Camping Piani di clodia

• 8.7Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Sauna
Meer camping info

Een geschikte vakantie voor het hele gezin op Camping Piani di Clodia aan het Gardameer. Waar het zwemparadijs bestaat uit 7 zwembaden voor de oudere kinderen, is er voor de kleintjes een speciaal apenbad en Nederlandstalige animatie. Piani di Clodia bevindt zich in Lazise waar jongeren op stap gaan en met elkaar relaxen op het strand.

Contact

715 reviews over Camping Piani di clodia

• 10Jessica van de Weijer16-08-2020

Fantastisch, volgend jaar gaan we weer hierheen

Mijn zoontje van 5 heeft hier het heel erg naar zijn zin gehad, veel leuke vriendjes maakt, jammer dat we weer gaan, maar volgend jaar komen we terug, de doucheruimtes zijn erg netjes en goed onderhouden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Ann12-08-2020

Fatastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Hele fijne camping, mooi moderne huisjes met nodige comfort en fantastisch uitzicht op het Gardameer vonop ons terras (verbleven in een maxicaravan platinum lake). Hele leuke (en vele) zwembaden en glijbanen voor alle leeftijden zeer leuk. Je zit onmiddellijk aan het Gardameer en in de directe omgeving van toffe stadjes met leuke winkeltjes en restaurantjes. Spijtig wel dat niet alles op de camping open was (slechts één restaurant, aantal zwembaden gesloten) - al was dit gezien corona wel te begrijpen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Max08-08-2020

Prima

Fijne camping, mooie zwembaden en zeer schone sanitaire ruimtes maar wat een waardeloze receptie mbt wachttijden!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7henri21-04-2020

leuk om gezien te hebben

Mooie camping, echter het eten in het restaurant was zeer onder de maat ( we waren met 4 personen en terwijl dat 2 personen klaar waren met hun hoofdgerecht moest er nog het voorgerecht komen van de andere 2 personen, dit diverse keren gemeld bij manager) dit is meerdere keren voor gevallen

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2019
    9Ilse22-10-2019

Mooi camping!

Erg mooie camping, wij hebben hier met plezier de zomer doorgebracht. En komen zeker weer!

puntjes van aandacht... Ik zou willen adviseren om 's avonds een plek te creeeren waar jongeren mogen staan. Onze dochter van 16 werd overal weggestuurd (nu snap ik ook dat het niet de bedoeling is dat andere camping gasten last hebben van de jongeren, die vaak veel geluid hebben) maar omdat er geen plek is voor deze jongeren staan ze op plekken waar dit niet gewenst is. De harde muziek in de douches vind ik zelf geen probleem maar ik begrijp wel dat er ook mensen zijn die dit als vervelend ervaren. Misschien een sticker bij de toiletgebouwen dat harde muziek niet is toegestaan?

Als laatste punt: stop met de campingprijzen elk jaar te verhogen!!

• 9Eetgelegenheden

De directie, Direttrice, 28-10-2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback en zullen hier rekening mee houden ter verbetering.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Hans08-09-2019

Vooral direct bij de camping boeken.

Wij hadden via touroperator een maxicaravan gehuurd. Prima plek met mooi uitzicht op meer. Caravan was vrij oud (beige). Veel spinnen en muggen, veel kieren, verder schoon. Veel mooiere caravans in de buurt. Deze werden aangeboden door de camping zelf. Wat bleek, veel mooiere caravans werden tegen minder geld aangeboden. Er zijn nog wat aanvullende kosten te verwachten, namelijk gebaseerd op het aantal gebruikers van de caravan. Houd je hier rekening mee dan is er geen prijsverschil.

• 7Staat v/h sanitair

De directie, Direttrice, 06-11-2019

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback. Helaas kunt u via touroperators niet alle accommodaties boeken die aangeboden worden op de camping, deze kunt u enkel rechtstreeks via de camping boeken,

Wij hopen u desondanks nogmaals welkom te mogen heten in de toekomst op onze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Egbert28-08-2019

Mooie camping maar Veel te druk

De camping is goed verzorgd maar echt een vakantie “fabriek”. Wanneer je er van houdt om de hele dag vermaakt te worden ben je hier op het goede adres. Voor ons veel en veel te druk!! Bij aankomst zit je voor dat je het weet ik een golfkar en wordt je in sneltreinvaart twee tot drie plekjes aangewezen. De ene plek strak tussen andere caravans, de andere recht tegenover een uitpuilende vuilnisbakken. De enige plek met een beetje bewegingsruimte is op een hoek, alleen geen 90 m2 die is toegezegd maar 60 m2. In de ochtend wordt je om 7:30 uur gewekt door lossende vrachtwagens, om 10 uur door harde muziek van ochtendgym. Dit gaat door tot +/- 23 uur. Naar ons idee komen hier alleen maar mensen die zich willen laten vermaken en zeker niet voor de rust. De zwembaden zijn prachtig! Bij de zwembaden in het midden van de camping waren er altijd wel ligstoelen. De badmeesters zijn streng maar zorgen wel voor veiligheid.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

De directie, Direttrice, 28-10-2019

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gaston27-08-2019

Mooi, maar prijzig

• Mooie camping, prachtig sanitair(Ik denk het mooiste wat ik ooit gezien heb op een camping), veel en vooral grote zwembaden met meer dan voldoende ligbedjes. Veel faciliteiten op de camping. Leuk gezellig strandje, ook met ligstoelen.

• erg krappe straatjes, de plaatsen zijn ook krap. Mobiel internet werkt niet goed op de camping.

Beste familie,

Wij danken u voor uw feedback.

Het mobiele netwerk werkt niet overal even goed op de camping aangezien het een terrassencamping is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jose Fijma26-08-2019

Super maar te druk

super mooie camping in een golfkarretjes kon je kiezen naar je plekje wij hadden de goedkoopste plek maar echt super kijkend over het Gardameer waren wij blij leuke activiteiten (gratis) elke avond leuke dingen te doen. mooie zwembaden wc netjes en schoon. soms wc bij de zwembad wel vies. camping winkel grote assortiment maar helaas zitten er ook nadelen aan deze camping. niet echt een strand bij de camping aan het zwembad was het eten en drinken te duur. voorbeeld cola 330ml 3.50 euro en loop je 50mt naar beneden in het winkeltjes koste het zelfde bikje 0.95 cent een klein biertje savond was 4 euro ijsje eten ga naar lazise want op de camping komt uit de fabriek de verbinding van je mobiel word verstoord dat je voor duur internet moet. okal verwacht je op een 5 sterre camping komt dat je gratis internet heb. de omgeving erg mooi maar te druk naar de supermarkt sta je 20min in de file(maakt niet uit welk moment je op de dag gaat)

Beste familie,

Het mobiele netwerk is niet overal even goed op de camping, dit ligt aan de telefonie aanbieder en aan de hoogteverschillen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9J25-08-2019

Goed!

-prachtig opgezette camping met veel luxe verblijfplaatsen -alle faciliteiten aanwezig die je nodig hebt (zwembaden, bakker, tennisvelden, etc) -prima strand aan het Gardameer (de rechter strand is mooier dan de linker). neem wel waterschoenen mee voor de kiezels -bezoekje brengen aan Verona, Lazise centrum en Tenno meer is echt een aanrader! -rustige sfeer op de camping

• 20% afdaling(toch best pittig)
    • in de avond alleen animatie voor kinderen. Het is echt een geweldige familie camping voor kinderen tot 15 jaar. Verder weinig te doen voor de jongeren. -pizza bij het zwembad is niet lekker

Gereisd met partner in augustus 2019

Camping Piani di clodia info