vakanties Lazise

Reviews over Lazise

Peter Verhulst Breda,
    2-12-2018

Heel attent en netjes personeel van kantoor tot verzorging.Komen er al jaren

met onze hond , ook daar zeer vriendelijk voor top.

2019 alweer geregeld. Lazise is voor ons als thuis, dus wie weet .

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot,
    1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken.

Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.

Topvakantie

Ricky Roex,
    27-11-2018

We gingen vroeger met onze ouders hier op vakantie. Tegenwoordig gaan we met onze eigen kinderen. Wat een voordeel is, is dat je dicht bij Lazise zit. De camping heeft een zandstrand. Sanitair altijd goed verzorgd. Ook kun je er goed eten en iedere avond is er bij een restaurant een leuke voorstelling. Daarnaast is het ideaal dat meerdere ondiepe zwembaden zijn voor de kinderen.

Fantastisch voor jong en oud

Kirsten,
    18-11-2018

Camping met genoeg activiteiten voor jong en oud. Leuk animatieteam die veel activiteiten organiseren en begeleiden. Daarnaast heeft de camping veel grote en mooie zwembaden met glijbanen. Ideale ligging aan het Gardameer en binnen een paar minuten in het centrum van Lazise. Eventueel met een shuttlebus vanaf de camping!

Fantastische vakantie!

Sharona klein Poelhuis,
    16-11-2018

Mooie en nette camping met veel voorzieningen. Net en vriendelijk personeel die ervoor zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het meer en zwembad op goede afstand en ook daar is het erg netjes en schoon.

Lazise scoort een 8,4 uit 10, op basis van 544 reviews