Hotel Isabella

4 reviews over Hotel Isabella in het Nederlands

Fantastisch!

Samantha
21-9-2017

Ik wil graag terug! Mooi hotel in het midden van een gezellig centrum dat altijd leeft! Personeel is zeer vriendelijk. Kamer was schoon en gezellig met een balkon en mooi uitzicht op zowel zee als theater! Het ontbijt was simpel, maar wel gezellig! Dit is zeker een aanrader als je een paar dagen in Taormina verblijft!

Fantastisch gelegen hotel(tje)

Richard
21-9-2017

De ligging van dit hotel is fantastisch. Je stapt letterlijk vanuit het hotel de winkelstraat in en bevind je meteen tussen de gezellige restaurantjes en winkeltjes.

Vanuit het hotel gemakkelijk met een kabelbaan of transferbus het strand te bereiken.

We hadden vanaf ons balkon prachtig uitzicht op het beroemde theater van Taormina. Die zich slechts op 200 meter lopen bevind.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt maakte dit alles een heerlijk verblijf!

Geweldig, direct aan de Corso Umberto

Nando
9-2-2011

Net en schoon hotel direct aan de Corso Umberto (winkelstraat / centrum). Ideaal als je er 's avonds nog even lekker op uit wil gaan. Kamer is prima van afmeting (wij hadden wel een grote kamer met balkon geboekt). Dakterras met schitterend uitzicht waar in de zomer het ontbijt buffet is. Ontbijt is simpel maar goed. Je moet wel met de kabelbaan naar beneden als je naar het strand wil maar er is genoeg te zien onderweg waardoor wij dit absoluut niet erg vonden. Ik lees bij veel recensies dat de douche klein is. Dit is wel zo maar dit heeft elk hotel in het centrum.

Gezellig hotelletje

Kristiaan
24-12-2010

Gelegen, in het midden van de hoofdstraat Corso Umberto II. Als ik er nu aan terug denk, 25 jaar later, hebben we er mooie herinneringen aan overgehouden, zelfs de namen van de garçons en de receptionisten zitten nog steed in het geheugen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isabella in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.