Hotel Castelsardo Resort Village

Hotel Castelsardo Resort Village
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Castelsardo Resort Village voor je op een rij gezet:

Een waar vakantiegevoel bij Hotel Castelsardo Resort Village op Sardinië. Verblijf in een appartement met uitzicht op zee en vul je dag met tennissen op de tennisbaan, zwemmen in het buitenzwembad of duiken in zee bij het duikcentrum. Hier geniet je van de witte stranden, het heldere water en gezellige steden om je heen.

168 reviews over Hotel Castelsardo Resort Village in het Nederlands

Super tijd gehad

Mirjam Siebert
19-11-2018

Voornamelijk heerlijk eten. Ik heb genoten van alle vis en andere zeevruchten gerechten. Er was ook meer dan genoeg aanbod qua vlees. Het strand is heerlijk. Het is alleen voor hotel gasten wat redelijk uniek is. We zijn hier 6 dagen geweest en dat was precies genoeg. Super tijd gehad.

goed maar niet de beste

Will Dachgeldt
14-11-2018

Ok strand, niet het beste zwembad maar het ligt uit de wind dus wel een lekkere plek om te zitten. Het eten is lekker maar mag wel wat meer variatie in zitten en meer zoetigheid. De kamers zijn prima. We hadden een kamer uitzicht op het zwembad. De animatie is grappig, zeker een van de hoogtepunten.

goede keuze

Rowan van den Velden
8-11-2018

Erg veel trappen maar het uitzicht is het zeker waard.

Het eten was prima al was de pizza wel gemaakt van een bevroren pizza. Beetje raar in Italië maar het andere restaurant had erg lekker eten.

Super aardige mensen.

De animatie is erg goed.

End off season??

John Vermaas
5-11-2018

Accommodatie prima. Ligging een 10plus. Duidelijk end off season. Laatste dagen zwembadbedden al opgeruimd. De meeste dranken uit de automaten de laatste twee dagen op. Eten vaak koud en na 20.30 uur bijna op. Ontbijt weinig keus. Avondprogramma goed.

Fijn hotel

damian
4-11-2018

Fijn hotel. Alles was erg goed. De kamer was mooi, megagroot en had een geweldig uitzicht. Elke kamer heeft een soort van terras waar je lekker kunt relaxen. Erg veel vleesgerechten, heerlijk. Ook het Italiaanse restaurant was geweldig, voornamelijk voor de pizza.

If you have good weather and a car it's great!

Jos Leurs
1-11-2018

Was beetje sceptisch door sommige mindere berichten, enige echte tegenvaller was voor ons 1 dag erg veel regen. Resort was laatste week open, niks van te merken.

Verder geweldige week gehad verhouding kwaliteit-prijs top. Vriendelijk personeel, schone en mooie accommodatie, geweldig uitzicht. Eten was voor ons goed.

Great one- man show/orkest Azis en chief Lorenzo thx!!!

Hulde aan onze Argentijnse zanger/gast uit Katwijk. What a voice man!. We hear from you!! Fuck the Wifi en de klagers.

Zeker geen spijt. Vooraf auto gehuurd toppie!

Waar voor het geld

B Krooswijk
28-10-2018

Een 10 is iets overdreven, maar wij kregen waar voor ons geld. Schoon hotel, vriendelijk personeel, goede animatie (soms te hard) en ook het eten was prima en goed verzorgt. Het ontbijt was echter wel heel erg simpel en zeker niet gevarieerd.

Aan veel trappen lopen viel niet te ontkomen, maar dat was bekend. Kan niemand dus over klagen.

Wel duidelijk minpunt is het all inclusive concept. Drank niet van geweldige kwaliteit. Ergelijker is dat voor wifi moet worden betaald. Shuttlebus naar Castelsardo (2 km) kost 5euro. Moet dag van tevoren besproken en dan moet tevens retourtijd al worden opgegeven.

Nooit meer, Marislife!

Susan Wijers
22-10-2018

Slecht hotel. Kleine verouderde kamer. Douchecellen kapot en safe kapot.

Eten eentonig en zeer beperkte keuze. All inclusieve is in feite non-existent. Geen cola light, geen waterflessen, geen ijsjes, geen handdoeken, geen WiFi. Dispensers werden niet bijgevuld, dus meestal ook geen cola.

het leuk vinden

evie
20-10-2018

Dit was een erg fijn hotel. Mooi uitzicht en erg aardig en behulpzaam personeel. Het gave zwembad is perfect om lekker af te koelen als je in de zon hebt gelegen. Er is ook een leuk strand beneden bij de klif. Van alle stranden waar we geweest zijn tijdens ons verblijf is dit wel de beste. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Erg gevarieerd en dinerruimte is gedecoreerd in het thema van het diner. Erg leuk. Het ijs is heerlijk. Het hotel is erg schoon en het animatieteam verzorgt de hele dag door verschillende activiteiten. Er is elke avond live muziek en de zonsondergangen zijn prachtig. We waren wel een beetje teleurgesteld in het all inclusive concept.

Weet het nu nog niet

Hans
18-10-2018

Hotel is geen 4sterren waardig.

Drinken uit plastieken bekers ( bier en wijn )zelfs na 10uur als je moet betalen.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelsardo Resort Village in Castelsardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelsardo Resort Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.