Sorteren

Reviews over Arzachena

geweldig restaurant erbij mét wijnkelder

ada
    8-9-2018

Groot terrein, diverse gebouwen op loopafstand: receptie apart, restaurant met zwembad en poolbar in 't midden en een stuk of 6 gebouwen met ieder 4-8 hotelkamers. Redelijk vlak terrein. Onze kamer op begane grond had een behoorlijk terras. Kamer zelf is klein & weinig kastruimte. Wel goed schoon. Kleine douche.

Heel vriendelijke service bij de receptie.

Ik ons arrangement zat een bezoek aan de wijnkelder met proeverij(tje). Omdat wij dit vlak voor het diner hadden geboekt, kregen we daar alleen het aperitief met een hapje en de 2 glazen zijn, die konden ook zo bij het eten. Hun wijnkeuze bij onze gekozen gerechten. Was prima & nette service, want zo drink je niet teveel... ;-)

Zwembad had geen reling bij de trap, da's jammer, nu was het best een klim om eruit te komen.

Helene
    15-8-2017

Goede kamers met een heerlijk balkon.

Mooie tuin met veel bloemen en kruiden.

Goede uitvalsbasis naar de stranden in de omgeving.

Eten was erg goed en de bediening was erg aardig.

Zeker de moeite waard!

Ruim App. in Sardijnse stijl op goede locatie.

L. Novani
    28-9-2016

Had lekker zon en zeezicht vanaf balkon. Heb een fiets mogen leden van het bijbehorende hotel en ben ook gaan wandelen naar Porto Chervo (via bergweg (hotel 2000M). Prima zonbestemming en ook bezoek aan Madallena eilanden is een heerlijke vakantiedag. (voor mensen die langer zijn dan 1.80 is het wel even bukken in badkamer en ook 2pers matras is kort) Maar voor mij 1.75 geen probleem. Fijne week gehad. Wel met borg, maar dat krijg je gewoon terug aan het eind (wel keuken schoonmaken!) Costa Smeralda is in 1 week prima.

Persoonlijk en gastvrij

Inge
    19-9-2016

Het hotel ligt heerlijk rustig met 360 view over de bergen bij het zwembad. De kamers liggen verspreid over een parkachtige tuin. De kamers zijn klein en kunnen wel gemoderniseerd worden.

Maar het personeel verdiend een dikke 10!

Enorm gastvrij met een persoonlijke touch echt top!

Fijne camping voor een goede prijs

Fam Commandeur
    19-7-2015

Met 2 volwassenen en 1 kind hadden we een appartement gehuurd voor 2 weken. Pluspunten van het appartement: schoon en netjes, wij zaten op de begane grond met een prima tuintje, badkamer was ruim genoeg en de airco werkte goed en maakge geen herrie. Minpunten: keuken is erg klein met 2 elektrische kookplaatjes en weinig keukengerei. Het bed was te doen maar best hard.

De camping ziet er goed uit. Alles wordt erg goed onderhouden. Een fijn zwembad dat dagelijks schoongemaakt en de ligbedjes zien er netjes uit. Wij zijn begin juli gegaan en toen was het nog niet te druk. In augustus is het behoorlijk druk op Sardinie. Naast het zwembad is er een restaurantje waar je goed en goedkoop kunt eten. Het personeel is erg vriendelijk en leuk met kinderen. Als we ze nodig hadden stonden ze direct voor je klaar om het te regelen.

Vlakbij de camping is het tadje Cannigione. Vooral in de avond gezellig om doorheen te lopen. Er is kermis en een markt en

Arzachena scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews