Hotel La Palma

Italië, Piemont, Stresa

7.3Goed

7 reviews over Hotel La Palma

• 7J mulder04-08-2020

Wij gaan er niet meer naartoe

Wij zijn hier eind juli een week geweest. Eerste indruk van het hotel was heel goed. Alles mooi verzorgd, schoon en hele fijne kamer. Wij hadden geluk want we kregen een upgrade met uitzicht op het meer, Prachtig! Maar dan komt het.... overdag bij het zwembad is drama. Veel te weinig ligbedjes en parasols. Om half 9 ging het hek los en stond er al een rij voor de ingang. Wij stonden daar helaas ook tussen want als je dat niet doet heb je geen plaats. Om 9 uur s’morgens lag alles dus vol en wie geen parasol had had pech moest je dus de hele dag in de hete/brandende zon. Dit heeft ons enorm gefrustreerd, we stonden dus om kwart over zeven op, om kwart voor acht ontbijten en kwart over acht in de rij staan bij het zwembad. Vreselijk toch...... en dat is dan vakantie. Het hotel zat helemaal vol en was dus erg druk. Het dakterras kon je helemaal wel vergeten daar stonden ook maar een paar bedjes en helemaal geen parasols of iets van zonnes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Het. Belt13-05-2017

Schitterend uitzicht op het dakterras

Heerlijke spa ook dit is op het dakterras lekker nagenieten met een wijntje.

Gereisd met partner in januari 2017

• 9jpson16-09-2016

waar voor je geld! service sfeer ligging prima

de totale ambiance... uitzicht ... mooi onderhouden tuin en zwembad met fantastisch uitzicht op meer en natuurlijk de Skybar.....personeel heel attent...we zouden geen minpunten kunnen vermelden

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Ria en François08-06-2011

Een aanrader te Stresa

3 dagen in La Palma gelogeerd en we waren zeer tevreden. Het hotel is sterk gericht op groepen (veel Duitsers en Amerikanen) maar dit kan enkel storen bij het avondeten, groepen in een hotel zijn dit steeds. Voor het avondeten kan je, maar hoef je zeker niet in het hotel te blijven, het aanbod in Stresa zelf is groot genoeg en ligt op loopafstand van het hotel. Een kamer met meerzicht is meer dan aan te raden. Het zicht is ronduit schitterend. Het hotel heeft een klassieke inrichting met veel warm hout en tapijten maar doet zeker niet verouderd aan, eerder klassiek. Het zwezmbad ligt langs de andere zijde van de promenade maar dan heb je ook een direct zicht op het meer. Hotel La Palma: een aanrader voor wie niet echt iets blits zoekt maar een degelijk hotel met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Stefaan21-07-2010

Klassiek 4*hotel met een superligging

We hebben in dit hotel begin juli een week gelogeerd met een gezin met 2 kleine kinderen. Het hotel doet bij de eerste aanblik het beste vermoeden. De kamers zijn ok, maar het geheel doet wat gedateerd en oubollig aan. Het is duidelijk een hotel met een zekere grandeur uit vroegere tijden. Het ontbijt is ok zonder meer, maar in vergelijking met een typisch 4*hotel toch vrij zwak. Geen vers fruitsap, beperkte selectie van (industriële) broodjes, geen variatie in kazen... Het hotel richt zich duidelijk tot een ouder publiek. Hadden half pension geboekt, maar de eerste avond stelde het eten dermate teleur dat we nadien (zonder problemen) hebben overgeschakeld naar formule kamer met ontbijt. Het hotel heeft een superligging en een mooi zwembad pal aan het meer. Stresa is gezellig, toeristisch, met een leuke promenade, een gezellig centrum met enkele prima restaurantjes. Probeer zeker Osteria degli Amici. Besluit : matig enthousiast over dit hotel. Zeker niet aan te bevelen in haf pension.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Ellen17-08-2007

Prachtig Hotel Voor iets oudere mensen Stijlvol en zeker prijs/kwaliteit waard. goede service en prachtige kamer met splendid zicht.

aan te raden

Gereisd met partner in augustus 2007