Camping Piani di clodia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

710 reviews over Camping Piani di clodia

• 7Hans08-09-2019

Vooral direct bij de camping boeken.

Wij hadden via touroperator een maxicaravan gehuurd. Prima plek met mooi uitzicht op meer. Caravan was vrij oud (beige). Veel spinnen en muggen, veel kieren, verder schoon. Veel mooiere caravans in de buurt. Deze werden aangeboden door de camping zelf. Wat bleek, veel mooiere caravans werden tegen minder geld aangeboden. Touroperator heeft ons echt de hoofdprijs laten betalen. De camping biedt dezelfde caravans aan, 188 per nacht. Wij hebben bijna 80 eur per nacht meer betaald. Over 14 dagen scheelt dit behoorlijk. Heel zuur om te zien dat mensen om je heen in veel mooiere caravans zitten voor minder geld. Ik heb touroperator er op aangesproken, helaas. Dus, zelf onderzoek doen, en lekker direct boeken. Scheelt te veel geld.

• 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6Egbert28-08-2019

Mooie camping maar Veel te druk

De camping is goed verzorgd maar echt een vakantie “fabriek”. Wanneer je er van houdt om de hele dag vermaakt te worden ben je hier op het goede adres. Voor ons veel en veel te druk!! Bij aankomst zit je voor dat je het weet ik een golfkar en wordt je in sneltreinvaart twee tot drie plekjes aangewezen. De ene plek strak tussen andere caravans, de andere recht tegenover een uitpuilende vuilnisbakken. De enige plek met een beetje bewegingsruimte is op een hoek, alleen geen 90 m2 die is toegezegd maar 60 m2. In de ochtend wordt je om 7:30 uur gewekt door lossende vrachtwagens, om 10 uur door harde muziek van ochtendgym. Dit gaat door tot +/- 23 uur. Naar ons idee komen hier alleen maar mensen die zich willen laten vermaken en zeker niet voor de rust. De zwembaden zijn prachtig! Bij de zwembaden in het midden van de camping waren er altijd wel ligstoelen. De badmeesters zijn streng maar zorgen wel voor veiligheid.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Gaston27-08-2019

Mooi, maar prijzig

• Mooie camping, prachtig sanitair(Ik denk het mooiste wat ik ooit gezien heb op een camping), veel en vooral grote zwembaden met meer dan voldoende ligbedjes. Veel faciliteiten op de camping. Leuk gezellig strandje, ook met ligstoelen.

• erg krappe straatjes, de plaatsen zijn ook krap. Mobiel internet werkt niet goed op de camping.

• 10Staat v/h sanitair

Wij danken u voor uw feedback.

Het mobiele netwerk werkt niet overal even goed op de camping aangezien het een terrassencamping is.

• 8Jose Fijma26-08-2019

Super maar te druk

super mooie camping in een golfkarretjes kon je kiezen naar je plekje wij hadden de goedkoopste plek maar echt super kijkend over het Gardameer waren wij blij leuke activiteiten (gratis) elke avond leuke dingen te doen. mooie zwembaden wc netjes en schoon. soms wc bij de zwembad wel vies. camping winkel grote assortiment maar helaas zitten er ook nadelen aan deze camping. niet echt een strand bij de camping aan het zwembad was het eten en drinken te duur. voorbeeld cola 330ml 3.50 euro en loop je 50mt naar beneden in het winkeltjes koste het zelfde bikje 0.95 cent een klein biertje savond was 4 euro ijsje eten ga naar lazise want op de camping komt uit de fabriek de verbinding van je mobiel word verstoord dat je voor duur internet moet. okal verwacht je op een 5 sterre camping komt dat je gratis internet heb. de omgeving erg mooi maar te druk naar de supermarkt sta je 20min in de file(maakt niet uit welk moment je op de dag gaat)

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

Het mobiele netwerk is niet overal even goed op de camping, dit ligt aan de telefonie aanbieder en aan de hoogteverschillen.

• 9J25-08-2019

Goed!

-prachtig opgezette camping met veel luxe verblijfplaatsen -alle faciliteiten aanwezig die je nodig hebt (zwembaden, bakker, tennisvelden, etc) -prima strand aan het Gardameer (de rechter strand is mooier dan de linker). neem wel waterschoenen mee voor de kiezels -bezoekje brengen aan Verona, Lazise centrum en Tenno meer is echt een aanrader! -rustige sfeer op de camping

• 20% afdaling(toch best pittig)
    • in de avond alleen animatie voor kinderen. Het is echt een geweldige familie camping voor kinderen tot 15 jaar. Verder weinig te doen voor de jongeren. -pizza bij het zwembad is niet lekker

• 8petra ELLERMEIJER25-08-2019

Gezellig camping

Mooie camping. Veel animatie ook voor de kinderen, voetbal, tennis, miniclub en beachvolleybal. Mooie zwembaden en genoeg bedjes langs het zwembad om aan te zitten. De camping is alleen heuvelachtig waardoor je vaak omhoog moet lopen. Het strandje bij het Gardameer stelt niet heel veel voor. Om 23u is het stil op de camping, wat erg prettig is met de jonge kinderen. Er gaat een gratis shuttlebus van de camping naar Lazise. Restaurant MARCO AURELIO zag er erg gezellig uit je moet hier alleen wel reserveren, ondanks dat er tafels vrij zijn worden er geen nieuwe mensen binnen gelaten, erg jammer. In de buurt is er ook genoeg te doen.

• 6Eetgelegenheden

• 9Fam bosma25-08-2019

Geweldige camping .

