Hotel Elios

17 reviews over Hotel Elios in het Nederlands

fantastisch

hj.baas
5-9-2016

openbaar vervoer kun je beter gebruik van maken want een huurauto kun je nergens bijna parkeren

Gereisd Met partner in juli 2016

heerlijk levendig Taormina

Judith
10-7-2016

Prima hotel.Kamers niet groot maar bent er alleen om te slapen.Ontbijt simpel maar prima en als je iets vroeg werd het vaak geregeld.Met excursie een ontbijtpakket meegekregen vanwege vroeg vertrek, prima geregeld en jawel..gratis! Konden alleen nergens badkleding en handdoeken kwijt om te laten drogen. Het hotel ligt dichtbij het centrum, 5 min lopen en via hotel konden we met een busje naar een strandje waar het heerlijk vertoeven was.Het strand bij Isola Bella is een plaatje maar qua strand zijn het wel hele grote stenen.Met de trap doe je er een half uur over en naar boven ook maar dat moet je willen anders kun je met de kabelbaan naar beneden. Heerlijk genoten en soms moet je alles nemen zoals het is , zon zee en heerlijk eten!

Gereisd Met partner in juli 2016

Schoon & gastvrij

Evelien van de Velde
24-8-2015

Het Hotel is schoon. Het personeel is heel gastvrij. Lekker ontbijtje. Prachtig dakterras. Kamers zijn niet heel groot, maar je bent daar toch niet zo heel vaak. Taormina is een toeristische plaats, maar je vindt hier weinig Nederlanders. Je kunt heerlijk uit eten in Taormina! In het hotel weten ze goeie plekjes waar je heen kunt gaan! Het Hotel is prima gelegen. Je zit dichtbij het centrum, de openbare tuin, het grieks theater en ook weer redelijk dichtbij het strand (kabelbaan/ trap). Het is een aanrader om te gaan snorkelen! Neem wel waterschoentjes mee.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Eens en nooit meer

Es
14-8-2015

Schone keurige kamer met walgelijk balkon. Konden opwaarderen tegen betaling zoals alles tegen betaling kon. Toeristen worden hier flink uitgebuit. Als je maar betaald, dan is alles mogelijk. Geen scooters huren via het hotel. Je krijgt een kapotte versie en mag blij zijn dat je na 2,5 uur wordt opgehaald. Denk maar niet dat het hotel met iets tegemoet komt. Hygiene was dik in orde. Ontbijt was wel oke, elke dag hetzelfde. Airco € 10,00 per dag, koelkast kost € 2,00 als je er zelf iets in zet. WiFi doet het meestal niet alleen een beetje op het dakterras waar je een mooi uitzicht hebt. Uitstapjes niet te betalen. Theater niet de moeite waard om heen te gaan. Entree is €8,00. Gratis kerkjes zijn vele malen leuker. Voor ons nooit meer hotel Elios.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer hotel Elios

Roxy
2-8-2015

Slechtste service ooit!!!!!

Slechte WiFi Kleine kamer Moet overal voor betalen Geen doucheruimte voor als je laat vertrekt Slechte bedden Elke dag hetzelfde ontbijt Enige pluspunt was de hygiene

Gereisd Met partner in juli 2015

Prachtige lokatie

Aaltje
26-7-2015

Het uitzicht op het dakterras was fantastisch. Mooie niet zo grote kamer met klein balkon, een mooie badkamer. Heerlijk ontbijt met mooi uitzicht. Shuttel service naar het strand voor 8 euro pp bed met parasol en welkomstdrankje. Er was geen mogelijkheid om aan de bar iets te bestellen. Dichtbij het centrum. Het strand is per kabelbaan of via de shuttelservice te bereiken voor lopen is het iets te ver

Gereisd Met partner in juni 2015

super hotel perfecte lokatie !!

Wilma
2-10-2014

Wij waren hier in sept 2014 We hadden een kamer op 3de verd. Nadat we deze hadden opgewaardeerd voor euro 105 p/week Deze bood nl prachtig uitzicht op de Etna en volledig zeezicht De 1ste en2de verd. Zijn voor de reisoperators en bieden geen Echt Zeezicht. Wij ervaarde een goede service en vriendelijke mensen bij zowel de receptie en bij het ontbijt was super was voor 2 sterren hotel Perfecte lokatie zonder klimmen en dichtbij bus terminal. Kortom gewoon doen !

Gereisd Met partner in januari 2014

Uitstekende hotelkeuze. Een aanrader

Dick Ravestein
30-9-2014

Kamers niet groot maar voldoen aan alle eisen. Zeer vriendelijk - en behulpzaam personeel. Geweldige ligging ( hoog ) met uitzicht op de Etna. Gelegen midden in het centrum. Schoon hotel en goed ontbijt ( wat extra er bij vragen is geen enkel probleem ). Leuk stadje met voldoende bars en restaurants. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met partner in september 2014

Geweldige ligging, schoon en lekker ontbijt

manon amato
4-6-2014

Dit hotel heeft een perfecte ligging in Taormina zelf maar ook om van daar uit excursies te doen over heel Sicilie. Op loopafstand van de kabelbaan, Taormina theater en de gezellige winkelstraatjes. Het hotel heeft een dakterras met een onvergetelijk uitzicht, maar ook enkel kamers hebben die! Rustige ligging en het personeel stelt zich als doel, je verblijf optimaal te maken. Geen enkele vraag is te gek. Het ontbijt is meer dan genoeg. Keuze uit verschillende broodjes, vleeswaren, kaas, zoetigheid, vruchtensappen, ei, fruit, yoghurt en je kunt zo vaak als je wilt koffie vragen, die ze op alle mogelijke manieren maken: Caffe, Cappucino, koffie verkeerd, enz enz. Bovendien ontbijt je opeen terras met uitzicht op zee! Er is een samen werking met strandeigenaren waar je voor 7 euro pp een bed met parasol krijgt, en je nog gehaald en gebracht wordt ook! Echt vakantie dus!

Gereisd Met partner in mei 2014

Klantvriendelijk hotelletje

Louise Melchers
8-5-2013

Hotel Elios in Taormina is niet echt luxe. De bedden waren wat hard. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De ontbijtjes simpel maar heerlijk en gevarieerd. De ligging fantastisch: prachtig uitzicht (zeekamer), lekker terras, vlakbij het centrum van Taormina, tegenover een heel mooi stadspark, uitzicht op de Etna. Op loopafstand van de kabelbaan naar het strand. Prettig: drankjes tegen goede prijzen (een lekkere, koude fles wijn voor 6 euro) verkrijgbaar bij de receptie, parkeren met parkeerkaart van het hotel (tegen betaling), excursies mogelijk. Kamers simpel, maar met tv en een ijskastje. Wifi gratis.

Gereisd Met partner in Tue Apr 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elios in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.