Camping Piani di clodia

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Grote, mooi opgezette camping.

Anoniem
15-7-2018

Grote mooi opgezette camping. Ruime plaatsen. Wij hadden een plaats op het onderste straatje. Vrij uitzicht en door de bomen zag je het meer. Dit vinden wij erg prettig.

Personeel vonden wij wél vriendelijk. Soms wat op zn Italiaans 'druk in taal, lijkt voor Hollanders snel onvriendelijk'.

7 zwembaden. We konden iedere middag wel 2 bedjes bemachtigen.

De winkel is erg uitgebreid. Wel duurder. De rij voor de broodjes was soms erg lang, maar binnen 5 minuten heb je je broodjes.

De hekken naar het meer gaan open met je pols bandje. Erg fijn want zo kon onze zoon van 2,5 niet zelfstandig naar het meer.

In de polsbandjes zit een gps tracker, erg prettig mocht je je kind toch op een onbewaakt moment kwijt raken.

Animatie was leuk, en alles mocht. Altijd wel iemand die de taal van je kind spreekt.

Wij komen zeker nog eens terug!

Top camping!

Patrick
15-7-2018

Grote opgezette camping met 7 zwembaden op 2 locaties van de camping. Waarvan 1 met diverse glijbanen. Wij zelf zaten in bungalow Catullo wat echt goed was. Verder de gehele dag door animatie wat door een flinke groep wordt gerund. Er rijdt elke dag (behalve op Zaterdag) een gratis shuttlebusje tussen 18.00u - 23.00u op en neer naar Lazise. Op Woensdagochtend tijdens de markt in Lazise tussen 08.30u - 13.00u Ideaal! Kan eigenlijk geen minpunten aanmerken op deze 5 sterren camping. Wij hebben genoten en wij komen graag eens terug!

vd Berg
15-6-2018

Een groot voordeel van deze camping is het aantal zwembaden. Ook fijn dat deze op twee plekken zijn gevestigd. Daarnaast ben je ook zo bij het meer, dus zwemgelegenheid genoeg. Verder ook veel sportgelegenheden en animatie. Binnen een half uur tot drie kwartier ben je bij Lazise, wat goed te doen is.

Het is wel een soort terrassencamping, wat betekent als jouw plek helemaal bovenaan is, dat je een stukje moet lopen naar het meer. Maar, wij gaan deze zomer weer voor de 5de keer, dus zeker de moeite waard!

Beste camping ah Gardemeer

De Ceuster Kurt
3-6-2018

Camping Piani di Clodia is echt een fantastische camping, zeker voor wie met kinderen op vakantie gaat. Een echt zwemparadijs!

Hier komen we zeker nog eens terug

Verhoeven
13-5-2018

2e deel van de meivakantie doorgebracht op deze schitterende camping. Zowel op de camping alsmede deze kant van het Gardameer al veel bedrijvigheid.

Camping straalt luxe uit, 7 zwembaden, zeer mooie toiletgebouwen, restaurants, winkeltjes, speeltuin etc. Hebben hier een echt vakantiegevoel gehad. Wel een terassencamping, het is dus een hele klim als je laag staat en naar boven moet lopen.. Camping dus niet voor iedereen geschikt.

Lekker fietsen direct grenzend aan het Gardameer, lopend naar Lazise, dichtbij diverse pretparken. Hier komen we zeker nog terug

Superfantastico!

De Houwer Griet
10-5-2018

De camping had ruime plaatsen voor onze camper van 8 meter. Ook aparte plaatsen voor hondenliefhebbers waar we met onze 2 honden van konden genieten. Zeer proper, het sanitair was modern en werd meerdere malen per dag gereinigd. Uitstekend Nederlandstalig onthaal. Uitgebreide kinderanimatie en sportfaciliteiten. 2 zwemparadijzen voor met de kids. Goede keuken. Ideale ligging om de zuidkant van het Gardameer te verkennen. Shuttle om het half uur naar lazise. Een echte aanrader voor iedereen.

Fantastische vakantie

Suzanne
8-5-2018

Wat een mooie camping, het enige is dat er erg veel hoogte verschillen zijn op de camping, waardoor een step of fiets best gevaarlijk zijn.

Fantastisch vakantiedomein

DiDe
1-3-2018

Wij gaan er dit jaar voor de 6-de keer naartoe (huren steeds een maxi-caravan special met 3 slaapkamers).

Is al lang geen gewone camping meer, maar een prachtig vakantiedomein geworden. Vriendelijke en behulpzame mensen aan de receptie (zeker Sonja), en bar tijdens avondanimatie. Winkels hebben méér dan voldoende aanbod.

Geweldige zwembaden. Onze kids (14 jaar en 21 jaar) komen nog steeds graag mee naar Piani di Clodia, waar ze al enkele jaren hun zomervakantie hebben doorgebracht. Nu benieuw naar nieuwe minigolf.

Ook op het strandje aan het meer is leuk om te vertoeven (aanlegsteiger met varend barretje en snacks).

Pluspunt is de gratis shuttle naar Lazise elke avond en tijdens de wekelijkse markt.

Topper aan het Gardameer, met prachtig zicht over het meer.

Druk, maar top.

Vis
12-1-2018

Hele leuke camping met veel faciliteiten voor jong en oud. Leuke zwembaden, animatie lekker ijs en goed restaurant. De omgeving is ook erg leuk met leuke plaatsjes.

Leuke camping met veel mogelijkheden

Desiree
10-1-2018

Veel zwembaden en leuke entertainment elke avond. Alles was er aanwezig voor mij persoonlijk een te grote camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Piani di clodia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piani di clodia scoort een 8.16 uit 10 op basis van 664 reviews.