Camping Piani di clodia

Camping Piani di clodia
8,1

621 reviews over Camping Piani di clodia in het Nederlands

Met jonge kinderen

Minpunten:

Overal in de rij bij de receptie,bij de bakker in de ochtend,bij de pizzeria.voor het busje naar het dorp.Dure supermarkt maar ja dat is altijd.

Hele drukke camping ,avond animatie zeer slecht.

Onvriendelijk personeel,op een paar na.

Bungalow Borgo di Colli mooi maar felle led verlichting in de bungalow,geen privacy als je een huisje hebt met jacuzzi erg jammer ze hadden een hoog struikje kunnen plaatsen en het was opgelost.Auto mag niet bij het huisje maar in parkeergarage daardoor stukje lopen (trappen)

Je bungalow zelf schoonmaken vinden wij ook geen goed idee de een maakt beter schoon dan de ander.Geen mooi strand bij het meer.Muggen, de bulten jeuken na 2 weken nog en zijn erg groot.Koud zwembadwater (eind Aug)

Pluspunten:

Mooie en grote zwembaden,mooie bungalow Borgo di Colli.

Tasje met shampoo,douchegel,zeep enz.

Goede schoonmaak van jacuzzi (dagelijks)Je kan kaartjes kopen voor Gardaland bij de receptie.

Supurb

Simone hakvoort
5-9-2018

Super grote camping, voor jonge kinderen helemaal geweldig!

Animatie ten top..

Deze camping heeft echt alles wat je bedenken kunt.

Mooi En schoon sanitair.

Geweldige camping

Tine
31-8-2018

Voor de 2de keer hier 5 dagen verbleven met onze mobilhome. Super camping waar voor elke leeftijd wel iets te beleven is. Gratis busje naar het stadje. De zwembaden zijn geweldig en het sanitair is heel mooi. Personeel is heel vriendelijk en het meer ligt aan de camping zelf waar je ook gratis gebruik kunt maken van de strandstoelen. Kortom hier voor de 2de keer een leuke vakantie gehad.

Suncamp Holidays

Hier kom je niet tot rust; nooit meer!

Karlijn
27-8-2018

We reisden in een tent in het hoogseizoen. Je moet goed uitkienen waar je staat op de camping. Sommige gedeelten hebben verouderd en vies sanitair. Andere delen hebben mooi en nieuw sanitair. Ook stonden wij, zonder hond, op een hondenveldje. Daar wees de Nederlandse medewerker van de camping die met ons op zoek ging naar een plek, ons niet op. Hij was overigens erg nors. Daarnaast stonden wij aan de rand van de camping en daar reden de auto's, scooters en dergelijke af en aan. Je kon de kinderen niet ongestoord laten rondlopen. Ook pakte iedereen voor het minste en geringste de auto. Bijvoorbeeld om brood te halen of om naar het zwembad te rijden. Het is dus erg druk met voertuigen op de camping.

Ook is er tot in de late avonduren veel lawaai op de camping. Het geschreeuw van de presentatoren houdt soms aan tot na middernacht. Je gaat eigenlijk niet naar het strand, want dat is ontoegankelijk; zeker met kleine kinderen. Nooit meer!

Voor herhaling vatbaar! (Wel verbeteren...)

Fam. Dings
16-8-2018

Wij (44,38,11,4/hond) van 31-7 t/m 15-8 op deze camping. Toegankelijkheid met de caravan is prima. We hadden een ruime plaats (C9) uitgekozen bij aankomst. Je wordt rondgereden om een plekje uit te zoeken. De activiteiten (miniclub, funacademy etc.) zijn prima en NL. Aan de oostzijde (oa. honden gedeelte) is het sanitair "oud" t.o.v. de zeer mooie overige sanitaire voorzieningen (west en centraal gelegen). Men houdt deze wel goed zuiver gedurende de dag. Zwembaden en beschikbaarheid van ligbedden is top! Campingwinkel en brood in de ochtend goed te doen, veel personeel, wel even in de rij. Gardaland avondticket (18/23h) een aanrader i.v.m. de warmte. Het "strand?" gedeelte is een aanfluiting. Hier moet men echt iets aan doen t.o.v. andere campings. Grote maar overzichtelijke camping. Restaurant: eten simpel, prijzig en lang wachten. Pizza's goedkoop en schraal. Fietsen en Oxboards op de looppaden hinderlijk en gevaarlijk. Veel muggen!

Leuk voor kleine kinderen.

Wendy
14-8-2018

Camping is leuk voor mensen met kleine kinderen. Zijn de kinderen boven de 12 is er weinig te doen voor ze. Heel slecht bereik (telefoon) op de camping. Midden op t gardameer hadden we meer bereik dan op de camping! Douches moest je om de 10 seconde weer opnieuw aandrukken, verder werd t sanitair wel goed bijgehouden. Buiten de minidisco was er niet echt veel variatie in entertainment: elke avond hetzelfde ingestudeerde dansje van t animatieteam. Om 23 uur ging de bar dicht en de lichten uit, dus verplicht terug naar je caravan of tent. Ondanks dat een leuke tijd gehad op deze camping, daar moet je zeker ook zelf voor zorgen. Er is ook veel te doen in de omgeving. Kortom: geen camping voor mij, maar met kleine(re) kinderen een aanrader. Vooral door de vele zwembaden en glijbanen.

Super leuk

P
12-8-2018

Wij komen al 18 jaar op de camping, super lang dus maar het is zo leuk !

De camping is prijzig maar je krijgt er veel voor terug, alles is super op de camping.

7 jaren op piani gestaan ,camping word alleen maar massaler wat wij minder leuk vinden .Voor de kinderen een erg leuke camping er wordt dan ook dagelijks veel georganiseerd door het animatie team

voor de oudere jeugd wat minder te doen ,voor een discotheek moeten ze van de van de camping af .

Staat van de camping is mooi sanitair tja 1 antwoord je bent zelf verantwoordelijk hoe je iets achterlaat ,schoongemaakt wordt het prima

Super

Gwenny
11-8-2018

Het is een super camping, heel kindvriendelijk, je bent er vlak aan het meer waardat je ook bootjes kan huren. Het is wel een grote camping maar niet storend groot, iedereen heeft ruimte genoeg en er zijn ook veel Belgen. We komen hier al 4 jaar en volgend jaar gaan we terug. De kinderen zijn hier graag

Heel goed, mooi maar zeer zeer druk

P Derksen
9-8-2018

Heel nette maar heel drukke camping.

Wij zaten in een maxicaravan welke verre van goedkoop was.

Naast ons kwam in de tweede week een duits jongeren clubje van 6.

De security zat er fanatiek bovenop en dwong rust na 11 uur streng af dat was echt TOP!

Zwembaden waren groot maar allen over vol.

Daarnaast werkten de glijbanen alleen na 2 uur wat voor zo een druk bezocht iets te kort is. Gooi alles open en ga niet knijpen op een siesta tot 2 uur!

Restaurants zijn goed en er is genoeg te doen.

De kampeerplekken voor diegene die met eigen caravan of tent waren vonden wij verschrikkelijk het lijkt wel een vluchtelingen kamp!

Waarschijnlijk zijn wij hier iets te verwent voor maar dat mensen zo gaan staan hutje mutje snap ik niet.

Camping is voor herhaling vatbaar echter wel in een bungalow of maxi accomodatie en op een rustig plaatsje.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piani di clodia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piani di clodia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.