Hotel Tenuta Pilastru

Kleine hotelsWeer vandaag12°8°
Hotel Tenuta Pilastru
8,9

6 reviews over Hotel Tenuta Pilastru in het Nederlands

Prima verblijf, behalve onze kamer

MyriamC
24-6-2015

Deze agriturismo is heel landelijk gelegen, totale rust! Erg mooi en groot domein met leuk zwembad in het midden van het grasveld met daarom heen het hoofdgebouw (receptie/restaurant) en een gebouwtje met een aantal kamers. De ontvangst was nogal zakelijk, zeker niet wat ik verwacht van een agriturismo.

Onze kamer was gelegen aan de achterzijde, zonder enig uitzicht. Ze had een heel klein raam en was donker en somber. En de muren waren erg dun. Gelukkig wel een goede en bijna geruisloze airco, en een goed WiFi signaal.

Badkamer met grote inloopdouche.

Goed ontbijt, redelijk uitgebreid met zoet en kaas/vleeswaren.

Prijs/kwaliteit: te duur voor de kamer die wij hadden!

Tip: kamer 303 moet je beslist Niet nemen!

Restaurant: wij hebben hier éénmaal gegeten. Er worden twee formules gehanteerd: een basismenu van 3 gangen aan 25 euro en een streekmenu aan 35 euro. Bij beide menu's is water, wijn (van de eigen wijngaard), koffie en een digestief inbegrepen.

Fantastisch!

Romy
26-9-2014

Eigenlijk is dit geen agriturismo meer te noemen, zelf gebruiken ze ook de naam 'resort'. Onze kamer lag aan de prachtige tuin, we konden zo ons bed uitrollen en een duik nemen in het mooie zwembad. Ontbijt was zeer uitgebreid en vers. Diner was ook heerlijk en het personeel heel vriendelijk.

Behandelingen kunnen ook geboekt worden maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Zou hier zeker nog een naar toe willen.

Tenuta Pilastru heeft een prachtige locatie. Natuur rondom.

Weids, ruimte, mooie kamers, een prima restaurant, attent personeel.

Een auto is wel een must.

Arzachena (op 5 km) is een aardig plaatsje, en heeft goede supermarkten.

Het noordoosten (Porto Cervo - Palau - de eilanden) is makkelijk te bereiken.

To be recommended !!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Pilastru voor je op een rij gezet:

Tenuta Pilastru ligt op een mooie plek om het noorden van Sardinië te verkennen. De kamers zijn verspreidt over het grote terrein gelegen. De kamers zijn ruim, mooi en schoon. In een ruim grasveld in een mooi zwembad gesitueerd. Een dagtrip naar Maddalena eiland is een aanrader. Wil je decadent zien en beleven dan is Porto Cervo een mogelijkheid. Palau is ook een gezellige plaats.

Perfekte accomodatie

mart jansen
10-7-2009

Geweldige ligging, wel wat ver uit de bebouwde kom (ca.6 km), maar met een auto geen probleem. Prima ligging om van daaruit de schitterende omgeving te verkennen. Erg mooie kamers, heel leuk gesitueerd. Compliment voor personeel, met name in restaurant en receptie. Perfect restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, een aanrader.

Genieten van rust

Justyna
12-1-2009

Mooi gelegen in de buurt van Arzachena. Arzachena op 10 minuten rijden. Dichtsbijzijnde strand ongeveer 15 minuten rijden.

Ontbijt niet speciaal. Elke dag zelfde. Maar voor ieder wel wat lekkers. Avond eten: de traditionele Sardijnse diner echt geweldig! Een aanrader. Prijzig, maar erg lekker en heel veel. De standaard diner is niets aan. Maar dat is niet erg. Er zijn genoeg resaturantjes op 15 minuten afstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Pilastru voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tenuta Pilastru in Arzachena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tenuta Pilastru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.