Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°16°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Taormina Grand Palace & Spa voor je op een rij gezet:

50 reviews over Hotel Baia Taormina Grand Palace & Spa in het Nederlands

zeer luxe hotel

kbraat
28-9-2016

Zeer luxe hotel, personeel is zeer vriendelijk service gericht. Aan de 2 zwembaden is ruim voldoende plek op te zitten. Als je de trap bij het zwembad helemaal afloopt kun je met een tunneltje de weg onderdoor en kom je op het privéstrand van het hotel. Bij het zwembad en bij het privéstrand is een badmeester aanwezig welke steeds voor ons de ligbedden zetten waar wij deze wilden hebben. Handdoeken om te zwemen zijn dagelijks verkrijgbaar bij het zwembad. Verder kun je met de gratis taxiservice van het hotel naar de nabijgelegen stad Taormina of naar een verderop gelegen strand. Met onze huurauto hebben we het eiland bekeken dit was goed te doen. Bij het hotel zelf is helaas geen parkeerplek dit is een minpunt. Wij parkeerden onze auto steeds bij de buren (Hotel Capo dei Greci) en gingen via de achterdeur naar binnen. Om eens ergens anders te dineren is Letojanni ook een aanrader. Dineren bij het hotel is een buffet in een grote zaal / eetschuur niets voor ons...

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer servicegericht

Marco
27-9-2015

Het hotel ligt inderdaad wat afgelegen en wat ons betreft is een auto dan ook gewoon een must. Je moet hier niet gaan zitten zonder auto of genoegen nemen met de gratis shuttle-bus van het hotel. Parkeren is inderdaad op een steile helling, dit is inherent aan het feit dat het hotel tegen een rots is gebouwd. Als gevolg daarvan zijn er ook meerdere liften, wij hadden een "de luxe" kamer en gebruikten 3 liften. Van onze kamer naar de receptie, het restaurant nam maximaal 5 minuten in beslag.

De servicegerichtheid van het personeel is hoog. Zo werden onze koffers naar de kamer gebracht en werd onze auto geparkeerd, personeel is behulpzaam en reageert acuraat. Ook het langer aanhouden van de kamer op de vertrekdag was geen probleem, kostenloos ! Ga vooral niet om klokslag 19:30 eten (zoals iedereen) maar ga een uurtje later, het is dan een stuk rustiger in het restaurant

Gereisd met partner in september 2015

Redelijk hotel

Vroegh
21-9-2015

Redelijk hotel, niet geschikt met kinderen. Wij hebben een dure familie suite geboekt waar we spijt van hebben. Kleine kamer 37m2 voor een gezin (1 kind). Volgens de beschrijving kun je met 5 personen op deze kamer verblijven, waar ze de andere bedden zouden plaatsen is mij een raadsel. Je doet er lang over om bij je hotelkamer te zijn door het nemen van 4 verschillende liften met tussendoor hele gangen te belopen. Uitzicht is fraai. Om bij het zwembad te komen is het opnieuw een hele onderneming, ook daar kom je met een lift. Voor kinderen is er niets te doen. Enige pluspunt is het ontbijt. Ik zou hier nooit meer naartoe gaan. Taormina is veel te toeristisch en veel te druk. Het beste hotel in Sicilië is Borgo Pantano.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

rustig gelegen

Arjan
28-8-2015

Het hotel is mooi en rustig gelegen (ligt paar km buiten dorpje/stad, maar heeft shuttle service naar Taormina). Mooie kamer (de-luxe) met prachtig uitzicht over de zee. Het heeft twee mooie, grote zwembaden (een ca. 3m diep, ander ca. 1.20m diep), en je kunt gebruik maken van twee privé-stranden: eentje bereikbaar via lange steile trap (leuk snorkelen) en ander met strandstoelen en parasols (met shuttlebus, gratis). Goed ontbijtbuffet. Helaas kun je dat niet zeggen van dinerbuffet. Dit past niet bij een vier-steren hotel: het is namelijk iedere dag vrijwel identiek, slechts kleine variatie in vis/vlees op BBQ. Begint pas om 20.30, maar vanaf 20.45 loop je al de kans dat alle tafels bezet zijn en dat schalen leeg zijn (worden niet of slecht bijgevuld). Kortom: mooi en rustig hotel, alleen jammer van slecht dinerbuffet

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig hotel..

Fam. van Achthoven
23-8-2014

De ligging van Hotel Baia Taormina is prachtig. De service van het hotel is TOP. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Met de bus kun je gratis inclusief een badlaken naar het strand. Ook is het mogelijk met de bus gratis naar de stad Taormina te gaan en je kunt zelf aangeven wanneer je weer terug wilt. Een hele leuke, gezellige stad met tal van lekkere restaurantjes. Super!

Gereisd met partner in juli 2014

Mooi zwembad, maar gedateerd hotel.

José Jacobs
15-9-2013

Hotel Baia Taormina ligt prachtig langs de kust. Er zijn twee ruime zwembaden met veel goede ligbedjes. Wel raar dat de badhanddoeken stipt om 18.00 u ingeleverd moeten worden, want dan wil de badman naar huis. Vriendelijk personeel. Kamer (in het oude gedeelte) ruim maar erg gedateerd, badkamer een beetje gammel (wc pot los, douchedeur schuift moeizaam). Er schijnen ook modernere kamers te zijn. Ontbijt erg druk en chaotisch, vaak is alle beleg op. Vrij ver van Taormina.

Gereisd met partner in Sun Sep 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig hotel

Pia Harrevelt
1-7-2013

Super hotel met geweldig uitzicht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt op heerlijk buitenterras met uitzicht op zee. Wij hebben er in de avond niet gegeten omdat we liever restaurantjes ontdekken. Superschone kamers met elke dag schone handdoeken en regelmatig schone lakens. Prima regeling met shuttlebus naar het centrum van Taromina of Letojanni. Gratis ligbedden,parasols en badlakens in het zwembad en op het strand, waar het in juni heerlijk rustig is met volop plek. Ik begrijp echt de klachten niet die ik hier lees. Een auto is een aanrader, want voor leuke en mooie bezienswaardigheden moet je wel een stukje rijden. Prima prijs/kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in juni 2013

fantastisch hotel, geweldige locatie

marcel keizer
      11-7-2012

een kniesoor die hier slecht over schrijft, het is gewoon een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, wij waren hier de eerste week van juli 2012 en hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad. Het ontbijt was voldoende, verse sappen zouden het helemaal af maken. Uitzicht is schitterend, het ligt een beetje afgelegen, maar dat is totaal geen probleem gezien de zeer frequente shuttleservice naar het ( gratis) strand en Taormina zelf. Kortom : een aanrader! Personnel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2012

nooit meer!

MJ
      6-6-2012

Baia Taormina heeft een prachtig uitzicht, maar ligt te ver buiten Taormina. De shuttlebus van het hotel moet je tijdig bespreken anders kun je niet meer mee.De service was niet zo goed. Als je iets vroeg, iets simpels, dan lukte dat zelfs niet eens. Het ontbijt was zeer slecht, taai brood, vieze koffie, weinig beleg en slechte bediening. Het bed was prima, maar de badkamer was slecht, vies en klein. We hadden niet eens plaats om onze toilettas neer te zetten. Het vuil dat er bij aankomst al zat, zat er na 3 dagen nog. Om bij de receptie te komen waren we 15 minuten onderweg. Het was allemaal erg onduidelijk. Het zwembad was ook niets. Er waren slechts een paar bedjes, waardoor we dus nergens terecht konden. Het 2e zwembad was niet in gebruik, Kortom het is een slecht hotel. Zelden zo meegemaakt!

Gereisd met vrienden in juni 2012

Fantastische vakantie super mooie omgeving

isabelle
      11-9-2011

Super mooi hotel niks mis mee hebben erg genoten. Mooie omgeving en hadden een nette kamer ontbijt was super en vriendelijk personeel. wat ook fijn was met het busje naar het strand of taormina

Gereisd met partner in augustus 2011

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Taormina Grand Palace & Spa in Forza dʼAgro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Taormina Grand Palace & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.