Géén boekingskosten

ItaliëSardiniëArzachena

8FantastischScore uit 11 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

11 Reviews over Parco Degli Ulivi

• 8Jan en Annelies13-11-2021

Uitstekend!

Wij hebben vier nachten verbleven in Parco Degli Ulivi. Onze kamer was erg ruim, een aparte zit- en slaapkamer en een mooie, schone badkamer. Het zwembad is schitterend gelegen met een mooi uitzicht. De kamers zijn her en der op het terrein verspreid. Het terrein is parkachtig aangelegd met schitterende bloeiende struiken en bloemen. De stranden zijn op ongeveer 15 minuten rijden. Het ontbijtbuffet was goed. Wel een minpuntje dat voor een ei apart moest worden betaald.... Een huurauto is hier wel een must aangezien het park redelijk afgelegen ligt.

• 9Sandra14-09-2019

Heel mooi, voor herhaling vatbaar

Wij waren hier voor 1 nacht. Helaas maar eentje, want wat was ik graag langer gebleven daar. Heerlijk zwembad met mooi uitzicht. We dachten een hotelkamer te krijgen, maar kregen een Suite met twee kamers (geen probleem 😉). Prima badkamer, lekker ruim. In de avond een proeverij van lokale producten en wijn. Er zat een vijfgangendiner bij, daar werden ook de wijnen bij gedaan. Super goed eten, drinken en vriendelijke service. We kwamen vroeg aan die dag. We konden ergens onze badkleding aantrekken en we kregen een grote handdoek. We hebben een plekje bij het zwembad gezocht en genoten van het uitzicht. Toen de kamer klaar was hebben ze onze bagage in de kamer gezet en kwamen ze ons halen. Wil je die kant op? Boek dan vooral dit hotel.

• 7ada08-09-2018

geweldig restaurant erbij mét wijnkelder

Groot terrein, diverse gebouwen op loopafstand: receptie apart, restaurant met zwembad en poolbar in 't midden en een stuk of 6 gebouwen met ieder 4-8 hotelkamers. Redelijk vlak terrein. Onze kamer op begane grond had een behoorlijk terras. Kamer zelf is klein & weinig kastruimte. Wel goed schoon. Kleine douche. Heel vriendelijke service bij de receptie. Ik ons arrangement zat een bezoek aan de wijnkelder met proeverij(tje). Omdat wij dit vlak voor het diner hadden geboekt, kregen we daar alleen het aperitief met een hapje en de 2 glazen zijn, die konden ook zo bij het eten. Hun wijnkeuze bij onze gekozen gerechten. Was prima & nette service, want zo drink je niet teveel... ;-) Zwembad had geen reling bij de trap, da's jammer, nu was het best een klim om eruit te komen.

• 9Helene15-08-2017

Goede kamers met een heerlijk balkon. Mooie tuin met veel bloemen en kruiden. Goede uitvalsbasis naar de stranden in de omgeving. Eten was erg goed en de bediening was erg aardig. Zeker de moeite waard!

• 8Inge19-09-2016

Persoonlijk en gastvrij

Het hotel ligt heerlijk rustig met 360 view over de bergen bij het zwembad. De kamers liggen verspreid over een parkachtige tuin. De kamers zijn klein en kunnen wel gemoderniseerd worden. Maar het personeel verdiend een dikke 10! Enorm gastvrij met een persoonlijke touch echt top!

• 9paul21-05-2014

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Kamers zijn niet overdreven groot, behalve de suites. Wat opvalt dat het vaak heel hard waait, dat zorgt voor koude rillingen bij het overigens mooie maar helaas niet verwarmde zwembad, we zijn hier 1 week geweest in mei 2014 en alle dagen een harde wind wat gebruik van het zwembad bijna onmogelijk maakte. Dit is een locatie voor het hoogseizoen, wil je echt optimaal gebruik willen maken van zwembad en ligstoelen bij het zwembad.

• 8Nienke16-09-2010

Prachtige plek

Net terug van 2 weken Parco Degli Ulivi. Prachtig gelegen tussen oude olijfbomen en versierd met vele kleurige bloembakken. De kamer vonden wij prima, inderdaad niet zo ruim, maar voldoende. Heel erg schoon en een prima tweepersoonsbed. Wel wat gehorig, maar dat went. Ontbijt prima. Voor het diner voortreffelijk eten. Keuze tusen het menu van de dag met normale prijzen en a la carte dat wat duurder is. Mooi en schoon zwembad en voldoende (lig)stoelen. Het personeel is allemaal bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Aangezien het park een aantal kilometers landinwaarts ligt, is een auto wel een must. Aanrader!

• 7Familie Westerling03-08-2010

Rustig park, zeer kleine kamers

Wij zijn in juni 2010 een week in Arzachena geweest en boekten dit hotel als accommodatie. We schrokken bij aankomst. De kamers zijn piepklein, kleine/smalle bedden, 1 stoel op de kamer, kleine minibar en een tafeltje met TV. Er was net genoeg ruimte om om het bed te lopen en zitten konden we alleen op het terrasje voor de kamer waar - in ons geval - gammele stoelen stonden. De afvoer van onze kamer en die boven ons liep zichtbaar en hoorbaar langs ons terras. De badkamer was eveneens klein en de afvoer van douche/toilet maakten een enorm kabaal. Het park wordt redelijk onderhouden door 1 tuinman annex klusjesman. Weliswaar veel onkruid en de kinderspeelplaats lag in het zand in plaats van gras. Gedurende ons verblijf werd het zwembad 1 x schoongemaakt (er stond de hele week een kapot glas). Het eten (ontbijt/diner) in het restaurant was overigens voortreffelijk. Daar kan geen commentaar op worden geleverd. Uitermate vriendelijke ontvangst bij receptie.

• 8Erik28-07-2010

Heerlijke vakantie plek!

We zijn hier in September 2009 geweest en hebben echt genoten. Mooi park, mooie appartementen, heerlijk eten, mooi zwembad...nee echt top...een aanrader.

• 10Peter Missing20-01-2010

Fantastico!!!!

Piccola struttura in campagna trovata per caso.... con un ristorante veramente fantastico....

Consigliatissimo

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne