Reviews over Lido di Noto

Een prima hotel waar je heerlijk kunt vertoeven.

Jet,
    6-11-2018

Heerlijk vakantie gehad. Het hotel ligt best een stukje van de bewoonde wereld dus de beschikking over een huurauto vinden wij wel een vereiste. Prima prijs/kwaliteit verhouding. De kamer was ruim en schoon, werd dagelijks schoongemaakt met schone handdoeken en 1 keer bed verschoond in de week dat wij er waren.

Het was onze eerste keer all inclusive, wat wel even wennen was. Wij hebben dan ook niet altijd gebruik gemaakt van alle maaltijden.

Echt perfect

DJ Felix,
    4-11-2018

In September was het weer nog steeds heerlijk. Zelfs de zee was nog wel te doen tot mijn verbazing. Mijn vriend en ik maakten een roadtrip over Sicilië en we zijn hier 3 dagen geweest. Echt perfect. We hebben heerlijk gerelaxt want er was ook niet echt veel te doen. Het zwembad en het groene terras boven de zee waren echt geweldig. Ze mogen qua snacks wel wat meer aanbieden bij het zwembad maar de mensen zijn echt superaardig.

Beste DJ Felix,

zo te lezen heb jij heerlijk kunnen genieten van een relaxte 3 dagen op ons resort met aardige mensen om je heen een mooie uitzichten. We vinden het superfijn dat je deze feedback met ons deelt want hier leren we elke keer fijn. Jouw ‘snacks’ tip geven we dan ook door aan de juiste afdeling. Hopelijk zien we je volgend seizoen weer zodat je weer een paar daagjes kunt relaxen. Fijne dag gewenst.

Erg leuk! Mooi uitzicht

Evelien en Hans,
    22-10-2018

Boek kamer met balkon! Mooi uitzicht vanaf vierde verdieping. Wel gehorig. Ontbijt voldoende, lunch en diner uitstekend in buffetvorm. Veel variatie. Neem wel de prijs kwaliteit in ogenschouw. Huur een auto. Pas op, wij hebben in Noto een vervelende ervaring, poging tot oplichting. Alsof wij de spiegel van een auto zouden hebben gereden..PAS OP stop niet ondanks dreigen als je dit wel doet moet je betalen. Wij zijn NIET gestopt en het is goed afgelopen! Er zijn mensen die wel hebben betaald. We hebben een erge leuke vakantie gehad!

goooed

Nolan 95,
    20-10-2018

De kamer was ok, wel een supergoed matras. De kamers is schoon en wordt ook elke dag schoongemaakt. De badkamer was gedateerd. Erg kleine douche. De koffie was ietwat beneden mijn standaard maar het was drinkbaar. De wijn was ook goed binnen te houden. Dat mag je ook wel verwachten op Sicilie waar je natuurlijk goede wijn kunt halen bij diverse wijnboerderijen. Het zwembad en het strand waren beiden erg fijn. Lekkere ligbedjes. Het strand was schoon. De prijs van 2 euro voor 24 uur wifi is wel erg hoog. Dan maar geen wifi en meer tijd besteden aan relaxen.

Hallo Nolan,

wat fijn dat je deze review over jouw verblijf hebt geschreven. Jouw input is voor ons namelijk erg belangrijk. We zijn blij om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Minstens zo leuk is om te lezen dat je de wifi kosten hebt weten om te zetten in een positieve ervaring, meer relaxen maar de boodschap over de hoogte van de kosten is wel door gekomen hoor. Hopelijk tot volgend seizoen.

Superplekje, erg relaxed

Chloé Pierson,
    13-10-2018

Superplekje, erg relaxed. Als je een rustige vakantie wil dan is dit dé plek. Geen kinderen en dat vonden wij erg lekker. Het zwembad is geweldig. Het is aan de andere kant van de weg dus je moet een klein stuk lopen maar het is erg privé en we hebben ook erg genoten van het strand.

Beste Chloe,

bedankt voor de feedback die je hebt achtergelaten over jouw verblijf op onze locatie. We zijn blij dat je het een superplekje vond met het zwembad en het prive gesitueerde strand. We hopen dat we je binnenkort weer mogen ontvangen in ons resort.

Lido di Noto scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews