Hotel Da Peppe

69 reviews over Hotel Da Peppe in het Nederlands

Geen succes

Miek Dorssers
16-6-2019

Het hotel is wat gedateerd, maar wel gezellig. Midden in het centrum van Letojanni, wat m.n. in de vroege morgen veel straatlawaai veroorzaakte. Parkeren bij het hotel is niet altijd mogelijk. De patio waar ook het ontbijt wordt geserveerd is erg leuk. Verder is de kamer basic, de bedden hard, maar voor een 3 sterrenhotel oké. Boek geen half pension, want het eten is absoluut onder de maat. Gewoon niet lekker en door een niet al te beste kok bereid. Het ontbijt is matig, maar voldoet.

Gereisd Met partner in juni 2019

Aanrader voor een knus hotel in Letojanni

marnix hoekstra
24-5-2019

Heerlijk knus Hotel,50 meter van t strand! Aardig personeel en goede hygiëne. Ontbijt mocht van mij wel wat afwisselender, maar geweldige koffie en lekkere broodjes!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Sfeervol strandhotel

Marja Hoogteijling
19-5-2019

Wat gedateerd hotel, met huiselijk karakter, veel 'kunst’uitingen, vriendelijke medewerkers en leuke patio. Uitstekende ligging midden in het dorp, strand aan de overkant, met eigen, gerenoveerde beach club (open vanaf juni). Goed: ontbijt, wifi, douche, schoonmaak, dagelijkse schone, rulle handdoeken, lift. Voor langer verblijf: reserveer een 'superior' room. Koelkastje op aanvraag. Bus- en treinstation op loopafstand. Leuke '(strand)eettentjes' in de onmiddellijke nabijheid.

Gereisd Met partner in mei 2019

Neckermann

Goed hotel met aardig personeel

Koopman
6-7-2016

Hotel Da Peppe is prima gelegen in de mooie badplaats Letojanni met een aantal goede restaurants.Het is een prima uitvalsbasis om mooie uitstapjes te maken. Schoon hotel met vriendelijk personeel welke behulpzaam zijn. Voor de rustzoekers niet zo geschikt ivm omgevingsgeluiden en drukke badplaats aan de Oostkust.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jun 20 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een gedateerd hotel met een zuurpruim als manager!

Kees peper
2-7-2016

Dit zgn. karakteristieke hotel met als eigenaar een oude Italiaanse kunstenaar is duidelijk niet met de tijd meegegaan. Zo op het eerste oog ziet alles er wel kleurig en fleurig uit, maar na een dag zagen wij al dat het een en ander vreselijk oubollig en verlopen is. Bij binnenkomst werden wij in een kamer geplaatst die ons absoluut niet beviel. De kamer had 1 raampje met tralies ervoor, geen balkon en geen openslaande deuren naar buiten. Het leek wel een soort kerker. Wij gingen ons beklagen bij de receptie, maar de desbetreffende vrouw kon ons niet verder helpen en zei ons te wachten tot de volgende dag, want dan was de manager aanwezig. De volgende dag hebben we uiteindelijk een andere kamer gekregen op de 1e verdieping met openslaande deuren. Het gedrag echter van deze manager is stuitend. Er kan geen lachje af, hij kijkt je niet aan als je wat vraagt, vriendelijkheid is hem onbekend ! Ik vermoed dat hij zijn dag begint met een ontbijt van Siciliaanse citroenen. De rest van het personeel is wel vriendelijk. Oh ja, er is geen koelkastje op de kamer, de WIFI is zwak, de televisie is uit de jaren '60 en het ontbijt is niet echt verheffend. Kortom, niet echt een aanrader, dit hotel.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima 3* hotel voor een weekje Sicilië!

Mandy & Alex
25-6-2015

De negatieve beoordelingen over dit hotel zijn waarschijnlijk geschreven door personen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. M'n partner en ik hebben 7 dgn in dit hotel gelogeerd. Gemiddeld gaan wij 5-7X p/j op vakantie en hebben al enorm veel hotels gezien, rvaringsdeskundigen dus ;-) Da Peppe is een eenvoudig familiehotel, prima prijs/kwaliteitverhouding! Kamers zijn schoon: handdoeken en strandlakens (ja, idd, strandlakens... wat een luxe he?!) worden dagelijks vervangen, beddengoed niet, maar thuis verschoon ik ook niet dagelijks m'n bedlinnen ;-). Ontbijt is prima! Broodjes, croissants, cornflakes, muesli, vleeswaren, kaas, gekookt eitje, jam, thee, koffie, melk, yoghurt, vers fruit, en div. sapjes uit de automaat. Voor hen die verlangen naar een vet Engels ontbijt, nee, daar doen ze hier niet aan mee :-) Ligging tov OV is goed, ligging tov strand ideaal, gratis bedjes! Wij hebben geen geluidsoverlast ervaren in onze kamer, gelegen aan de voorzijde van het hotel.

