Hotel Casa Turchetti

ItaliëSiciliëTaormina

9.8FenomenaalScore uit 147 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+88/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 147 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

148 Reviews over Casa Turchetti

• 9Age Nijdam11-06-2019

Prachtig

Geweldig klein hotel niks is te veel geweldig ontbijt met een geweldig uitzicht op de vulkaan de Etna en de zee De eigenaresse kon je alles vertellen over de omgeving De kamer was super schoon en elke dag schone handdoeken en als je naar het strand gaat ,kreeg je badlakens mee Geweldige vakantie gehad. Age Nijdam Sneek

• 10Ellen Kramer29-05-2019

Oprechte gastvrijheid in prachtig hotel!

Hotel Casa Turchetti is een kleinschalig hotel op een geweldige locatie! Vanuit het hotel loop je de trappen af zo het prachtige centrum van Taormina in. Dit plaatsje heeft veel te bieden. Heerlijke restaurants en gezellige bars. Op het terras van de verbouwde muziekschool hebben wij genoten van het heerlijke ontbijt met vers gemaakt producten en uitzicht op de baai van Mazzaro. Al bij aankomst voel je je enorm welkom en staan Pino en Francesca voor je klaar. Zelden heb ik zulke oprecht gastvrije mensen gezien. Het maakt je vakantie extra bijzonder. De kamers zijn ruim, prachtig ingericht en worden iedere dag schoongemaakt. Ook voor het strand of de luxe bedden op het terras zijn handdoeken beschikbaar. Wil je tips over de omgeving, restaurants of autohuur? Deze lieve mensen helpen je graag. Het is een perfecte uitvalsbasis om met een huurauto tripjes te maken. De parkeergarage is op loopafstand. Kortom een geweldig hotel! Bedankt P&F!

• 9Jan van Noort13-10-2018

ga zeker terug als ik nog eens op Sicilië kom

Prachtige locatie, mooi gebouw, héél aardige eigenaren, prima ontbijt, maar handig te weten, niet per auto bereikbaar.

• 10Yolande11-09-2018

Eigenaren van Casa Turchetti zijn zeer gastvrij. Prachtige kamer, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, uitstekend ontbijt ( met o.a.heerlijke zelfgemaakte taarten van eigenaresse Fransesca )geserveerd op n mooi dakterras met prachtig uitzicht op o.a. de Etna. Ligging middenin t centrum (helaas kun je de auto niet voor de deur kwijt) Deze kun je elders in de stad in parkeergarage Catania parkeren.Van daaruit is t kort lopen naar casa Turchetti.

• 10Rob Tielman23-08-2018

Een fantastisch, rustgevend en mooie vakantie.

Het was een super verblijf. Erg mooie locatie. Trappertje af en je staat midden in de Kalverstraat van Toarmina. Lekker kleinschalig, maar 6 kamers, dus veel aandacht voor alles. We zijn er goed verzorgd door Francesca en haar man. We gaan absoluut nog een keer.

• 10John Dauphin22-08-2018

Dit is het paradijs!

Alles wat je hier leest, klopt! Dit is echt een perfecte plek. Wat een sfeer,wat een plek, wat een kwaliteit, wat een uitzicht en wat een vriendelijkheid. Allemaal top! Echt 5 sterren!

• 9Guus K.13-08-2018

Paradijs in hartje Taurmina

Prachtige accomodatie in hartje Taormina. Prima uitvalsbasis voor trips naar Siracuse, Noto en natuurlijk de sunset tour naar de Etna. Maar bovenal een geweldig gastvrije, vriendelijke en oprechte Francesca en Pino die er alles aan doen om je verblijf fantastisch te laten zijn met adviezen over restaurants excursies en strandbezoek.

• 10Anja Dijkerman22-05-2018

Fantastisch!

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Turchetti. Francesca en Pino zijn geweldig gastvrij en behulpzaam. Geen moeite teveel. Elke dag een heerlijk ontbijt met veel vers fruit, heerlijke zelfgebakken taarten, vele soorten honing, hammen, kaas en jams. Op het prachtig geleden dakterras is het heerlijk toeven met een wijntje en snacks geserveerd door de fastheer of gastvrouw. De kamers zijn smaakvol en met zorg ingericht. In de badkamer is aan alles gedacht, zelfs scheerschuim, watten ollen, make-Up remover etc. Even de trappen af en je zit midden in het levendige centrum van Taormina.

• 9Ingrid en Ruud10-09-2017

Met recht een 'casa', wat een gastvrijheid...

Ons 12,5 trouwen wilden we romantisch vieren en dat is gelukt! Francesca en Pino hebben ons in de watten gelegd. Het hotelletje ligt achter het drukke centrum, waar je absoluut geen last hebt van herrie. Als je naar buiten loopt, de trappen af loop je recht de hoofdstraat in waar direct de gezellige drukte te vinden is. Onze hotelkamer was rustiek ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. In de badkamer lagen shampoo, badschuim, bodylotion en zelfs een tandenborstel ontbrak niet. Francesca bakt de lekkerste taarten die 's morgen op het buffet stonden te pronken. Verder ligt er enorm veel vers fruit, kaas, vleeswaren, verschillende soorten honing, eieren, spek, teveel om op te noemen. Niets is hun teveel, je kunt alles aan ze vragen. En dan je ontbijt nuttigen op het dakterras met uitzicht op de Etna, wat wil je nog meer. Francesca en Pino hebben voor ons geregeld dat we met een pendelbus naar het strand konden en we kregen handdoeken mee. Paradise beach is ook echt een paradijs. Een mooi strand, een zwembad met een grote tuin waar je in de schaduw heerlijk kunt vertoeven en een restaurant waar je bijzonder lekker kunt eten. Taormina een een toeristisch stadje waar veel te zien is. Vooral niet te missen is het openlucht theater, waar wij een voorstelling hebben bijgewoond. Een niet te vergeten ervaring. De meeste restaurants zijn aan de dure kant, maar in de straatjes achteraf kun je voor iets minder ook prima eten. Er is live muziek en de kunstschilders zitten klaar om je portret te schilderen. Taormina leeft en is super gezellig. Francesca en Pino nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid en als we weer naar Sicilie komen, spreekt het als vanzelf dat we naar Casa Turchetti komen.

• 10Wilma van den Ouweland08-08-2017

Perfect

Alle informatie op Zoover klopt! Wat een geweldig hotel. We werden opgehaald op het vliegveld en voor de deur van het hotel afgezet. Een hartelijk ontvangst volgde door de eigenaresse van het hotel. Deze hartelijkheid bleef tijdens ons hele verblijf. Heerlijk ontbijt met vooral de zelf gebakken taarten van Fransesca was in een woord geweldig. De zorgzaamheid van deze mensen is ongeëvenaard! We zijn heerlijk verwend en gaan zeker nog eens terug! Beetje jammer van de hitte tijdens de hittegolf "lucifer" maar de airconditioning op de kamer was een verademing. Niet helemaal onbelangrijk zijn die trappen op weg naar het hotel: 54 treden naar boven. Je moet niet slecht ter been zijn wanneer je in Sicilië op vakantie wilt gaan. Maar eenmaal in het hotel, op het dakterras is het uitzicht adembenemend.

Hotel Casa Turchetti info

Room facilities