Tijdelijk €25 aanbetaling

Club Pedraladda

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Club Pedraladda voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 456 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Club Pedraladda heeft volgens reviewers een perfecte ligging op het Italiaanse eiland Sardinië. Het wat hoger gelegen hotel biedt een prachtig uitzicht over de ruige kust. Door de hoogteverschillen beschikt Club Pedraladda over veel trappen, wat dit hotel minder geschikt maakt voor mensen die slecht ter been zijn. Verder zit je hier goed voor een fijne vakantie, want in 2019 won dit hotel nog een Zilveren Zoover Award. Lees je mee wat je hier voor faciliteiten vindt?

Tijdens een vakantie in Hotel Club Pedraladda word je vriendelijk ontvangen door het personeel. In reviews wordt het personeel dan ook vaak geprezen. Vakantiegangers schrijven bijvoorbeeld dat je je dankzij de staff meteen thuis voelt en niets ze teveel is. Ook over het entertainmentteam zijn reviewers enthousiast. Er staan leuke activiteiten op het programma voor jong en oud. Wat dacht je van de minidisco of een show?Op heel veel plekken geniet je in Club Pedraladda van een mooi uitzicht. Toch is het zwembad de meest favoriete plek. Neem een duik in de infinity pool en kijk uit over de Golf van Asinara. Voor de allerkleinsten is er een apart kinderbad en rondom het zwembad staan er genoeg ligbedden klaar voor alle hotelgasten. Een nadeel is dat het zwembad niet verwarmd is en het water daarom aan de koude kant kan zijn.De meeste vakantiegangers die in Club Pedraladda verbleven kozen voor een all-inclusive verblijf. De kwaliteit van het eten is prima. Je hebt elke dag ruime keuze tijdens het buffet en eet geen dag hetzelfde. Wil je een dag à la carte eten? Neem dan plaats in het pizzarestaurant en bestel jouw favoriete variant van deze Italiaanse specialiteit. Dineren in dit restaurant is ook inbegrepen bij een all-inclusive verblijf. Na het avondeten schuif je aan bij de bar. Bestel een verkoelend drankje en geniet van een lange zomeravond met muziek.

Kamers

Hotel Club Pedraladda heeft fijne hotelkamers. Volgens reviewers zijn deze goed schoon en voorzien van alle nodige faciliteiten. Zo is er airconditioning, wifi en geniet je van het uitzicht op je balkon of terras. Hou er wel rekening mee dat de bedden wat aan de harde kant zijn en het gehorig kan zijn in het hotel.

Ligging van Club Pedraladda, Castelsardo

Een vakantie in Hotel Club Pedraladda betekent een vakantie pal aan zee. Heb je zin in een dagje strand? Dan zit je goed op het privéstrand van het hotel. Je kunt hier fijn zonnen, maar zwemmen kun je hier minder goed. Het is daarom een aanrader om een auto te huren en zo andere stranden en bezienswaardigheden op Sardinië te verkennen.Club Pedraladda ligt op een steenworp afstand van het dorp Castelsardo. Met een afstand van slechts 1,4 kilometer kun je dit rustige dorp gemakkelijk te voet bereiken. Je maakt hier kennis met het typisch Sardijnse leven en bewondert het oude kasteel. Daarnaast is het een aanrader om een drankje te drinken bij de sunset bar. Zoals de naam al verklapt is dit vooral tijdens zonsondergang een fijne spot.Wil je ook all-inclusive vakantie vieren op een mooi plekje op het eiland Sardinië? Wacht dan niet langer en kies ervoor om een verblijf in Club Pedraladda te boeken!

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

456 Reviews over Club Pedraladda

• 9Ineke18-10-2020

Geweldig

Zeer mooi hotel en prachtig gelegen! Eten was zeer lekker en een ruime keuze. Enkel all in drank kaart was een beetje beperkt maar zeker in orde. En dan nog de animatie die was gewoon weg geweldig Riccardo is een top entertainer en wij hebben ons enorm met hem geamuseerd! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Janine13-10-2020

Fantastisch!

Geweldig verblijf in dit hotel gehad! Mooie kamer met zeezicht en prachtig gelegen en de berg van Castelsardo. Eten was heel lekker en toch nog uitgebreid ondanks de Corona maatregelen. S’avonds was er leuke animatie met live muziek en karaoke, die echt geweldig was dankzij Riccardo! We hebben echt hele leuke dagen dankzij hem hier beleefd! Zeker een aanrader dus, ik zou dit zeker opnieuw doen.

• 4Robert Schellevis07-10-2020

Nooit meer!

Leuk vriendelijk personeel ! Voor de rest Niet doen! Iedere x 109 treden op en 109 treden af als je naar je kamer wilt, lift 9 van de 10 dagen kapot, eten redelijk maar altijd koud, WiFi € 2 per dag is niet meer van de tijd😔 een lieve zangeres die totaal niet kan zingen, erg gênant iedere avond weer 😔 geen strand , weinig bezienswaardigheden in de directe omgeving . Netheid en hygiëne perfect!

