Camping Del Sole (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Camping Del Sole (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Del Sole (Glamping) voor je op een rij gezet:

240 reviews over Camping Del Sole (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch voor jonge kinderen!

Linda Bekker
21-8-2018

Wij verbleven in een 6perschalet. Huisje was schoon en ruim voor ons, we waren maar met 2 volw + kind Ik zou niet met meer dan 4 volwassenen verblijven, dan ben je genoodzaakt de stapelbedden te gebruiken die in de woonkamer staan. Inrichting van de leefruimte is wat vreemd. Twee badkamers, waarvan 1 invalide. Fijne douches! Keuken prima, maar wij hebben niet zelf gekookt.

Camping zelf is overzichtelijk, redelijk vol. In principe autovrij, maar niet verboden om de camping op te gaan om bijvoorbeeld boodschappen thuis af te leveren. Dat vonden wij erg prettig.

Zwembad is erg schoon! Wordt grondig gereinigd iedere avond. Vrij weinig ligruimte, bij het peuterbadje alleen gezinnen welkom. Vrij streng in het bad: niet duiken! Geweldige meiden van de animatie, minidisco was feest. Restaurant uitstekend, prima bediening en erg gastvrij.

Het meer ligt erg mooi, korte afstand. Weinig bedden! Veel handdoeken al in de ochtend op de bedjes..

Leuke camping

Bart
28-7-2018

Prima camping, schoon, enthousiast animatie team heerlijk meer. Wij hadden een tent gehuurd en die stond voor ons ideaal. Vlak bij het meer en het animatieteam aan het einde van de straat. Onze kinderen (8, 6 en 3) konden er vrij rondlopen ivm autovrije camping.

Leuke camping aan prachtig meer

Gertjan D
24-5-2018

De ligging van de camping is erg mooi aan het Iseomeer. De camping beschikt over meerdere soorten accommodaties. Er is een zwembad, restaurant, winkel, tennisbaan, multifunctioneel sportveld en aangelegd strand. Er is ook entertainment. Maar vooral veel en goed sanitair. Douchen met warm water is gratis, er zijn zeepdispensers bij de wasbakken en de toiletten hebben wc-papier. Eigenlijk kan ik geen dingen benoemen die niet goed waren, er is aan heel veel gedacht. Wel besef ik dat ik er in rustige periode was. Kan me voorstellen dat de camping ook erg druk is en dat er gebrek aan ruimte is bij het strand en het zwembad.

Het dorp Iseo ligt op wandelbare afstand. Het is klein maar knus en de ligging aan het gelijknamige meer is prachtig. Neem vooral ook de moeite de oversteek te maken naar Monte Isola. Een prachtig eiland met leuke dorpjes en een hele uitdagende klim naar een kerk op het hoogste punt van het eiland.

Selectcamp

Camping del sole is mooi gelegen aan het meer.

Fam. Gelink
14-1-2018

De camping is erg netjes. Bij bv erg harde wind wordt de camping gelijk weer schoongemaakt en de plekken aangeharkt. De toiletten zijn netjes en het restaurant is prima. Het ligt dicht bij het dorpje waar je heerlijk kunt wandelen langs de boulevard en een terrasje pakken.

Ik zou deze clamping niet aanraden

Natalie
8-10-2017

Wij zaten in een lodge suite tent van touroperator. De plek waar de tent stond was de aller slechtste plek van de camping. We stonden tegen over de wasbakken waar de hele dag iedereen van de camping zijn/haar afwas kwam doen.Met gevolg de hele dag herrie voor je tent.In dit gebouw zaten ook de douches en toiletten dus altijd druk. In de avond gingen de tl balken aan die de hele nacht in je tent schenen waardoor het niet donker werd in je tent.In de ochtend tussen 6.15 en 6.30 begonnen ze met schoonmaken van de wasbakken waardoor je vroeg wakker werd. De camping is niet super groot maar iedere cm wordt benut dus alles bovenop elkaar. Deze tenten zijn de duurste die er te huur zijn (171 euro per nacht!!) en staan op de aller slechtste plek. De plekjes bij het meer om te zonnen zijn erg klein,je hebt het gevoel dat je bij andere camping gasten voor de deur zit.Er is wel 1 plus punt......het restaurant.Heerlijk eten en vriendelijk personeel.Ik ben iemand die van te voren altijd reviews lees en had echt niet zo negatief geweest als onze logde suite op een andere plek had gestaan.Maar boek deze tent niet!!!! Zonde van je geld.En klagen helpt ook niet,ze hadden geen andere oplossing.Het stadje Iseo is wel erg leuk en loop je in 10 min naar toe. Wij zijn veel weg van de camping geweest om de drukte voor de tent te ontlopen. Grote outlet in de buurt, zeker een aanrader!!! Mooi opgezet met prachtige winkels en ruim aanbod. Een rondje rond het meer is ook leuk,lekker ijsje eten in een ander gezellig stadje.

Top vakantie voor jong en oud, zeker terug!

Fam. Pashouwers
4-10-2017

Service, ligging, sfeer, strand/bar

In het bijzonder enorm goed geholpen door de camping eigenaar bij onze stormschade, niks dan lof!!

Prima doortrek camping

Marij
1-10-2017

KLeinere plaats maar voor 1 nacht prima. Vriendelijke mensen, winkeltje me de eerste levensbehoeftes. Heel veel en prima sanitair.

Relaxt, mooie omgeving, prima camping. Aanrader!

Fam. Dokter
10-9-2017

De camping is keurig, zeker de stacaravans staan op nette plaatsen in een straatje. Een eigen veranda, voldoende ruimte. De auto op de parkeerplaats. De medewerkers zijn erg aardig, doen er alles aan om het je naar de zin te maken en om de camping netjes te houden.

Een zandstrand is er niet, je bereikt het meer via een helling (asfaltstrookje tot in het water), langs het meer is er wel een zand- en grasweide/zonneweide. Het meer is fantastisch. Geen waterplanten voor de kust, dit wordt opgeruimd. Een zandbodem met een enkel steentje.

De omgeving is prachtig, veel leuke dorpjes, markten en iets verder weg, op circa 50 km., Bergamo met de prachtige Citta Alta (bovenstaand. De Citta Alta bereik je makkelijk via de Funicolare (kabelbaantje, een kaartje kost € 1,30).

Het Lago d'Iseo is prachtig, met in het meer het eiland Monte Isola. Zeker een bezoekje waard. Maar ook een dagtocht over het meer langs veel verschillende plaatsjes is erg leuk en niet duur. Kinderen tot 14 jaar zijn gratis.

In het kort. Een topvakantie, toplocatie in een prachtige omgeving.

gewoon een fijne camping

F
1-9-2017

De camping oogt vriendelijk het sanitair is wat verouderd maar toch goed .Hiervoor zijn wij een week in het Zwitserse gedeelte van het lago magiore geweest Super camping super sanitair en het meer is ook fijner maar de prijs is daar ook het dubbele . Enige min puntje vind ik dus het meer zelf met al dat wier . Voorbij de gele boeien tot waar je kan lopen komt de wier groei en daar kan je ook nog staan , maar tussen die groene dingen staan vind ik zelf niet zo prettig. Op het gras zit iedereen hutje mutje in het zand minder . En goed insmeren tegen ?? stekende insecten als de zon begint onder te gaan

Mooie camping

Liselot
31-8-2017

We zochten een kleine rustige camping. Klein is het niet maar doet toch gemoedelijk aan. Genoeg te doen, het meer,zwembad,tennis. In de avond geen erge herrie. Prima sanitair met wc papier en zeep, eerste keer dat ik dat meemaakte in Italie.

Super mooie omgeving

Nadeel dat je auto niet naast de tent mag en een batmuts bij het zwembad.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Del Sole (Glamping) in Iseo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Del Sole (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.