Hotel Ipanema

ItaliëSiciliëTaormina

7.7GoedScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Ipanema

• 8rebekka postma09-05-2013

mooie locatie, hotel en vriendelijk personeel!

van 1 mei tot 8 mei ben ik hier verbleven met ouders, zus en broer. We hadden via touroperator dit hotel geboekt. Kamers zijn niet groot en luxe maar wel voldoende. voor de rest is het hotel top. We hebben iedere avond diner gehad en elke dag fantastische service gehad van het personeel. Op de laatste dag mochten we tijdens het diner een kijkje nemen in de keuken. gastvrij personeel! je hebt alles op loopafstand; de kabelbaan naar Taormina en vertrekplaatsen van excursies, strand, avondwinkels. Omgeving giardini naxos is ook een aanrader. naast de excursies naar de etna en siracusa.

• 8j.assen11-09-2012

mooi hotel

Hotel Ipanema is ons goed bevallen. wij hadden kamer 301 de kamer was ruim de badkamer netjes de douche was in de badkuip maar met schuifdeurtjes er voor . elke dag werd er zeer goed schoongemaakt . het avondeten was oke maar niet buiten gewoon. alleen het buffet 1 maal in de week was buiten gewoon goed. het personeel is zeer vriendelijk er staat een Nederlandse vrouw aan de balie Marianna erg behulpzaam met informatie en niks was te veel gevraagd. het onderhoud is wel aan een opfris beurtje nodig maar er zal meer aan gedaan worden deze winter. mooie tijd gehad

• 7Joost19-08-2012

Mooi hotel maar wel wat oubollig

Als dit hotel allemaal negens zou scoren dan verdient de rest van Italie meer dan tienen. Het is een prima hotel, maar zoals gezegd de kamers zijn krap, het bad/douche is aan vernieuwing toe, zeer gehorig (als de buren vroeg douchen maak je alles mee). Heb veel betere ontbijt buffets gezien in Italie. De plek is prima, het kleine balkon heeft fraai uitzicht op zee.

• 9Marlies09-08-2011

Prima hotel op een hele mooie plek

Hotel Ipanema is mij erg goed bevallen. De locatie is echt geweldig, een supermooi uitzicht vanaf het balkon van je hotelkamer (alle kamers hebben uitzicht op zee). Kamer niet heel groot, maar prima, wordt goed schoongehouden en elke dag schone handdoeken. Krappe douche maar ook verder prima. Ontbijt vond ik, zeker voor Italiaanse begrippen, erg goed, ruime keus en vriendelijk personeel. Handig ook dat er soms een Nederlandse vrouw achter de receptie staat. Over het avondeten kan ik weinig zeggen want wij zijn elke dag uit eten geweest. Taormina zelf is erg druk in de zomermaanden, en daarom is de ligging aan het strand prima (wat rustiger). Kabelbaan is op 100m van het hotel en daarmee sta je zo in het oude centrum van Taormina. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat de kamers nogal gehorig zijn (we hadden nogal geluidsoverlast van een enorm luid snurkende buurman :P maar met oordopjes was dit ook opgelost). Ik kom hier zeker nog een keer terug!

• 9evy van Laarhoven07-10-2010

Super!

In augustus 2010 met vrienden in het ipanema hotel op sicillie geweest!

Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Eten s'avonds a la carte, s'ochtends hangt het menu al klaar zodat je kunt zien waar je s'avonds uit kunt kiezen ( 5 voor, hoofd en nagerechten). Erg goed!

Goede ligging! 100 meter naar de kabelbaan en met de kabelbaan ben je in een paar min. in het centrum van toarmine.

Al met al een erg goed hotel!

• 8nel12-10-2008

Viel erg tegen

wij zijn van 24sept 2008 tot 1 okt een weekje in ipanema geweest.Wij hadden bij een touroperator geboekt en dan gaat men af van de beschrijving en foto,s van de kamer.Niet doen!Toen wij die nacht,na 2,5 vertraging aankwamen schrokken wij erg!De kamers zijn niet gerenoveerd,erg gedateerd en verouderd.Klein ook.De andere dag ging ik met de foto,s naar de receptie waar deze kamers waren?Ze liet mij een andere kamer zien,die er ook niet op leek.Bleek hoorden wij van een andere gast dat er 2 waren op de 5e verdieping.Het eten was goed,vooral het siciliaans buffet.Het personeel was vriendelijk.Maar ons viel het erg tegen,als u luxe verwacht,moet u dit niet boeken!

• 7Piotr Mlastek03-09-2008

Przecietnosc za zawyzona cene.

Hotel z gruntu ciasny, przede wszystkim brak parkingu wymaganego dla hotelu czterogwiazdkowego. Obsluga "zasiadanych' obiadów i kolacji slamazarna. Brak bufetu przyjety ze wzgledów ekonomicznych. Kilmatyzacja sterowana centralnie o czym wiekszosc touroperatorów nie informuje. Powoduje to czeste blokowanie "chlodzenia" na zbyt niskim poziomie. Tras na dachu po prostu ciasny, jak wszystko na nadmorskich skalkach w Taorminie. Niestety, dobra ocene tego hotelu moga dac jedynie ci, którzy nie znaja innych hoteli wloskich zwlaszcza na kontynencie.

• 4bertiaux02-08-2008

hotel médiocre, personnel désagréable

bon emplacement, près du téléphérique, pas trop loin de la plage, navette facile. de ce côté là pas de problème. piscine sur le toit, petite et toutes les chaises longues en mauvais état, dangeureux pour les enfants le pire : les chambres, nous avons reçu la chambre 110 (pourtant nous avons payé le prix fort), elle donne sur les cuisines, la hotte (porte fermée on n'entend pas la télévision dans la chambre) est en fonction de 16h à 22h30, impossible d'aller sur la terrasse, de toute façon elle est étroite et il n'y a pas de vue : scandaleux repas : cuisine banale et trop salée, déjeuner médiocre. personnel peu sympathique et peu coopératif bonne chance si vous avez réservez !!

• 9Ed Gravéé13-07-2008

Zeer vriendelijk en behuplzaam personeel onder de noemer:"Als onze klanten tevreden zijn, zijn wij ook tevreden". Het hotel heeft 2 privéstranden en 'n klein maar grappig zwembad bovenop 't dak van 't hotel. Mensen die slecht ter been zijn, zouden 'n probleem kunnen hebben omdat dit kustgebied bergachtig is. Wandelen is fantastisch, maar dus wel intensief. Kijk voor sfeerimpressies en foto's van 't hotel en de lokatie op mijn eigen "Hyves-website". U moet alleen nog even lid worden zodat u alles kunt zien. Tik in de zoekmachine "Ed Gravee" in en de rest volgt op mijn eigen hyves via een link. Tip: Er zijn in Taormina honderden verschillende horecagelegenheden, maar er worden helaas ook verschillende tarieven gehanteerd. Een glaasje fris kan 'n straat verder 2 keer zo duur zijn. Overtuig u vooraf van de prijzen want vaak ligt er geen prijslijst op tafel!

Ciao, Nicolle en Ed Gravéé

• 7Stefhan30-06-2008

De bediening een DIKKE 10.

We zijn in juni 2008 hier 2 weken verbleven. Zoals al eerder gezegd, zijn de kamers niet zo heel groot. Onze badkamer was echter een aanfluiting. Een bad waar je in moest staan douchen en een douchegordijn (!!!) die te klein is/was. De douchekop bleef niet zitten en kwam ook niet hoger dan 1.60 meter. De schoonmaak was echter top. De bediening was top. Voor kinderen is er niets te doen. Het eten was redelijk tot goed (vooral de voorgerechten) en op vrijdags het buffet is HEERLIJK!!! Het busje naar het strand is goed, al gingen wij vaken naar Copacobana ipv Ipanema Beach. Voor mensen zonder kinderen een stuk rustiger.

Hotel Ipanema info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar