Hotel Castelsardo Resort Village

Hotel Castelsardo Resort Village
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Castelsardo Resort Village voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel Castelsardo Resort Village in het Nederlands

Prachtig resort

Hans
20-9-2018

Het resort is prachtig, maar ligt afgelegen , dus een huurauto is aan te bevelen.

106 € om 10 dagen te parkeren aan het hotel !

Marc
17-9-2018

Je moet echt gek zijn om deze prijs te betalen. Niet doen, Wegblijven.

goede waarde

Cclair
17-9-2018

Deze locatie is eigenlijk een Nederlands hotel. 90% van de toeristen hier zijn Nederlands, het lijkt Amsterdam wel, haha. Maar het is een gave plek, zeker met de animatie en de avondprogramma’s. Het was erg grappig. We hebben het erg naar onze zin gehad. Lekker eten, eindelijk een meer dan fatsoenlijke pasta in het hotel. Ze hadden nog wel wat meer toetjes ed kunnen hebben maar ja, ieder zijn voorkeur.

alles oke

Olike
17-9-2018

Alles was ok, de kamers, de restaurants, het zwembad is geweldig. Wel zou ik adviseren om nog een bar te plaatsen. Het hotel was vol en er was maar één bar bij het zwembad dus dat was erg druk in de namiddagen. Een bar op het strand zou helemaal perfect zijn. De plek is echt supergaaf. De uitzichten zijn adembenemend.

bevelen

Zoe
15-9-2018

We wilden een plekje om te relaxen en ook nog eens in een mooie omgeving. Dit was het. Het is een groot resort maar goed ingedeeld dus je voelt eigenlijk niet hoeveel mensen er eigenlijk zijn. ’s Avond zijn er leuke dingen te doen. Er is altijd wel een live zanger/zangeres of aninamtie. Het is een mix van relaxte dagen en leuke/vermakelijke avonden. We zijn echt blij met onze keuze.

super tijd

Ella
15-9-2018

Wat een knaller. Niet echt superluxe ofzo maar fantastische kamers met geweldige uitzichten. Leuk en hulpvaardig personeel en erg lekker eten. Er zijn zelfs twee restaurants wat voor de diners natuurlijk perfect is. We vonden het super en komen zeker terug.

Zeker geen aanrader

Inge Beers
14-9-2018

Goede kamers en schoon. Helaas veel negatieve punten. Het eten was zeer eenzijdig, niet goed bereid ( niet gaar) of niet warm. Lege schalen/ bakken werden traag of niet aangevuld. Er was geen dessertbuffet, alleen 2 soorten ijs. Het all inclusive concept werd niet goed begrepen. Op bier, frisdrank en zeer slechte rode en witte wijn, limoncello en rum na moest alles worden betaald. Ook een goed bakje koffie (alleen automatenkoffie was gratis). Het stadje ( 2 km afstand) was slecht te voet te bereiken omdst er een stuk over de snelweg moest worden afgelegd. De shuttlebus van het hotel kostte 5 euro p.p.. ook de handdoekenservice kostte 2 euro p. d. Verder nog tal van andere punten. Wij waren niet de enige gasten met klachten. Gezamenlijk hebben we een klachtenbrief ingeleverd bij het management. Tot op heden geen reactie.

Nooit mer

Petronella
14-9-2018

Hotel ligt tegen een heuvel en heeft hierdoor veel trappen. Is heel belangrijk om hier rekening mee te houden.

mooie kamers

Tina
12-9-2018

Lekker eten, mooie kamer, uitmuntende uitzichten en gave mensen. De animatie houdt je goed bezig maar als je tijd voor jezelf wil hebben dan is het beneden op het strand erg fijn. We hebben er erg van genoten en zouden deze locatie ook zeker aanbevelen.

trappen naar de hemel

Emma
12-9-2018

Kies voor deze locatie als je wil relaxen. Ga hier niet heen als je geen uithoudingsvermogen hebt, te veel trappen. Mij maakte het niet uit want ik een ben sportief typje maar je zou helemaal dol kunnen worden van de trappen. Op de trappen na was alles helemaal prima. Ik vond het eten lekker, ze hadden allemaal verschillende salades waar ik dol op ben. We hebben één keertje pizza gegeten in het restaurant beneden. Het was lekker maar niet vers gemaakt, wat erg vreemd is voor Italië. Over het algemeen ben ik van mening dat het een geweldig hotel is.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelsardo Resort Village in Castelsardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelsardo Resort Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.