ItaliëSiciliëForza dʼAgroHotels Forza dʼAgroHotel Baia Taormina Grand Palace & Spa

Hotel Baia Taormina Grand Palace & Spa

ItaliëSiciliëForza dʼAgro

7GoedScore uit 49 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

51 Reviews over Baia Taormina Grand Palace & Spa

• 8kbraat28-09-2016

zeer luxe hotel

Zeer luxe hotel, personeel is zeer vriendelijk service gericht. Aan de 2 zwembaden is ruim voldoende plek op te zitten. Als je de trap bij het zwembad helemaal afloopt kun je met een tunneltje de weg onderdoor en kom je op het privéstrand van het hotel. Bij het zwembad en bij het privéstrand is een badmeester aanwezig welke steeds voor ons de ligbedden zetten waar wij deze wilden hebben. Handdoeken om te zwemen zijn dagelijks verkrijgbaar bij het zwembad. Verder kun je met de gratis taxiservice van het hotel naar de nabijgelegen stad Taormina of naar een verderop gelegen strand. Met onze huurauto hebben we het eiland bekeken dit was goed te doen. Bij het hotel zelf is helaas geen parkeerplek dit is een minpunt. Wij parkeerden onze auto steeds bij de buren (Hotel Capo dei Greci) en gingen via de achterdeur naar binnen. Om eens ergens anders te dineren is Letojanni ook een aanrader. Dineren bij het hotel is een buffet in een grote zaal / eetschuur niets voor ons...

• 10Marco27-09-2015

Zeer servicegericht

Het hotel ligt inderdaad wat afgelegen en wat ons betreft is een auto dan ook gewoon een must. Je moet hier niet gaan zitten zonder auto of genoegen nemen met de gratis shuttle-bus van het hotel. Parkeren is inderdaad op een steile helling, dit is inherent aan het feit dat het hotel tegen een rots is gebouwd. Als gevolg daarvan zijn er ook meerdere liften, wij hadden een "de luxe" kamer en gebruikten 3 liften. Van onze kamer naar de receptie, het restaurant nam maximaal 5 minuten in beslag.

De servicegerichtheid van het personeel is hoog. Zo werden onze koffers naar de kamer gebracht en werd onze auto geparkeerd, personeel is behulpzaam en reageert acuraat. Ook het langer aanhouden van de kamer op de vertrekdag was geen probleem, kostenloos ! Ga vooral niet om klokslag 19:30 eten (zoals iedereen) maar ga een uurtje later, het is dan een stuk rustiger in het restaurant

• 3Vroegh21-09-2015

Redelijk hotel

Redelijk hotel, niet geschikt met kinderen. Wij hebben een dure familie suite geboekt waar we spijt van hebben. Kleine kamer 37m2 voor een gezin (1 kind). Volgens de beschrijving kun je met 5 personen op deze kamer verblijven, waar ze de andere bedden zouden plaatsen is mij een raadsel. Je doet er lang over om bij je hotelkamer te zijn door het nemen van 4 verschillende liften met tussendoor hele gangen te belopen. Uitzicht is fraai. Om bij het zwembad te komen is het opnieuw een hele onderneming, ook daar kom je met een lift. Voor kinderen is er niets te doen. Enige pluspunt is het ontbijt. Ik zou hier nooit meer naartoe gaan. Taormina is veel te toeristisch en veel te druk. Het beste hotel in Sicilië is Borgo Pantano.

• 6Arjan28-08-2015

rustig gelegen

Het hotel is mooi en rustig gelegen (ligt paar km buiten dorpje/stad, maar heeft shuttle service naar Taormina). Mooie kamer (de-luxe) met prachtig uitzicht over de zee. Het heeft twee mooie, grote zwembaden (een ca. 3m diep, ander ca. 1.20m diep), en je kunt gebruik maken van twee privé-stranden: eentje bereikbaar via lange steile trap (leuk snorkelen) en ander met strandstoelen en parasols (met shuttlebus, gratis). Goed ontbijtbuffet. Helaas kun je dat niet zeggen van dinerbuffet. Dit past niet bij een vier-steren hotel: het is namelijk iedere dag vrijwel identiek, slechts kleine variatie in vis/vlees op BBQ. Begint pas om 20.30, maar vanaf 20.45 loop je al de kans dat alle tafels bezet zijn en dat schalen leeg zijn (worden niet of slecht bijgevuld). Kortom: mooi en rustig hotel, alleen jammer van slecht dinerbuffet

• 9Fam. van Achthoven23-08-2014

Geweldig hotel..

De ligging van Hotel Baia Taormina is prachtig. De service van het hotel is TOP. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Met de bus kun je gratis inclusief een badlaken naar het strand. Ook is het mogelijk met de bus gratis naar de stad Taormina te gaan en je kunt zelf aangeven wanneer je weer terug wilt. Een hele leuke, gezellige stad met tal van lekkere restaurantjes. Super!

• 7José Jacobs15-09-2013

Mooi zwembad, maar gedateerd hotel.

Hotel Baia Taormina ligt prachtig langs de kust. Er zijn twee ruime zwembaden met veel goede ligbedjes. Wel raar dat de badhanddoeken stipt om 18.00 u ingeleverd moeten worden, want dan wil de badman naar huis. Vriendelijk personeel. Kamer (in het oude gedeelte) ruim maar erg gedateerd, badkamer een beetje gammel (wc pot los, douchedeur schuift moeizaam). Er schijnen ook modernere kamers te zijn. Ontbijt erg druk en chaotisch, vaak is alle beleg op. Vrij ver van Taormina.

• 9Pia Harrevelt01-07-2013

Geweldig hotel

Super hotel met geweldig uitzicht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt op heerlijk buitenterras met uitzicht op zee. Wij hebben er in de avond niet gegeten omdat we liever restaurantjes ontdekken. Superschone kamers met elke dag schone handdoeken en regelmatig schone lakens. Prima regeling met shuttlebus naar het centrum van Taromina of Letojanni. Gratis ligbedden,parasols en badlakens in het zwembad en op het strand, waar het in juni heerlijk rustig is met volop plek. Ik begrijp echt de klachten niet die ik hier lees. Een auto is een aanrader, want voor leuke en mooie bezienswaardigheden moet je wel een stukje rijden. Prima prijs/kwaliteitverhouding

• 9marcel keizer11-07-2012

fantastisch hotel, geweldige locatie

een kniesoor die hier slecht over schrijft, het is gewoon een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, wij waren hier de eerste week van juli 2012 en hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Het ontbijt was voldoende, verse sappen zouden het helemaal af maken. Uitzicht is schitterend, het ligt een beetje afgelegen, maar dat is totaal geen probleem gezien de zeer frequente shuttleservice naar het ( gratis) strand en Taormina zelf. Kortom : een aanrader! Personnel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

• 4MJ06-06-2012

nooit meer!

Baia Taormina heeft een prachtig uitzicht, maar ligt te ver buiten Taormina. De shuttlebus van het hotel moet je tijdig bespreken anders kun je niet meer mee.De service was niet zo goed. Als je iets vroeg, iets simpels, dan lukte dat zelfs niet eens. Het ontbijt was zeer slecht, taai brood, vieze koffie, weinig beleg en slechte bediening. Het bed was prima, maar de badkamer was slecht, vies en klein. We hadden niet eens plaats om onze toilettas neer te zetten. Het vuil dat er bij aankomst al zat, zat er na 3 dagen nog. Om bij de receptie te komen waren we 15 minuten onderweg. Het was allemaal erg onduidelijk. Het zwembad was ook niets. Er waren slechts een paar bedjes, waardoor we dus nergens terecht konden. Het 2e zwembad was niet in gebruik, Kortom het is een slecht hotel. Zelden zo meegemaakt!

• 10isabelle11-09-2011

Fantastische vakantie super mooie omgeving

Super mooi hotel niks mis mee hebben erg genoten. Mooie omgeving en hadden een nette kamer ontbijt was super en vriendelijk personeel. wat ook fijn was met het busje naar het strand of taormina

Hotel Baia Taormina Grand Palace & Spa info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals