

Fijn verblijf

Rik
30-6-2019

Prima hotel, je bent snel op 2 verschillende stranden en met de lift of bus ook snel in Taormina (tegen betaling, best prijzig als je dat iedere dag zou doen). Met de trap kan ook (voor mensen goed ter been). Veel trappen in/naar Taormina, dus voor mensen die slecht ter been zijn is het misschien wat minder te doen. Het zwembad ligt niet bij het hotel, maar in een ander hotel +/- 300m verder op en is prima te doen. Je gaat er alleen wat minder snel naartoe zo. Wij hadden gekozen voor alleen ontbijt, dit viel tegen. Weinig keus en ieder dag hetzelfde, niet veel verse dingen en oplos koffie uit een automaat. Voor de rest was het een prima verblijf!

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk!

Erna
17-10-2018

Iets verouderd hotel maar heel schoon, fijne bedden, vriendelijk personeel! Ontbijt is redelijk. Het hotel staat op een mooie plek dicht bij zee en de kabelbaan naar Taormina. Jammer dat je voor het zwembad naar zusterhotel moet . Hotel is zeker een aanrader! Wij hebben 2x warme maaltijd genuttigd en zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Jill
23-5-2018

Heerlijk hotel, wij hadden een kamer met zeezicht. Prachtige plek. Gelijk aan de kabelbaan, strand op naast de deur evenals de bushalte. Service is goed, super vriendelijke mensen en de prijs kwaliteit verhouding is helemaal geweldig!

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie omgeving

Anne-Marie Beijer
14-1-2018

Hotel ligt in een mooie omgeving maar ligt ver van het centrum. Goede bediening en service. Lekker eten.

Gereisd Alleenreizend in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa Bianca Taormina.

Gelderblom
3-7-2017

Op dit moment zijn wij nu 4 dagen in hotel villa bianca. Elke dag als wij terugkomen van onze dag is er na het schoonmaken maar 1 handdoek teruggehangen terwijl we samen zijn. Nu krijgen wij de schuld dat er maar 1 handdoek hing en dat wij hem hebben meegenomen. Hier zijn wij niet van gediend. Morgen maar weer afwachten. En op het strand wordt er 20 euro gevraagd voor 2 bedjes en een parasol. Lijken echt maffia praktijken. Kom ook niet 5 minuten te vroeg voor het diner,daar zijn ze niet van gediend. Alleen Valentino is aardig.Verder genieten we buiten de deur heel erg, maar echt aardig zijn ze hier niet in dit hotel.

Gereisd Met partner in juni 2017

Slecht hotel

Miep
12-6-2017

Verouderd hotel Kamer geen balkon Ontbijt niet super Als single voor een 2 persoonskamer betalen, maar geen ruime kamer en badkamer

Gereisd Met vrienden in september 2016

Boek halfpension

Wolf en Annemieke
30-9-2016

Wij verbleven 10 dagen. We hebben genoten ligging is perfect naast de kabelbaan. En stand niet te vergeten. De eerste dag aangegeven om een andere kamer met minder traplopen.Was geen probleem. Dit waren wij vergeten door te geven stond immers wel bij beschrijving: veel traplopen Boek vooral half pension goed ontbijt met voldoende keuze zeker het diner vonden wij zeer verzorgd. Keuze menu en je werd met veel gastvrijheid bediend nog echte obers. Heerlijke keuken. Kamer prima geen luxe maar prima bedden en schoon. Dit hotel is een aanrader omdat het centraal ligt om uitstapjes te maken.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sfeerloos..

isabelle83
20-9-2016

Hotel heeft een kleine parkeerplek voor gasten helemaal bovenop een heuvel. bij inchecken kregen we alleen als informatie dat Wi-Fi alleen in de lobby was en ontbijt een verdieping boven de lobby,geen verdere info map in de hotelkamer. de kamer was heel sfeerloos en keiharde matrassen. kamer met balkon met een klein stukje uitzicht op zee en een troosteloos gebouw naast ons. wel waren de kamers schoon en werden ook elke ochtend schoongemaakt. er was wel een lift maar waar die naartoe leidde geen idee want wij moesten 78 treden op en af, niet geschikt dus voor mensen die slecht ter been zijn! Ontbijt is prima en vriendelijke en behulpzame mensen in het restaurant. Het was vrij gehorig in de zin van dat deuren hard in het slot vielen en ze kraakten bij het open en dicht doen (had s'' nachts oordoppen in) Het hotel ligt vlakbij de kabelbaan waar je naar het stadje Taormina kan voor €3,00 een enkeltje, dit moet je ook haast wel doen want daar is eigenlijk alles te doen. Vlakbij het hotel is ook een city by see punt waar je in kan stappen(soort van hop on hop off) voor 1 dag betaal je €15,00 en voor 2 dagen €20,00 pp Ook kun je bij hun een dagtrip naar de Etna boeken. Ik vond het zelf echt te toeristisch gelegen en omdat het hotel zo'n sfeerloze uitstraling heeft was ik blij dat we er maar 4 dagen hebben gezeten

Gereisd Met partner in september 2016

Hmmmm

Wendy
20-9-2016

Het hotel ligt zeer centraal, je hebt een fantastisch uitzicht (zo wil ik iedere morgen wel wakker worden). Als je van trappen lopen houd moet je voor dit hotel gaan, ik ben jong dus redelijk te doen, maar voor oudere mensen, of mensen moeilijk ter been dan niet doen. Ontbijt eenzijdig, maar koop wat bij de super en ontbijt heerlijk op het strand. Helaas was t receptie personeel minder enthousiast. Vanaf dit hotel makkelijk met de kabelbaan naar het stadje, en heerlijk rondlopen en dingen bekijken.Voor het hotel een weg naar het strand, helemaal links gratis, voor bedjes betaal je uiteraard. Al met al, het hotel is redelijk, en het eiland super! Zwembad in een ander hotel, klein. Dus ga naar het strand...das heerlijk!

Gereisd Alleenreizend in september 2014

Centraal gelegen, maar niet voor rustzoekers!

Ruud
6-9-2016

Positief * Ligging aan mooie baai, centraal bij kabelbaan naar Taormina en div. bushaltes Strand Ipanema Beach (shuttle service) aanrader * Service bij ontbijt/ diner uitstekend, schoonmaak prima Barpersoneel bij hotel erg vriendelijk * Prijs kwaliteit redelijk, met name half pension prijs * Eten goed van kwaliteit (in vorm van a la carte keuzemenu) * Kamer was ruim, met voldoende kastruimte en grote badkamer

Let op: * Ligging direct aan extreem drukke autoweg, veel geluidsoverlast en als wandelaar zeer onveilig Geen boulevard of looppad aanwezig in het plaatsje Mazzaro Zwembad ligt op 10 min. rijafstand, tussen drukke weg en spoorbaan gelegen * Service bij receptie laat te wensen over, zoals geen andere kamer mogelijk- geen late check out mogelijk zelfs niet tegen betaling Uitleg shuttleservice onduidelijk * Prijs kwaliteit voordeelkamer zeer slecht; airco werkte niet, ligging balkon direct naast trap zonder uitzicht, steile trap Extra betaling voor strandservice Ipanema Beach (8€ p.p.p.d.) * Eten tijdens diner krijg je vaste tafel voor gehele week aangewezen

Tips * Door centrale ligging geschikt voor excursies in directe omgeving Aanrader: met Interbus binnen 30 min. naar Godfather Route stadje Forza d'Agro voor 1,90€ p.p e.r. i.p.v. duurdere tours of tourbus * Boek de meest luxe kamer in hoger gelegen bijgebouw (ivm geluidsoverlast, ventilatie en uitzicht)!! * Half Pension bijboeken zeker aan te raden, gezien prijs/ kwaliteit * Ga er 's avonds per kabelbaan (open tot 1.30 's nachts!) op uit naar Taormina, in plaatsje Mazzaro is namelijk totaal geen uitgaansleven (muv restaurants) Weekkaart mogelijk voor 30€ p.p. (normaal 16€ 1x retourtje p.p.) * Calculeer extra budget in voor strandservice, toeristenbelasting (50€ per week) en hoge prijzen mini-market

Gereisd Met partner in augustus 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Bianca in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.