Hotel Sabbie d' Oro Santa Lucia

KinderhotelWeer vandaag20°12°
Hotel Sabbie d' Oro Santa Lucia
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sabbie d' Oro Santa Lucia voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Sabbie d' Oro Santa Lucia in het Nederlands

Mooie ligging maar dat is ook alles

sandra
9-8-2018

Het hotel is absoluut niet geschikt voor mensen met een buggy of rolstoel. Er zijn heel veel trappen. Het hotel is ook een bakker/ijsjes/restaurant, en wordt ook gebruikt voor huwelijksfeesten. Beetje bizar. De taalkennis is ondermaats, maar ze doen wel hun uiterste best om u verder te helpen. De kamer was zeer ruim en opgefrist, maar gaf nog steeds een ouderwetse indruk. Het was wel zeer netjes. Airco werkte prima ondanks de hitte en bleef ook de ganse dag draaien. Het restaurant was benden alle peil. Keuze uit 2 x pasta en aardappelen vis of vlees. Dit was steeds lauw tot koud. Dessert was 1 stuk terwijl er in de bakkerij overvloed ligt. Het zwembad was verouderd en de stoelen ook. Dit werd maar 1 x per week gepoetst. Wat weinig naar mijn mening. Animatie was tot 16u aan het strand waar je mocht vechten voor een stoel op 20m². Net haringen op elkaar. Kinderdisco begon om 21u30 te laat

Leuke vakantie maar dit hotel nooit meer

Sandra
9-8-2018

Het hotel is absoluut niet geschikt voor mensen met een buggy of rolstoel. Er zijn heel veel trappen. Het hotel is ook een bakker/ijsjes/restaurant, en wordt ook gebruikt voor huwelijksfeesten. Beetje bizar. De taalkennis is ondermaats, maar ze doen wel hun uiterste best om u verder te helpen. De kamer was zeer ruim en opgefrist, maar gaf nog steeds een ouderwetse indruk. Het was wel zeer netjes. Airco werkte prima ondanks de hitte en bleef ook de ganse dag draaien. Het restaurant was benden alle peil. Keuze uit 2 x pasta en aardappelen vis of vlees. Dit was steeds lauw tot koud. Dessert was 1 stuk (geen keuze) terwijl er in de bakkerij overvloed ligt. Het zwembad was verouderd en de stoelen ook. Dit werd maar 1 x per week gepoetst. Wat weinig naar mijn mening. Animatie was tot 16u aan het strand waar je mocht vechten voor een stoel op 20m². Net haringen op elkaar. Kinderdisco begon ook zeer laat om 21u30

Het stadje Cefalu is een 20min wandelen of beperkte busdienst @ €1,20. Dit was wel een zeer leuk stadje. Uitstappen zijn duur.

Fantastische vakantie gehad

Geke Ulrich
3-9-2017

Het was een mooi en schoon hotel, het eten fantastisch en nog nooit alle dagen zo gezond gegeten op vakantie. De keuze was niet heel uitgebreid maar altijd voldoende voor iedereen, wat voor ons prima was. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, wat fijn was omdat we elke dag wel naar het strand gingen en veel zand weer mee naar binnen namen. Het zwembad was heerlijk op temperatuur en ook de zee was prachtig, onze oudste van 5 heeft er gesnorkeld en vissen gezien en dat alles direct achter ons hotel en ja dat was altijd een afdaling en klim maar prima te doen. Het stadje lag qua loopafstand net te ver voor ons met 2 kleine kinderen en 30+graden maar we hebben een auto gehuurd op het vliegveld waardoor we veel van de omgeving hebben kunnen zien en in Cefalú is er voldoende parkeergelegenheid dichtbij het centrum. In het hotel was een fantastische bar waar het de hele dag vol stond met klanten vanwege de heerlijke koffie en zoetwaren die ze er verkochten. Omdat we de koffie bij het ontbijt niet lekker vonden gingen we elke ochtend een bakkie halen in de bar. Als ik een minpunt moet geven dan is het Engels van de mensen bij de receptie niet geweldig waardoor het moeilijk communiceren is. Al met al een aanrader en we zouden er zeker naar terug gaan, we hebben van elke dag genoten.

Nooit meer

Patrick
26-6-2017

Locatie van het hotel is wel oké, mooi uitzicht en ongeveer 25 minuten lopen naar het centrum van Cefalu. De service is echter beneden alle peil. Wij waren er 12 dagen en in die periode werd de restaurantruimte maar liefst 4 keer verhuurd voor een bruiloft. De betalende hotelgasten konden hierdoor geen gebruik maken van de faciliteiten en de ingehuurde dj draaide tot half 3 s'nachts zeer harde muziek en schreeuwde door de microfoon. Als je hierover naar de receptie belt, krijg je een medewerker aan de lijn die geen woord Engels spreekt. Dit is zeer asociaal, gezien het hotel volledig volgeboekt was. Overdag geklaagd bij de zogenaamde, zeer onvriendelijke manager en die vertelde ons na overlegd te hebben dat ze niks voor ons konden betekenen en ook geen compensatie kunnen aanbieden.

Verder is het ontbijt zeer eentonig en weinig keus. Met het brood wat er ligt zou de eenden nog niet eens voeren.

Fantastisch!

Sandra
31-8-2015

De hotelkamers waren ruim en schoon. Wij zaten aan de voorzijde, waardoor wij geen last hadden van de animatie. Een goedwerkende ventilatie en normale badkamer. Het hotel was groot, maar schoon. Ontbijt was elke dag hetzelfde, maar doordat er zoveel keus was kon je iedere dag variëren. Het zwembad was fijn, alleen jammer dat alle bedjes al voor het ontbijt ingenomen waren door handdoeken (van mensen die niet aanwezig waren). De ligging was prima, direct aan zee (te bereiken door een trap) en verder aan een doorgaande weg. Met een huurauto konden wij ons prima verplaatsen.

Prijs kwaliteit : top

Romain Tack
19-8-2015

Zeer mooie streek,ligging hotel zeer goed,1 km van cefalu,wandelafstand.

10 jaar klant,geen luxe maar degelijk.

Aardig, maar meer is het niet...

Chiitra
13-3-2014

Helaas is het eten heel slecht. Neem geen halfpension, alleen het eten bij het galadiner (1x per week) was goed, maar voor de rest....Oost-Europese kwaliteit en die vind je in dit hotel dan ook vol op. Ontbijt was afschuwelijk, hompen oud brood. Ik haalde iedere keer maar wat bij de bar/patisserie aan de voorzijde (goed!). Trappen naar strand vielen mee, maar afstand tot stadje Cefalu ca. 2km lopen over snikhete boulevard. Waarom verhuren ze geen fietsen, want kan makkelijk over boulevard. Strandje prachtig, geen voorzieningen (naseizoen?), kamer ok en stadje zelf heel leuk en gezellig. Belandde op fototentoonstelling van plaatselijke evenementen, was erg leuk.

Poolse kolonie!

Liesbeth
20-9-2013

Gedateerd en gehorig met naargeestige sfeer. Gasten: Vnl Polen. Verder Italianen. Belgen, Hollanders en Engelsen. Vnl. ouder publiek uit lager soc. klasse. Locatie: Behoorlijk ver van Cefalu. Kamer redelijk. Schoonmaak ok. Vaak touringcars met draaiende motor voor de kamer. Veel overlast van op de kamer van drinkende Polen. Vloerbedekking gang ronduit smerig! Receptie permant vol met internetters. Verder geen lounge. Ontbijt: Saai en niet bepaald smakelijk. Vaak oud brood. Koffie prima. Zwembad te klein voor 600 gasten. Elke dag handdoekje leggen! Strand: Akelig lange trap naar beneden. Klein strand met tekort strandbedden die heel dicht op elkaar staan.. Niets te krijgen. Ook hier elke dag handdoekje leggen! Personeel: stug en erg klantonvriendelijk. Bar: alleen ijssalon/tabakshandel etc. die ook bier verkoopt met te klein terras aan drukke weg. slechte onvriendelijke bediening. Bar in kelder is heel ongezellig.Animatie: ongelooflijk triest. met kneiterharde oubollige muziek.

Siciliaans, en gedateerd maar ok.

vercauteren frankie
14-7-2013

We hebben afgelopen dagen verbleven in het hotel. Was een beetje bang na de laatste commentaren. Valt mee, als ge rekening houdt met (mijn) prijs /kwaliteit. Ge moogt niet aan een wow effect verwachten op culinair niveau, ontbijt is zelfs eerder triestig. Is echter overal zo op sicilie. Ligging is top, personeel is efficient aan het werk, en moet ook. Kamers zijn gedateerd, hotel is ook 60 jaar oud, maar wordt onderhouden. De animatie doe hun uiterste best om de bezoekers het naar hun zin te geven. het is zeker niet het beste hotel dat we ooit hebben gehad, maar het was zijn prijs meer dan waard.

Geen aanrader!!!

Corinne
21-6-2013

Beter laat dan nooit. Personneel heel onvriendelijk (uitzondering Barman). Prive strand????? +/- 10 kreupel ligstoelen aan een gebonden met ketting, dus onmogelijk te bewegen, De douche haaa op de grond ligt een versleten tuinslang en dat is het!!!!!!!

Mij zie je daar nooit meer!!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sabbie d' Oro Santa Lucia in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sabbie d' Oro Santa Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.