Hotel Club Pedraladda

165 reviews over Hotel Club Pedraladda in het Nederlands

Nooit meer Pedraladda!

Wim
21-9-2018

GEEN 4* hotel! Veel hotelkamers kijken uit op een rotswand die 1 meter van het balkonnetje oprijst tot de hemel. Zeezicht: mooi met uitzicht op het kasteel maar dan heb je het mooiste ook gehad. Kamers redelijk, wel schoon, zeer gehorig! Als de buurman snurkt heb je pech. Douche regelmatig weinig druk en koud. Eten is redelijk tot goed, maar alle drank uit automaten. Zwembadbar is meestal onderbezet, personeel chagrijnig tot onbeschoft (Andrea!). Veelal plastic glazen. Zwembad aardig maar klein, de "ligweide" heeft geen gras en een paar oude bedjes, dan ca. 60 steile traptreden om op een rotsplateau te komen, bij veel wind (regelmatig!) onbegaanbaar. Noem dit geen strand! Veel klachten bij receptie over kamers (geen beloofd zeezicht etc.), Wifi (zeer slecht! 2 euro p.d.) handdoeken zwembad 2 euro p.p.p.d., all inclusive tot 22.00u met automatendrankjes, etc. etc. Het uitzicht vergoed veel maar niet alles! Voor 4* beslist ondermaats!

leuke tijd

Becka
19-9-2018

We hebben echt mazzel gehad met het weer. Het was al september dus we waren er niet helemaal gerust op. Maar de zee was nog steeds warm en het zwembad was lekker op soepwarmte 😊. Mooi hotel, niet zo heel groot en een rustige sfeer. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Ik zou er niet met kinderen heen gaan. Het is meer iets voor een wat oudere generatie die op zoek is naar rust.

zou terugkomen

Flore
17-9-2018

Bedankt animatieteam voor een superleuke tijd. Er is altijd iets leuks te doen. Salah & zijn team is erg gaaf. Perfect uitzicht vanuit onze kamer, was echt super. Net als de drankjes, zelfs de wijn. Ookal komt het uit een automaat, we waren echt verbaasd dat het lekker was.

prachtig

Mahmoud
17-9-2018

Het is meer een stadshotel, niet een zo’n typische strand locatie. Ik zou het niet aanraden aan mensen die voornamelijk van het strand willen genieten. Het is hier prachtig maar niet zozeer in het hotel. We zijn hier kort geweest omdat we rondtrokken over Sardinië. We vonden vooral de locatie fijn en hebben veel in de stad rondgelopen. Over het algemeen een mooie en schone locatie.

Super

Han Scholte
16-9-2018

Erik Scherder zal blij zijn met dit hotel. Wij ook. Het hotel ligt aan de kust en telt veel trappen. Er is een aparte ingang naar een plateau, waar je rustig kunt zonnen en aangrenzend een trap naar een kiezelstrandje. Waterschoenen is een must, want er liggen veel zeeegels aan de kust. De kamers zijn ruim en schoon. De bediening in het restaurant erg vriendelijk. Het aanbod voor de lunch en diner is rijk, veelzijdig en smaakt voortreffelijk. Sorry, geen minpunt te melden.

beste uitzicht ooit

Marta
15-9-2018

We hebben erg genoten. We hingen voornamelijk op het strand rond en dat was fantastisch. Het is wel jammer dat het niet direct voor het hotel is, maar ok. De kamers werden goed schoongehouden en dagelijks gecheckt. Het dorpje Castelsardo is super. Je kunt er leuk wandelen en de uitzichten en de sfeer vervelen nooit.

super aardig

Rooth
15-9-2018

Geweldig uitzicht vanaf het zwembadgedeelte en elke dag perfect vermaakt door het animatieteam. Het personeel is vrij aardig. We hebben een hoop gedoe gehad met de wifi maar ze losten het elke keer weer met een glimlach op het gezicht. Het eten is erg lekker voor een all inclusive gebeuren net als de drankjes. In de namiddag chillen op het terras bij de bar en bij de pizza hoek was echt super.

Aanfluiting...

Erwin Dekkers
14-9-2018

Absoluut niet wat je er van verwacht... Wij dachten ook, ach misschien wat zeikerds met hun reviews maar ze hadden gelijk... Eten is wel lekker maar weinig gevarieerd. Gratis koffie is niet te zuipen, bier is evenementen bier.. je kan de hele avond drinken zonder dronken te worden... 1 chagrijnige serveerster die s'avonds iedereen moet voorzien van drinken. Dus steeds wachten. Bier uit plastic glazen... All in geld voor lang niet alles. Overdag is het vrij rustig. Maar vanaf 21:00 tot 01:00 dreun je je kamer uit door de muziek( welke vaak hetzelfde is) Het "strand" zijn kiezels met glas er tussen. En het water is zwart van de zee egels.. auto huren kost meer dan 100,- per dag. Boottrip is ook veel te duur... Wij hadden op het vliegveld een auto voor 8 dagen voor 150,- sochtens komen ze rond 9 uur de kamers al schoonmaken. Hotel is zéér gehorig!! Je hoort al je buren snurken enz.. enige pluspunten zijn de netheid en het stadje is leuk.

Leuk hotel, goed eten, slecht drinken

Bakker
13-9-2018

De kamer was gehorig maar wel schoon. Het all inclusive principe viel tegen. Koffie uit de automaat wel, maar koffie van het espresso apparaat niet. Cola wel, maar cola light niet. De bar had te weinig glazen waardoor bier, wijn en mix in plastic bekers werd geschonken.

funky sfeer

Martina
12-9-2018

We hebben onze vakantie aan het zwembad doorgebracht. Het is lekker om van de uitzichten genieten maar het beste is toch het zwembad. Het is dichtbij de bar en alle actie. We hadden een kamer boven het zwembad met een mooi klein balkon met de beste uitzichten ever. ’s Avond als de lichten van het kasteel aan zijn is het adembenemend. Ik zou gratis WIFI verstrekken, dat zouden alle hotels moeten doen. Dat kost het hotel helemaal niks. Maar de rest was geweldig. Het eten was heerlijk.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Pedraladda in Castelsardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Pedraladda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.