Hotel Club Pedraladda

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°9°
Hotel Club Pedraladda

Ga voor een ontspannende vakantie naar Hotel Club Pedraladda op Sardinië. Neem je hond mee, zwem in het zwembad of relax aan het strand. Het hotel ligt direct aan de kust, dichtbij het centrum van Castelsardo. Vanuit je kamer heb je een mooi uitzicht op zee. Maak een wandeling in het dorp en leer de lokale specialiteiten kennen.

185 reviews over Hotel Club Pedraladda in het Nederlands

Leuke plek, leuke mensen

Jade
11-11-2018

Leuke plek, leuke mensen. Super lekker eten. Af en toe een beetje lawaai maar dat zou ook echt ons enige aandachtspunt zijn.

Eenvoudig maar warm

Arie & Tina
7-11-2018

Het zwembad is een beetje oud maar de rest is mooi. Het hotel heeft een mooi design. Eenvoudig maar warm. Het uitzicht op het kasteel is simpelweg adembenemend. Een namiddagwijntje op het terras is heerlijk. De pizzameneer was ook erg aardig. De groetjes van Arie en Tina.

Mooie herinneringen

Jan van der Heiden
5-11-2018

Na een beetje pushen kregen we een gratis early check in. Het is een middenklasse hotel vergeleken met de andere hotels in de stad dus we hadden niet zulke hoge verwachtingen maar deze locatie heeft ons aangenaam verrast. He eten was perfect. Het zwembad zou wel een renovatie kunnen gebruiken maar eigenlijk was alles prima. Mooie herinneringen gemaakt hier

goede meidenvakantie

Julie
4-11-2018

Voornamelijk Nederlanders dus erg gezellig. Ze hebben een animatieprogramma bij het zwembad maar er gebeurt niet zo veel op dat vlak op het strand. Eigenlijk ook wel lekker want dan is het daar lekker rustig. Het was een beetje windering toen wij er waren dus we zijn niet veel op het strand geweest. Als het lukt, kies dan een kamer boven de receptie ipv boven het zwembad want die boven de receptie zijn wat groter

Niks op aan te merken

Sylvie van Dongen
3-11-2018

De all inclusive zou tot middernacht moeten gelden. Op dat punt na is deze plek perfect. Het uitzicht over de stad is magisch. De mensen zijn aardig en de kamers zijn comfortabel. Niks op aan te merken.

4 sterren

Jen
30-10-2018

Het was niet het beste weer wat we konden treffen. We zijn vooral bij het zwembad geweest. Het hotel is prima maar de kamers zijn wel een beetje gehorig. Gelukkig was het niet zo druk in het naseizoen. Lekker eten en ze houden je de hele dag bezig als je dat wil. Over het algemeen prima in orde voor de 4 sterren. Ondanks het weer was het een perfecte vakantie.

We hebben een mooie vakantie gehad

Benjamin Uphus
16-10-2018

Het hotel heeft een prachtig uitzicht en ligt op een aangename locatie. De kamers zijn erg gehorig. Je hoort de buren praten. We hadden een kamer met zeezicht bovenin het hotel dus we hadden minder last van het lawaai. De bedden waren erg hard. Voor ons was het hotel mooi en schoon. Het eten was goed, voldoende keus maar de all-in is niet zoals bijvoorbeeld in Turkije. Wat ook wel logisch is want dan moet je daar heen gaan. Elke morgen een heerlijke cappuccino en espresso. We hebben een mooie vakantie gehad.

Wel voor herhaling vatbaar ,maar gooi je kaarten i

Louise van Enter
16-10-2018

Het eten en hotel zijn fantastisch.

Grote kamer en schoon.

Maar verstuur geen kaarten ,vanaf het hotel ,want ze komen nooit aan.Heb 10kaarten verstuurd,13euro,met postzegels en afgegeven in het hotel,maar tot nu toe zijn ze niet aangekomen. we zijn nu al 8weken thuis .....dat is heel jammer ,en geen pluspunt voor het hotel.

Ruim voldoende

Corrie Schellinger
15-10-2018

Superschoon hotel, elke dag schone handdoeken en hotelkamer werd elke dag schoon gemaakt.

Groot minpunt vonden wij echter dat hotelkamers erg gehorig waren.

Mocht u besluiten naar dit hotel toe te gaan, boek dan kamer met zeezicht!

Anders heb je kans dat je tegen rots aan zit te kijken of op afval van de keuken! Stank!

Eten scoort voldoende, kon beter naar mijn mening. Meer aandacht aan bereiding en presentatie.

Autohuur ter plaatse is erg duur, mocht u dit overwegen, reserveer dan tijdens boeking in Nederland een auto. Wel verstandig, wil je wat van het eiland zien.

Let wel op dat er nergens op dit eiland lantaarnpalen staan...en allemaal haarspeldbochten...zelf in het donker rijden raad ik af!

Taxi's erg duur. Met de bus is erg goedkoop, maar kun je niet overal komen.

Excursies erg duur, bij te weinig deelname ging excursie niet door.

Touroperator had weinig info mbt dit eiland. Geen folders.

Absolute aanrader!

Paul Meijboom
5-10-2018

Fantastisch hotel, prachtige kamer en schitterend uitzicht, ruim balkon.

Eten prima verzorgd, een absolute aanrader.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Pedraladda in Castelsardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Pedraladda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.