Wij waren dit jaar voor het eerst op piani di clodia , na 8 jaar op la quercia te hebben gestaan. En vergelijken is misschien niet helemaal eerlijk maar ik kan geen min punten bedenken over piani di clodia . Wij hadden voor 3 weken een 100 m3 de luxe plek gehuurd , mooi ruim en overal dichtbij . Personeel is vriendelijk en altijd je bereid om te helpen . Zwembaden zijn echt top . Als je echt zoekt zijn er wel negatieve dingen te vinden maar daar heb ik geen zin in . We zijn allemaal mensen en allemaal verschillend . De een ergert zich aan dit en de andere aan dat . Je bent op vakantie om je te ontspannen en te relaxen en nergens druk om te maken . En daar is piani di clodia de juiste plek voor . Tot volgende jaar Fam bosma

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en hopen u volgend jaar weer welkom te mogen heten op onze camping.

• 7Rudi23-08-2019

Voor die prijs mag het meer zijn

In juli voor de tweede keer een bezoek gebracht aan deze camping. Het onthaal was zakelijk. We hadden deze keer gekozen voor een standaard plaats. Het was ons de vorige keer opgevallen dat deze niet echt kleiner waren dan de duurdere . Net groot genoeg voor de caravan, de auto en n kleine voortent. Was ik blij dat er een mover onder de caravan staat. Sanitair is top. Tegen de avond is het wel smerig.De eetgelegenheden zijn een lachertje. Pizza s niet te eten. De drank is er verschrikkelijk duur. Een colaatje in de snackbar voor vier euro. De shows stellen niks voor. Dit was vier jaar geleden ook al zo. Nochtans doet het animatieteam hun best. Maar... o zo eentonig. Aanbod in de supermarkt is ruim. Al zijn er goedkopere supermarkten in de omgeving. Ligging is top. Dicht bij Lazise en Peschiera. Het strand stelt weinig voor. Zwembaden zijn top. Voor de oudere jeugd (vanaf 14 jaar) is er niks te beleven... vijf sterren ??? Nee... voor ons niet meer.

• 3Eetgelegenheden

• 8Anoniem19-08-2019

Prima camping, wel last van elektrische steppen

Mooie camping, goed sanitair, prachtige zwembaden, prima animatie en prima plekken. Ons wel extreem geërgerd aan de elektrische steppen die met een bloedvaart over de camping racen! (En dan met name “de kinderen van”)...Verbazingwekkend dat helaas veel mensen hun kinderen daar niet op wijzen en dit aanpakken. Als er een kind onder zo’n step komt is het leed echt niet te overzien. @camping piani di clodia, doe hier wat aan, leg drempels, “handhaaf” actief en dan de hele dag door of verbied die dingen desnoods. Hoe moeilijk is het (uiteraard uitgezonderd mensen die dit niet kunnen door hun gezondheid) om een stukje te wandelen, je hebt vakantie. Ja, ik weet het, een uiterst kritische review, maar hopelijk wel 1 die er voor een klein beetje aan bijdraagt dat het allemaal goed blijft gaan..

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering en handhaving van de veiligheid op de camping,

• 9Teun17-08-2019

Super mooie camping, jammer van de beveiliging.

Wij zijn met 5 personen in augustus naar piani di clodia geweest, inmiddels is dit al 5 jaar achter elkaar. Je word vriendelijk ontvangen , en daarna ga je met een golfkar een plek uitzoeken op de camping. Overdag en s'avonds is alles perfect geregeld, maar na 23.15 uur moet je stil zijn op de camping. Er lopen s'avonds en s'nachts een stuk of 5 beveiligers rond die de camping rustig moeten houden. Als je na 24.00 uur nog voor je caravan zit mag je eigenlijk niet meer praten want ze schrijven gelijk je plaatsnummer op, en als je pech hebt gelijk een waarschuwing. Elke avond weer het zelfde liedje, zelfs de jeugd die terug komt van caneva night festival worden regelmatig hardhandig naar de caravan gestuurd. De meeste beveiligers zijn totaal niet klant vriendelijk. Wij hebben de klachten doorgegeven aan de receptie, maar die nemen het voor de italiaanse beveiligers op. Dit is echt een camping voor gezinnen tot 16 jaar.

Wij danken u voor uw feedback.

De bewakers handhaven de stiltetijden die ingaan vanaf 23.00 uur 's avonds. In enkele gevallen treden zij zwaarder op indien het campingreglement niet wordt nageleefd en door de overlast families voortijdig zijn vertrokken.

Met oudere kinderen

52 tips over Camping Piani di clodia

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Watervallenpark Molina
    • Klimbos Jungle Adventure park San Zeno di Montagna

• petra ELLERMEIJER, 25-08-2019
    • Wandelen en traplopen langs het Gardameer. De wandeling begint in Torbole: Via delle Busatte.

• Monte Baldo uitzicht over het Gardameer. Wij zijn met de stoeltjeslift Pra Alpesina (staat onderweg aangegeven) naar boven gegaan stuk goedkoper dan de kabelbaan. Prachtige route erheen door de bergen, onderweg kom je koeien en schapen tegen. Het is wel een eindje rijden. Neem een vetje mee want het is daar wel wat kouder. Navigeer naar Chalet Falco Prà Alpesina

• Elle, 05-05-2014

Aquapark Caneva World ligt op wandelafstand en is zeker een aanrader!

384 vragen over Camping Piani di clodia

• marcel, 24-08-2019

Bbq

Ik zie op de plattegrond dat er bbq zones zijn. Betekend dit dat je niet bij de eigen stacaravan mag bbq-en? Hoor hier tegenstrijdige verhalen over.

• Maud, 29-07-2019

Bootje huren

Iemand ervaring met boot huren Gardameer? Waar kun je dat het beste doen?

• Maud, 29-07-2019

Skatebaan

Is er een skate baan bij/op de camping?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa