Camping Del Sole (Glamping)

Camping Del Sole (Glamping)

6.8Voldoende

Italië, Lombardije, Iseo

6.8Voldoende

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Del Sole heeft een ideale ligging direct aan het Iseomeer en is de juiste keus als je op zoek bent naar levendigheid en gezelligheid. De camping is erg compleet met een zwembad, restaurant, animatie en bovendien is de camping autovrij. Stap op de mountainbike voor een rondje om het meer of neem de boot naar Monte Isola.

275 reviews over Camping Del Sole (Glamping)

• 7chantal14-01-2020

leuke gezellige familiecamping

mooie klein camping aan het meer. mooie caravans, mooie plekken keuze tussen afmetingen ervan. zwembad was prima alleen de badmeester was verschrikkelijk. er mocht niets in het zwembad alleen rustig zwemmen, dat was jammer. lekker restaurant, normale prijzen. campingwinkel wel duur maar lidl om de hoek en ook andere supermarkten. naar het stadje lopen is wel wat ver maar goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    4Reinenmel13-10-2019

Nooit meer

Boek nooit een cocosuite via touroperator. De fotos komen niet overeen met de realiteit. Het is klein, slecht onderhouden en je kan amper in de tuin zitten. Ook is het sanitair zwaar verouderd en stinkt en wordt het slecht schoongemaakt. Ook met klachten wordt je bij de receptie gewoon afgescheept. De ligging is mooi aan het meer maar op het ligveld hangt er een constante rioollucht door de vele putten. Wij hebben belachelijk veel geld betaald voor deze zogenaamde luxe accomodatie en top camping en we hebben bij thuiskomst contact opgenomen met touroperator, die ontkrachten alle klachten. 1 tip boek een vakantie met andere touroperator, fantastische service en goede campings voor je geld.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Alfred05-09-2019

Voor ons de ideale camping.

Gezellige camping met een mooie mix van Nederlanders, Duitsers, Italianen, Denen. Wij hadden een grote kampeerplek met water. Camping wordt, dagelijks, goed onderhouden. Tuinmannen houden de beplanting netjes. Winkeltje is inderdaad goed aan de prijs, maar voor het halen van broodjes of vergeten boodschappen prima. Restaurant is goed, qua kwaliteit/prijs verhouding. Beachbar kun je heerlijk zitten voor ontbijt/lunch/snack. Vriendelijke bediening. Iseo en Conad supermarkt op loopafstand. In de omgeving genoeg te zien/doen

• 8Su01-09-2019

Uitstekend

Verblijf was in Stacaravan Exclusive Select 2 slk airco. Een stacarvan mèt airco is zeer aan te raden voor de warme zomerdagen. Genoeg te doen op de camping (animatie, sporten, meertje) en in de omgeving (Bergamo, Iseo, Monte Isola) Heerlijk gegeten in het restaurant.

Kennissen zijn onverwachts ook 2 dagen met de camper op de caping gebleven. Dat was ook een succes!

Al met al een mooie ervaring.

• 8Familie28-08-2019

Erg leuke vakantie

Camping del Sole is een prettige familiecamping. Wij zaten in een stacaravan van touroperator met airco wat met de warmte erg prettig was. Stacaravans staan redelijk kort op elkaar maar vonden wij niet vervelend. Camping had een mooi groot ruim zwembad waar je rustig kunt zwemmen. Voor meer vertier kon je terecht in het warme Iseomeer, waarbij je via het betonpad voor de boten het water in kon. Was helemaal prima. Er was zowel een klein gras als zandstrand, beide niet al te groot. Op de camping was uitgebreide animatie voor de jongere jeugd met oa kids disco elke avond. Op de camping is een goed restaurant waar je voor prima prijzen lekker kunt eten. Campingwinkel is erg duur. Wel broodjes verkrijgbaar tegen normale prijzen en binnen vijf minuten van camping is grote supermarkt. Wel lastig was het dat je over het campingterrein en een smal tunneltje steeds naar de parkeerplaats moet. Omgeving met Iseo, Bérgamo en Brescia is leuk.

• 8YdH27-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Kleine camping, mooi gelegen aan het meer en op loopafstand van het dorpje Iseo

• 8Judith27-08-2019

Heerlijke vakantie!

Mooie camping. Veel Nederlanders maar ook Duitsers, Denen, Spanjaarden en Italianen zelf. Wij hebben 3 weken op een grote plek gestaan met onze vouwwagen. Plaats nummer 138 is een aanrader. Meer is heerlijk om in te zwemmen. Tot aan de boeien kun je er staan dus veilig met de kinderen. Strandje is wel heel druk. Ondanks de strenge badmeester is het zwembad heerlijk. Badmuts is verplicht en je mag niet duiken of springen. Leuk en enthousiast animatie team. Oudere jeugd (vanaf 14 jaar) trekt 's avonds met een grote groep jeugd naar iseo. Iseo is ong 10 min lopen. Veel leuke winkeltjes, restaurantjes en heerlijke ijswinkeltjes. Pizzeria Il ginepro ligt bovenop de berg met een geweldig uitzicht over het meer. Als je een pizza af wil halen is Pizzeria Di Porta Del Campo een aanrader. Sanitair op de camping prima. Warme douches en over het algemeen schoon. Mooie omgeving en genoeg te doen. Niet mega-toeristisch. Wel dure camping.

• 9Fam. Raffenberg23-08-2019

Leuke, gezellige camping in mooie omgeving

Wij zijn in aug. op deze camping geweest met een eigen tent. De omgeving is prachtig en niet te toeristisch. Er is genoeg te doen. De plekken liggen dicht op elkaar zonder afscheiding maar wij vonden dit helemaal geen probleem en zo ontstaat er snel een leuk praatje met de buren.

Het zwembad voor kleine kinderen is super fijn! Het is niet te diep en erg overzichtelijk zelf als het druk is. Het zwembadwater word per dag meerdere malen getest. Een badmuts is wel verplicht maar zo blijft het water schoon en haarvrij.

Het anitmatieteam was erg leuk en er werden veel activiteiten met en voor de kinderen georganiseerd. Ook liepen ze elke morgen even over de camping om goedemorgen te zeggen.

Het Sanitair is wat aan de oude kant en er mogen wat douches en wc's bij dit is nu wat aan de schaarse kant, zeker in het hoogseizoen.

Minpunt is wel dat de campingwinkel heel duur is maar er zijn genoeg supermarkten op loop/fiets/rij afstand.

• 6Laura18-08-2019

Fijne vakantie gehad, maar voor ons geen 2e keer.

Wij hebben een 6 persoons chalet gehuurd op dit park. De accommodatie is op zich prima, redelijk goede bedden en het is er schoon. Wat ons erg tegenviel is dat je geen enkele privacy had op je terras. Aan alle kanten heb je buren die heel erg dicht op je zitten. Als je van een campinggevoel houdt dan is dat wellicht fijn, maar voor ons was dit een erge tegenvaller. Strand dat bij de camping hoort vonden wij helemaal niks, dit lag bomvol met allemaal Nederlanders. Wij gingen iets verderop naar een strandje waar het rustiger was buiten de camping. Dit was op loopafstand. Auto moet je buiten de camping parkeren. Plaats iseo is leuk en goed te voet te bereiken. Omgeving is erg mooi. Zwembad op de camping is mooi. Wij hebben geen last gehad van een te strenge badmeester. Wij zijn 2 weken op Camping del Sole geweest, maar zullen hier niet opnieuw naartoe gaan.

• 7Eetgelegenheden

• 8Susana15-08-2019

Prima camping in prachtige omgeving

Mooi gelegen camping aan het Iseomeer grenzend aan het gezellige plaatsje Iseo. Toegang tot het meer via een soort asfaltweggetje. Ligplekken (op gras of zand) achter betonnen muurtje. Er is een voetbalveld, algemeen sportveld, een tennisbaan (tegen betaling) en één pingpongtafel. Op zich prima zwembad (badmuts) maar je mag er niet in springen of in spelen. Om 23.00 uur waarschuwt de security als er te hard gepraat wordt ook als de kinderen te luidruchtig een spelletje speelden op de veranda. Leuk restaurantje en op de camping en aan het meer. Oudere jeugd gaat Iseo in, tieners hebben na 23.00 uur niet echt een hangplek meer op de camping. Mooi gebied voor cultuur (Verona, Milaan, Brescia, Bergamo) maar ook voor natuur (wandelen en fietsen) en ontspanning (zwemmen meer).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Camping Del Sole (Glamping) info