9,6

Bij Casa Turchetti word je hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Ze bakt ook heerlijke taarten voor bij het ontbijt. Je kamer wordt hier elke dag schoongemaakt en je krijgt ook schone handdoeken. Vanaf het dakterras kijk je uit op de Etna. Je auto kun je niet voor de deur parkeren vanwege de ligging midden in het centrum van Taormina op Sicilië.

136 reviews over Hotel Casa Turchetti in het Nederlands

ga zeker terug als ik nog eens op Sicilië kom

Jan van Noort
13-10-2018

Prachtige locatie, mooi gebouw, héél aardige eigenaren, prima ontbijt, maar handig te weten, niet per auto bereikbaar.

Yolande
11-9-2018

Eigenaren van Casa Turchetti zijn zeer gastvrij. Prachtige kamer, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, uitstekend ontbijt ( met o.a.heerlijke zelfgemaakte taarten van eigenaresse Fransesca )geserveerd op n mooi dakterras met prachtig uitzicht op o.a. de Etna. Ligging middenin t centrum (helaas kun je de auto niet voor de deur kwijt) Deze kun je elders in de stad in parkeergarage Catania parkeren.Van daaruit is t kort lopen naar casa Turchetti.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch, rustgevend en mooie vakantie.

Rob Tielman
23-8-2018

Het was een super verblijf. Erg mooie locatie. Trappertje af en je staat midden in de Kalverstraat van Toarmina. Lekker kleinschalig, maar 6 kamers, dus veel aandacht voor alles. We zijn er goed verzorgd door Francesca en haar man. We gaan absoluut nog een keer.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit is het paradijs!

John Dauphin
22-8-2018

Alles wat je hier leest, klopt! Dit is echt een perfecte plek. Wat een sfeer,wat een plek, wat een kwaliteit, wat een uitzicht en wat een vriendelijkheid. Allemaal top! Echt 5 sterren!

Paradijs in hartje Taurmina

Guus K.
13-8-2018

Prachtige accomodatie in hartje Taormina. Prima uitvalsbasis voor trips naar Siracuse, Noto en natuurlijk de sunset tour naar de Etna. Maar bovenal een geweldig gastvrije, vriendelijke en oprechte Francesca en Pino die er alles aan doen om je verblijf fantastisch te laten zijn met adviezen over restaurants excursies en strandbezoek.

Fantastisch!

Anja Dijkerman
22-5-2018

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Turchetti. Francesca en Pino zijn geweldig gastvrij en behulpzaam. Geen moeite teveel. Elke dag een heerlijk ontbijt met veel vers fruit, heerlijke zelfgebakken taarten, vele soorten honing, hammen, kaas en jams. Op het prachtig geleden dakterras is het heerlijk toeven met een wijntje en snacks geserveerd door de fastheer of gastvrouw. De kamers zijn smaakvol en met zorg ingericht. In de badkamer is aan alles gedacht, zelfs scheerschuim, watten ollen, make-Up remover etc. Even de trappen af en je zit midden in het levendige centrum van Taormina.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Met recht een 'casa', wat een gastvrijheid...

Ingrid en Ruud
10-9-2017

Ons 12,5 trouwen wilden we romantisch vieren en dat is gelukt! Francesca en Pino hebben ons in de watten gelegd. Het hotelletje ligt achter het drukke centrum, waar je absoluut geen last hebt van herrie. Als je naar buiten loopt, de trappen af loop je recht de hoofdstraat in waar direct de gezellige drukte te vinden is. Onze hotelkamer was rustiek ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. In de badkamer lagen shampoo, badschuim, bodylotion en zelfs een tandenborstel ontbrak niet. Francesca bakt de lekkerste taarten die 's morgen op het buffet stonden te pronken. Verder ligt er enorm veel vers fruit, kaas, vleeswaren, verschillende soorten honing, eieren, spek, teveel om op te noemen. Niets is hun teveel, je kunt alles aan ze vragen. En dan je ontbijt nuttigen op het dakterras met uitzicht op de Etna, wat wil je nog meer. Francesca en Pino hebben voor ons geregeld dat we met een pendelbus naar het strand konden en we kregen handdoeken mee. Paradise beach is ook echt een paradijs. Een mooi strand, een zwembad met een grote tuin waar je in de schaduw heerlijk kunt vertoeven en een restaurant waar je bijzonder lekker kunt eten. Taormina een een toeristisch stadje waar veel te zien is. Vooral niet te missen is het openlucht theater, waar wij een voorstelling hebben bijgewoond. Een niet te vergeten ervaring. De meeste restaurants zijn aan de dure kant, maar in de straatjes achteraf kun je voor iets minder ook prima eten. Er is live muziek en de kunstschilders zitten klaar om je portret te schilderen. Taormina leeft en is super gezellig. Francesca en Pino nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid en als we weer naar Sicilie komen, spreekt het als vanzelf dat we naar Casa Turchetti komen.

Gereisd Met partner in september 2017

Perfect

Wilma van den Ouweland
8-8-2017

Alle informatie op Zoover klopt! Wat een geweldig hotel. We werden opgehaald op het vliegveld en voor de deur van het hotel afgezet. Een hartelijk ontvangst volgde door de eigenaresse van het hotel. Deze hartelijkheid bleef tijdens ons hele verblijf. Heerlijk ontbijt met vooral de zelf gebakken taarten van Fransesca was in een woord geweldig. De zorgzaamheid van deze mensen is ongeëvenaard! We zijn heerlijk verwend en gaan zeker nog eens terug! Beetje jammer van de hitte tijdens de hittegolf "lucifer" maar de airconditioning op de kamer was een verademing. Niet helemaal onbelangrijk zijn die trappen op weg naar het hotel: 54 treden naar boven. Je moet niet slecht ter been zijn wanneer je in Sicilië op vakantie wilt gaan. Maar eenmaal in het hotel, op het dakterras is het uitzicht adembenemend.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Geweldige vakantie door zorgzame Franceska en Pino

Bert
18-7-2017

Alles vanaf het begin was goed geregeld. De taxi bij aankomst op Catania, de kamers, het eten en de zorgzame gastvrouw en gastheer. Ook aan het einde was alles goed geregeld, het laatste (vroege) ontbijt, het afscheid van Franceska, tot en met de reis naar het vliegveld . Een aanrader voor iedereen die in een toeristisch dorpje wil genieten van de rust die Casa Turchetti te bieden heeft. Mooie schone kamers, een lekker en uitgebreid ontbijt met fris fruit, lekkere taarten, broodjes en in de middag een heerlijke flesje proseco ( geserveerd met kaas en nootjes) op een heel mooi terras. Alles wat er geschreven is over casa Turchettie klopt als een bus.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf bij Dino en Francesca

Konings
1-7-2017

Wij hebben in juni 2017 7 nachten gelogeerd in Casa Turchetti en we vonden het geweldig. Dino en Francesca zijn heel lieve mensen, die ons zeer gastvrij hebben ontvangen, niets was hen teveel. Het ontbijt was in één woord geweldig, Dino en Francesca hebben ons heel goede tips gegeven v.w.b. restaurants, uitstapjes en strandclubs. De kamer (2-persoons) was wat aan de kleine kant en had 2 één-persoons bedden, maar was wel van alle gemakken voorzien en aan elk detail was gedacht. Een tip van ons is dan ook om bij een evt. boeking een grotere kamer te kiezen. Verder was het verblijf bij Dino en Francesca in één woord: geweldig!!

Gereisd Met partner in juni 2017

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Turchetti in Taormina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Turchetti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.