Hotel Castelsardo Resort Village

HotelWeer vandaag25°17°
Hotel Castelsardo Resort Village
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Castelsardo Resort Village voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Castelsardo Resort Village in het Nederlands

Mooie omgeving en goed gerenoveerd hotel. Neem wel zeezicht dan heb je ook een balcon en zit je centraal.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Alleen jammer dat de opstelling van het eten zo is dat je in een lange rij moet staan. Als je soep neemt moet je daarna voor je eten weer in een lange rij. Alleen omdat er niet is na gedacht over de opstellingen.

Beste vakantie ooit

Patrick
20-6-2018

Wat is er niet om van te houden? Het landschap, het personeel, het eten, de kamers alles is even mooi en goed verzorgd. Geen zwerfdieren op dit eiland en de bevolking is lief en behulpzaam. Het altijd even enthousiaste animatie team kent alle gasten persoonlijk en staat altijd voor je klaar. Het eten is elke dag gevarieerd voor ieder wat wils en vers. De kamermeisjes zijn snel, netjes, en elke dag is je kamer weer gedaan. Zeker de moeite waard.

Castelsardo resort-Kiwi met touroperator, melkkoe

jan uit Nieuwleusen
19-6-2018

gebouw en kamers netjes stukwerk viel van de muren ,aankleding minimaal personeel liep erbij met onvriendelijke uitdrukking,management begroete elkaar met heil Hitler,ondanks bij betaald voor drankjes na 22 uur bier in plasticbekertje in een dikglas 5 euro bijbetalen koffie uit de expressomachine 5 Euro bijbetalen,de wijn is te drinken als limonade de glazen waren meestal op,het buffet zeer beperkt meestal 1 warme groente en slappe lauwe friet ,ontbijt erg beperkt,op het strandje beneden komt een stroompje uit lijkt schoon maar het ruikt vreemd loopt zo zee in,verder hier geen enkele voorziening alleen enkele bedjes en parasols de strandwacht die enkel Italiaans spreekt, het vervoer naar het dorpje beperkt en kost 5 euro voor de middag enkele keren 8 personen maximaal en dan 13 uur terug of 18 uur terwijl winkels om 16 uur tot 22 uur open zijn,de gehele logistiek is hier zoek ,dit is geen 4 sterren maar hooguit 2 sterren /blamage

Voor de prijs heb ik kwaliteit gezien.

V Leeuwen
19-6-2018

Het hotel is een uur net transfer van het vliegveld, een auto huren is in sardinie (als je wat wilt zien) een must, dus doe dit dan van te voren en niet in het hotel dat scheeld je al gouw 50 euro. De kamers zijn iet wat vochtig maar goed te doen. We hebben een fenominaal uitzicht, ook Naar rechts waar je het eeuwen oude castelsardo ziet liggen. Het eten kan beter maar volstaat de pizzaria beneden is beter bij het buffet wacht je erg lang. Het drinken komt uit dispensers en is ook niet het beste (bier, wijn, fris en water) je kunt duidelijk zien dat ze nog op zoek zijn naar een juiste manier om hun gasten te bedienen (dat zie je in alles) de bar beneden wat karig maar ook niet te storend. Het team en dan voor het entertainment team rennen voor je en spreken je vaak aan, wil je dit niet zeg het dan en het is goed. Het strant beneden heel fijn met lifegaurd alleen het mist iets om te drinken o.i..d. Lees de All-In voorwaarden goed door!!

Mooie ligging

Reinder
18-6-2018

De kamers zijn goed. Net hotel

Net hotel. Hotel is minder geschikt voor oudere mensen i.v.m vele trappen

Op zich een fantastische locatie mits je goed ter been bent. Je hebt een groot hoogteverschil tussen de appartementen en bv de eetzaal. Wij moesten 100 trappen op en af elke keer.

Het eten is niet goed te noemen veel van het zelfde en een tekort. Mocht je wat later gaan eten dan was er niets meer. Wel vriendelijk personeel.

Het is het allemaal net niet. Moeten nog erg veel doen aan het goed slagen van het Hotel. Het strandje was bezaaid met rotzooi kon je absoluut niet liggen. Later die week is het wat beter geworden toen hebben ze bedjes geplaatst. Het is een fantastisch eiland. Een tip van ons huur in Nederland vast een auto het huren van een auto is erg duur. All-in concept betekende ook wachten, vooral als 's avonds veel gasten betaalde koffie of cappuccino bestelden (niet gratis) Bekertjes vaak op dus bier in plastic (wijn) bekertjes.

Zwembad klein, in warme tijden zal dit vaak volledig bezet zijn. Beslist geen 4 sterren hotel

De locatie is fantastisch!! Mooi uitzicht over de zee en de bergen. Echt geweldig. Zowel het resort en de kamers zijn brandschoon!

Maar dan het eten.... echt ver onder de maat! Heel weinig keus, geen variatie en vaak is het eten gewoon lauw/koud. Gewoon echt te slecht voor worden. Heel veel Nederlanders op het resort die er ook alle over klagen!! Personeel restaurant gewoonweg onbeschoft! Verder veel mensen op leeftijd dus er is weinig vertier. Dit is een prima resort als je veel weg bent met je huurauto en niet all in neemt!

Mooie locatie,goede vriendelijke animatie,mooie schone kamers.niet voor mensen die slecht ter been zijn.eten kan wat uitgebreider.mooi rustig zwembad.

Rouget van lil
17-6-2018

Prima kamers,schoon ,aardig animatie mooi eiland top receptie,goede bediening.

Goed Als adult hotel

Van ser Heide
16-6-2018

Zeer netjes. Vriendelijk personeel. Helaas veel trappen lopen. Geen liften. Te gekke gast bij de animatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castelsardo Resort Village in Castelsardo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castelsardo Resort Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castelsardo Resort Village scoort een 7.56 uit 10 op basis van 54 reviews.