Reviews over Castelsardo

Prachtig Bounty Eiland!

Ingeborg,
    24-11-2018

Enorm leuk hotel met aardig personeel, een schone ruime kamer met een prima verzorgd ontbijt! Fantastische omgeving (het plaatsje Castelsardo is schitterend) en absoluut de moeite waard om een auto te huren en rond te touren! La Maddelena (eilandengroep bovenin) en La Pelosa Beach in Stintino zijn must sees! Sardinië is een prachtig Bounty eiland en wij komen zeer zeker terug! 💗

Heerlijke vakantie gehad zonder zorgen.

Daimy,
    22-11-2018

Mooi verblijf, prima ontbijt lunch en diner. Op loopafstand van het centrum castelsardo hier vind je ook een klein strandje waar je lekker kan liggen. Met een bus kan je naar omliggende plaatsjes. Leuke eettentjes en koffie tentjes.

goede keuze

Rowan van den Velden,
    8-11-2018

Erg veel trappen maar het uitzicht is het zeker waard.

Het eten was prima al was de pizza wel gemaakt van een bevroren pizza. Beetje raar in Italië maar het andere restaurant had erg lekker eten.

Super aardige mensen.

De animatie is erg goed.

Eenvoudig maar warm

Arie & Tina,
    7-11-2018

Het zwembad is een beetje oud maar de rest is mooi. Het hotel heeft een mooi design. Eenvoudig maar warm. Het uitzicht op het kasteel is simpelweg adembenemend. Een namiddagwijntje op het terras is heerlijk. De pizzameneer was ook erg aardig. De groetjes van Arie en Tina.

End off season??

John Vermaas,
    5-11-2018

Accommodatie prima. Ligging een 10plus. Duidelijk end off season. Laatste dagen zwembadbedden al opgeruimd. De meeste dranken uit de automaten de laatste twee dagen op. Eten vaak koud en na 20.30 uur bijna op. Ontbijt weinig keus. Avondprogramma goed.

Castelsardo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 34 reviews