Gereisd Met partner in juni 2015

Armoedig, vergane glorie

janvlasveld
11-10-2014

Onder het motto 'we zitten vol', (maar we hadden toch al ruim 3 maanden geleden geboekt) kregen we een invalide kamer, zonder uitzicht. Ontbijt erg eenvoudig, diner in strandtent ver onder de maat. Touroperator had ons daar,op de rondreis, laten starten (2 nachten) en ook laten eindigen (3 nachten. toen wel een redelijke kamer). Zonde van onze vakantie. Auto alleen op grote loopafstand redelijk te parkeren. In de straat zelf blijft er weinig van je bumpers heel.

Gereisd Met partner in september 2014

gezellig, sfeervol hotel met goede ligging

Michel-Gerjanne
31-8-2014

Da Peppe is een gezellig hotel. Kamer is simpel maar schoon en gratis kluisje met codeslot. Het is wel wat gehorig, je kan andere gasten horen op de gang en het doortrekken van de wc van de buren ook. We hadden overigens geen last van omgevingsgeluid dus meestal was het gewoon stil en we hebben prima kunnen slapen. Er is vrijwel overal Wifi bereik, zelfs op het strand.

De ligging is perfect, even de straat oversteken en je bent op het strand. Erg fijn zijn de gratis strandbedjes en parasol. Langs het strand (kiezels) zijn diverse restaurantjes. Er zijn in Letojanni verder maar weinig winkeltjes en supermarktjes. Barretjes met loungebankjes en stoeltjes kennen ze helaas niet. Er is wel een gezellig pleintje met vaak Live muziek maar niet echt fijne stoelen.

Bij half pension krijg je als 4 gangen diner: pasta, vlees/vis, groenten/sla (zonder dressing) en fruit. Was prima te doen. Ontbijt was ook prima. Geen Engelse worstjes, patat, bonen etc. maar gewoon brood, beleg en cornflakes.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Goed verblijf!

Esther
12-8-2014

Na het lezen van de slechte recensies toch enigszins met knikkende knieën naar dit hotel gegaan. Ik kan me absoluut niet vinden in de slechte kritieken. Het hotel is simpel maar erg netjes. De kamers worden elke dag schoon gemaakt en ook zijn er iedere dag schone handdoeken. Het personeel is erg vriendelijk. Ik weet niet in welk soort hotel de kritische schrijvers gewend zijn te verblijven, maar van een drie sterren hotel in Italië verwachtte ik echt niet meer dan de uitstekende service die wij de afgelopen week hebben ontvangen. Het eigen strand is prettig,ligstoelen gegarandeerd. Nadeel van het strand is alleen dat het een kiezelstrand is, met kleine steentjes die ontzettend heet zijn. Ook zijn er in het water kwallen, die het zwemplezier kunnen verminderen. Nadeel van onze kamer in Da Peppe: geen koelkast om de flessen water en andere drankjes in koel te houden en een hard bed. Verder was het allemaal prima, ik zou zeker nog eens terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

sfeervol hotel, goed voor een paar dagen

corine_1
4-8-2014

4 nachten bleven wij in dit hotel met twee oudere kinderen. Ligging is prachtig, t.o. strand.(kiezel) Parkeren is een probleem: hotel heeft twee parkeerplaatsen voor de deur, deze kosten 10 euro per dag. Maar ja, anders moet je een eind lopen en bovendien ook betalen. Wij hadden twee grote kamers, zag er netjes uit. Kamer 15 was het grootst, had ook een koelkast en redelijk balkon, geen geluidsoverlast (aan straatkant is dit wel) Ontbijt is prima maar boek geen half pension. Hadden wij wel maar we hebben er maar 1 x gegeten. Je eet wat "de pot schaft", staat aangegeven bij de receptie. Beter is om in letojanni zelf te eten of Taormina. (laatste is prachtig) Hotel is niet geschikt voor kleinere kinderen. Voor ons was het leuk voor een paar dagen maar ik zou hier geen twee weken willen zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Peppe in Letojanni (bij Taormina), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Peppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.