Camping Piani di clodia

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°1°
Camping Piani di clodia
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet:

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

625 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Fantastisch voor jong en oud

Kirsten
18-11-2018

Camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Leuk animatieteam die veel activiteiten organiseren en begeleiden. Daarnaast heeft de camping veel grote en mooie zwembaden met glijbanen. Ideale ligging aan het Gardameer en binnen een paar minuten in het centrum van Lazise. Eventueel met een shuttlebus vanaf de camping!

Mooie camping met professioneel personeel die iets meer passie mag tonen voor hun werk. Goed georganiseerd waarbij het voetbalveld gegarandeerd vriendjes oplevert. Om 23:00 uur komt de bewaking die deze grote camping redelijk snel stil krijgt. Zwembaden zijn perfect. Strandje is armoedig, water is super. Helaas worden om de 3 weken 4 a 5 buitenboordmotoren in een nacht tegelijk gestolen van de bootjes die daar aan een boei liggen. Camping is schijnbaar niet aansprakelijk, politie doet niets behalve een formulier uitreiken, dus laat je bootje maar thuis.

Fantastisch gehad!

michel
26-10-2018

Het is echt een topcamping! De plekken zijn niet heel groot, maar dit is volgens mij op geen enkele camping aan het Gardameer het geval. Verder een goede animatie, veel entertainment en top zwembaden, verdeeld over 2 locaties. Het 'apenbad' is echt perfect voor kleine kinderen (die van ons zijn 6 en 4) met veel glijplezier. Ondanks dat het een grote camping is, is dit niet echt te merken (ondanks het hoogseizoen). Ook handdoekje leggen is niet nodig (altijd wel plek en anders verwijder je zelf een paar handdoeken). Ook het sanitair is van topkwaliteit (wij stonden tussen het zwembad en het meer) en heb ik nog bij geen enkele camping beter gezien. We zijn inmiddels voor de 2e keer op deze camping geweest en het is een hele uitdaging om een andere camping te vinden van hetzelfde niveau. Het is inderdaad wel druk aan het Gardameer (supertoeristisch), maar dit weet je vooraf. Aan de andere kant biedt dit ook veel dingen in de omgeving!!

Suncamp Holidays

Heerlijk, maar die hellingen he!

Carola
27-9-2018

Wij zijn hier geweest van 16-9 t/m 24-9 in de bungalow Borgo dei Colli met jacuzzi.

Bungalow ligt boven aan de camping op gelijke hoogte met de receptie, vanaf daar gaat alles alleen maar lager. Met steile hellingen!!Mooie grote bungalow met 2 redelijk grote slaapkamers en ieder een eigen moderne badkamer met stortdouche. Keuken met vaatwasser, inductie kookplaat. Overdekte pergola buiten, parasol, jacuzzi is niet overdekt (wordt elke dag gecheckt en schoongemaakt), 2 ligbedden en tafel met eettafelstoelen. Zou voor ons iets andere stoelen kunnen ivm lage comfort. Verder mooie camping, zwembaden al voor de helft/3 kwart gesloten. Wel genoeg plaats vwb de ligbedden. Maar staan leuning aan leuning, dus weinig beweegruimte. Zwembad van prima temperatuur om af te koelen met makkelijke inloop. Strand niet geweest, teveel steile hellingen. Wat voor de hele camping geldt, dus bij mindere conditie/slecht ter been, niet te doen.

Minpunten:

Overal in de rij bij de receptie,bij de bakker in de ochtend,bij de pizzeria.voor het busje naar het dorp.Dure supermarkt maar ja dat is altijd.

Hele drukke camping ,avond animatie zeer slecht.

Onvriendelijk personeel,op een paar na.

Bungalow Borgo di Colli mooi maar felle led verlichting in de bungalow,geen privacy als je een huisje hebt met jacuzzi erg jammer ze hadden een hoog struikje kunnen plaatsen en het was opgelost.Auto mag niet bij het huisje maar in parkeergarage daardoor stukje lopen (trappen)

Je bungalow zelf schoonmaken vinden wij ook geen goed idee de een maakt beter schoon dan de ander.Geen mooi strand bij het meer.Muggen, de bulten jeuken na 2 weken nog en zijn erg groot.Koud zwembadwater (eind Aug)

Pluspunten:

Mooie en grote zwembaden,mooie bungalow Borgo di Colli.

Tasje met shampoo,douchegel,zeep enz.

Goede schoonmaak van jacuzzi (dagelijks)Je kan kaartjes kopen voor Gardaland bij de receptie.

Supurb

Simone hakvoort
5-9-2018

Super grote camping, voor jonge kinderen helemaal geweldig!

Animatie ten top..

Deze camping heeft echt alles wat je bedenken kunt.

Mooi En schoon sanitair.

Geweldige camping

Tine
31-8-2018

Voor de 2de keer hier 5 dagen verbleven met onze mobilhome. Super camping waar voor elke leeftijd wel iets te beleven is. Gratis busje naar het stadje. De zwembaden zijn geweldig en het sanitair is heel mooi. Personeel is heel vriendelijk en het meer ligt aan de camping zelf waar je ook gratis gebruik kunt maken van de strandstoelen. Kortom hier voor de 2de keer een leuke vakantie gehad.

Hier kom je niet tot rust; nooit meer!

Karlijn
27-8-2018

We reisden in een tent in het hoogseizoen. Je moet goed uitkienen waar je staat op de camping. Sommige gedeelten hebben verouderd en vies sanitair. Andere delen hebben mooi en nieuw sanitair. Ook stonden wij, zonder hond, op een hondenveldje. Daar wees de Nederlandse medewerker van de camping die met ons op zoek ging naar een plek, ons niet op. Hij was overigens erg nors. Daarnaast stonden wij aan de rand van de camping en daar reden de auto's, scooters en dergelijke af en aan. Je kon de kinderen niet ongestoord laten rondlopen. Ook pakte iedereen voor het minste en geringste de auto. Bijvoorbeeld om brood te halen of om naar het zwembad te rijden. Het is dus erg druk met voertuigen op de camping.

Ook is er tot in de late avonduren veel lawaai op de camping. Het geschreeuw van de presentatoren houdt soms aan tot na middernacht. Je gaat eigenlijk niet naar het strand, want dat is ontoegankelijk; zeker met kleine kinderen. Nooit meer!

Voor herhaling vatbaar! (Wel verbeteren...)

Fam. Dings
16-8-2018

Wij (44,38,11,4/hond) van 31-7 t/m 15-8 op deze camping. Toegankelijkheid met de caravan is prima. We hadden een ruime plaats (C9) uitgekozen bij aankomst. Je wordt rondgereden om een plekje uit te zoeken. De activiteiten (miniclub, funacademy etc.) zijn prima en NL. Aan de oostzijde (oa. honden gedeelte) is het sanitair "oud" t.o.v. de zeer mooie overige sanitaire voorzieningen (west en centraal gelegen). Men houdt deze wel goed zuiver gedurende de dag. Zwembaden en beschikbaarheid van ligbedden is top! Campingwinkel en brood in de ochtend goed te doen, veel personeel, wel even in de rij. Gardaland avondticket (18/23h) een aanrader i.v.m. de warmte. Het "strand?" gedeelte is een aanfluiting. Hier moet men echt iets aan doen t.o.v. andere campings. Grote maar overzichtelijke camping. Restaurant: eten simpel, prijzig en lang wachten. Pizza's goedkoop en schraal. Fietsen en Oxboards op de looppaden hinderlijk en gevaarlijk. Veel muggen!

Leuk voor kleine kinderen.

Wendy
14-8-2018

Camping is leuk voor mensen met kleine kinderen. Zijn de kinderen boven de 12 is er weinig te doen voor ze. Heel slecht bereik (telefoon) op de camping. Midden op t gardameer hadden we meer bereik dan op de camping! Douches moest je om de 10 seconde weer opnieuw aandrukken, verder werd t sanitair wel goed bijgehouden. Buiten de minidisco was er niet echt veel variatie in entertainment: elke avond hetzelfde ingestudeerde dansje van t animatieteam. Om 23 uur ging de bar dicht en de lichten uit, dus verplicht terug naar je caravan of tent. Ondanks dat een leuke tijd gehad op deze camping, daar moet je zeker ook zelf voor zorgen. Er is ook veel te doen in de omgeving. Kortom: geen camping voor mij, maar met kleine(re) kinderen een aanrader. Vooral door de vele zwembaden en glijbanen.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.