Arzachena

Reviews over Arzachena

Geen aanrader

Romy,
    26-9-2014

Stadje zelf is niet veel aan, weinig restaurants, paar winkeltjes maar ook veel leegstand. Een paar 'tombes'zijn te bezichten buiten het stadje, waar je wel voor moet betalen. Palau ligt iets verder maar ook niet heel bijzonder misschien omdat het juist die dag regende... Leuker is Porto Cervo aan de kust!

Gereisd met partner in september 2014

Onthaasten in een prachtige omgeving

Enrico,
    9-12-2008

Half juni verbleven wij ca. 10 km buiten Arzachena op de B&B Shamba Ranch. Prachtige lokatie in de bergen op ca 10 minuten rijden van strand/dorpjes. In de directe omgeving geen restaurants maar iedere avond heerlijk gegeten op de Shamba Ranch voor een klein bedrag. Gastheer Marco was zeer behulpzaam en heeft ons routes gegeven naar de mooiste stranden in de omgeving. Accomodatie was voorzien van alle gemakken en gebouwd in de stijl van de costa smeralda. www.shamba.it

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008
Arzachena scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews