Lido di Noto

We hebben een aantal aanbieders voor Lido di Noto voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lido di Noto voor je op een rij gezet:

Reviews over Lido di Noto

Leuk cultureel stadje met leuke terrassen

Lia,
    21-10-2017

Lokale markt voor mensen die slecht ter been zijn is niet handig te bereiken , veel klimwerk, verder een leuke hoofdstraat met prachtige gebouwen,en mooie en gezellige terrassen , hou er rekening mee dat ze soms pas tegen de avond open gaan en bij minder weer helemaal dicht zijn !? verder niet veel te beleven

Gereisd met partner in oktober 2017

Interessante omgeving

JoKa,
    5-8-2017

Prachtige omgeving, veel cultuurhistorische steden, wij hebben een excursie gedaan naar de Etna en aansluitend Taormina en we hebben de stad Noto bezocht, een heel mooie stad waar je 's avonds lekker kunt eten. Alleen jammer dat het openbaar vervoer vanuit Lido di Noto maar enkele malen per dag gaat.

Wat verder opviel is de rotzooi die de Sicilianen achterlaten, m.n. veel plastic waterflessen worden op het strand en langs de weg achtergelaten maar er wordt ook veel gedumpt zoals oud witgoed etc. Maar dit schijnt een zuid Europese gewoonte te zijn. Het lage cijfer voor het uitgaansleven komt omdat het er volgens ons niet is.

Gereisd met partner in juli 2017
Lido di Noto scoort een 7,5 uit 10, op basis van 20 reviews