• 9Rosa06-10-2020

Goed hotel

Leuke vakantie gehad. De planning stond op Griekenland, maar last minute omgeboekt naar dit hotel. Het hotel is schoon, het eten is goed en het personeel is heel vriendelijk. 's Avonds veel gezelligheid met live muziek, dans en karaoke. In het dorpje zijn veel lekkere restaurantjes.

• 8Gwendolyn05-10-2020

Gemoedelijk, schoon hotel, zeker een aanrader!

Normaal zou ik voor een all-inclusive vakantie niet voor Italië kiezen, maar wat de kwaliteit van het eten betreft heb ik hier zeker geen spijt van gehad. Het drank aanbod vond ik voor een all-inclusive concept wel erg beperkt en maar tot 22.00 uur. Het eten bij het buffet was elke dag van hoge kwaliteit en erg afwisselend en gelukkig authentiek Italiaans. De kwaliteit van de pizza is helaas heel slecht, maar daarentegen genoeg andere keuzes. Het personeel is erg vriendelijk en werkt hard. De kamer was keurig schoon bij aankomst en werd elke dag schoon gemaakt. Wij hadden een heerlijk bed. Normaal ben ik niet zo van entertainment, maar Ricardo deed het erg gemoedelijk en leuk. Gezellige avonden bij de bar. Hij kreeg met z'n enthousiasme bijna iedereen mee. Het zwembad was okay. Genoeg ligbedjes. Om de prachtige omgeving te ontdekken moet je wel een auto huren. Tip: regel dit online van te voren, scheelt behoorlijk wat geld.

• 9Rosalie05-10-2020

Super leuke vakantie

Dit hotel is zeker de moeite waard. Het is heel schoon, en het eten is perfect. Het personeel is allemaal erg vriendelijk, en de animatie van Riccardo is top. Het plaatsje is wat rustig, maar heeft wel hele lekkere restaurantjes. 's Avonds is het erg gezellig bij de bar met muziek.

• 5Dennis04-10-2020

Zeer matig

Vrij voordelige vakantie geboekt naar dit Hotel. Kamer met beperkt uitzicht, ander was niet meer te boeken. Beperkt uitzicht betekent een rotswand van 10 meter hoog op 1 meter van je kamer. Op het balkon van de tweepersoonskamer één stoel en een tafeltje. Vrijwel geen daglicht. Voelde als een bezemkast. Na een milde klacht bij de reisleiding een andere kamer gekregen die iets meer van de rotswand af was, dus een beetje daglicht en twee stoelen op het balkon. Ontbijt is redelijk, avondeten zeer matig. Lauw, smakeloos. Door Corona maatregelen minder bedjes bij het zwembad dus onmogelijk om er een te bemachtigen. Personeel wel vriendelijk. Wij zijn de laatste drie dagen naar een ander hotel gegaan.

• 6Robin Henneke03-10-2020

Prima maar niet nog een keer, onpersoonlijk

Wij hadden omgeboekt naar dit hotel omdat andere vakanties helaas niet doorgingen. Wij waren met 2 man, 23 & 25 jaar oud. We hebben een prima vakantie gehad van 8 dagen lang.

Langer zou ik echt niet verblijven in dit hotel. Het is duidelijk een ouder hotel en we snappen dat we ons eten niet zelf mogen pakken bij het buffet door Corona. Dit neemt toch wel een deel van de beleving weg. Bordjes missen bij de helft van het buffet waardoor je niet eens weet wat het is. Alles wordt ook voor je opgeschept.

De kamers inderdaad gehorig maar geen last van gehad. Bij de checkin is ons letterlijk niets verteld. Alleen de sleutel gegeven. Er zijn bijvoorbeeld meerdere plekken waar je kan lunchen en avondeten maar wij hebben alles zelf moeten uitzoeken. Ook de checkuit was zo onpersoonlijk.. letterlijk betalen en de sleutel inleveren. Personeel was verder wel top! Gezellige live muziek elke avond.

• 9Ella28-09-2020

Aanrader

Super leuk en gezellig hotel! Het hotel is erg schoon en het eten is heel erg lekker! Savonds is het erg gezellig op het terras dankzij de leuke animatie van Riccardo. Hij is echt de sfeermaker van het hotel. Het plaatsje is ongeveer 10 minuten lopen, en daar zijn super veel leuke restaurantjes. Ook kun je vanaf het hotel een bus nemen naar een leuk strandje!

• 10jannekevdlaan28-09-2020

geweldige vakantie in Sardinie gehad

Voor het eerst in Sardinie gingen altijd naar Turkije wat dit jaar niet mogelijk was .Niet verwacht dat het zo mooi en gezellig was. Hotel was superschoon personeel behulpzaam eten was echt heerlijk! Animatie was super bedankt Riccardo voor de te gekke dagen en gezelligheid.Het enigste minpuntje was dat er geen winkeltje bij het hotel was zodat je een stukje moest lopen hiervoor en ook niet echt veel winkels in de buurt maar met de bus kon je voor 1 euro overal naartoe . Hotel zat vol met Nederlanders die anders naar turkije of griekenland zouden gaan maar volgens mij vond niemand het erg om deze keer in sardinie te zijn ook met name door animatie riccardo top! alles was ook super geregeld bij hotel en ook door corendon onze complimenten. Onze vakantie was zeer geslaagd.

Hotel Club Pedraladda info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)