KinderhotelWeer vandaag13°7°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor President Splendid voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel President Splendid in het Nederlands

Ronduit een heerlijke vakantie in dit Hotel

A. Havemans,
10-12-2017

Het hotel ligt in het centrum van Taormina. Het heeft een prachtige ligging en aan het zwembad is het heerlijk vertoeven.

In de avond is het rondom en in het zwembad geheel verlicht met swingende muziek. Je hebt er ook een schitterend uitzicht over de Middellandse zee. Het ontbijt is simpel maar okay en het personeel is bijzonder vriendelijk. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne week

kitty,
15-7-2017

In juni verbleven wij een weekje in dit hotel. Kamer was klein en niet helemaal vrij van stof en erg oud bollig. Alles is aanwezig en voor alleen slapen en douchen voldeed de kamer, prima.

Ontbijt was elke morgen vrijwel het zelfde, maar was goed, verse broodjes, yoghurt, sapje.

Zwembad is schoon alleen geen parasols aanwezig en lekkere ligstoelen. het is wat aan de krappe kant door dat het dakterras niet heel ruim is.

Pluspunt de ligging van het hotel. Centraal en toch rustig gelegen. centrum is erg leuk om avonds hapje te eten en rond wandelen.

Dame van de receptie is erg behulpzaam en geeft veel informatie.

Kortom wij hebben een fijne week gehad.

Gereisd anders in juni 2017

Voor de prijs een prima een hotel

Dennis
15-6-2016

Een prima week gehad in dit hotel.

De ligging is super.

Ontbijt standaard en eenvoudig maar verder prima.

Personeel erg behulpzaam.

Wij hadden geboekt met touroperator. We hadden een shuttleservice die je vanuit het centrum naar Letojanni bracht waar een mooi strand is waar je gratis een bedje en handdoeken krijgt. Dit was ideaal. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt hierdoor.

Kamers zijn redelijk maar wel erg gehorig. Hebben wij verder niet heel veel last van gehad.

Boek wel een kamer met zeezicht!

Gereisd met partner in september 2015

Corine
4-9-2015

Goed eenvoudig hotel. De ontbijtruimte is geweldig met een prachtig uitzicht, het ontbijt simpel maar voldoende. Bedden en douche voldoende. Tip, neem een kamer met zeezicht.

Gereisd met partner in juni 2015

basic hotel

sanskie2601
4-9-2015

''Basic'' hotel

De kamer was prima op de douche na (schimmel tussen de kitranden) en hier en daar wat vlekken op de grond/muur.

De handdoeken waren prima en werden elke 3 dagen vervangen.

De kamer zelf was behoorlijk gehorig, we zaten direct aan het zwembad en hier werden feestjes gehouden tot middernacht. Gelukkig stopte dit op 26 augustus en hebben we hierna rustig kunnen slapen op wat gehorige nachtbrakers na.

Het ontbijt was elke dag hetzelfde;

witte broodjes, ham,kaas,salami, croissantjes, 3 soorten limonade, yoghurt,muesli,melk,koffie en thee en wat jammetjes en nutella.

Qua locatie, je zit op 5 min loopafstand van de stad zonder trappen op of af te hoeven.

Als je geluk hebt kun je gratis parkeren voor het hotel (4 plaatsen) of je kunt verder op in de straat parkeren voor 5 euro per dag, kaartje via hotel (ook maar 4 plekken beschikbaar). Heb je pech dan moet je parkeren in de grote parkeergarage lumbi voor zo'n 13/14/15 euro per nacht !.

Verder aardig personeel

Gereisd met partner in augustus 2015

Verrassend in negatieve zin

Margriet Yels
29-8-2015

Zeer gedateerd hotel. Personeel onvriendelijk, 's avond een nachtportier die leuk denkt te zijn. Het ontbijt is alleen met witbrood, zonder jus d'orange of vers fruit. De koffie is niet te drinken. Kamers zijn zeer gehorig en de badkamer is oud en de douche lekt. Handdoeken werden na drie dagen niet vervangen, moesten we zelf regelen. Geen kluis of koelkast op de kamer. De stopcontacten vallen uit de muur, ook na reparatie. Op bed lig je onder de wind van de airco.

Gereisd anders in augustus 2015

Gehorig hotel in drukke straat

Danielle
7-9-2014

11 dagen in hotel Splendid geweest. Voor ons een eenmalig bezoek. Hotel was erg gehorig, hoorde zowel de buren als het geluid van de straat erg goed. Deuren en rolluik aan balkon sloten niet goed dus ondanks dat alles dicht zat hoorde je de auto's en scooters nog alsof ze in de kamer rijden. Neem zeker kamer met uitzicht op zee, anders beland je aan een muf triest binnenplein. Frans balkon is voldoende want andere balkons zijn super klein. Om de 3 dagen handdoeken, vaker kost extra geld! Geen koelkast en kluis op de kamer, kluis staat bij de receptie en is tegen betaling. Airco kost 10 euro per dag. Sommige kamers zijn erg klein, inrichting is gedateerd. ontbijt is elke dag het zelfde. Witte broodjes, slechte koffie, ham/kaas en jam. Personeel redelijk vriendelijk. In de lobby internet, voor de rest niet. Lobby is niet gezellig. er is geen leuke plek om nog wat te drinken. Zwembad redelijk, harde houten ligstoelen zonder kussen, geen parasols, zon zit achter de berg vanaf 3 uur.

Gereisd met partner in augustus 2014

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

PSL_010
20-8-2014

De ligging van het hotel is zeer goed, je bent binnen enkele minuten in het centrum, ook de kabelbaan en het busstation liggen op een korte loopafstand.

Service is ook goed, het bijvoorbeeld geen probleem als je wat eerder bij het ontbijt bent extra lakens zijn ook geen probleem. Het ontbijt is goed genoeg keuze oa lekkere ham en salami. De kamers zijn goed ruim en schoon, groot minpunt is het ontbreken van een koelkastje. De balkons zijn erg krap het uitzicht is goed (hoe hoger hoe beter ivm huizen tegenover het hotel). Het zwembad ruim alleen jammer dat er maar tot een uur of 3 zon is en de bar rond 6 uur dicht gaat.

Vergeleken de prijzen van andere hotes in Taormina geeft President Splendid zeker waar voor z'n geld. Wij waren dan ook zeer tevreden.

Gereisd met partner in augustus 2014

Luidruchtig hotel

Gertie Philipsen
14-5-2014

Mijn dochter van 15 en ik (moeder) verbleven een week in hotel Splendid.

We hadden een kamer met 2 kleine balkonnetjes met uit zicht op de zee, wat we prachtig vonden, dat hadden we van te voren ook geboekt.

Het personeel vond ik niet zo aardig vooral die mevrouw aan de receptie die ook duits sprak.

Het ontbijt was wel elke dag het zelfde, maar daar hadden we geen moeite mee.

Je hoort echt alles in dit hotel dus vergeet niet je oordopjes mee te nemen die heb je echt nodig, we hadden gedacht dat het niet erger kon met onze boven buren, maar het kan nog erger want een hele schoolklas verbleef in het hotel voor 3 nachten, je weet niet wat je dan mee maakt vooral `s avonds en `s nachts.

De kamer werd wel iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Gereisd anders in mei 2014

Hotel is prima.

Chiitra
14-10-2013

Simpele maar brandschone niet grote kamers. Idd soms wat onfrisse lucht uit de badkamer, maar denk dat dit komt door oud leiding werk. Boek zeezicht is echt de moeite waard en kamers meteen minder benauwd. Personeel gastvrij en ontbijt eenvoudig maar goed verzorgd. Barretje beneden is erg saai. Franco de nachtreceptionist probeert het iedereen naar de zin te maken, maar gaat hierin soms net even te ver. Vooral als vrouw ben je de pineut. De eigenaar heb ik 1x gezien, maar is nette correcte man. Afstand tot centrum en kabelbaan prima te lopen. Tourist tax € 1,00 per persoon per dag.

Taormina is redelijk duur, en kwaliteit eten is niet beter dan in gewone toeristenplaatsen, maar je betaalt wel de hoofdprijs. Stel je niets voor van de Siciliaanse keuken, want nauwelijks op de kaart terug te vinden.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel President Splendid in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel President Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.