Camping Piani di clodia *****

WebsiteLink naar website

598 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Druk, maar top.

Vis, 12-1-2018

Hele leuke camping met veel faciliteiten voor jong en oud. Leuke zwembaden, animatie lekker ijs en goed restaurant. De omgeving is ook erg leuk met leuke plaatsjes.

Leuke camping met veel mogelijkheden

Desiree, 10-1-2018

Veel zwembaden en leuke entertainment elke avond. Alles was er aanwezig voor mij persoonlijk een te grote camping.

Top camping!

Familie van Dasler, 19-11-2017

Super camping! Groot, maar van alle luxe voorzien. Wij stonden er 3 weken met onze caravan. Nette, schone en nieuwe toiletgebouwen. Fantastisch gelegen, met veel leuke plaatsen in de omgeving om te bekijken. Prachtige zwembaden, maar wel veel chloor in het "apenbad". Wij hebben genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet:

De camping was niets op aan te merken,maar als je er met een tunneltent komt word je met de nek toe aan gekeken. Al was het naar mijn mening wel afhankelijk waar je stond. We hadden de duurste plek genomen en waren daar voor het eerst. Het viel ons op dat iedereen elkaar kon en de meeste maet gigantisch grote campers waren. We voelden ons niet echt op ons gemak tussen al die grote dingen. Voor de kinderen was het echt een supercamping met hele mooie zwembaden en het was er zeer schoon.

Qua camping en voorzieningen zeker 5 sterren waard! Alleen het personeel is zeer onvriendelijk, erg chagerijnig. Zonde!

Fantastische camping!

Adri, 31-8-2017

Een camping die z`n 5 sterren waard is! De camping is van alle gemakken voorzien. Sanitair ruimtes worden keurig bijgehouden en zijn bijzonder luxe. Ondanks dat je aan het Garda meer zit, bied de camping voldoende zwembaden om alle gasten te kunnen laten genieten. Wij hadden een mobile home die keurig schoongemaakt was bij aankomst. Bijzonder grote koelkast met groot vriesvak. Auto kon in de P-Garage worden gestald.

Is er dan geen enkel minpuntje? Jawel, maar dat ligt niet aan de camping. dat heeft te maken met, voornamelijk, de Nederlandse gasten. Om 09:30 gaat het zwembad open en deze gasten gaan dan als gezin zijnde met luchtbedden uitgerust een 4 tot 5 tal "bedjes" reserveren, om vervolgens de rest van de dag niet terug te keren. Vanaf 15:30 komen ze dan "hun" plekje weer opzoeken. Hier zo een boetesysteem mooi van toepassing kunnen zijn.

Leuke gezellige Camping met een minpunt

rob, 21-8-2017

Mooie zwembaden, leuke glijbanen, leuke nieuwe speeltuin water en zand voor de kids.

klein strandje wat ook gezellig is, jammer dat er kiezels liggen dus dat loopt wat moeilijker.

De animatie mensen zijn erg vriendelijk en doen hun uiterste best.

Sommige kampeer plekken zijn erg schuin, je kan je camper of caravan daar bijna niet waterpas zetten.(als je dit meldt kun je wat planken krijgen, en kijken ze je vreemd aan)

Er werkt een Nederlandse kerel bij de ingang, die een hekel heeft aan mensen, totaal niet behulpzaam is en je van kastje naar de muur stuurt, alleen als je hem geld toe schuift wat vriendelijker zal worden.

dan ook in het Italiaans overduidelijk in je bijzijn iets over je zegt, waardoor het overige personeel direct uit je gezichtsveld verdwijnt.

Je krijgt het gevoel dat je blij moet zijn dat je op deze camping mag staan:erg onprettig!

verder een leuke camping.

Mooie, maar onpersoonlijke camping

Lis, 21-8-2017

Wij komen hier al een jaar of 6. Kinderen vermaken zich prima. Camping heeft dit jaar de 5e ster gekregen maar dan verwacht ik eigenlijk ook wat meer t.a.v. een aantal dingen; personeel is niet vriendelijk en behulpzaam, huisjes moeten beter schoon gemaakt worden (dekens zijn niet fris, airco hingen draden aan en achter de wc is het niet schoon) we krijgen steeds meer t gevoel dat je maar blij moet zijn dat je mag staan op deze camping. Beetje de omgekeerde wereld. Geen persoonlijke sfeer en het restaurant laat ook te wensen over. Zwembaden zijn wel top, doch het apenbad is niet schoon genoeg. Animatie is ook geen hoogstandje. Er werkt een NLse man aan de poort die zegt een hekel te hebben aan Nederlanders maar die zich wel geld laat toestoppen voor een goede plek. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Als we teruggaan dan is t omdat de kinderen t zo leuk vinden.

Prachtige camping voor gezinsvakantie

Marjon, 20-8-2017

We waren vorig jaar ook op deze camping en eigenlijk is bijna alles goed. Fijne stacaravans, prachtige zwembaden. Voor kleine en grotere kinderen leuk!

Het water in de zwembaden in het lage gedeelte was in de middag wat troebel.

Het meer is leuk, maar niet echt veel strand. Maar prima.

De stacaravans zijn goed. We hadden dit jaar special en vorig jaar superior. Voor allebei is wat te zeggen. De 1e heeft 3 slaapkamers, de 2e heeft 2 badkamers en is moderner en nieuwer. De ligging was hetzelfde. Dus heel beiden heel goed. Beddengoed hadden we erbij gehuurd, witte laken. Perfect!

De shows zijn wat eenvoudig van opzet en van de restaurants hebben we geen gebruik gemaakt. Onze zoon heeft 1x pizza gehaald en vond hem lekker. Er rijdt een shuttle bus naar Lazise, goede service van de camping! Je krijgt een armbandje waarmee je naar het strand kan het hek kan openen.

Verder is tafeltennis en het voetbalveldje voor de kinderen erg leuk en er was nu ook minigolf en verschillende leuke nieuwe kinderspeeltoestellen. Er was een heel nieuw gebouw voor de miniclub maar dit was tijdelijk niet in gebruik vanwege diefstallen (wat ERG!)

Dus camping is een aanrader!!!!!

Heerlijke vakantie!! Voor herhaling vatbaar!

Fam. Eising, 17-8-2017

De camping is idd groot, maar daar hebben we niet veel van gemerkt. We zaten in een stacaravan Giulietta (zonder lake), nr 206. Volgens ons de allerbeste plek. Vlakbij alle voorzieningen, een mooi uitzicht op het meer en altijd schaduw. De camping is netjes en heeft mooie zwembaden. Geen last gehad van gebrek aan bedjes, ook 's middags niet. Echt enorm genoten deze vakantie en de camping heeft hier zeker aan bijgedragen. Ook de jongens en meisjes van de animatie verdienen een enorm compliment, onze jongste dochter (8jr) wilde niet naar huis.

De winkel op de camping is aan de prijzige kant maar heeft wel veel. De rij in de ochtend voor de broodjes is in no-time weggewerkt, geen probleem. De Lidl in Lazise zou ik vermijden, te klein en veel te druk! Wij reden liever naar Peschiera voor de grote Lidl.

Langs het Gardameer loop je in ong 20min naar Lazise, prima te doen. En als je niet wilt lopen dan rijdt er 's avonds een shuttlebus naar Lazise. Prima service. Voor het eerst overwegen we om voor een tweede keer naar dezelfde camping te gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piani di clodia scoort een 8.11 uit 10 op basis van 655 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: