Camping Piani di clodia

Camping Piani di clodia

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

628 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Mooie nette camping waar veel te doen is.

Nathalie Koezema
18-5-2019

In meivakantie zijn wij geweest en hadden een bungalow . Die was keurig , schoon en prachtig uitzicht over meer en bergen .de camping is erg netjes onderhouden en schoon. Zwembaden waren erg leuk alleen nog wat koud ivm dat het water niet verwarmd is.( trekken kinderen zich niks van aan ) de fitnesszaal erg mooi en nieuw , voor de rest veel te doen zoals voetbal , basketbal , tafeltennis , minigolf en animatie . Zelfs 2 playstations. Wifi van camping is perfect . Zeer handig was dat je auto in de parkeergarage kon als je een bungalow had. Lazise is lopend via strand te doen of met gratis busje. Prachtig dorp . Genoeg te doen in omgeving. Boot huren is erg makkelijk en zo zie je gardameer op zijn mooist.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping!!!

Peter en Kim
5-5-2019

Leuke camping met veel mooie zwembaden .. De camping ligt aan het meer waar je ook lekker kunt zwemmen . De kinderen vonden het erg leuk om te vissen vanaf het steiger . De restaurants zijn redelijk maar als je met kleine kinderen gaat is het wel een groot voordeel dat er een speeltuin naast zit. Supermarkt is ok maar als je 5 minuten met de auto rijdt heb je supermarkten genoeg in de buurt. De campeerplekken zijn prima . Het sanitair word goed schoongemaakt en de hele dag bij gehouden. Er hing een gezellige sfeer op deze camping . Wij hebben voor 2019 al weer geboekt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot
1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken. Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Direct boeken

Fantastisch voor jong en oud

Kirsten
18-11-2018

Camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Leuk animatieteam die veel activiteiten organiseren en begeleiden. Daarnaast heeft de camping veel grote en mooie zwembaden met glijbanen. Ideale ligging aan het Gardameer en binnen een paar minuten in het centrum van Lazise. Eventueel met een shuttlebus vanaf de camping!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie camping zonder verantwoording voor diefstal.

Alfred
2-11-2018

Mooie camping met professioneel personeel die iets meer passie mag tonen voor hun werk. Goed georganiseerd waarbij het voetbalveld gegarandeerd vriendjes oplevert. Om 23:00 uur komt de bewaking die deze grote camping redelijk snel stil krijgt. Zwembaden zijn perfect. Strandje is armoedig, water is super. Helaas worden om de 3 weken 4 a 5 buitenboordmotoren in een nacht tegelijk gestolen van de bootjes die daar aan een boei liggen. Camping is schijnbaar niet aansprakelijk, politie doet niets behalve een formulier uitreiken, dus laat je bootje maar thuis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch gehad!

michel
26-10-2018

Het is echt een topcamping! De plekken zijn niet heel groot, maar dit is volgens mij op geen enkele camping aan het Gardameer het geval. Verder een goede animatie, veel entertainment en top zwembaden, verdeeld over 2 locaties. Het 'apenbad' is echt perfect voor kleine kinderen (die van ons zijn 6 en 4) met veel glijplezier. Ondanks dat het een grote camping is, is dit niet echt te merken (ondanks het hoogseizoen). Ook handdoekje leggen is niet nodig (altijd wel plek en anders verwijder je zelf een paar handdoeken). Ook het sanitair is van topkwaliteit (wij stonden tussen het zwembad en het meer) en heb ik nog bij geen enkele camping beter gezien. We zijn inmiddels voor de 2e keer op deze camping geweest en het is een hele uitdaging om een andere camping te vinden van hetzelfde niveau. Het is inderdaad wel druk aan het Gardameer (supertoeristisch), maar dit weet je vooraf. Aan de andere kant biedt dit ook veel dingen in de omgeving!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk, maar die hellingen he!

Carola
27-9-2018

Wij zijn hier geweest van 16-9 t/m 24-9 in de bungalow Borgo dei Colli met jacuzzi. Bungalow ligt boven aan de camping op gelijke hoogte met de receptie, vanaf daar gaat alles alleen maar lager. Met steile hellingen!!Mooie grote bungalow met 2 redelijk grote slaapkamers en ieder een eigen moderne badkamer met stortdouche. Keuken met vaatwasser, inductie kookplaat. Overdekte pergola buiten, parasol, jacuzzi is niet overdekt (wordt elke dag gecheckt en schoongemaakt), 2 ligbedden en tafel met eettafelstoelen. Zou voor ons iets andere stoelen kunnen ivm lage comfort. Verder mooie camping, zwembaden al voor de helft/3 kwart gesloten. Wel genoeg plaats vwb de ligbedden. Maar staan leuning aan leuning, dus weinig beweegruimte. Zwembad van prima temperatuur om af te koelen met makkelijke inloop. Strand niet geweest, teveel steile hellingen. Wat voor de hele camping geldt, dus bij mindere conditie/slecht ter been, niet te doen.

Gereisd Met partner in september 2018

Overal in de rij.....erg grote camping

F
14-9-2018

Minpunten: Overal in de rij bij de receptie,bij de bakker in de ochtend,bij de pizzeria.voor het busje naar het dorp.Dure supermarkt maar ja dat is altijd. Hele drukke camping ,avond animatie zeer slecht. Onvriendelijk personeel,op een paar na. Bungalow Borgo di Colli mooi maar felle led verlichting in de bungalow,geen privacy als je een huisje hebt met jacuzzi erg jammer ze hadden een hoog struikje kunnen plaatsen en het was opgelost.Auto mag niet bij het huisje maar in parkeergarage daardoor stukje lopen (trappen) Je bungalow zelf schoonmaken vinden wij ook geen goed idee de een maakt beter schoon dan de ander.Geen mooi strand bij het meer.Muggen, de bulten jeuken na 2 weken nog en zijn erg groot.Koud zwembadwater (eind Aug) Pluspunten: Mooie en grote zwembaden,mooie bungalow Borgo di Colli. Tasje met shampoo,douchegel,zeep enz. Goede schoonmaak van jacuzzi (dagelijks)Je kan kaartjes kopen voor Gardaland bij de receptie.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supurb

Simone hakvoort
5-9-2018

Super grote camping, voor jonge kinderen helemaal geweldig! Animatie ten top.. Deze camping heeft echt alles wat je bedenken kunt. Mooi En schoon sanitair.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping

Tine
31-8-2018

Voor de 2de keer hier 5 dagen verbleven met onze mobilhome. Super camping waar voor elke leeftijd wel iets te beleven is. Gratis busje naar het stadje. De zwembaden zijn geweldig en het sanitair is heel mooi. Personeel is heel vriendelijk en het meer ligt aan de camping zelf waar je ook gratis gebruik kunt maken van de strandstoelen. Kortom hier voor de 2de keer een leuke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.